Niks mis met discuseren, maar gewoon in de veronderstelling gaan dat PSV pretendeert DE club van brabant te zijn omdat ze rood witte vlakjes op het shirt hebben, dat noem ik spijkers op laag water zoeken.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar is het toch een forum voor om te discussiëren? Of moeten we hier allemaal reacties als "Brands" en "Strootgod
"gaan posten?
Strootmeister.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar is het toch een forum voor om te discussiëren? Of moeten we hier allemaal reacties als "Brands" en "Strootgod
"gaan posten?
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:09 schreef tammepiet het volgende:
Guus Meeuwis is nog mals vergeleken met deze snitch:Ali B is de hoer van de Nederlandse muziekindustrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Strootgodquote:Op donderdag 27 december 2012 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis met discuseren, maar gewoon in de veronderstelling gaan dat PSV pretendeert DE club van brabant te zijn omdat ze rood witte vlakjes op het shirt hebben, dat noem ik spijkers op laag water zoeken.
Tuurlijk slaan die vakjes op de brabantse vlag, maar om er arrogantie achter te zoeken gaat me veel te ver.
Levert hem aardig wat op dat knuffelmoslim zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ali B is de hoer van de Nederlandse muziekindustrie
Blijf gewoon trouw aan je eigen historie van Eindhoven en Philips. Anders kun je net zo goed een Nederlandse vlag in het volgende shirt gaan verwerken omdat het een Nederlandse club is. Welke historie heeft PSV met Brabant behalve dat het een Brabantse club is? Je straalt er mee uit van kijk ons even de grote jongen van Brabant zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis met discuseren, maar gewoon in de veronderstelling gaan dat PSV pretendeert DE club van brabant te zijn omdat ze rood witte vlakjes op het shirt hebben, dat noem ik spijkers op laag water zoeken.
Tuurlijk slaan die vakjes op de brabantse vlag, maar om er arrogantie achter te zoeken gaat me veel te ver.
Dat zijn we toch ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijf gewoon trouw aan je eigen historie van Eindhoven en Philips. Anders kun je net zo goed een Nederlandse vlag in het volgende shirt gaan verwerken omdat het een Nederlandse club is. Welke historie heeft PSV met Brabant behalve dat het een Brabantse club is? Je straalt er mee uit van kijk ons even de grote jongen van Brabant zijn.
Zo blijf je een provincieclub ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijf gewoon trouw aan je eigen historie van Eindhoven en Philips. Anders kun je net zo goed een Nederlandse vlag in het volgende shirt gaan verwerken omdat het een Nederlandse club is. Welke historie heeft PSV met Brabant behalve dat het een Brabantse club is? Je straalt er mee uit van kijk ons even de grote jongen van Brabant zijn.
En wat is daar mis mee? Het is juist die drang om ons te moeten profileren die er voor gezorgd heeft dat we bijna failliet zijn gegaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo blijf je een provincieclub ja.
Laat ons nou maar de beste zijn inderdaad, ben ik het weer met je eens, gaat goed zoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is juist die drang om ons te moeten profileren die er voor gezorgd heeft dat we bijna failliet zijn gegaan.
Ik hoef die Ajax 'wij zijn de beste van...' kutmentaliteit niet. Lekker gewoon een Eindhovense club blijven.
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is? Ik constateer alleen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is juist die drang om ons te moeten profileren die er voor gezorgd heeft dat we bijna failliet zijn gegaan.
Ik hoef die Ajax 'wij zijn de beste van...' kutmentaliteit niet. Lekker gewoon een Eindhovense club blijven.
Dat is hoe jij het ziet, ik vind dat het uitstraalt dat PSV trots is om uit Brabant te komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je straalt er mee uit van kijk ons even de grote jongen van Brabant zijn.
Het gaat om de kutmentaliteit, de stropdassen met een 1 er op en al dat gezeik.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ons nou maar de beste zijn inderdaad, ben ik het weer met je eens, gaat goed zo
Ik zou liever zien dat ze uitstralen dat ze er trots op zijn dat ze uit Eindhoven komen. Maar voor de rest doet het me niet zoveel.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het ziet, ik vind dat het uitstraalt dat PSV trots is om uit Brabant te komen.
Uiteindelijk gaat het alleen maar om wat je op het veld neer zet, als dat goed is maalt niemand om blokjes of eentjesquote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het gaat om de kutmentaliteit, de stropdassen met een 1 er op en al dat gezeik.
Dat past niet bij PSV, Eindhoven of Brabant. Laat dat maar lekker bij die trieste randstadrukkers gebeuren. Niet hier.
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het alleen maar om wat je op het veld neer zet, als dat goed is maalt niemand om blokjes of eentjes
Jawel, de uitstraling van een club, naast het sportieve. Ik wil op een bepaalde manier naar mijn club kijken. Misplaatste arrogantie past daar niet bij. Veel ajax-supporters vinden juist die arrogantie rondom de club mooi. Ik walg er van en het is de reden dat ik die club tot in mijn ziel haat.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het alleen maar om wat je op het veld neer zet, als dat goed is maalt niemand om blokjes of eentjes
Haat je serieus een club? Ik kan mij dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jawel, de uitstraling van een club, naast het sportieve. Ik wil op een bepaalde manier naar mijn club kijken. Misplaatste arrogantie past daar niet bij. Veel ajax-supporters vinden juist die arrogantie rondom de club mooi. Ik walg er van en het is de reden dat ik die club tot in mijn ziel haat.
Dus nee, het gaat ook nog om meer dan alleen prestaties. Voor mij althans.
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op donderdag 27-12-2012 om 12:22:58Enjoying the beach in Rio with my team mate Dries Mertens...Aproveitando a praia com o meu amigo Dries Mertens.... http://t.co/A09qDbUI reageer retweet
Zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnen wordt vaak verward met arrogantie door mensen die wij dan weer calimero's noemenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jawel, de uitstraling van een club, naast het sportieve. Ik wil op een bepaalde manier naar mijn club kijken. Misplaatste arrogantie past daar niet bij. Veel ajax-supporters vinden juist die arrogantie rondom de club mooi. Ik walg er van en het is de reden dat ik die club tot in mijn ziel haat.
Dus nee, het gaat ook nog om meer dan alleen prestaties. Voor mij althans.
Dat hebben ze goed bekekenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Zit Dries nu bij zijn chica op schoot?twitter:MarceloGuedes02 twitterde op donderdag 27-12-2012 om 12:22:58Enjoying the beach in Rio with my team mate Dries Mertens...Aproveitando a praia com o meu amigo Dries Mertens.... http://t.co/A09qDbUI reageer retweet
Dit is met stip het lelijkste shirt dat ik ooit heb gezien. GAD-VER-DAMME! Ik weet zeker dat degene die met deze creatie kwam, zo stoned als een garnaal was.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Ik geef eigenlijk geen vliegende neuk om in welk shirt ze ballen. Als het thuisshirt maar gewoon rood-wit is. Al die randzaken met stropdassen en die hele shit kan me weinig boeien. Als ze maar gewoon goed ballen. Ik snap ook dat uit commercieel oogpunt ieder jaar een nieuw kleurtje uitshirt gereleased moet worden, dus dat kleurtje maakt mij niets uit. Zolang het maar niet zoiets wordt:
[ afbeelding ]
Half ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Zit Dries nu bij zijn chica op schoot?twitter:MarceloGuedes02 twitterde op donderdag 27-12-2012 om 12:22:58Enjoying the beach in Rio with my team mate Dries Mertens...Aproveitando a praia com o meu amigo Dries Mertens.... http://t.co/A09qDbUI reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |