Wat een onzin; Valencia, Atletico en Malaga zijn veel beter dan Ajax, PSV en Anderlecht.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef bojan het volgende:
Een Beneliga is ongeveer het niveau van Spanje als je Barcelona en Real Madrid weglaat.
Dat ze vervolgens Europees vernederd worden maakt niets uit. Je speelt het hele jaar in de competitie voor Europees voetbal, het grote doel, want het is heel spannend van wie je in de eerste ronde verliest.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijdens een uitwedstrijdje met vrij vervoer wat vlaamse frieten en mayonaise eten terwijl je geniet van goed Belgisch bier terwijl de wedstrijden veel interessanter worden. Maar de meeste supporters winnen liever onbetekenend met 7-0 van Willem II zodat ze hun ploeg onterecht de hemel in kunnen roemen. Al vinden ze het waarschijnlijk ook leuk om te kankeren na een zinloze 1-1 tegen zo'n clubje.
en Milan werd eens weggespeeld door Anderlecht nog niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
anderlecht werd anders weggespeeld tegen malaga
In 2025 is er pas weer een opening voor dit kansloze plan inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef Nober het volgende:
Waarom 5 delen? Staat toch dat het niet doorgaat dankzij Murdoch.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
De EL is een goed voorbeeld dat schaalvergroting niet altijd tot een betere competitie leidt.
Gohja, we moeten toch niet veel onderdoen hoor lijkt mijquote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin; Valencia, Atletico en Malaga zijn veel beter dan Ajax, PSV en Anderlecht.
Feyenoord wilde dat omdat de KNVB het wilde en wordt onder druk gezet om niet de Oude Kuip te renoveren.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Feyenoord wil zelf ook een nieuw stadion. De knvb wil geen beneliga, daar zit het verschil.
En waar stond Anderlecht in dat poultje ? juist...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef bojan het volgende:
[..]
en Milan werd eens weggespeeld door Anderlecht nog niet zo lang geleden.
0-0 en 1-3 als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef bojan het volgende:
[..]
en Milan werd eens weggespeeld door Anderlecht nog niet zo lang geleden.
Is nog niet eens een beslissing over gemaakt maar dat geheel terzijdequote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Feyenoord wilde dat omdat de KNVB het wilde en wordt onder druk gezet om niet de Oude Kuip te renoveren.
Is bullshit. Feyenoord is bijna 10 jaar geleden al begonnen met de voorbereidingen op dit plan.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Feyenoord wilde dat omdat de KNVB het wilde en wordt onder druk gezet om niet de Oude Kuip te renoveren.
Wat ben jij naïefquote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Gohja, we moeten toch niet veel onderdoen hoor lijkt mij
Plus de KNVB wil wel degelijk een BENEliga jij interpreteert uitspraken dat het nu meteen niet mogelijk is met dat het voor altijd niet mogelijk is en ook wie ze zegt leer een bron eens lezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Feyenoord wil zelf ook een nieuw stadion. De knvb wil geen beneliga, daar zit het verschil.
Bron?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Plus de KNVB wil wel degelijk een BENEliga
Dat is het zo, misschien toch maar even doorgaan met dit topic tot die tijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
In 2025 is er pas weer een opening voor dit kansloze plan inderdaad.
Tja, de CL een goed voorbeeld tot wat voor competitie het soms wel leidt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
De EL is een goed voorbeeld dat schaalvergroting niet altijd tot een betere competitie leidt.
Waaruit blijkt dat de KNVB een beneliga wil?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Plus de KNVB wil wel degelijk een BENEliga jij interpreteert uitspraken dat het nu meteen niet mogelijk is met dat het voor altijd niet mogelijk is en ook wie ze zegt leer een bron eens lezen.
Dat klopt!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is nog niet eens een beslissing over gemaakt maar dat geheel terzijde
Zat jij in de bestuurskamer weet jij wat precies de drijfveren zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Is bullshit. Feyenoord is bijna 10 jaar geleden al begonnen met de voorbereidingen op dit plan.
Jij wel dan? Jij doet net alsof Feyenoord onder druk wordt gezet door de knvb. Dat is gewoon onzin. Sowieso is de knvb geen partij in deze. Wat willen ze doen dan, puntenaftrek voor elk jaar dat er in de Kuip gespeeld wordt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt!
[..]
Zat jij in de bestuurskamer weet jij wat precies de drijfveren zijn?
Jij wel?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef DeParo het volgende:
Zat jij in de bestuurskamer weet jij wat precies de drijfveren zijn?
Let op, nu komt de 'iedereen weet dat' argumentatie.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat de KNVB een beneliga wil?
Flauwekulquote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat ze vervolgens Europees vernederd worden maakt niets uit. Je speelt het hele jaar in de competitie voor Europees voetbal, het grote doel, want het is heel spannend van wie je in de eerste ronde verliest.
Televisierechten in Belgie lopen over een jaar af.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
In 2025 is er pas weer een opening voor dit kansloze plan inderdaad.
Murdoch heeft zojuist een contract voor 10 jaar gesloten met 18 eredvisieclubs.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Televisierechten in Belgie lopen over een jaar af.
Goed dat je het zegtquote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef bojan het volgende:
Oooo wat zijn die kezen sitl
Alle belgen zijn homooooo
De Eredivisie CV blijft niets zien in het samengaan van de Nederlandse en Belgische voetbalcompetities bij de mannen. De voorzitter van de Belgische topclub Standard Luik opperde deze week dat de Nederlanders ongetwijfeld open staan voor de vorming van een zogenoemde BeNe-liga, maar volgens de ECV is dit 'momenteel geen thema voor ons en staat het niet op de agenda'.quote:
Voetbalclubs zijn nauwelijks nog open instellingen, jij weet net zo goed als ik dat ze vandaag het een beweren en morgen het andere als het ze uitkomt, hoe lang heeft Platini erover gedaan om dat EK in te voeren verspreid over steden? Of dat er dadelijk nog veel meer landen meedoen? De UEFA wil het, Murdoch wil het, en ik zeg niet dat in Nederland iedereen het wil maar ze wijzen het niet per definitie af want dat zou niet eens in hun eigen voordeel zijn. De Nederlandse competitie wordt elk jaar saaier en saaier, minder goed, dit is een mooie sportieve verbetering.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij wel dan? Jij doet net alsof Feyenoord onder druk wordt gezet door de knvb. Dat is gewoon onzin. Sowieso is de knvb geen partij in deze. Wat willen ze doen dan, puntenaftrek voor elk jaar dat er in de Kuip gespeeld wordt.
Maar Murdoch gaat ook Belgische kopenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Murdoch heeft zojuist een contract voor 10 jaar gesloten met 18 eredvisieclubs.
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar Murdoch gaat ook Belgische kopen
Denk jij echt dat Duchatelet achterlijk is ofzo?
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bojan het volgende:
[..]
"Een jaren geleden gedaan onderzoek"quote:Op donderdag 27 december 2012 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De Eredivisie CV blijft niets zien in het samengaan van de Nederlandse en Belgische voetbalcompetities bij de mannen. De voorzitter van de Belgische topclub Standard Luik opperde deze week dat de Nederlanders ongetwijfeld open staan voor de vorming van een zogenoemde BeNe-liga, maar volgens de ECV is dit 'momenteel geen thema voor ons en staat het niet op de agenda'.
Directeur Alex Tielbeke verwijst nogmaals naar een jaren geleden gedaan onderzoek: 'Daaruit bleek dat de Nederlandse voetballiefhebber hiervoor niet warmloopt. We hebben het idee indertijd op allerlei facetten getest en toen kwam er geen heel positief beeld uit.'
Ja. Anders help je geen klinklare leugens de wereld in.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar Murdoch gaat ook Belgische kopen
Ik ben inderdaad een Vlaams Belangerquote:
Het was ook niet zo moeilijk dat te raden.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:34 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Vlaams Belanger![]()
Meeste Beerschotters zijn rechts
Eredivisie elk jaar saaier, wut?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn nauwelijks nog open instellingen, jij weet net zo goed als ik dat ze vandaag het een beweren en morgen het andere als het ze uitkomt, hoe lang heeft Platini erover gedaan om dat EK in te voeren verspreid over steden? Of dat er dadelijk nog veel meer landen meedoen? De UEFA wil het, Murdoch wil het, en ik zeg niet dat in Nederland iedereen het wil maar ze wijzen het niet per definitie af want dat zou niet eens in hun eigen voordeel zijn. De Nederlandse competitie wordt elk jaar saaier en saaier, minder goed, dit is een mooie sportieve verbetering.
Zelfde geldt gelukkig voor de KNVB.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef DeParo het volgende:
nogmaals representeert de ECV alle clubs, en niet alleen de topclubs.
Alsof dat bindend zou moeten zijn. Wanneer Murdoch de Belgische rechten verkregen heeft van het Belgisch voetbal, wat hij ook wil en wat geen publiek geheim is, dan kan je er met gemak een competitie van maken. Dus het gehele contract staat er los van. De dames speelde eerst in een gezamenlijk bekertoernooi, nu in een gezamenlijke competitie. Ik heb het vermoeden dat het bij de heren ook zo zal gaan en dat is wat mij betreft een hele positieve ontwikkeling. Wat Nederlandse en Belgische clubs zullen omvallen, wat ook alleen maar positief is want die worden ook alleen maar in leven gehouden door geld wat verdient wordt door de grote clubs en daar wordt geen grotere club beter van.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Murdoch heeft zojuist een contract voor 10 jaar gesloten met 18 eredvisieclubs.
Maar bij een Benebeker heb je ook partijtjes als Zwolle - Beveren of Lierse - VVV, het is maar de vraag of de supporters hier warm voor zullen lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof dat bindend zou moeten zijn. Wanneer Murdoch de Belgische rechten verkregen heeft van het Belgisch voetbal, wat hij ook wil en wat geen publiek geheim is, dan kan je er met gemak een competitie van maken. Dus het gehele contract staat er los van. De dames speelde eerst in een gezamenlijk bekertoernooi, nu in een gezamenlijke competitie. Ik heb het vermoeden dat het bij de heren ook zo zal gaan en dat is wat mij betreft een hele positieve ontwikkeling. Wat Nederlandse en Belgische clubs zullen omvallen, wat ook alleen maar positief is want die worden ook alleen maar in leven gehouden door geld wat verdient wordt door de grote clubs en daar wordt geen grotere club beter van.
Ik ga met steeds minder plezier naar wedstrijden tegen NAC of tegen Utrecht bijvoorbeeld. Er zit weinig lol in alleen de topclubs onderling maken het spannend.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eredivisie elk jaar saaier, wut?
Je kan er natuurlijk voor kiezen om pas vanaf de kwartfinales beide landen samen te voegen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar bij een Benebeker heb je ook partijtjes als Zwolle - Beveren of Lierse - VVV, het is maar de vraag of de supporters hier warm voor zullen lopen
Heb je meteen je verklaring waarom ze ws daar wel voor zijn maar dat niet heel erg duidelijk zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde geldt gelukkig voor de KNVB.
Dat geldt voor jou, maar niet misschien voor anderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ga met steeds minder plezier naar wedstrijden tegen NAC of tegen Utrecht bijvoorbeeld. Er zit weinig lol in alleen de topclubs onderling maken het spannend.
Ook waar, dat zou imo wel kunnen werken.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk voor kiezen om pas vanaf de kwartfinales beide landen samen te voegen.
Wie zal het zeggen?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou, maar niet misschien voor anderen.
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Zouden België en Nederland wel aparte Europese CL-plaatsen behouden? Anders heb je er sowieso geen fuck aan natuurlijk.
Voor 2 á 3 jaar, want er zakken vanzelf weer clubs weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef bojan het volgende:
+ gewoon een heleboel topwedstrijden erbij.![]()
Dat zou gewoon kunstmatig zijn, liever niet;quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Zouden België en Nederland wel aparte Europese CL-plaatsen behouden? Anders heb je er sowieso geen fuck aan natuurlijk.
Ja., ze tellen gewoon alle Europese punten van clubs bij elkaar op.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Maar jij denkt verder dan de kern. Het is nutteloos om verder te praten inzake een mogelijke nieuwe competitie terwijl de mogelijkheid dat die er komt nog lager is dan 50 procent.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef bojan het volgende:
De eredivisie lijkt me wel een leuke competitie en als belg vind ik dat de jupiler pro league ook wel z'n charme heeft, maar een beneliga lijkt mij noodzakelijk.
+ gewoon een heleboel topwedstrijden erbij.![]()
Maar dan hoop ik wel dat de tweede klasse (in beide landen) op televisie zal komen aangezien daar ook wel aardige clubs tussen zitten. En een sterke tweede klasse is noodzakelijk om een goede eerste klasse op te bouwen, want telkens zullen er 2 of 3 tweedeklassers promoveren.
Maar het blijven traditieclubs met een talrijke aanhang en altijd beladen partijtjesquote:Op donderdag 27 december 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 2 á 3 jaar, want er zakken vanzelf weer clubs weg.
Uiteraard wel andere inkomsten worden hoger dus je bent toch minder afhankelijk van Europees voetbal. Daarnaast willen ze de CL uitbreiden.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Ja dan zouden we iets van 8 plaatsen voor El hebben en 3 voor CL dat is volgens mij nog meer dan Spanje?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja., ze tellen gewoon alle Europese punten van clubs bij elkaar op.
Nee man, Beneliga wordt aanzien als één landquote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dan zouden we iets van 8 plaatsen voor El hebben en 3 voor CL dat is volgens mij nog meer dan Spanje?
Dan zie je bijvoorbeeld clubs van Nederland niet meer in Europa, merkwaardige regeling (als die er zou komen) als je het mij vraagt.quote:
Met die Murdochdeal kan je gerust zeggen 90% en dan ben ik vermoedelijk nog vrij voorzichtig in deze haha!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:45 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Maar jij denkt verder dan de kern. Het is nutteloos om verder te praten inzake een mogelijke nieuwe competitie terwijl de mogelijkheid dat die er komt nog lager is dan 50 procent.
Dat zeg ik joh rund, dus dat is gewoon kut. Nee was het maar kut, dan was het nog wat.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:47 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee man, Beneliga wordt aanzien als één land
Nee dan zitten we tussen Duitsland en Italië, dus plaats 4.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dan zouden we iets van 8 plaatsen voor El hebben en 3 voor CL dat is volgens mij nog meer dan Spanje?
Hoe weet je dat zo zeker dan? Heb je dat toevallig onderzocht?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met die Murdochdeal kan je gerust zeggen 90% en dan ben ik vermoedelijk nog vrij voorzichtig in deze haha!
Ja en dan verlies je dus plekken voor in europa.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dan zitten we tussen Duitsland en Italië, dus plaats 4.
http://www.sportbusiness.(...)eplace-europa-leaguequote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt dan wel meer CL plaatsen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja en dan verlies je dus plekken voor in europa.
Ik zeg je dat toeval niet bestaat en dat heb ik niet onderzocht maar gefilterd uit de reacties hier en daar.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:48 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker dan? Heb je dat toevallig onderzocht?
De Nederlandse clubs willen niet, en dat is al een belangrijke factor. Of denk je dat ze met iets gelokt worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zeg je dat toeval niet bestaat en dat heb ik niet onderzocht maar gefilterd uit de reacties hier en daar.
Is voor Belgische clubs toch ook zo? Clubs als Genk, Standard en Brugge zullen slechts nog sporadisch Europa League kunnen spelen !quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Prachtig, dus dan hebben clubs als Feyenoord, Twente en AZ kans dat ze een jaar Europees en daarmee punten mislopen, waardoor ze dalen op de ranking.
Twente niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Prachtig, dus dan hebben clubs als Feyenoord, Twente en AZ kans dat ze een jaar Europees en daarmee punten mislopen, waardoor ze dalen op de ranking.
Denk dat de ranking opnieuw zal worden ingevoerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Die boeien me geen reet.quote:
Nog kutter dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk dat de ranking opnieuw zal worden ingevoerd.
Kan wel zijn, maar is voor beide landen hetzelfde lot héquote:
Dat sowieso, clubs die jarenlang EL spelen zullen dit steeds vaker missen. En een club als groningen maakt sowieso bijna geen kans om dat te halen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat de topclubs wel degelijk willen maar dat het een beetje vroeg is om te zeggen dat je het al definitief is.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De Nederlandse clubs willen niet, en dat is al een belangrijke factor. Of denk je dat ze met iets gelokt worden?
En dat vind jij goed?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Is voor Belgische clubs toch ook zo? Clubs als Genk, Standard en Brugge zullen slechts nog sporadisch Europa League kunnen spelen !
Dat is toch gewoon kut?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk dat de ranking opnieuw zal worden ingevoerd.
Ja, leukquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar is voor beide landen hetzelfde lot hé
Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die boeien me geen reet.
[..]
Nog kutter dus.
Je speelt in een betere competitie hé, de balans is dus positiefquote:
Kijk, dat is duidelijk. Alleen weet die Bojan al heel zeker dat die er komt, maar kan eigenlijk niet met een argument komen dat iedereen overtuigen kan.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat de topclubs wel degelijk willen maar dat het een beetje vroeg is om te zeggen dat je het al definitief is.
Dus je hebt jaren lang geen CL.quote:
Wat een debiel ben jij zeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Je speelt in een betere competitie hé, de balans is dus positief
Ja, m'n punt was dat het geen argument was. Je herhaalt wat je al zei met andere woorden. Voegt niks toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar daar doelde ik wel op.
Jahaa de sfeer zal geniaal worden met al die gefrustreerde walen enzquote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Kijk, dat is duidelijk. Alleen weet die Bojan al heel zeker dat die er komt, maar kan eigenlijk niet met een argument komen dat iedereen overtuigen kan.
Zo'n voorzitter van Standard zal dat niet zomaar roepen, maar het is vermoedelijk overdreven, daarnaast hebben de KNVB en de topclubs via de ECV te maken met de andere clubs waardoor ze extra voorzichtig zullen zijn in hun uitspraken en die Standard-voorzitter het eerder tegenwerkt dan ondersteunt. Ik ben echt benieuwd naar de voorwaarden van de Murdoch-deal eigenlijk aangezien hij het in Belgie ook probeert met als thema onder meer een fusie.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Kijk, dat is duidelijk. Alleen weet die Bojan al heel zeker dat die er komt, maar kan eigenlijk niet met een argument komen dat iedereen overtuigen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |