Zenne op de Veerkadequote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
Weet iemand nog een goed restaurant in de buurt van het centrum, laatste keer op stadshuisplein met mijn vriendin bijna gegeten.. bij baja dacht ik, daar eerst 13 minuten gewacht, niemand kwam ons helpen, toen maar naar de shoarma aan de overkant gegaan alleen die zag er ook niet echt lekker uit, en uiteindelijk bij de McDonald's aan de coolsingel naast het stadhuis gegeten, maar het is nou niet echt bepaald romantisch..
Weet iemand een gezellig restaurant niet te duur?
Dat zijn echt van die hippe kijk mij nou zitten vitrines. Niet echt romantic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:20 schreef Dandilion het volgende:
op de binnerotte zitten nou zoveel nieuwe zaken, zit misschien wel iets naar jullie smaak daar.
quote:Politie24 @Politie24
#rotterdam #stroveer #beroving 4 getinte jongens van 8 en 13 jr. 1 draagt blauwe broek en sweater. Info 112
Dat is opzich niet erg, maar vaak als ik echt ergens anders ben een dagje uit eet ik het liefst gevarierd, in Scheveningen eet ik altijd ergens bij zo'n pizza hut, of bij een vishandel en in Amsterdam bijvoorbeeld vaak in een Italiaans restaurantje.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet alleen niet of Gulmez met zijn vriendin naar de Turk wil, die eet misschien thuis al elke dag Turks.
In Zwolle is deze week 1 tankstation overvallen, coffeeshops dino, en een schoonheidssallon in zwolle zuid, ook zijn er op eerste en tweede kerstdag 25 inbraken geweest las ik.. Gaat lekker zo de laatste tijd in Nederland... Helaas elk jaar met deze donkere tijden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef kaasplankje het volgende:
Vanavond bij Lulu gegeten, was ook wel leuk.
@ Isegrim: Wat overval? Een shop daar ofzo?
Er is in rotterdam zoveel te eten, en vaak ook nog voor een vriendelijke prijs. Voor alle keukens is er wel iets interessants te vindenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat is opzich niet erg, maar vaak als ik echt ergens anders ben een dagje uit eet ik het liefst gevarierd, in Scheveningen eet ik altijd ergens bij zo'n pizza hut, of bij een vishandel en in Amsterdam bijvoorbeeld vaak in een Italiaans restaurantje.Rotterdam tot op heden nog niet wat kunnen ontdekken wat me aansprak, maar dankzij deze tips heb ik toch een paar adresjes!
Nee, het is een bijeenkomst in Ahoy, waar men in gesprek wil met de burger op Zuid om na te denken over verbetering op het gebied van onderwijs en arbeid. Het is op een zaterdagmiddag.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is toch zo'n vragenlijst over hoe veilig je je voelt?En als je aangeeft dat er wel eens hondenpoep op de stoep ligt, dan vinden ze de buurt ineens een stuk onveiliger
![]()
Oh en 2 a 3 jaar na die vragenlijst bellen ze je op voor meer informatie. En als je er dan niet meer woont, dan zijn ze nogal teleurgesteld omdat ze dan niets meer met je info kunnen
Roti haal je bij Asha op de Bergweg, vlakbij het kruispunt met de Schiekade.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef AlexanderC het volgende:
Weet iemand waar ik lekkere roti kan halen in of rond het centrum? En Antiliaanse lekkernijen??
Oja, daar loop ik wel eens langs. Die zijn deels mediterraan en deels Caribisch. Ben er alleen nog nooit geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat trouwens op nog geen drie minuten lopen van Breuls z'n huis is.
Wel jammer dat de kaart al jaren hetzelfde is.Blij dat ik de kok niet ben.
Is best lekker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oja, daar loop ik wel eens langs. Die zijn deels mediterraan en deels Caribisch. Ben er alleen nog nooit geweest.
dat zal ik hier niet gehoord hebben denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 12:01 schreef Isegrim het volgende:
PolitieRR Centrum (@politieRRcentr) heeft getweet om 11:47 AM on zo, jan. 13, 2013:Afgelopen nacht rond 01:00 uur een inbraak in een bedrijf aan de Lombardkade. Heeft u iets gehoord of gezien? Bel dan 0900-8844. ^MP(https://twitter.com/politieRRcentr/status/290409838528315392)
oeeehh dat is hier heel vlakbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef Queens het volgende:
[..]
Roti haal je bij Asha op de Bergweg, vlakbij het kruispunt met de Schiekade.
Voor roti's (en bara's) moet je namelijk bij Hindoestanen zijn![]()
Qua Antilliaans voer heb je op Zuid meer keus...
Voor mij is het maar een paar minuutjes lopen (ik ga er nu toevallig heen), wie weet zijn we buurtjes!quote:Op zondag 13 januari 2013 13:35 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
oeeehh dat is hier heel vlakbij.
Thanks voor de tip!
Haha. Ik vind het wel mooier zonder sneeuw eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht een zwaar overbelichte foto te zien, maar het is de sneeuw.
quote:
Geen idee waar je het over hebt!!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef Daarnaast het volgende:
Het voelt niet gewoon bij rotterdam als het daar de sfeer niet ik weet niet. Kaal en Kil. Waarom niet de bouwgewerken dicht ipv zo gespreid. Dat geeft niet juiste impressie van te uitgestrekt net als.
Wat zeg je allemaal man ik krijg pijn in mijn brein door jou.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt!!
Ik wil Requim for a dream (aanrader) op ned 3 gaan kijken. Wordt wel nachtwerk, morgenochtend zal ik mezelf hatenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef schaap000 het volgende:
Jaaa dat wordt morgen weer fris op weg naar werk.....
Zijn er nog Rotterdammers wakker?
Nou ja, vooruit.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Omdat ik hem wil zien en ik hem niet in mn bezit heb?
Herkenbaar, maar dat komt omdat ik helemaal op het randje woonquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik wel, maar volgens sommige mensen hier ben ik geen Rotterdammer.Maar ik woon wel in Rotterdam.
Hmmm dat wordt mij toch net wat te laat.... morgen weer werkenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik wil Requim for a dream (aanrader) op ned 3 gaan kijken. Wordt wel nachtwerk, morgenochtend zal ik mezelf haten
Bij mij is het omdat ik uit Friesland kom.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:17 schreef schaap000 het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dat komt omdat ik helemaal op het randje woon
Haha praat je wel een beetje rotterdams dan? Dat fries is echt niks van te begrijpenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mij is het omdat ik uit Friesland kom.
Mensen zeggen altijd dat je aan mij niet meer hoort dat ik Fries ben.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:29 schreef schaap000 het volgende:
[..]
Haha praat je wel een beetje rotterdams dan? Dat fries is echt niks van te begrijpen
Publieke omroep onderbreekt niet met reclame, dus daar is het geen probleem.quote:
Wel als de film komt op een tijdstip dat het jou niet uitkomt.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Publieke omroep onderbreekt niet met reclame, dus daar is het geen probleem.
Hebben ze die olifant echt zo groot gemaakt?quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat Blijdorp in geldnood zat?
Sponsor van Feyenoord heeft het cadeau gedaan aan Blijdorp. Juist omdat ze geld en aandacht nodig hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat Blijdorp in geldnood zat?
Oh, hoe tof.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
[..]
Sponsor van Feyenoord heeft het cadeau gedaan aan Blijdorp. Juist omdat ze geld en aandacht nodig hebben
Nope, op de particuliere woonmarkt zijn er amper wachtlijsten. Bij Direct Wonen betaal je naast de inschrijfkosten (30 euro ongeveer als ik me het goed herinner) wel een maandhuur voor courtage en contractkosten (130 euro), maar je hebt redelijk snel woonruimte.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef arachide. het volgende:
Oke, dat direct wonen is dus niet dat ik me inschrijf of wat dan ook en vervolgens nooit aan de beurt kom?
Dat is wel een fijn idee, ik stond ingeschreven bij vestia, maar daar voel ik me dus nu ook hard genaaid.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nope, op de particuliere woonmarkt zijn er amper wachtlijsten. Bij Direct Wonen betaal je naast de inschrijfkosten (30 euro ongeveer als ik me het goed herinner) wel een maandhuur voor courtage en contractkosten (130 euro), maar je hebt redelijk snel woonruimte.
Geen idee, de knuffelvariant is te koop in de dierentuin, evenals sjaals en shirtjes met feyblij erop.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hebben ze die olifant echt zo groot gemaakt?
Okee, ik vind die olifant echt superschattig namelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee, de knuffelvariant is te koop in de dierentuin, evenals sjaals en shirtjes met feyblij erop.
ik ga binnenkort ook even langs om er 1 te scoren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, ik vind die olifant echt superschattig namelijk.
ik dus gisteren. Heb trui even aan gehad en zit prima. Hou hem ff in de kast omdat ik op werk alleen overhemden draag en vandaag in slobberkleding loop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand al eens de kleding van 010 isn't just a code gekocht?
Zo ingeburgerd ben ik nog niet...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand al eens de kleding van 010 isn't just a code gekocht?
Daar zat ik ook aan te denken, maar dat is alleen 's avonds en we zoeken meer iets voor overdag.quote:
Euromast, met de watertaxi naar hotel new york en daar wat eten/drinken, met de speedo door de havens varen.. zoiets?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:45 schreef bioloogje het volgende:
Oja, nu ik hier toch weer lees, kan ik het ook hier wel vragen... Morgen willen mijn vriendin en ik iets leuks gaan doen overdag. Blijdorp zijn we al een keer geweest, maar zijn er nog leuke aanraders om te gaan zien en/of doen?
Zoiets iddquote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Euromast, met de watertaxi naar hotel new york en daar wat eten/drinken, met de speedo door de havens varen.. zoiets?
Heet Idol's nu Yphone 6?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:10 schreef o.us het volgende:
Ik wil mijn verjaardag vieren met een etentje met een boel genodigden. Zo wilde ik gaan voor onbeperkt eten en onbeperkt drinken bij Yphone 6 (voormalig Idols) maar veel mensen hebben daar slechte ervaringen mee.
Kent iemand een leuk restaurant in de stad (het liefst wok) waar je goed (en het liefst onbeperkt) kunt eten met een grote groep? Bazar, Sumo, Shabu Shabu, Happy Italy, VIP en Hello Pasta buiten beschouwing gelaten.
Ja, de Idols-trend is over blijkbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heet Idol's nu Yphone 6?![]()
Bij Pathé de Kuip zitten twee wokrestaurants die wel okay zijn, overigens.
Guliano op de Meent zoekt regelmatig werkstudenten. Beste broodjeszaak van Rdam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:00 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa ik zoek werk in Rotterdam... Tips? Studentenwerk, 30 uurtjes pw ongeveer. Horeca ervaring, kantoor kan ook.
Ik kon het echt niet geloven toen ik het zag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Breuls het volgende:
Heb me altijd afgevraagd of de naam van die tent iets te maken had met die talentenjacht, maar nu ze nog zo'n overduidelijk afgeleide naam gebruiken denk ik dat ik mijn antwoord heb.
vind je het gek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
All you can eat is voor JJDJ en mij uitgevonden. Alleen hebben we dat nog nooit samen gedaan......
MMMMMM, inderdaad!!! Super lekkere broodjes hebben ze daar!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Guliano op de Meent zoekt regelmatig werkstudenten. Beste broodjeszaak van Rdam.
lijkt me een echt baantje voor mijn broertje of zo'n soort kansloze harryquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Lijkt me een inspirerende baan, 'frituurkok'.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Guliano op de Meent zoekt regelmatig werkstudenten. Beste broodjeszaak van Rdam.
Zijn die een beetje okee? Die in Utrecht en Amsterdam vind ik vaak nog best kut...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kralingse Zoom? Sowieso er staan borden langs de snelweg die je naar P&R locaties verwijzen.
Durf ik je niet te zeggen. Ik parkeer gewoon in mijn eigen straat en gebruik in het weekend de metro.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn die een beetje okee? Die in Utrecht en Amsterdam vind ik vaak nog best kut...
Kralingse Zoom is wel goed. Ken 2 mensen die daar elke dag gebruik van maken, en heb het zelf ook een keer gedaan. Je zit echt zo in het centrum.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn die een beetje okee? Die in Utrecht en Amsterdam vind ik vaak nog best kut...
Klopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Kralingse Zoom is wel goed. Ken 2 mensen die daar elke dag gebruik van maken, en heb het zelf ook een keer gedaan. Je zit echt zo in het centrum.
durf ik niet te zeggen ik zou idd KZ pakken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:54 schreef Nielsch het volgende:
Omgeving metro Rijnhaven, is het daar gratis parkeren? Als ik op Google Streetview kijk zou ik zeggen van wel.
Het is daar inderdaad gratis parkeren, maar je hebt al een andere oplossing zie ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:54 schreef Nielsch het volgende:
Omgeving metro Rijnhaven, is het daar gratis parkeren? Als ik op Google Streetview kijk zou ik zeggen van wel.
quote:
jij zit onder haar naam te posten das wt andersquote:
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
jij zit onder haar naam te posten das wt anders
ik zou ook niet durven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Dr post niemand onder mijn naam...
Nope... heb k trouwens nie eens gedaan... heb jij gedaan terwijl ik aan de afwas was..quote:
ja daarom moet je nog x terug komen want JIJ zou kokenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nope... heb k trouwens nie eens gedaan... heb jij gedaan terwijl ik aan de afwas was..
I know... maak een deal met je... als j huis helemaal een lenteschoonmaak heeft ondergaan kom ik bij jou om te koken...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja daarom moet je nog x terug komen want JIJ zou koken
Wil je nog bepaalde verf op de muren ook?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
I know... maak een deal met je... als j huis helemaal een lenteschoonmaak heeft ondergaan kom ik bij jou om te koken...
Nee hoor had t over schoonmaken.. niet over klussen... maar nu je t zegt....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wil je nog bepaalde verf op de muren ook?
het is mijn huis dus je doet het er maar mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor had t over schoonmaken.. niet over klussen... maar nu je t zegt....
Hahaha lol.. hoor t wel als t zover is...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is mijn huis dus je doet het er maar mee.
mijn afwas is al gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hahaha lol.. hoor t wel als t zover is...
Morgen is huishouddag tenzij Fey verliest dan ga ik vroeg naar bedquote:
Hahaha ben benieuwd....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Morgen is huishouddag tenzij Fey verliest dan ga ik vroeg naar bed
wil je best x meenemen naar de begraafplaats hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Naar je oma.... wat denk je zelf.. je hh kunsten...
Slimmerd...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je best x meenemen naar de begraafplaats hoor.
oh dat
Geen idee.. t lijkt er hier wel op erg snel gaat het hier niet...quote:
* Toekito schuift aanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:08 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag een leuk rondje West-Kruiskade gedaan, vanavond curry's eten.
Hijs gewoon een veelvraat, schuift bij iedereen aaan die aan t eten is!quote:
nee hoor niet bij iedereen.....zijn ook mensen die me willen vergiftigen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hijs gewoon een veelvraat, schuift bij iedereen aaan die aan t eten is!
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik vind je trouwens knap asociaal rijden LHO ik zag je zelfs laatst een keer door rood gaan. Het zou verboden moeten worden.
Daar zit +/- 4 meter tussenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
op 0.40 rij je een voetganger voor zijn klote. Hij heeft groen maar jij ook?
Inmiddels ook een fragment waar ik dus niet tegelijk groen heb met de fietsers, maar waar ik tegelijk groen heb met het verkeer van de Erasmus. Ook melding gemaakt bij gemeente Rotterdam - en dat gaat met wel meer punten gebeuren ook. Het is echt rampzalig doorgevoerdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
op 0.40 rij je een voetganger voor zijn klote. Hij heeft groen maar jij ook?
dan bedoel jij een andere dan ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is die man geen Fok!er hoor.
die man was opzich ook fout maar 87872x dreigen met YT is ook vorm van agressiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij was er maar één agressor, al had LHO van mij wel wat rustiger mogen blijven.Maar ik kreeg een behoorlijke vuistslag (voelde 'm een uur later nog) en LHO werd recht in z'n gezicht gemept.
Weet dat het erop staat maar om dat zovaak te noemen.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat was geen dreigement hoor, hij staat ook op YTMoet'ie niet iemand met een camera op zn kop voor ogen van politie een mep verkopen.
Ja, één keer was ook wel genoeg geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Weet dat het erop staat maar om dat zovaak te noemen.....
Die agent had ik geen hoge pet van op idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, één keer was ook wel genoeg geweest.LHO was beetje boos. Agent had verder ook niet opgelet bij cursus de-escalatie, gedroeg zich verbaal nogal agressief ook.
In het begin niet echt, ik was erg pissig dat die gast mij een stomp verkocht, ik bestuur die scooter geeneens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die agent had ik geen hoge pet van op idd.
Maar Ise jij bleef wel rustig
Inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom moet dit trouwens in dit topic? Het gebeurt in Rotterdam, maar dat is dan ook gelijk de enige relevantie.
Dat had'ie mogen doen hoor, dan was de schade zo'n 600 euro hoger geweest. Volgens mij was ik pas opgefokt nadat'ie Isegrim gemept had, en dat viel zelfs ook nog wel mee tot dhr. L wederom begon te meppenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik vind dat de politieagent juist handelt. Er zijn ergere dingen. Die man moet zijn fikken thuis houden en lho moet niet zo opgefokt zijn. Ik had die camera van je harses geslagen maar goed das een ander verhaal
die man had gewoon voorrang.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:23 schreef Toekito het volgende:
agressief volk die FOK!kers en wat ik nu ga zeggen zeg ik niet vaak maar Ise heeft gelijk: In je mand LHO
Ja precies dus snap de reactie van LHO niet 100% Ja die man mag Ise niet slaan maar je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die man had gewoon voorrang.
Slaan na het feit is sowieso debiel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja precies dus snap de reactie van LHO niet 100% Ja die man mag Ise niet slaan maar je kan ook overdrijven.
Haast? 10 km/u is haast?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je had gewoon moeten wachten tot die vent aan de andere kant was.Niet links of rechts passeren. Ook voor idioten op een scooter gelden de regels hoor.
Je weet dat je daar tijdens de markt niet langs moet gaan als je haast hebt.
Niet alles zit in het filmpje, maar die agent was ook zélf olie op het vuur aan het gooien door zich verbaal nogal agressief op te stellen en zich inhoudelijk te bemoeien met het twistpunt. Die begon namelijk tegen ons te roepen dat die man aan de kant moest springen en dat hij dat gezien had, terwijl dat niet zo was (hetgeen ook door omstanders werd bevestigd).quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die man had om te beginnen nooit moeten slaan, maar jullie reden wel dusdanig dicht op hem dat jullie letterlijk binnen handbereik waren en dat is ook niet netjes.
Vervolgens die olie op het vuur gooiende betweterige reacties terwijl er al een agent bij is
je kan blijkbaar niet een minuutje of minder wachten tot je gewoon door kan rijden dus dan heb je vast haast. Er is juist alles mis met die beslissing om maar tussen de mensen door te rijden. Je MOET ze voorrang verlenen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haast? 10 km/u is haast?Er is niks mis mee om daar op rustige wijze tussen de mensen door te laveren. Anders sta je er namelijk drie uur later nog, want dat zebrapad is zeker 30m lang en er steken continu mensen over.
Maar van mij mogen ze de Meent op marktdagen afsluiten voor alle verkeer of gewoon een stoplicht neerzetten zodat het niet zo'n zootje wordt daar.
Maar die meneer heeft dus een sprong naar jullie toegemaakt? Zodat hij dichtbij genoeg kon komen om te stompen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet alles zit in het filmpje, maar die agent was ook zélf olie op het vuur aan het gooien door zich verbaal nogal agressief op te stellen en zich inhoudelijk te bemoeien met het twistpunt. Die begon namelijk tegen ons te roepen dat die man aan de kant moest springen en dat hij dat gezien had, terwijl dat niet zo was (hetgeen ook door omstanders werd bevestigd).
Volgens mij is het idee dat mensen op een zebrapad ongehinderd hun weg kunnen vervolgen en daar zorgen we ook voor. Het is nou niet dat we er met 40km/u tussendoor sjezen. Bij een normaal zebrapad zou ik je zonder meer gelijk geven, maar probeer het zelf maar eens bij dit zebrapad; als je echt blijft stilstaan voor iedereen die daar oversteekt, kom je gewoon niet aan de andere kant. Ze hadden er beter zo'n verkeerslicht als op de Karel Doormanstraat kunnen neerzetten; dat is alleen in het weekend aan en zorgt dat er zowel voor voetgangers als voor ander verkeer doorstroming is.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan blijkbaar niet een minuutje of minder wachten tot je gewoon door kan rijden dus dan heb je vast haast. Er is juist alles mis met die beslissing om maar tussen de mensen door te rijden. Je MOET ze voorrang verlenen.![]()
Het is echt niet verboden om even te stoppen op dat zebrapad hoor.Zeker op een scooter of fiets kan je prima op het zebrapad stilstaan om mensen voor te laten. Maar als je dat niet doet... tja.
Hij hoefde in elk geval niet opzíj te springen, zoals hij beweerde. Er was gewoon ruimte. Of hij naar ons toe sprong of een stukje achter ons aan holde, durf ik niet zeggen. In elk geval wist hij alleen mij te raken en waren we hem toen dus bijna voorbij.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die meneer heeft dus een sprong naar jullie toegemaakt? Zodat hij dichtbij genoeg kon komen om te stompen?
Je kan dit echt niet goedpraten en die actie van die man natuurlijk ook niet, maar het was wel begrijpelijk. Ik had je een schop gegeven. Stel dat je die man aangereden had... dan was je flink de sjaak geweest. De rechter ziet je aankomen met je ' ja maar anders moest is zo lang wachten'.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat mensen op een zebrapad ongehinderd hun weg kunnen vervolgen en daar zorgen we ook voor. Het is nou niet dat we er met 40km/u tussendoor sjezen. Bij een normaal zebrapad zou ik je zonder meer gelijk geven, maar probeer het zelf maar eens bij dit zebrapad; als je echt blijft stilstaan voor iedereen die daar oversteekt, kom je gewoon niet aan de andere kant. Ze hadden er beter zo'n verkeerslicht als op de Karel Doormanstraat kunnen neerzetten; dat is alleen in het weekend aan en zorgt dat er zowel voor voetgangers als voor ander verkeer doorstroming is.
Er was echt geen enkele kans dat wij die man zouden aanrijden, écht niet. Het is een groothoeklens, dat vertekent nogal. Ik snap je punt wel, maar ik ben echt van mening dat je hier niet veel anders kan gezien de lengte van dit zebrapad en het feit dat er een continuë stroom mensen loopt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan dit echt niet goedpraten en die actie van die man natuurlijk ook niet, maar het was wel begrijpelijk. Ik had je een schop gegeven. Stel dat je die man aangereden had... dan was je flink de sjaak geweest. De rechter ziet je aankomen met je ' ja maar anders moest is zo lang wachten'.![]()
Nee, dat klopt, dat doet hij niet. Maar ook als wij fout zitten, is zijn reactie belachelijk; vooral het naar LHO toe lopen en hem ook nog een keer een klap verkopen. Want wat is er nou helemaal aan de hand? Zijn reactie was begrijpelijk geweest als wij hem bijna van de weg hadden gereden en dat was gewoon niet aan de orde. Maar goed, even googlen op meneer zijn naam zegt eigenlijk wel genoeg, samen met de per mail nagestuurde dreigementen.quote:Het was beter geweest als je het niet op youtube had gezet. Jij of dinges. Wie dan ook. Jullie zitten hier gewoon fout in eerste instantie. De rest doet er niet echt veel toe. Het is niet alsof die man ineens de straat oversteekt of nog ff voor jullie springt.
Nee maar als hij je kan slaan in het passeren was je gewoon te dichtbij. Ik zou dat ook als asociaal ervaren.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij hoefde in elk geval niet opzíj te springen, zoals hij beweerde. Er was gewoon ruimte. Of hij naar ons toe sprong of een stukje achter ons aan holde, durf ik niet zeggen. In elk geval wist hij alleen mij te raken en waren we hem toen dus bijna voorbij.
Als je noodgedwongen moet wegspringen, ben je ook niet echt in staat om vervolgens nog de passagier een gerichte vuistslag te verkopen, lijkt mij (mij zou het niet lukken in elk geval). Het was echt een hele forse beuk namelijk.
Naam is weg. Maar het gaat -blijkt nu- om een publiek figuur die oa. een aantal keer in de pers is gekomen omdat hij op de markt-site en op zijn kraam de foto's van kruimeldiefjes ophangt. Het is niet de eerste de beste batterijenverkoper van de marktquote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar als hij je kan slaan in het passeren was je gewoon te dichtbij. Ik zou dat ook als asociaal ervaren.
Ik zou er vervolgens compleet anders mee omgaan, maar dat is een ander verhaal.
Verder vind ik het compleet onfatsoenlijk dat jullie de naam van die man hier neerzetten.
Als ik die man had willen aanrijden, dan had ik daar goed moeite voor moeten doen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan dit echt niet goedpraten en die actie van die man natuurlijk ook niet, maar het was wel begrijpelijk. Ik had je een schop gegeven. Stel dat je die man aangereden had... dan was je flink de sjaak geweest. De rechter ziet je aankomen met je ' ja maar anders moest is zo lang wachten'.![]()
Het was beter geweest als je het niet op youtube had gezet. Jij of dinges. Wie dan ook. Jullie zitten hier gewoon fout in eerste instantie. De rest doet er niet echt veel toe. Het is niet alsof die man ineens de straat oversteekt of nog ff voor jullie springt.
Gaat om het principe natuurlijk. Met een vrachtwagen kan je ook geen voorrang verlenen op een zebrapad zonder iemand aan te rijden.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik die man had willen aanrijden, dan had ik daar goed moeite voor moeten doen hoorHet is een scooter, geen 3 meter brede tank waar ik op zit
echt geen 1,80 meter man. Je ziet dat één strook van de zebra van jullie verwijderd is als je naast hem zit. Dat is maximaal 50 cm.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naam is weg. Maar het gaat -blijkt nu- om een publiek figuur die oa. een aantal keer in de pers is gekomen omdat hij op de markt-site en op zijn kraam de foto's van kruimeldiefjes ophangt. Het is niet de eerste de beste batterijenverkoper van de markt![]()
Hij kon overigens mij niet slaan bij het passeren. Toen ik voor hem langs ging zat er ook nog >1.80 meter tussen mij en hem.
neequote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef teknomist het volgende:
Ik wil graag veilig bij van Zanten zitten deze zomer zonder dat LHO mij omver rijdt, is dat mogelijk?
Dan blijf ik lekker op de Binnenweg, hopelijk minder scooterkloodtzakjes daar.quote:
en als je haast heb rij je niet over de meent op dins of zaterdagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat een debieltje, gewoon stoppen en voorrang verlenen daar. Dat weet je.
Zeker als er markt is.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Voorlopig heeft LHO wel mooi GeenStijl gehaald
inderdaad, ik kom er ook altijd zonder problemen met de auto langs, dus waarom met een scooter zal het helemaal geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:27 schreef Breuls het volgende:
Als je lang genoeg wacht stoppen voetgangers vanzelf ook voor jou hoor. En het is geen probleem om een stukje voorrang te verlenen, dan een paar meter te rijden, weer voorrang te verlenen terwijl je midden op het zebrapad staat, en zo verder. Het is immers een ongebruikelijk lang ding.
Precies, dat is volgens mij altijd de manier om een zebrapad in een druk gebied te benaderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:27 schreef Breuls het volgende:
Als je lang genoeg wacht stoppen voetgangers vanzelf ook voor jou hoor. En het is geen probleem om een stukje voorrang te verlenen, dan een paar meter te rijden, weer voorrang te verlenen terwijl je midden op het zebrapad staat, en zo verder. Het is immers een ongebruikelijk lang ding.
Waarom rij je in hemelsnaam met zo'n ding op je helm?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Voorlopig heeft LHO wel mooi GeenStijl gehaald
Dit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom rij je in hemelsnaam met zo'n ding op je helm?
Nooit meer van gehoord.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Aldo-MC het volgende:
LHO zal wel nooit meer posten hier op FOK!
Doe je wel voorzichtig op straat? Al die Afrikanen en LHO rijden daar als maniakken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef roos94 het volgende:
Rotterdam-Zuid
4 kfc's tot mijn beschikking, allemaal binnen max 25 minuten![]()
En er gebeurt altijd wel iets :p http://mobiel.nu.nl/algem(...)ng-in-rotterdam.htmlquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef roos94 het volgende:
Rotterdam-Zuid
4 kfc's tot mijn beschikking, allemaal binnen max 25 minuten![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig op straat? Al die Afrikanen en LHO rijden daar als maniakken.
lintje voor de schietende agent. Netjes in zijn beenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En er gebeurt altijd wel iets :p http://mobiel.nu.nl/algem(...)ng-in-rotterdam.html
Deze man Meent het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig op straat? Al die Afrikanen en LHO rijden daar als maniakken.
dat eerste klopt en dat tweede gaat niet over foto's die je maakt maar die van je gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Niveau van jouw Nederlands ook. En je verwart me met LHO. Ik maak geen foto's.
Even uit pure belangstelling, denken jullie wel eens na over de consquenties van jullie online gedrag? Ik kan me niet voorstellen dat een toekomstige klant/werkgever dit allemaal wel weet te waarderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Niveau van jouw Nederlands ook. En je verwart me met LHO. Ik maak geen foto's.
slimme vraag voor een domme gansquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:38 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Even uit pure belangstelling, denken jullie wel eens na over de consquenties van jullie online gedrag? Ik kan me niet voorstellen dat een toekomstige klant/werkgever dit allemaal wel weet te waarderen.
Anders gaan ze toch met een kraam op de markt staan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:38 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Even uit pure belangstelling, denken jullie wel eens na over de consquenties van jullie online gedrag? Ik kan me niet voorstellen dat een toekomstige klant/werkgever dit allemaal wel weet te waarderen.
Schreeuwen als een viswijf kan de ene al, maar die behoefte tot het voeren onnodige, oeverloze discussies om niets van die ander. Mmmm, nee ik denk niet het wat gaat wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:56 schreef artm het volgende:
[..]
Anders gaan ze toch met een kraam op de markt staan?
Je bedoelt om het UIT de playboy te houdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef Toekito het volgende:
Zou Ise dan geen geld voor haar playboy shoot gehad hebben?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef Toekito het volgende:
Zou Ise dan geen geld voor haar playboy shoot gehad hebben?
Is dit nodig? :/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je bedoelt om het UIT de playboy te houden
Wat mij betreft wel maarja.....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je bedoelt om het UIT de playboy te houden
ja baasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is wel genoeg nu over dat gezeik met LHO en Ise. Tijd om weer normaal te doen.
Dus zeiken en zaniken is het alleenrecht van LHO, goed om te wetenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
nee maar het is wel duidelijk. Als je hem wat wil vertellen val hem dan lekker lastig in DM. Of ga even bij hen langs. Gezien zijn voortreffelijke kookkunsten ( op YT) moet je haast wel gastvrij worden ontvangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dus zeiken en zaniken is het alleenrecht van LHO, goed om te weten
Neuh, dit koekje van eigen deeg bevalt me veul beter.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
nee maar het is wel duidelijk. Als je hem wat wil vertellen val hem dan lekker lastig in DM. Of ga even bij hen langs. Gezien zijn voortreffelijke kookkunsten ( op YT) moet je haast wel gastvrij worden ontvangen.
De situatie hebben ze anders mooi zelf gecreerd hoor, maar goed ik hou wel opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Breuls het volgende:
Neuh, doe maar geen koekjes en/of deeg. Het punt is gemaakt en daar hoeft niet op doorgegaan te worden.
Hou maar lekker op tegen LHO of Isegrim; de situatie is al vervelend genoeg.
Jij bumpt het topicquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zeg, als jij zo doorgaat met overdrijven dan zorg ik ervoor dat je een gewonde bril hebt!quote:
flauw +1quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:02 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg, als jij zo doorgaat met overdrijven dan zorg ik ervoor dat je een gewonde bril hebt!
Zo komt dit topic wel vol vandaag en kunnen we met een schone lei beginnen.quote:
Ik zag eens Jan Peter Balkenende bij de Schone Leiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zo komt dit topic wel vol vandaag en kunnen we met een schone lei beginnen.
Mooi, werk je nog steeds in het KPN gebouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |