Grootste Luxemburgse club heeft een gemiddelde aantal van 3000 fans... is net hetzelfde idiote plan als Nederland en Duitsland zouden zich bij elkaar aansluitenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Caland het volgende:
Waarom gaan de Belgjes eigenlijk niet met Luxemburg samen als ze zo'n grote voorstander van schaalvergroting zijn?
Hopelijk waren de huskys nog mooiquote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, werkelijk.Dat was echt de droefste wedstrijd die ik ooit zag.
Voor jullie armoedzaaiers wel jaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef bojan het volgende:
Beneliga is gewoon de toekomst, hoe je het ook draait of keert
De beneliga heeft geen toekomst zoals al zo'n 15 jaar blijkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef bojan het volgende:
Het is de sfeer die teltquote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor jullie armoedzaaiers wel ja
Jah, iedere week veldslagen en rellen. Dat wordt genieten.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef bojan het volgende:
Ah, zal heus niet gebeurenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jah, iedere week veldslagen en rellen. Dat wordt genieten.
Omdat belgen achterlijk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef bojan het volgende:
Tijdens feyenoord - ajax of psv - ajax wordt er toch ook niet (meer) gereld?
Dus waarom zou dit bij Brugge - Ajax of Feyenoord - Anderlecht anders zijn?
De tering, wat ben jij domquote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef bojan het volgende:
Tijdens feyenoord - ajax of psv - ajax wordt er toch ook niet (meer) gereld?
Neej, Belgen zijn net wa gemoedelijker denk ik dan Nederlandsquote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat belgen achterlijk zijn.
en achterlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Neej, Belgen zijn net wa gemoedelijker denk ik dan Nederlands
(Charleroi niet meegerekend)
Zijn er nog steeds supportersrellen? Net vertelden ze me dat er nooit Ajacieden komen naar de kuip.quote:
Nog steeds wel leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel meer dan een welles-niettus-discussie is het niet meer..
Joh laat dat jong lekker trollen...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
BOJAN
DE CLUBS, KNVB & NEDERLANDSE SUPPORTERS WILLEN HET NIET
SNAP JE HET
Vind ik ook. (ben belg)quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Dven het volgende:
Geen flauw idee wat iedereen toch tegen een Beneliga heeft. Waarom liever tegen Willem II, Excelsior, VVV en andere pauperclubs spelen als je ook tegen Anderlecht, Brugge, Genk, Standard en Gent spelen kan?
Het is geen trollen bij hem, dat is het enge.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh laat dat jong lekker trollen...
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen trollen bij hem, dat is het enge.
Ik weet het niet hoor, dit kan bijna niet serieus zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax, PSV, Feyenoord etc. er uiteindelijk er onwelwillend tegenover staan mits de voorwaarden goed zijn. KNVB heeft zelf uiteindelijk weinig te zeggen en de supporters zijn verdeeld in een progressief en conservatief kamp zoals altijd. Wat nuance mag je wel brengen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
BOJAN
DE CLUBS, KNVB & NEDERLANDSE SUPPORTERS WILLEN HET NIET
SNAP JE HET
Ach, het is een Belg.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar als je niets beters weet te vertellenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef bojan het volgende:
Standard - Beerschot is begonnen sinds 18.00, nu wil ik aandachtig kijken, doegggg![]()
De knvb heeft juist alles te zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax, PSV, Feyenoord etc. er uiteindelijk er onwelwillend tegenover staan mits de voorwaarden goed zijn. KNVB heeft zelf uiteindelijk weinig te zeggen en de supporters zijn verdeeld in een progressief en conservatief kamp zoals altijd. Wat nuance mag je wel brengen.
De wedstrijd van het jaar voor belgiequote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef bojan het volgende:
Standard - Beerschot is begonnen sinds 18.00, nu wil ik aandachtig kijken, doegggg![]()
Dit. Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Dven het volgende:
Geen flauw idee wat iedereen toch tegen een Beneliga heeft. Waarom liever tegen Willem II, Excelsior, VVV en andere pauperclubs spelen als je ook tegen Anderlecht, Brugge, Genk, Standard en Gent spelen kan?
Als je opstapt stap je op hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De knvb heeft juist alles te zeggen.
Als er een BeNeLiga bond komt, kunnen ze zo uitstappen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De knvb heeft juist alles te zeggen.
Ja, een club uit Nederland wenst niet meer aangesloten te zijn bij de knvb en voegt zich bij de Belgische competitie. Seems legit.quote:
Tijdens een uitwedstrijdje met vrij vervoer wat vlaamse frieten en mayonaise eten terwijl je geniet van goed Belgisch bier terwijl de wedstrijden veel interessanter worden. Maar de meeste supporters winnen liever onbetekenend met 7-0 van Willem II zodat ze hun ploeg onterecht de hemel in kunnen roemen. Al vinden ze het waarschijnlijk ook leuk om te kankeren na een zinloze 1-1 tegen zo'n clubje.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Ik snap het ook niet.
Dan heb ik liever top 14 van Nederland en top 6 van Belgie.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat zo veel mensen erop tegen zijn. Buiten de top-12 zijn de clubs in Nederland toch weinig interessant? Vind de bovenste 8 van België toch wel interessanter dan de onderste 6 van Nederland.
En de topclubs zullen er zwaar van profiteren: meer mooie affiches (toeschouwers), meer sponsorgeld (hogere kijkcijfers, meer aandacht), op lange termijn meer tv-geld. Dit alles in combinatie met meer aanzien en uiteindelijk meer kwaliteit. Worden de dinsdag- en woensdagavonden ook eens interessant.
Het zijn eigenlijk vooral luchtkastelen. De knvb heeft er onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat de clubs en fans er niet op zitten te wachten. Tevens ligt de Belgische competitie in alles mijlenver achter op de eredivisie. Eigenlijk profiteren alleen maar de Belgische clubs flink als dit kansloze plan ooit doorgaat.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat zo veel mensen erop tegen zijn. Buiten de top-12 zijn de clubs in Nederland toch weinig interessant? Vind de bovenste 8 van België toch wel interessanter dan de onderste 6 van Nederland.
En de topclubs zullen er zwaar van profiteren: meer mooie affiches (toeschouwers), meer sponsorgeld (hogere kijkcijfers, meer aandacht), op lange termijn meer tv-geld. Dit alles in combinatie met meer aanzien en uiteindelijk meer kwaliteit. Worden de dinsdag- en woensdagavonden ook eens interessant.
Je kan gewoon samen een competitie opstarten.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een club uit Nederland wenst niet meer aangesloten te zijn bij de knvb en voegt zich bij de Belgische competitie. Seems legit.
Het moet allemaal maar blijken of het meer oplevert. De topclubs lopen in ieder geval wel Europese inkomsten mis. Dit jaar verdient Ajax dik 20 miljoen euro in de CL. Met een beetje pech speelt er dan geen enkele Nederlandse ploeg in de CL.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat kan hé als er meer Belgische clubs degraderen, maar 12-8 is een redelijke start lijkt mequote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb ik liever top 14 van Nederland en top 6 van Belgie.
Lolque.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef bojan het volgende:
Een Beneliga is ongeveer het niveau van Spanje als je Barcelona en Real Madrid weglaat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef bojan het volgende:
Een Beneliga is ongeveer het niveau van Spanje als je Barcelona en Real Madrid weglaat.
Dude.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]wow meteen doen! Fantastisch voetbal en ook nog eens de beste hooligans!!!!!
anderlecht werd anders weggespeeld tegen malagaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef bojan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |