geen kans dat ik komquote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik bel je wel als ik volgende week stil sta
Minder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is wT voor gevallen waardoor ik mij niet mijzelf veilig kan voelen tijdens mijn werk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is wT voor gevallen waardoor ik mij niet mijzelf veilig kan voelen tijdens mijn werk
Dat is behoorlijk klote, manquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is wT voor gevallen waardoor ik mij niet mijzelf veilig kan voelen tijdens mijn werk
quote:
1 voordeel, je hoef niet vaak je filter te vervangen, er komt zo vaak schone olie dan die niet versmeerdquote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens toch maar je advies opgevolgd en een flush gekocht. Ook nog een ander middeltje dat je daarna kunt gebruiken om lekkage bij rubbers tegen te gaan.
De peilstok gaf gisteren nog half vol aan. Vandaag zit ie op het minimale. In de tussentijd heb ik denk ik hooguit 100 km gereden . Nouja, ik ga het morgen weer vervangen.
je hebt toch niet een flush er in gedaan en toen gaan rijdenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:21 schreef monsterd. het volgende:
Nouja door die engine flush moet ik het filtertje wel doen. Maar daarna is het hopelijk even genoeg zo
Neee, anders kon ik hem regelrecht naar de sloop rijden.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je hebt toch niet een flush er in gedaan en toen gaan rijden
ff goed de aanwijzingen lezen, soms moet de motor ook een half uur draaienquote:Op woensdag 3 april 2013 22:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Neee, anders kon ik hem regelrecht naar de sloop rijden.
Ik wacht tot morgen en goed licht. Dan zal ik hem netjes 10 minuten stationair laten draaien, olie verversen en dan pas rijden.
Zal nog wel kijken ernaar. 't spul ligt in de auto en ik ben te lui om naar buiten te gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ff goed de aanwijzingen lezen, soms moet de motor ook een half uur draaien
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef RodeCordoba het volgende:
@Chuck en 2cv:
Na het thermostaathuis te hebben vervangen werkt de verwarming weer.
Fijn dat het weer werkt. Maar wat was er mis met dat huis?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef RodeCordoba het volgende:
@Chuck en 2cv:
Na het thermostaathuis te hebben vervangen werkt de verwarming weer.
Carglass is duur. Ruit nog laten vervangen en dan de ruitverzekering opzeggen. En bij schade naar een andere glasboer gaan die goedkoper is.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Wanderlust. het volgende:
Ik heb een sterretje in m'n ruit en ben vandaag bij Carglass langs geweest om hem te laten repareren maar die meneer zag dat niet zitten omdat ie zo'n 5 cm onder de band zit en hij denkt dat de kans erg groot is dat hij door gaat scheuren. Vandaar ben ik terug gebeld om zaterdag de hele voorruit te laten vervangen. Gaat me 100 euro eigen risico kosten. Weet iemand echter of dit meteen voldaan moet worden of dat je een acceptgiro krijgt?
Ik ben WA Plus verzekerd (was maar iets van 50 cent duurder), heb geen ''aparte'' ruitverzekering erbij genomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Carglass is duur. Ruit nog laten vervangen en dan de ruitverzekering opzeggen. En bij schade naar een andere glasboer gaan die goedkoper is.
http://i.imgur.com/xetMYjw.jpgquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Fijn dat het weer werkt. Maar wat was er mis met dat huis?
Drie voor de prijs van één.quote:
Constante voeding er op maken, zo te lezen heeft de radio alleen een geschakelde plus waardoor het geheugen niet werkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 04:11 schreef Olep het volgende:
Steeds als ik mijn auto start staat m'n Pioneer autoradio weer in de demostand en is alles weg.
Zenders etc.
Iemand een idee?
Radio effe uitbouwen en de rode en gele draad omwisselen, problem solvedquote:Op dinsdag 23 april 2013 04:11 schreef Olep het volgende:
Steeds als ik mijn auto start staat m'n Pioneer autoradio weer in de demostand en is alles weg.
Zenders etc.
Iemand een idee?
Thanks!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Radio effe uitbouwen en de rode en gele draad omwisselen, problem solved
als ik het mij goed heug is het een krimp verbindingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
Kun je de rechter homokineet van een berlingo 1.9 los vervangen of moet je dan de complete as uit de bak trekken
Heb even gekeken maar helemaal geen geel/rood draadje.quote:
Tussen de zwarte en bruine DIN stekkers en je radio lopen als het goed is kabeltjes met kleurtjes, daarbij zitten sowieso rood, geel, blauw, zwart en bruin. De rode en de gele zijn de constante- en geschakelde plus, die zitten bij sommige fabrikanten omgekeerd in de DIN-stekker, daarom zit er bij heel veel merken aan beide kabels losse ampjes, waarmee je de boel kunt omdraaien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Olep het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar helemaal geen geel/rood draadje.
Gewoon kliksysteem, is dus niet verkeerd aan te sluiten.
ja wat voor auto etc>quote:Op dinsdag 23 april 2013 04:11 schreef Olep het volgende:
Steeds als ik mijn auto start staat m'n Pioneer autoradio weer in de demostand en is alles weg.
Zenders etc.
Iemand een idee?
Okay. Het verschilt per merk auto dus ook hoe die draadjes aangesloten moeten worden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tussen de zwarte en bruine DIN stekkers en je radio lopen als het goed is kabeltjes met kleurtjes, daarbij zitten sowieso rood, geel, blauw, zwart en bruin. De rode en de gele zijn de constante- en geschakelde plus, die zitten bij sommige fabrikanten omgekeerd in de DIN-stekker, daarom zit er bij heel veel merken aan beide kabels losse ampjes, waarmee je de boel kunt omdraaien.
Jouw constante plus zit ws op de normale, en andersom, waardoor je dus de stroom van het geheugen uitschakelt met het contact.
Andere optie is dat wherever je constante plus zijn stroom vandaan haalt, er iets mis is en er ergens een zekering stuk is, maar dan zijn er vaak meer dingen die het niet meer doen, ik noem een sigaretten aansteker, klokje, dashkast verlichting en zulk soort dingen.
Je kunt met een multimeter checken welke draad in je DIN er constante plus heeft, die moet op geel van je radio als ik me niet vergis.
Het is rood op rood en geel op geel, of geel op rood en rood op geel, meer mogelijkheden zijn er wdb niet ..quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Okay. Het verschilt per merk auto dus ook hoe die draadjes aangesloten moeten worden?
Verder bedankt voor de informatie, zal morgen even kijken.
Hm, okay.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is rood op rood en geel op geel, of geel op rood en rood op geel, meer mogelijkheden zijn er wdb niet ..
As moet uit de bak. Dus meteen een kans om de bakolie te vervangen. Daarbij heb je bij dit systeem geen last van vastrottende verbindingen aan de bak zelf. As pleurt er zo uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
Kun je de rechter homokineet van een berlingo 1.9 los vervangen of moet je dan de complete as uit de bak trekken
hij staat bij de garage, je gelooft toch niet dat ik zelf onder die ellende kruip.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
As moet uit de bak. Dus meteen een kans om de bakolie te vervangen. Daarbij heb je bij dit systeem geen last van vastrottende verbindingen aan de bak zelf. As pleurt er zo uit.
Denk in oplossingen, niet in problemen (dat zou ik zelf ook moeten doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |