SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Duurde te lang!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kusjequote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ja godverdomme mijn mobiel deed het niet goed en ik had een geniale TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk hetquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt de wijsvinger op de f dan?
[..]
Alweer. We zijn voor elkaar bestemd![]()
![]()
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En ook daar is geen plek voor tijnquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was toch te lang geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn TT: Slapende übermenschen die door het toetsenbord vallen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je nog wat lekkers meegenomen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn TT: Slapende übermenschen die door het toetsenbord vallen.![]()
![]()
Bummerquote:Op donderdag 27 december 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch te lang geweest
Goede samenvatting van de laatste paar postsquote:![]()
![]()
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gun Vinnieboy ook watquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar is geen plek voor tijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon![]()
![]()
Have funquote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Jij hebt de wijsvinger op de f dan?Ik typ gewoon.
Rustig aan.![]()
Das niet lief.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar is geen plek voor tijn
Doe eens lief.
Rustig aan.![]()
Wat moet ik dan lezen?quote:14 SHADES OF GREY
Ach ja ......................quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat er ook in die boom geen plek is voor jou.14 SHADES OF GREY
Beter zit je gewoon in een huis, het wordt toch winter en het is koud in de boom Tijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja ......................Rustig aan.![]()
Niet als ik een boomhut heb. Ik heb boomhutten gezien die groter zijn dan mijn huisquote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beter zit je gewoon in een huis, het wordt toch winter en het is koud in de boom Tijn.14 SHADES OF GREY
Heb je een klein huis?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als ik een boomhut heb. Ik heb boomhutten gezien die groter zijn dan mijn huis
Rustig aan.![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing Else Matters zekerquote:14 SHADES OF GREY
Mijn winamp speelde the cure,
Wat een kut nummers hebben die zeg, evenals the stranglers...
Die hebben dan 5 goede nummers ofzo en serieus 30 kut nummers.
Rustig aan.![]()
Haiquote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
En weer wakker. Mor...middag
Zo broodjes zijn ook weer op![]()
![]()
Dat is ook wel een tof nummer. Geef mij maar Onequote:14 SHADES OF GREY
Ik heb een tijdje cod gedaan...quote:
En red alert 2....
Niet echt meer behoefte aan ofzo.Rustig aan.![]()
Middagquote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
En weer wakker. Mor...middag![]()
![]()
Maar die draaide ze niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook wel een tof nummer. Geef mij maar One![]()
Red Alert 1 speelde mijn broertje altijd met de buurjongenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje cod gedaan...
En red alert 2....
Niet echt meer behoefte aan ofzo.![]()
![]()
Dat weet ik, en wat ik verder leuk vind is te hard voor 3FMquote:14 SHADES OF GREY
Toevallig speelt winamp nu precies een red alert 2 nummer uit shufflequote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Red Alert 1 speelde mijn broertje altijd met de buurjongen
Rustig aan.![]()
Red alert 1 en 2 heb ik echt zo veel gespeeld hequote:Op donderdag 27 december 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje cod gedaan...
En red alert 2....
Niet echt meer behoefte aan ofzo.![]()
Red Alert een weet ik nog wel. Red Alert 2 volgens mij niet meer gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red alert 1 en 2 heb ik echt zo veel gespeeld he
Die rode tanks waren het beste![]()
![]()
Topic killerquote:Op donderdag 27 december 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
Fucking vette game red alert 2
De beste game ooit gemaakt joh![]()
![]()
Ik heb Red Alert ooit nog zitten modden!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red alert 1 en 2 heb ik echt zo veel gespeeld he
Rules.ini!![]()
![]()
Ik speel nooit games eigenlijk14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu wil je vast een kusje terug he... vooruit dan
Rustig aan.![]()
Ik zal me niet ongerust maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verder ga ik niet hoor, maak je maar geen zorgenRustig aan.![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal me niet ongerust maken.![]()
Ontzettend ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind 1 kus op de wang best intiem.![]()
Lach hem nu niet uitquote:
14 SHADES OF GREY
Tjah sorry hoor, ik vind het wel iets speciaal hebben zo een ''ik vind je lief'' kusje.
Jullie zijn gewoon gevoelloos.
Rustig aan.![]()
Als je dit serieus meent he, mag ik dan even in het echte leven zo'n kop krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah sorry hoor, ik vind het wel iets speciaal hebben zo een ''ik vind je lief'' kusje.![]()
![]()
Is ook liefquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah sorry hoor, ik vind het wel iets speciaal hebben zo een ''ik vind je lief'' kusje.
Jullie zijn gewoon gevoelloos.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat moet ik er dan van vinden?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent he, mag ik dan even in het echte leven zo'n kop krijgen
Rustig aan.![]()
Zo speciaal en intiem is het toch niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan van vinden?
Anders ben ik wel (erg) intiem met heel veel mensen![]()
![]()
Volgens mij doelt hij op een kusje op de wang van je lief. Ik vind dat ook wel iets speciaals hebben, zit toch een andere lading aan, voor mij danquote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo speciaal en intiem is het toch niet.
Anders ben ik wel (erg) intiem met heel veel mensen.
Tjah als jij het als groet gebruikt.. Dat kan. Ik bedoel het niet op die manier.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo speciaal en intiem is het toch niet.
Anders ben ik wel (erg) intiem met heel veel mensenRustig aan.![]()
Ligt er ook aan hoe het gaat. Als je een vluchtig kusje op je wang krijg van je vriend/vriendin, dan vind ik dat toch niet echt intiem. Ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft iets speciaals, maar dat noem ik niet intiem.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op een kusje op de wang van je lief. Ik vind dat ook wel iets speciaals hebben, zit toch een andere lading aan, voor mij dan.
![]()
Hij (!) slaat de wang altijd overquote:Op donderdag 27 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het gaat. Als je een vluchtig kusje op je wang krijg van je vriend/vriendin, dan vind ik dat toch niet echt intiem. Ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft iets speciaals, maar dat noem ik niet intiem.![]()
Maar ik vind er zowel bijals m'n vrienden/vriendinnen niet echt iets speciaals aan (en al zeker niet intiem
). Mja, ligt misschien ook aan de situatie
![]()
![]()
Het gaat dan ook niet om een vluchtig kusje, toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het gaat. Als je een vluchtig kusje op je wang krijg van je vriend/vriendin, dan vind ik dat toch niet echt intiem. Ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft iets speciaals, maar dat noem ik niet intiem.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zoiets ook intiem kunnen vinden. Ik kus namelijk niet iedereen liefdevol op de wang, bijvoorbeeld.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zit aan een heel andere lading te denken denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij (!) slaat de wang altijd over![]()
Maar ik vind er zowel bijals m'n vrienden/vriendinnen niet echt iets speciaals aan (en al zeker niet intiem
Rustig aan.![]()
BAM! Vol op je bakkes, jongeh!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij (!) slaat de wang altijd over![]()
Ligt inderdaad aan de situatie, bij andere mensen dan mijn vriendin zou ik er niet iets speciaals bij voelenDat weet ik niet. Sowieso zou ik niet weten waarom je dat zou doen, maar goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om een vluchtig kusje, toch?
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zoiets ook intiem kunnen vinden. Ik kus namelijk niet iedereen liefdevol op de wang, bijvoorbeeld.
Zit wat in![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit aan een heel andere lading te denken denk ik.![]()
![]()
Allicht ook dat,quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
Misschien ook aan de definitie van intiem?
Intiem in de zin van dat iemand op die manier aan je uitdrukt dat diegene je erg lief vindt oid.
Dat vind ik met een kus op de mond denk ik minder goed uit te drukken....
Mja fuck it
Maakt niet uit.Rustig aan.![]()
Boeit ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allicht ook dat,
Intiem in de zin van dat iemand op die manier aan je uitdrukt dat diegene je erg lief vindt oid.
Dat vind ik met een kus op de mond denk ik minder goed uit te drukken....
Mja fuck it
Maakt niet uit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oei.. vindt, dat moet toch vind zijn.
Ik = Neerlandica![]()
Rustig aan.![]()
quote:Intiem in de zin van dat iemand op die manier aan je uitdrukt dat diegene je erg lief vindt oid.![]()
Kijken of m'n motor het doetquote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog wat leuks op de planning vandaag?![]()
![]()
Ja, ikke!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog wat leuks op de planning vandaag?
Ik ga straks naar m'n zus toe op bezoek![]()
![]()
Hola sloeries
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Iemand is het onderwerp.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet correct is
Iemand vindt.Rustig aan.![]()
Jawel hoor, vervang het ww anders met het ww lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet correct is![]()
![]()
Dat denk ik. Jij/je vindt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik nu echt zo slecht in Nederlands geworden?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Correct.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand is het onderwerp.
Iemand vindt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
The one and onlyquote:
Dat had ik al door jaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel hoor, vervang het ww anders met het ww lopen
Maar ik wilde het niet geloven![]()
![]()
Goedquote:![]()
En met jou?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
ook vakantie?quote:
Your skin, oooh yeah your skin and bones turning in to something beautifull, and you know, you know i love you so.......
You know i love you so.Rustig aan.![]()
Moet ik toch serieus aan mijn Nederlands gaan werken de komende maanden. Anders wordt dat niks met afstuderen![]()
En ik was in het verleden (een paar maanden terug nog wel) zo goed in de Nederlandse taal (qua schrijven)
![]()
Geelquote:Op donderdag 27 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Your skin, oooh yeah your skin and bones turning in to something beautifull, and you know, you know i love you so.......
You know i love you so.![]()
![]()
Ach dat valt toch wel mee? Uiteindelijk schreef je het goedquote:Op donderdag 27 december 2012 14:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Moet ik toch serieus aan mijn Nederlands gaan werken de komende maanden. Anders wordt dat niks met afstuderen![]()
En ik was in het verleden (een paar maanden terug nog wel) zo goed in de Nederlandse taal (qua schrijven)
![]()
![]()
Mja, ik zit hier dan ook maar wat bagger te praten. Dat scheelt natuurlijk ook he. Serieus bezig zijn of nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach dat valt toch wel mee? Uiteindelijk schreef je het goed![]()
![]()
Tot 3 uur, morgen tot 3, maandag tot 5 (denk ik) en dan voor weet ik hoe lang vakantie (werkloos en nog niks gehoord van school)quote:![]()
![]()
Ik heb tot de 7e vakantiequote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot 3 uur, morgen tot 3, maar tot 5 (denk ik) en dan voor weet ik hoe lang vakantie (werkloos en nog niks gehoord van school)![]()
Kan je mooi op zoek naar werk
Kun je full time bezig zijn met je gemiddeld aantal posts per dag op te krikkenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot 3 uur, morgen tot 3, maar tot 5 (denk ik) en dan voor weet ik hoe lang vakantie (werkloos en nog niks gehoord van school)![]()
![]()
Bitch!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb tot de 7e vakantie![]()
Kan je mooi op zoek naar werkDan weer studeren?
Haha, ja inderdaadAls ik niet hoef te werken heb ik juist (veel) minder posts, als ik moet werken, en ik ga met het OV, dan ben ik vanaf 7 uur al onlinequote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je full time bezig zijn met je gemiddeld aantal posts per dag op te krikken![]()
![]()
Oei, snel werk zoeken danquote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker hoorDan weer studeren?
Haha, ja inderdaad
[..]
Als ik niet hoef te werken heb ik juist (veel) minder posts, als ik moet werken, en ik ga met het OV, dan ben ik vanaf 7 uur al online![]()
![]()
Eindelijk een Victorious die ik nog niet gezien heb.
Nah, als ik weer werk heb gevonden, dan hoop ik dat dat boeiender is dan ditquote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oei, snel werk zoeken dan![]()
![]()
Nog steeds blij dat Rival me die serie aanraadde.quote:
Genieten dit! Al denk ik niet dat ik vandaag weer een heel seizoen in 1 dag kijk.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die chick is stiekem best wel lekker!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk een Victorious die ik nog niet gezien heb.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geweldige seriequote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat Rival me die serie aanraadde.
Genieten dit! Al denk ik niet dat ik vandaag weer een heel seizoen in 1 dag kijk.. Ik kwam er ook achter doordat het hier herhaaldelijk gezegd werd
.
Neh, is wel een beetje langMee eensquote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die chick is stiekem best wel lekker!![]()
![]()
Ohja, klopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, als ik weer werk heb gevonden, dan hoop ik dat dat boeiender is dan dit![]()
![]()
Ja, tot je het programma te vaak ziet en ze alleen maar fronst. Ik vind Jade leukquote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die chick is stiekem best wel lekker!.
Doe je goed. Weinig contact meer neem ik aan?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom er nu net achter dat (destijds) mijn beste vriend al een half jaar een relatie heeft![]()
![]()
Niet zoveel meer neequote:Op donderdag 27 december 2012 14:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe je goed. Weinig contact meer neem ik aan?En hij woonde letterlijk 300 meter bij me vandaag
![]()
![]()
sletquote:
vandaan, nu ben ik er zeker van!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zoveel meer neeEn hij woonde letterlijk 300 meter bij me vandaag
![]()
studeren? Nog niet als het mn leven zou redden.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker hoorDan weer studeren?
Haha, ja inderdaad
[..]
Als ik niet hoef te werken heb ik juist (veel) minder posts, als ik moet werken, en ik ga met het OV, dan ben ik vanaf 7 uur al online![]()
Gewoon weer aan het werk
Oh, typo.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
vandaan, nu ben ik er zeker van!![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studeren? Nog niet als het mn leven zou redden.![]()
Gewoon weer aan het werk
Ah, wat voor werk doe je ?![]()
Barvrouw op een schoolquote:Op donderdag 27 december 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Ah, wat voor werk doe je ?
Nee, barvrouwquote:
deze schijnt er al 3 jaar in te zittenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn barren/bars? op een school
Hehehequote:Op donderdag 27 december 2012 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deze schijnt er al 3 jaar in te zitten. Wel naar je zin?
![]()
Onze uni heeft ook een bar. Is helemaal niet raar. Mijn vorige hogeschool heeft een eigen café.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn barren/bars? op een school“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zal het wel niet weten, omdat ik nog niet gestudeerd heb op een hogeschoolquote:Op donderdag 27 december 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onze uni heeft ook een bar. Is helemaal niet raar. Mijn vorige hogeschool heeft een eigen café..
![]()
Ja, dat wel, alleen soms te veel urenquote:
hogeschool iddquote:Op donderdag 27 december 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onze uni heeft ook een bar. Is helemaal niet raar. Mijn vorige hogeschool heeft een eigen café.
Zal er ook wel naar betalen danquote:Op donderdag 27 december 2012 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wel, alleen soms te veel uren![]()
![]()
neuh.. Ik krijg best weinig betaald, want horecaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal er ook wel naar betalen dan
Ik ben gepromoveerd naar hoer las ik vanochtend.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wibra, action, blokker, zeeman, bijna elke winkel wel...quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Oh, dat is wel balenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh.. Ik krijg best weinig betaald, want horeca![]()
![]()
Je krijgt tegenwoordig betaald?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gepromoveerd naar hoer las ik vanochtend.
Die weet ik allemaal niet te vinden hier in Arnhemquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wibra, action, blokker, zeeman, bijna elke winkel wel...Bruna of de Hema misschien?
![]()
![]()
Ach, t is wel gezelligquote:
Ookquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die weet ik allemaal niet te vinden hier in ArnhemBruna of de Hema misschien?
Hihi mn collega belt me net. Ze had mn adres nodig voor mn kerstpakket.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind ik welquote:
Ik zou bginnen bij hema, is goedkoperquote:
Nee. Nieuwe definitie van hoer is de ander betalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig betaald?
FOK!logica
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat Kerstpakketquote:Op donderdag 27 december 2012 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi mn collega belt me net. Ze had mn adres nodig voor mn kerstpakket.Vind ik ookquote:Mja, zit op het station, dus da's sowieso al duurquote:Op donderdag 27 december 2012 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou bginnen bij hema, is goedkoper![]()
![]()
Beneden.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Telefoon.. moet ik naar onder lopen![]()
Fantastisch, johquote:Op donderdag 27 december 2012 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Nieuwe definitie van hoer is de ander betalen.
FOK!logica.
Is afgelopen maandag op kantoor uitgedeeld. Toen was ik er niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat Kerstpakket
[..]
Vind ik ook
[..]
Mja, zit op het station, dus da's sowieso al duurIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dus nu ik H. mn ov kaart heb meegegeven ben ik ook een hoer?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Nieuwe definitie van hoer is de ander betalen.
FOK!logica
Waarom zou je als vrouw in godsnaam een doorschijnende bikini willen?
Ah, vandaarquote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is afgelopen maandag op kantoor uitgedeeld. Toen was ik er niet..
![]()
Ik kreeg laatst de pinpas van lief mee, is hij dan een hoer?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus nu ik H. mn ov kaart heb meegegeven ben ik ook een hoer?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of je loopt ff t centrum in, lui dingquote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat Kerstpakket
[..]
Vind ik ook
[..]
Mja, zit op het station, dus da's sowieso al duur
Aandachtshoer?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
quote:![]()
![]()
Daar weet ik al helemaal niet waar het zitquote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of je loopt ff t centrum in, lui dingMaar bedankt
![]()
![]()
foklogica: ja!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de pinpas van lief mee, is hij dan een hoer?
Juist! Jij snapt hem!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus nu ik H. mn ov kaart heb meegegeven ben ik ook een hoer?
Ik ga weer verder met Homeland.
[b]AirwiN schreef [/b]
rechtdoor vanaf station, geloof ik..quote:Op donderdag 27 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar weet ik al helemaal niet waar het zitMaar bedankt
Mooi op tijd...quote:Op donderdag 27 december 2012 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi mn collega belt me net. Ze had mn adres nodig voor mn kerstpakket.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
have funquote:Op donderdag 27 december 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist! Jij snapt hem!
Ik ga weer verder met Homeland.
Om te voldoen aan bepaalde "modebeelden" die via MTV en consorten worden gebroadcast??quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmz... onlogisch dan dat eega mij haar bankpas heeft gegeven....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je vrouw is een hoerquote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef fietsie het volgende:
Hmz... onlogisch dan dat eega mij haar bankpas heeft gegeven....!
braafquote:
wat een hoeren hierquote:
Ik weet wel hoe je in het centrum komt hoor, maar weet niet waar die winkels zitten. Of zit Hema daar op de hoek bij H&M, McD?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rechtdoor vanaf station, geloof ik..![]()
Beter dat dan ijskonijnen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
van wat ik me kan herinneren aan de rechterkant van de h&mquote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je in het centrum komt hoor, maar weet niet waar die winkels zitten. Of zit Hema daar op de hoek bij H&M, McD?
die moet je gewoon dwingenquote:
Je voelt je thuis, hequote:.
Ik gaf lief gisteren twee cadeau's, ben ik nu ook een hoer?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neh, dat is gewoon sweetquote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je voelt je thuis, he.
Ik gaf lief gisteren twee cadeau's, ben ik nu ook een hoer?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet hetquote:. Ik kreeg van hem ook een cadeau
.
Ja, dat bedoel ik ook. Dank je, ga ik daar kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van wat ik me kan herinneren aan de rechterkant van de h&m![]()
![]()
altijdquote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je voelt je thuis, he.
Ik gaf lief gisteren twee cadeau's, ben ik nu ook een hoer?![]()
Ik ben in een goede bui nmlk![]()
Een enorme, maar dat was je daarvoor al
Wat heb je 'm nu gegeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je voelt je thuis, he.
Ik gaf lief gisteren twee cadeau's, ben ik nu ook een hoer?![]()
![]()
Lang geleden dat ik in arnep was, dus pin me er niet op vastquote:Op donderdag 27 december 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook. Dank je, ga ik daar kijken
Ik ga H. morgen een kado geven want dan is ie jarig. Samen met zn zus een wcpot van bierblikken gemaakt en hij krijgt van mij zo'n grote doos met 100 eieren
Neuh, komt goedquote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik in arnep was, dus pin me er niet op vast![]()
![]()
Mijn lief is morgen ook jarigquote:Op donderdag 27 december 2012 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga H. morgen een kado geven want dan is ie jarig. Samen met zn zus een wcpot van bierblikken gemaakt en hij krijgt van mij zo'n grote doos met 100 eieren. Grappig.
Hehequote:Op donderdag 27 december 2012 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga H. morgen een kado geven want dan is ie jarig. Samen met zn zus een wcpot van bierblikken gemaakt en hij krijgt van mij zo'n grote doos met 100 eieren![]()
![]()
"Ik heb geen zin want de kleine wordt zo wakker" ... het is weer een dag met foute prioriteiten...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
krijg jij ondanks dat het zijn verjaardag is ook een kado uit eigen zak van m? Daar kwam ie vanmorgen mee aanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lief is morgen ook jarig. Grappig.
Kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd![]()
Ik ben in een goede bui nmlk![]()
Een enorme, maar dat was je daarvoor al.
Dingen voor het nieuwe huis, een fruitschaal en een suiker- en melksetje, waar eigenlijk alle vloeibare stoffen wel in kunnen, dus er kan ook olie of azijn inquote:.
Beide van Blomus en beide rvs.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
wat... Wat... Burgerlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dingen voor het nieuwe huis, een fruitschaal en een suiker- en melksetje, waar eigenlijk alle vloeibare stoffen wel in kunnen, dus er kan ook olie of azijn in.
Beide van Blomus en beide rvs.
Toen ik gisteren terug kwam van de Appie had lief een cadeautje voor me, ook uit eigen zakquote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg jij ondanks dat het zijn verjaardag is ook een kado uit eigen zak van m? Daar kwam ie vanmorgen mee aan.
Ja, he. Ik wilde het proberen. Het voelde wel raar, hoor.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De schatten. Altijd maar aan ons denken hequote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik gisteren terug kwam van de Appie had lief een cadeautje voor me, ook uit eigen zak.
![]()
Burgerlijk kan geen kwaad hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Ik wilde het proberen. Het voelde wel raar, hoor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
deed ook vast een beetje pijn gok ik zo?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Ik wilde het proberen. Het voelde wel raar, hoor.
Het was vast niet de eerste keer dat ze het probeerdequote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deed ook vast een beetje pijn gok ik zo?
heul wel, want voor je het weet heb je geen ruige ochtendseks meer omdat de kleine zo wakker wordt.quote:
Ja, ik werd er warm vanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De schatten. Altijd maar aan ons denken he![]()
.
Tot op zekere hoogte...quote:. Volgens mij vond ie 't wel tof.
Mijn hart brak een beetje... Maar dat is 's avonds weer geheeldquote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deed ook vast een beetje pijn gok ik zo?.
Ah, dat is wel leuk en nuttigquote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dingen voor het nieuwe huis, een fruitschaal en een suiker- en melksetje, waar eigenlijk alle vloeibare stoffen wel in kunnen, dus er kan ook olie of azijn in.
Beide van Blomus en beide rvs..
Merk zegt me niks![]()
![]()
sammzzlllzlzlz en ik zijn geen burgerkutjes. Wij zijn tof.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was vast niet de eerste keer dat ze het probeerde
Euhwm het is 15:00 geweest dus ruige middagseksquote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel, want voor je het weet heb je geen ruige ochtendseks meer omdat de kleine zo wakker wordt.
De ochtendseks was wel goed
porno maakt altijd een hoop goedquote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik werd er warm van.
[..]
Tot op zekere hoogte.... Volgens mij vond ie 't wel tof.
[..]
Mijn hart brak een beetje... Maar dat is 's avonds weer geheeld.
![]()
Jij weet best dat mij dat nooit zal gebeurenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel, want voor je het weet heb je geen ruige ochtendseks meer omdat de kleine zo wakker wordt..
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was vast niet de eerste keer dat ze het probeerde. Maar ik dacht, nuttige cadeau's zijn in deze wel handig. Troepjes en mankini's kunnen altijd nog
.
aangezien ik om half 1 wakker werd van mn bed, is het voor mij nog ochtendquote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhwm het is 15:00 geweest dus ruige middagseks
De ochtendseks was wel goed
Hoeft ook niet, is wel een mooi merk, trouwens. Toffe spullen, als je van rvs houdt.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is wel leuk en nuttig.
Merk zegt me niks“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jou niet nee. Mij overkomt het zo nu en dan alquote:Op donderdag 27 december 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet best dat mij dat nooit zal gebeuren.
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar ik dacht, nuttige cadeau's zijn in deze wel handig. Troepjes en mankini's kunnen altijd nog
.
Don't be a squarequote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou niet nee. Mij overkomt het zo nu en dan al.
Hmm, eens opzoeken dan, want: rvsquote:Op donderdag 27 december 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, is wel een mooi merk, trouwens. Toffe spullen, als je van rvs houdt.![]()
![]()
Moet je maar niet in Limboland gaan wonen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben me er gewoon niet van bewust![]()
Afrika
![]()
Don't worry. Ik heb de afgelopen 10 jaar nog niet zoveel porno gehad als met hemquote:
Weet ik. Daarom terug naar de heimat.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Limboland gaan wonen.![]()
Zeker, hier staat het water ook hoogquote:14 SHADES OF GREY
als het over afrika gaat is het Limbabwequote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Limboland gaan wonen.
Dat kenmerkt een goede relatiequote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Don't worry. Ik heb de afgelopen 10 jaar nog niet zoveel porno gehad als met hem.
relatie?quote:no way dude..
Alhoewel ik m soms op kleine versprekingen betrap
Hogerquote:straks krijg ik natte voeten
14 SHADES OF GREY
Moet je toch nog bij Vinnie en mij in de boom komen zitten...quote:Op donderdag 27 december 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hogerstraks krijg ik natte voeten
![]()
Verzetten heeft geen zin.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
relatie?no way dude..
Alhoewel ik m soms op kleine versprekingen betrap“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een boom onder een steenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je toch nog bij Vinnie en mij in de boom komen zitten...
14 SHADES OF GREY
ja.. Maar.. Maar.. Relaties zijn engquote:![]()
We gaan waarschijnlijk van de zomer ook met de onderburen samen een huisje hurenvoor een weekje..
Er komen geen mannen op mijn boom zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je toch nog bij Vinnie en mij in de boom komen zitten...![]()
![]()
Dat is gewoon "met een ander stel op vakantie" !quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Maar.. Maar.. Relaties zijn eng![]()
We gaan waarschijnlijk van de zomer ook met de onderburen samen een huisje hurenvoor een weekje..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Op dat bonzaiboompje?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er komen geen mannen op mijn boom zitten.14 SHADES OF GREY
I told yaquote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk van de zomer ook met de onderburen samen een huisje hurenvoor een weekje...
Tijd om me om te kleden, ik moet naar de fysio bedenk ik me net.
Heb je mijn appje gelezen?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
I told ya.
![]()
Hey C&A
Valt nog mee dat je niet gaat kamperen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk van de zomer ook met de onderburen samen een huisje hurenvoor een weekje..![]()
ja. Het scheelt dat er toch waarschijnlijk alleen gezopen wordt, maar dat het zijn zus en zwager zijn maakt dat het nog burgerlijker klinktquote:Op donderdag 27 december 2012 15:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is gewoon "met een ander stel op vakantie" !![]()
Zn andere zus had me al voor 2e kerstdag uitgenodigd. Anti kerst als ik ben heb ik geweigerd
nooooooooooooooquote:Op donderdag 27 december 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
I told ya.
![]()
Succes pop
spinnen, dus NEVER!!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je niet gaat kamperen.
Euwh nog nooit spinnen tegengekomen met kramperen, wel hopen andere ellendequote:
Bah. Regen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel. En ik haat die beesten.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euwh nog nooit spinnen tegengekomen met kramperen, wel hopen andere ellende
Oow hier is het wel snel donkerder aan het worden, maar net nog schitterend zonnetjequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
wordt je nat vanquote:
Het regent, het regent14 SHADES OF GREY
Da's niet voor iedereen een prettige situatie hoorquote:
Ligt er aan hoe en waar enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's niet voor iedereen een prettige situatie hoor14 SHADES OF GREY
Ohquote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's niet voor iedereen een prettige situatie hoor
crappers.. Maar waarvoor moet je knoopbatterijen hebben dan? Over het algemeen is nieuwe dingen kopen goedkoper dan de batterijenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hema zat nog op dezelfde plek.Alleen de batterijen waren op
nerd was je toch alquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hihi ik kan gaan nerden met bouwpakketjes![]()
Hoelaat kom jij maandag? Blijf je crashen? En wat drink jij?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Fietsentellerquote:Op donderdag 27 december 2012 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
crappers.. Maar waarvoor moet je knoopbatterijen hebben dan? Over het algemeen is nieuwe dingen kopen goedkoper dan de batterijen. Fucking 4 euro
![]()
![]()
nieuwe halen danquote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fietsenteller. Fucking 4 euro
Na mijn werk, maar het mijn laatste dag daar en oudjaarsdag, dus weet niet of we eerder vrij zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelaat kom jij maandag? Blijf je crashen? En wat drink jij?
Als ik 5 uur vrij ben moet ik vanuit Arnhem komen, dus 6 uur ofzo? En als het kan blijf ik pitten, anders kan ik niet zuup'n. Drank wordt door Huppel gehaald![]()
![]()
hoe is het met de bus?quote:
Prima, ik ben dan toch vrij. Slaapplek is geen probleemquote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na mijn werk, maar het mijn laatste dag daar en oudjaarsdag, dus weet niet of we eerder vrij zijn.
Als ik 5 uur vrij ben moet ik vanuit Arnhem komen, dus 6 uur ofzo? En als het kan blijf ik pitten, anders kan ik niet zuup'n. Drank wordt door Huppel gehaald
2 bankstellen, 2 extra matrassen hebben we, dus plek zat
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohja, Vince kwam ookquote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelaat kom jij maandag? Blijf je crashen? En wat drink jij?Heeft Engel al met T gebeld dat je weet?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dank u, dank uquote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima, ik ben dan toch vrij. Slaapplek is geen probleem
2 bankstellen, 2 extra matrassen hebben we, dus plek zat![]()
![]()
oh, ik dacht dat dat ding maar 4 was, meer zou ik er nmlk nooit aan uitgevenquote:
nais.. Nais.. Nog nergens ingeramt?quote:
Geen idee, blijft Engel ook slapen?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, Vince kwam ookHeeft Engel al met T gebeld dat je weet?
Nopequote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nais.. Nais.. Nog nergens ingeramt?En dat wilde ik zo houden ook
Geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, blijft Engel ook slapen?![]()
Volgensmij kwam ze sowieso pas na middernacht ofzo, tenzij ze d'r plannen helemaal omgooit, maar dat weet ik dus niet..
Nee, de batterij was 4 euro. Het is ook niet voor mijn fiets, maar voor m'n motor totdat mijn normale teller weer gefixed isquote:Op donderdag 27 december 2012 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat dat ding maar 4 was, meer zou ik er nmlk nooit aan uitgeven![]()
![]()
Nu ja, we zien welquote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Volgensmij kwam ze sowieso pas na middernacht ofzo, tenzij ze d'r plannen helemaal omgooit, maar dat weet ik dus niet..
Plek zat
En een full English breakfast als ontbijt om de brakheid weg te werken
ik had het afgelopen vrijdag wel gedaan als ik de kans had. En dan tegen de baas zeggen dat je dacht dat de wereld vergingquote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
NopeEn dat wilde ik zo houden ook
of je fixed gewoon je motorquote:Op donderdag 27 december 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de batterij was 4 euro. Het is ook niet voor mijn fiets, maar voor m'n motor totdat mijn normale teller weer gefixed is
Van het weekendquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je fixed gewoon je motor. Heb nu ook geen tellerverlichting
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |