Dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Misschien ben je wel onvruchtbaar dan?
Dan word ik spontaan een gelovigequote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Misschien ben je wel onvruchtbaar dan?
Aaah! Ontopic, het bestaat! Dankje.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef opreis het volgende:
Naja om op je vraag terug te komen, in bepaalde fases van je menstruatiecyclus kan je meer 'vatbaar' zijn voor de geuren van sperma en ook als aantrekkelijk ervaren.
Dus hiervoor zat je niet aan de pil en liet je je ex voor het zingen de kerk uitgaan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef Lorrina het volgende:
Ik ben pas sinds 2 jaar aan de pil. En nee, inderdaad. Hij noch mijn ex zijn klaargekomen in mijn vagina.
Als 10 mannen naar de kroeg om de hoek gaan is de kans dat ze binnenkomen niet groter dan bij 10 miljoen mannenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef Lorrina het volgende:
Toch is de kans groter dat er één doorkomt bij '10 miljoen' dan bij '10'. Hou je geen rekening met imperfecties?
Dat is gevaarlijk en moet je niet op jouw manier doen. De pil mag je aanprijzen als anticonceptie, maar ga alsjeblieft niet verkondigen dat voor het zingen de kerk uitgaan zwangerschap voorkomt.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Sorry dat ik Nederland wil behoeden voor tienerzwangerschappen. En, omdat je het vraagt: Natuurlijk niet.
pfoe dan heb je heel heel veel geluk gehadquote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef Lorrina het volgende:
Ik ben pas sinds 2 jaar aan de pil. En nee, inderdaad. Hij noch mijn ex zijn klaargekomen in mijn vagina.
Nooit verkondigd. De pil biedt opzichzelf al genoeg veiligheid, maar voor het zingen de kerk uit sust gewoon mijn veiligheidsgevoel extra.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk en moet je niet op jouw manier doen. De pil mag je aanprijzen als anticonceptie, maar ga alsjeblieft niet verkondigen dat voor het zingen de kerk uitgaan zwangerschap voorkomt.
ja nederland behoeden voor tienerzwangerschappen door de meest falende methode voor serieus aan te nemenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Sorry dat ik Nederland wil behoeden voor tienerzwangerschappen. En, omdat je het vraagt: Natuurlijk niet.
Je klinkt behoorlijk gefrustreerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nederland behoeden voor tienerzwangerschappen door de meest falende methode voor serieus aan te nemen
xD je bent wel echt enthousiast in dit topicquote:Op donderdag 27 december 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nederland behoeden voor tienerzwangerschappen door de meest falende methode voor serieus aan te nemen
ja dat ben ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 15:31 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Je klinkt behoorlijk gefrustreerd.
Dat is prima dat het jouw veiligheidsgevoel bevoorderd, maar zoals je waarschijnlijk uit dit topic al hebt opgemaakt is het onterecht.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:30 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Nooit verkondigd. De pil biedt opzichzelf al genoeg veiligheid, maar voor het zingen de kerk uit sust gewoon mijn veiligheidsgevoel extra.
Mooi voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:30 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Nooit verkondigd. De pil biedt opzichzelf al genoeg veiligheid, maar voor het zingen de kerk uit sust gewoon mijn veiligheidsgevoel extra.
Dankjewel, dawg!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:32 schreef dawg het volgende:
fuck zeg. dom volk hier.
je mag je partner niets verbieden, vrijheid blijheid als algeheel dogma op fok!, maar wel de arrogantie hebben om te denken dat je fok!kers kunt voorschrijven hoe ze moeten neuken. laat haar gewoon zo neuken als ze dat wil, of het nou zinvol is of niet.
dat oordelen hier, staat zo dom.
Wie vertelt wie hoe er geneukt moet worden, wordt alleen maar aangegeven dat het niet echt intelligent over komt om feiten te negerenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:32 schreef dawg het volgende:
fuck zeg. dom volk hier.
je mag je partner niets verbieden, vrijheid blijheid als algeheel dogma op fok!, maar wel de arrogantie hebben om te denken dat je fok!kers kunt voorschrijven hoe ze moeten neuken. laat haar gewoon zo neuken als ze dat wil, of het nou zinvol is of niet.
dat oordelen hier, staat zo dom.
Jij hebt toch wel wat moeite met begrijpend lezen, DeRakker?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef DeRakker. het volgende:
Wat was trouwens nou je vraag?
Of je sperma kan ruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |