Hoeveel kennis heb je nodig om een slangeklem los te schroeven en een gieter te pakken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb zelf niet de kennis hiervoor, en garage rekende op in ieder geval 3 arbeidsuren en dan nog onderdelen. Ik zal nog even rondbellen. Bedankt voor de adviezen
Hoe is dat bepaald en wie heeft dat bepaald ? Wellicht (beetje ver gezocht) dat iemand een gesloten thermostaat aan ziet voor een verstopping ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Er is geen doorstroming van de koelvloeistof en de oorzaak is zeer waarschijnlijk een verstopping. Dat houdt basicly in dat ik de auto af ga schrijven.. kijken wat de sloop ervoor geeft en een nieuwe uitzoeken!
Thx for je reactie. De 9-5 dus. Maar kan de motor in die zin defect zijn dat hij dus wel werkt maar gewoon op de verkeerde plek stopt en start.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef JohnB52 het volgende:
Denk dat je ruitenwissermotor defect is.
Terugduwen zou ik niet doen.
Stel deze vraag ook even op saabforum.nl
En t is trouwens 9-5, de 95 is gemaakt van 1960/1978
Kan, ook kan je mechanisme defect zijn. Of de computer die je wis/was module aanstuurt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:26 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Thx for je reactie. De 9-5 dus. Maar kan de motor in die zin defect zijn dat hij dus wel werkt maar gewoon op de verkeerde plek stopt en start.
En dan natuurlijk de hamvraag, hoe ga ik daar achter komen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan, ook kan je mechanisme defect zijn. Of de computer die je wis/was module aanstuurt.
Door je auto uit te laten lezen en/of door het open te schroeven. Maar ik zou met uitlezen beginnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:29 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
En dan natuurlijk de hamvraag, hoe ga ik daar achter komen?
Ergo dus iets wat ik dus niet zelf kan (door het ontbreken van de benodigde apparatuur). Nu moest de auto toch voor de APK op pad maar is zo een zonde geld als men het eventueel zelf kan oplossen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door je auto uit te laten lezen en/of door het open te schroeven. Maar ik zou met uitlezen beginnen.
Uitlezen waarschijnlijk niet nee. De rest; wellicht, maar je moet wel een beetje handig zijn en er de tijd voor nemen/hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:31 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Ergo dus iets wat ik dus niet zelf kan (door het ontbreken van de benodigde apparatuur)
Mhh zondag dan maar even kijken, met een wat handiger persoon en anders gewoon dus naar de garage maar. Thx beide in ieder geval voor de tips.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uitlezen waarschijnlijk niet nee. De rest; wellicht, maar je moet wel een beetje handig zijn en er de tijd voor nemen/hebben.
Ik heb de reactie nog even angepast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:26 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Thx for je reactie. De 9-5 dus. Maar kan de motor in die zin defect zijn dat hij dus wel werkt maar gewoon op de verkeerde plek stopt en start.
Ik zou met de garage beginnen, dan weet je wat er stuk is en waar je moet zoeken. Anders kan je je halve auto doorzoeken zonder iets te vinden. Maakt mij niet uit, maar het is zo zonde van je tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:36 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Mhh zondag dan maar even kijken, met een wat handiger persoon en anders gewoon dus naar de garage maar. Thx beide in ieder geval voor de tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |