SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
wtf die bidonquote:
Waar googel je die nu vandaan?quote:
Staat youtube vol mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waar googel je die nu vandaan?
Ik moet mijn achterder. afstellen, maar 't lukt niet. Iemand goed filmpje?
Exact. Dat is waarom veel Britse langeafstandsfietsers met spatborden rijden. Was nog een onderzoek geweest na PBP 2007 (veel regen), diegenen met spatborden vielen minder vaak uit dan de deelnemers zonder spatborden. Ook je bidons krijgen minder troep, dus minder bacterien via je bidon in je maag.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat kan wel goed door regen komen, je schuurt dan over een natte zeem over een nat zadel, opspattende modder, lekker bacteriën erin.
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef muzas het volgende:
Zo. Officieel ingeschreven voor m'n allereerste toertocht
Spannont.
Tof. Misschien ga ik 'm dit jaar ook rijden.quote:
Die van vorig jaar wel. Afgelopen seizoen in mijn eentje al eens een groot deel van de toenmalige 65 gereden.quote:
Voor mij is een enkele reis 5km. Ook een mooie reden vond ikquote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, 110 fietsen, 25 heen, 25 terug. Heb ik ook 160 gedaan. Of 160 met 25 heen en 25 terug.
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Patroon het volgende:
Heeft iemand ook op volgorde de usernamen van de foto in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef muzas het volgende:
Holy f... En ik maar twijfelen of ik fysiek wel in orde ben voor een fietstochtje...Is dat voor de 65 km?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
110 moet je wel redden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Twee keer gereden, leuk voor het shirtje maar die route... Veel slecht/beroerd wegdek en om nou te zeggen dat het langs de mooiste wegen in die regio loopt... nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat voor de 65 km?![]()
110 moet je wel redden.
Wat dan, een baard?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef Patroon het volgende:
Bedankt Eentwee!
Ik had trouwens een heel ander beeld bij onze heilige lieve heere 12![]()
Hoe is het eigenlijk met Erik92? Die zou toch ook gaan koersen ofzo?
Ja, stuk zwaarder maar wel meer pr0n. Verder iets aerodynamischer dan een medium profiel wiel, al valt dat mee aangezien de nippels niet weggewerkt zijn in de velg.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef Oksel het volgende:
Alleen die zijn weer stuk zwaarder: Gewicht: set 1755 g.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef muzas het volgende:
Holy f... En ik maar twijfelen of ik fysiek wel in orde ben voor een fietstochtje...Oksel zijn maat hebben ze ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
Moest lachen ook al heb ik wel respect voor die mensen die zulke afstanden fietsen met zo'n figuur.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
Je zal het maar mee moeten torsen. Alsof je een rugzak van 50KG op je schouders hebt.
Voelt als waden door drijfzand denk ik.
Dat zou ik ook kunnen gezegd hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
"Neem meteen een pilsje erbij, das wel verdiend!"
Ik denk dan altijd, op zo'n manier blijf je een vet varken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kunnen gezegd hebben.![]()
Ik heb trouwens altijd meer met zulke figuren te doen dan dat ik ze uitlach.
Boah, dat zit 'm niet in 1 of 2 pils tijdens het eten.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd, op zo'n manier blijf je een vet varken.
Die gelige bagger daar. Niet echt een goede winter om te crossen met al die regen. Vorig jaar was dat beter met sneeuw en vorst. Enfin veel plezier!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:16 schreef Gripper het volgende:
Burgers, ik ben aangekomen op mijn kasteel in Frankrijk, en dat zonder een centje pijn aan het zitvlak![]()
De MTB's staan fris gepoetst hier in een grote schuur, en aan de staat van de weilanden, bossen en de snelweg te zien gaan ze deze week niet schoon blijven... t is hier bijna nog natter dan in Nederland.
Met een beetje geluk kom ik op een jaartotaal van 7000 km uit, zit nu aan 6800. Veel te weinig eigenlijk, maarja. 2013 wordt vast weer beter
Handig. Die No-P is volgens mij een venijnig mannetje en ik dacht dat kaasplank wat langer zou zijn en oksel wat dikker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |