De Nederlandse clubs willen niet, en dat is al een belangrijke factor. Of denk je dat ze met iets gelokt worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zeg je dat toeval niet bestaat en dat heb ik niet onderzocht maar gefilterd uit de reacties hier en daar.
Is voor Belgische clubs toch ook zo? Clubs als Genk, Standard en Brugge zullen slechts nog sporadisch Europa League kunnen spelen !quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Prachtig, dus dan hebben clubs als Feyenoord, Twente en AZ kans dat ze een jaar Europees en daarmee punten mislopen, waardoor ze dalen op de ranking.
Twente niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Prachtig, dus dan hebben clubs als Feyenoord, Twente en AZ kans dat ze een jaar Europees en daarmee punten mislopen, waardoor ze dalen op de ranking.
Denk dat de ranking opnieuw zal worden ingevoerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Die boeien me geen reet.quote:
Nog kutter dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk dat de ranking opnieuw zal worden ingevoerd.
Kan wel zijn, maar is voor beide landen hetzelfde lot héquote:
Dat sowieso, clubs die jarenlang EL spelen zullen dit steeds vaker missen. En een club als groningen maakt sowieso bijna geen kans om dat te halen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat de topclubs wel degelijk willen maar dat het een beetje vroeg is om te zeggen dat je het al definitief is.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De Nederlandse clubs willen niet, en dat is al een belangrijke factor. Of denk je dat ze met iets gelokt worden?
En dat vind jij goed?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Is voor Belgische clubs toch ook zo? Clubs als Genk, Standard en Brugge zullen slechts nog sporadisch Europa League kunnen spelen !
Dat is toch gewoon kut?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk dat de ranking opnieuw zal worden ingevoerd.
Ja, leukquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar is voor beide landen hetzelfde lot hé
Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die boeien me geen reet.
[..]
Nog kutter dus.
Je speelt in een betere competitie hé, de balans is dus positiefquote:
Kijk, dat is duidelijk. Alleen weet die Bojan al heel zeker dat die er komt, maar kan eigenlijk niet met een argument komen dat iedereen overtuigen kan.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat de topclubs wel degelijk willen maar dat het een beetje vroeg is om te zeggen dat je het al definitief is.
Dus je hebt jaren lang geen CL.quote:
Wat een debiel ben jij zeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Je speelt in een betere competitie hé, de balans is dus positief
Ja, m'n punt was dat het geen argument was. Je herhaalt wat je al zei met andere woorden. Voegt niks toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar daar doelde ik wel op.
Jahaa de sfeer zal geniaal worden met al die gefrustreerde walen enzquote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Kijk, dat is duidelijk. Alleen weet die Bojan al heel zeker dat die er komt, maar kan eigenlijk niet met een argument komen dat iedereen overtuigen kan.
Zo'n voorzitter van Standard zal dat niet zomaar roepen, maar het is vermoedelijk overdreven, daarnaast hebben de KNVB en de topclubs via de ECV te maken met de andere clubs waardoor ze extra voorzichtig zullen zijn in hun uitspraken en die Standard-voorzitter het eerder tegenwerkt dan ondersteunt. Ik ben echt benieuwd naar de voorwaarden van de Murdoch-deal eigenlijk aangezien hij het in Belgie ook probeert met als thema onder meer een fusie.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Kijk, dat is duidelijk. Alleen weet die Bojan al heel zeker dat die er komt, maar kan eigenlijk niet met een argument komen dat iedereen overtuigen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |