SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Duurde te lang!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kusjequote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ja godverdomme mijn mobiel deed het niet goed en ik had een geniale TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk hetquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt de wijsvinger op de f dan?
[..]
Alweer. We zijn voor elkaar bestemd![]()
![]()
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En ook daar is geen plek voor tijnquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was toch te lang geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn TT: Slapende übermenschen die door het toetsenbord vallen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je nog wat lekkers meegenomen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie and Fototoestel sitting in a tree![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn TT: Slapende übermenschen die door het toetsenbord vallen.![]()
![]()
Bummerquote:Op donderdag 27 december 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch te lang geweest
Goede samenvatting van de laatste paar postsquote:![]()
![]()
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gun Vinnieboy ook watquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar is geen plek voor tijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon![]()
![]()
Have funquote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland binnen!!
Doei doei![]()
Marathon![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Jij hebt de wijsvinger op de f dan?Ik typ gewoon.
Rustig aan.![]()
Das niet lief.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar is geen plek voor tijn
Doe eens lief.
Rustig aan.![]()
Wat moet ik dan lezen?quote:14 SHADES OF GREY
Ach ja ......................quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat er ook in die boom geen plek is voor jou.14 SHADES OF GREY
Beter zit je gewoon in een huis, het wordt toch winter en het is koud in de boom Tijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja ......................Rustig aan.![]()
Niet als ik een boomhut heb. Ik heb boomhutten gezien die groter zijn dan mijn huisquote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beter zit je gewoon in een huis, het wordt toch winter en het is koud in de boom Tijn.14 SHADES OF GREY
Heb je een klein huis?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als ik een boomhut heb. Ik heb boomhutten gezien die groter zijn dan mijn huis
Rustig aan.![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing Else Matters zekerquote:14 SHADES OF GREY
Mijn winamp speelde the cure,
Wat een kut nummers hebben die zeg, evenals the stranglers...
Die hebben dan 5 goede nummers ofzo en serieus 30 kut nummers.
Rustig aan.![]()
Haiquote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
En weer wakker. Mor...middag
Zo broodjes zijn ook weer op![]()
![]()
Dat is ook wel een tof nummer. Geef mij maar Onequote:14 SHADES OF GREY
Ik heb een tijdje cod gedaan...quote:
En red alert 2....
Niet echt meer behoefte aan ofzo.Rustig aan.![]()
Middagquote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
En weer wakker. Mor...middag![]()
![]()
Maar die draaide ze niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook wel een tof nummer. Geef mij maar One![]()
Red Alert 1 speelde mijn broertje altijd met de buurjongenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje cod gedaan...
En red alert 2....
Niet echt meer behoefte aan ofzo.![]()
![]()
Dat weet ik, en wat ik verder leuk vind is te hard voor 3FMquote:14 SHADES OF GREY
Toevallig speelt winamp nu precies een red alert 2 nummer uit shufflequote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Red Alert 1 speelde mijn broertje altijd met de buurjongen
Rustig aan.![]()
Red alert 1 en 2 heb ik echt zo veel gespeeld hequote:Op donderdag 27 december 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje cod gedaan...
En red alert 2....
Niet echt meer behoefte aan ofzo.![]()
Red Alert een weet ik nog wel. Red Alert 2 volgens mij niet meer gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red alert 1 en 2 heb ik echt zo veel gespeeld he
Die rode tanks waren het beste![]()
![]()
Topic killerquote:Op donderdag 27 december 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
Fucking vette game red alert 2
De beste game ooit gemaakt joh![]()
![]()
Ik heb Red Alert ooit nog zitten modden!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red alert 1 en 2 heb ik echt zo veel gespeeld he
Rules.ini!![]()
![]()
Ik speel nooit games eigenlijk14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu wil je vast een kusje terug he... vooruit dan
Rustig aan.![]()
Ik zal me niet ongerust maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verder ga ik niet hoor, maak je maar geen zorgenRustig aan.![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal me niet ongerust maken.![]()
Ontzettend ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind 1 kus op de wang best intiem.![]()
Lach hem nu niet uitquote:
14 SHADES OF GREY
Tjah sorry hoor, ik vind het wel iets speciaal hebben zo een ''ik vind je lief'' kusje.
Jullie zijn gewoon gevoelloos.
Rustig aan.![]()
Als je dit serieus meent he, mag ik dan even in het echte leven zo'n kop krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah sorry hoor, ik vind het wel iets speciaal hebben zo een ''ik vind je lief'' kusje.![]()
![]()
Is ook liefquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah sorry hoor, ik vind het wel iets speciaal hebben zo een ''ik vind je lief'' kusje.
Jullie zijn gewoon gevoelloos.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat moet ik er dan van vinden?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent he, mag ik dan even in het echte leven zo'n kop krijgen
Rustig aan.![]()
Zo speciaal en intiem is het toch niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan van vinden?
Anders ben ik wel (erg) intiem met heel veel mensen![]()
![]()
Volgens mij doelt hij op een kusje op de wang van je lief. Ik vind dat ook wel iets speciaals hebben, zit toch een andere lading aan, voor mij danquote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo speciaal en intiem is het toch niet.
Anders ben ik wel (erg) intiem met heel veel mensen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tjah als jij het als groet gebruikt.. Dat kan. Ik bedoel het niet op die manier.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo speciaal en intiem is het toch niet.
Anders ben ik wel (erg) intiem met heel veel mensenRustig aan.![]()
Ligt er ook aan hoe het gaat. Als je een vluchtig kusje op je wang krijg van je vriend/vriendin, dan vind ik dat toch niet echt intiem. Ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft iets speciaals, maar dat noem ik niet intiem.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op een kusje op de wang van je lief. Ik vind dat ook wel iets speciaals hebben, zit toch een andere lading aan, voor mij dan.
![]()
Hij (!) slaat de wang altijd overquote:Op donderdag 27 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het gaat. Als je een vluchtig kusje op je wang krijg van je vriend/vriendin, dan vind ik dat toch niet echt intiem. Ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft iets speciaals, maar dat noem ik niet intiem.![]()
Maar ik vind er zowel bijals m'n vrienden/vriendinnen niet echt iets speciaals aan (en al zeker niet intiem
). Mja, ligt misschien ook aan de situatie
![]()
![]()
Het gaat dan ook niet om een vluchtig kusje, toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het gaat. Als je een vluchtig kusje op je wang krijg van je vriend/vriendin, dan vind ik dat toch niet echt intiem. Ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft iets speciaals, maar dat noem ik niet intiem.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zoiets ook intiem kunnen vinden. Ik kus namelijk niet iedereen liefdevol op de wang, bijvoorbeeld.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zit aan een heel andere lading te denken denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij (!) slaat de wang altijd over![]()
Maar ik vind er zowel bijals m'n vrienden/vriendinnen niet echt iets speciaals aan (en al zeker niet intiem
Rustig aan.![]()
BAM! Vol op je bakkes, jongeh!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij (!) slaat de wang altijd over![]()
Ligt inderdaad aan de situatie, bij andere mensen dan mijn vriendin zou ik er niet iets speciaals bij voelenDat weet ik niet. Sowieso zou ik niet weten waarom je dat zou doen, maar goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om een vluchtig kusje, toch?
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zoiets ook intiem kunnen vinden. Ik kus namelijk niet iedereen liefdevol op de wang, bijvoorbeeld.
Zit wat in![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit aan een heel andere lading te denken denk ik.![]()
![]()
Allicht ook dat,quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
Misschien ook aan de definitie van intiem?
Intiem in de zin van dat iemand op die manier aan je uitdrukt dat diegene je erg lief vindt oid.
Dat vind ik met een kus op de mond denk ik minder goed uit te drukken....
Mja fuck it
Maakt niet uit.Rustig aan.![]()
Boeit ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allicht ook dat,
Intiem in de zin van dat iemand op die manier aan je uitdrukt dat diegene je erg lief vindt oid.
Dat vind ik met een kus op de mond denk ik minder goed uit te drukken....
Mja fuck it
Maakt niet uit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oei.. vindt, dat moet toch vind zijn.
Ik = Neerlandica![]()
Rustig aan.![]()
quote:Intiem in de zin van dat iemand op die manier aan je uitdrukt dat diegene je erg lief vindt oid.![]()
Kijken of m'n motor het doetquote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog wat leuks op de planning vandaag?![]()
![]()
Ja, ikke!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog wat leuks op de planning vandaag?
Ik ga straks naar m'n zus toe op bezoek![]()
![]()
Hola sloeries
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Iemand is het onderwerp.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet correct is
Iemand vindt.Rustig aan.![]()
Jawel hoor, vervang het ww anders met het ww lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet correct is![]()
![]()
Dat denk ik. Jij/je vindt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik nu echt zo slecht in Nederlands geworden?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Correct.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand is het onderwerp.
Iemand vindt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
The one and onlyquote:
Dat had ik al door jaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel hoor, vervang het ww anders met het ww lopen
Maar ik wilde het niet geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |