Nee, het is een bijeenkomst in Ahoy, waar men in gesprek wil met de burger op Zuid om na te denken over verbetering op het gebied van onderwijs en arbeid. Het is op een zaterdagmiddag.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is toch zo'n vragenlijst over hoe veilig je je voelt?En als je aangeeft dat er wel eens hondenpoep op de stoep ligt, dan vinden ze de buurt ineens een stuk onveiliger
![]()
Oh en 2 a 3 jaar na die vragenlijst bellen ze je op voor meer informatie. En als je er dan niet meer woont, dan zijn ze nogal teleurgesteld omdat ze dan niets meer met je info kunnen
Roti haal je bij Asha op de Bergweg, vlakbij het kruispunt met de Schiekade.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef AlexanderC het volgende:
Weet iemand waar ik lekkere roti kan halen in of rond het centrum? En Antiliaanse lekkernijen??
Oja, daar loop ik wel eens langs. Die zijn deels mediterraan en deels Caribisch. Ben er alleen nog nooit geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat trouwens op nog geen drie minuten lopen van Breuls z'n huis is.
Wel jammer dat de kaart al jaren hetzelfde is.Blij dat ik de kok niet ben.
Is best lekker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oja, daar loop ik wel eens langs. Die zijn deels mediterraan en deels Caribisch. Ben er alleen nog nooit geweest.
dat zal ik hier niet gehoord hebben denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 12:01 schreef Isegrim het volgende:
PolitieRR Centrum (@politieRRcentr) heeft getweet om 11:47 AM on zo, jan. 13, 2013:Afgelopen nacht rond 01:00 uur een inbraak in een bedrijf aan de Lombardkade. Heeft u iets gehoord of gezien? Bel dan 0900-8844. ^MP(https://twitter.com/politieRRcentr/status/290409838528315392)
oeeehh dat is hier heel vlakbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef Queens het volgende:
[..]
Roti haal je bij Asha op de Bergweg, vlakbij het kruispunt met de Schiekade.
Voor roti's (en bara's) moet je namelijk bij Hindoestanen zijn![]()
Qua Antilliaans voer heb je op Zuid meer keus...
Voor mij is het maar een paar minuutjes lopen (ik ga er nu toevallig heen), wie weet zijn we buurtjes!quote:Op zondag 13 januari 2013 13:35 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
oeeehh dat is hier heel vlakbij.
Thanks voor de tip!
Haha. Ik vind het wel mooier zonder sneeuw eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht een zwaar overbelichte foto te zien, maar het is de sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |