SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Veel beter zonder al dat sneeuw.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Brixton map http://dl.dropbox.com/u/1(...)/-457/64/-320/-2/0/0
Je bent te kritisch.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die wordt wel moeilijk om te overtreffen.
Ja, maar op deze dame heb ik maar 1 ding aan te merken. Het is niet mijn vriendinquote:Op donderdag 27 december 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent te kritisch.
quote:
Maak er een topic over!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
GODVER DE TYFUS, IK BESTEL FRIET HE VIEZE KUT, MET MILKSHAKE EN MAYONAZI EN KRIJG IK GODVERDOMME HELEMAAL NIKS JONGE, ALLEEN MIJN FRIEKANDEL SPECIAAL MAAR DIE HEB IK AL IN MIJN BROEK HARHAR GOEIE GARP. MAAR SERIEUS, DIE MONGOLS KUNNEN NIKS. BOB IK HEB JE NODIG BEL DIE KUT TOKO EN ZEG DAT ZE MIJ KUNNEN KOMEN PIJPINGS.
beetje editten he! Oke wat is het nummer?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
GODVER DE TYFUS, IK BESTEL FRIET HE VIEZE KUT, MET MILKSHAKE EN MAYONAZI EN KRIJG IK GODVERDOMME HELEMAAL NIKS JONGE, ALLEEN MIJN FRIEKANDEL SPECIAAL MAAR DIE HEB IK AL IN MIJN BROEK HARHAR GOEIE GARP. MAAR SERIEUS, DIE MONGOLS KUNNEN NIKS. BOB IK HEB JE NODIG BEL DIE KUT TOKO EN ZEG DAT ZE MIJ KUNNEN KOMEN PIJPINGS.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
beetje editten he! Oke wat is het nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Lol, nee van dat jambers volk. Was benieuwd of je ging bellen...quote:
Ja ik ga wel eerst ff googlen hequote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Lol, nee van dat jambers volk. Was benieuwd of je ging bellen...
Ja heb het nu wel.. Die kerel heeft elke 3 keer dat ik wat heb besteld iets verkeerd gedaan. En hij runt die hsop. Echte mongol jonge!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maak er een topic over!
Plus punt voor Mayonazi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef TJV het volgende:
Lekker dan, word je als baby 5x in je arm geprikt krijg je alsnog kinkhoest.Voor het eerst in 5 jaar mijn huisarts gezien, daar ga ik vaker heen!
haha heeft zo'n zwerver bij de albert heijn magna plaza in je gezicht gehoest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Zou kunnen, maar iedereen loopt te hoesten dus het kan ook die roemeen bij de febo aan het damrak geweest zijn. Morgen trap ik die harmonica in zijn strot.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
haha heeft zo'n zwerver bij de albert heijn magna plaza in je gezicht gehoest?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar iedereen loopt te hoesten dus het kan ook die roemeen bij de febo aan het damrak geweest zijn. Morgen trap ik die harmonica in zijn strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |