Wie zegt trouwens dat Murdoch een beneliga wil?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef bojan het volgende:
[..]
Laat Murdoch daar maar over beslissen.
Dat is gewoon hetzelfde in jouw wereldje . Die gasten die ik noem hebben ook jouw beeld van sfeerquote:Op donderdag 27 december 2012 18:02 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik heb het dan niet over de hooligans, maar over de sfeer die in het stadion zal hangen.
Die Belgische voorzitter.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat Murdoch een beneliga wil?
Tijdens Lille - PSV zijn enkele Charleroi fans naar Lille getrokken om te knokken en sindsdien zijn de harde kernen van PSV en Charleroi bevriendquote:
Verander de TT eens in Ajax en PSV willen geen beneliga.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Ach, bij zo'n Beneliga is elke Belgische club na 5 jaar toch gedegradeerd. Die kunnen er geen klote van.
Is er al, maar daar komen altijd maar 10000 supporters op af. Atleti heeft 'm al 2x gewonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De hooligans uit Belgie zijn veel te goed voor ons joh. Ze moeten gewoon een competitie beginnen met Dinamo Zagreb , Rode Ster, Partizan en Hajduk Split
Nou vooruit, je vraagt het zo lief.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verander de TT eens in Ajax en PSV willen geen beneliga.
Mooi verhaal man.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef bojan het volgende:
[..]
Tijdens Lille - PSV zijn enkele Charleroi fans naar Lille getrokken om te knokken en sindsdien zijn de harde kernen van PSV en Charleroi bevriend
Is gewoon de waarheid hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi verhaal man.De tranen staan nu in mijn ogen.
Ach laat al die belgjes , kroaten en Joego,s een competitie beginnen ergens in Siberie waar niemand last van ze heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er al, maar daar komen altijd maar 10000 supporters op af. Atleti heeft 'm al 2x gewonnen
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi verhaal man.De tranen staan nu in mijn ogen.
Waren ze al lang.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef bojan het volgende:
[..]
Tijdens Lille - PSV zijn enkele Charleroi fans naar Lille getrokken om te knokken en sindsdien zijn de harde kernen van PSV en Charleroi bevriend
PSV is al eens in Siberië geweest, was een grove faal.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach laat al die belgjes , kroaten en Joego,s een competitie beginnen ergens in Siberie waar niemand last van ze heeft
Je meent het.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef bojan het volgende:
Charleroi wilde knokken tegen Lille hé, niet tegen PSV voor alle duidelijkheid
Ah kan zijn, maar sinds die dag alleszins nog wat versterktquote:
Tegen sibir ofzo . Daar wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is al eens in Siberië geweest, was een grove faal.
Ok bedankt dat je dit even opheldert voor mij. Het was namelijk nog een groot puzzelstuk in mijn hoofd.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef bojan het volgende:
Charleroi wilde knokken tegen Lille hé, niet tegen PSV voor alle duidelijkheid
Nee, werkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen sibir ofzo . Daar wil je nog niet dood gevonden worden
Jeunesse d'Esch en B91 Dudelangequote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Caland het volgende:
Waarom gaan de Belgjes eigenlijk niet met Luxemburg samen als ze zo'n grote voorstander van schaalvergroting zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |