dat is niemand met je eens want dat is niet waarquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Je bent het niet met mee eens dat als je een hele stort aan miljoenen spermacellen erin spuit de kans groter is bevrucht te raken, dan de verdwaalde uit voorvocht?
Nope... het gaat niet echt om de hoeveelheid.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Je bent het niet met mee eens dat als je een hele stort aan miljoenen spermacellen erin spuit de kans groter is bevrucht te raken, dan de verdwaalde uit voorvocht?
neeeeheej die kan is niet groterquote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef Lorrina het volgende:
Toch is de kans groter dat er één doorkomt bij '10 miljoen' dan bij '10'. Hou je geen rekening met imperfecties?
Het gaat erom dat je zwanger raakt wanneer een zaadcel je eicel ingaat. Zelfs al doe je aan 'voor het zingen de kerk uit gaan' dan nog zijn er meer dan genoeg zaadcellen in je baarmoeder gekomen om zwanger te raken.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Dus je hebt je vriendje in 5 jaar je nog nooit vol laten spuiten?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Lorrina het volgende:
Jullie je zin. Kunnen we er alsjeblieft over ophouden? Ik bedoel: Gaat het hier überhaupt om?!
Ik dacht dat we hier hielden van on-topic.
Daarbij heb ik al 5 jaar geslachtsgemeenschap op deze wijze, en ik heb geen dreumesen rondrennen.
Is vaak zo wanneer je de pil neemtquote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Lorrina het volgende:
Jullie je zin. Kunnen we er alsjeblieft over ophouden? Ik bedoel: Gaat het hier überhaupt om?!
Daarbij heb ik al 5 jaar geslachtsgemeenschap op deze wijze, en ik heb geen dreumesen rondrennen.
Ja omdat je aan de pil bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Lorrina het volgende:
God ziet alles.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dus je hebt je vriendje in 5 jaar je nog nooit vol laten spuiten?
Nee.. inderdaad. want dit bewijst dat het werkt.. Wat dacht je van het gebruik van de pil? Zou je niet denken dat het daardoor komt dat je geen kinderen hebt. Of moeder natuur is zo goed bezig dat je niet eens zwanger kan wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Lorrina het volgende:
nee we kunnen er niet over ophoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Lorrina het volgende:
Ik heb medelijden met je vriendjes en exen dat zij jou nooit mochten volspuiten.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Lorrina het volgende:
Wat ben jij saai zeg. Missionaris en cowboy zijn zeker de enigste standjes die jullie doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef Lorrina het volgende:
Ik ben pas sinds 2 jaar aan de pil. En nee, inderdaad. Hij noch mijn ex zijn klaargekomen in mijn vagina.
Ja maar dat is best wel fijn hoor, heb jij niks over voor je vriendjes ofzo, egocentrisch dit hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef Lorrina het volgende:
Ik ben pas sinds 2 jaar aan de pil. En nee, inderdaad. Hij noch mijn ex zijn klaargekomen in mijn vagina.
Misschien ben je wel onvruchtbaar dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef Lorrina het volgende:
Sorry dat ik Nederland wil behoeden voor tienerzwangerschappen. En, omdat je het vraagt: Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wat ben jij saai zeg. Missionaris en cowboy zijn zeker de enigste standjes die jullie doen?
69 is natuurlijk uit den boze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |