Iedereen die ik ken die heeft gestemd op Angel of Death stemde vorig jaar ookquote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar de metalliefhebbers die normaal nooit stemmen hebben nu wel gestemd.
Ja ik kan er wel mee leven
Hoe weet jij dat? Jij had toch lelijke luidsprekers?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ken genoeg goede metalproducties. Maar dat is voornamelijk in de 90's gothic. In de 80's was het slecht ja.
Dat is toch niks voor radio 2quote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manipuladijee, manipuladijo...
Hoeveel mensen ken jij danquote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die heeft gestemd op Angel of Death stemde vorig jaar ook
Tja, zo lang deze gast er zit kan je weinig verwachtenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Jareth het volgende:
En nummers vloeiend in elkaar laten overgaan is een kunst.
Nog een half uur ver- en doorbijten dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, zo lang deze gast er zit kan je weinig verwachten
Ik ook, ze hebben er vervolgens alleen niets mee gedaan...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef laxus13 het volgende:
Toch geloof ik dat het dit jaar wel helemaal eerlijk de stemmen zijn geteld
Getuige Gangnam Style op 476.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef laxus13 het volgende:
Toch geloof ik dat het dit jaar wel helemaal eerlijk de stemmen zijn geteld
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, ze hebben er vervolgens alleen niets mee gedaan...
Euhh meest gelikte video op Youtube, dus zo gek is dat nietquote:
NIET LIKKEN, NIET LIKKENquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Euhh meest gelikte video op Youtube, dus zo gek is dat niet
Dat moet ik dan wel toegeven. De clip is sterk gemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens buitenshuis.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij had toch lelijke luidsprekers?Gothic is ook zo plat als de pest.
maar minder bekend dan slayerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
5.quote:
Tsja dat moet je die miljoenen andere mensen maar zeggenquote:
Daar heb je het alquote:
dat laatste vind ik ook opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:30 schreef MadMaster het volgende:
De Top 2000 moet vooral leuk, gezellig, middle of the road, radio 2, nostalgisch en dat soort dingen zijn. En natuurlijk, op elke plaat wordt wel gestemd, dus is er draagvlak voor...
Net als Serious Request, vraag een plaat aan voor een X bedrag.
Die aangevraagde platen worden ook niet allemaal gedraaid, ook niet de week er na...
alleen maar vrije keuzequote:Op donderdag 27 december 2012 11:32 schreef Micson het volgende:
De keuzelijst moet gewoon breder worden, maar alle extremen zou ik toch blijven weren. (metal, techno,klassiek etc.)
Er mag wat meer 3fm-muziek in, en dan niet alleen Racoon en Ilse.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:32 schreef Micson het volgende:
De keuzelijst moet gewoon breder worden, maar alle extremen zou ik toch blijven weren. (metal, techno,klassiek etc.)
Er moet gewoon van alles in, van Jaren 50 rock n roll tot de Gangnam Stylequote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er mag wat meer 3fm-muziek in, en dan niet alleen Racoon en Ilse.
Waarom staat Adele dan zo hoog?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:30 schreef MadMaster het volgende:
De Top 2000 moet vooral leuk, gezellig, middle of the road, radio 2, nostalgisch en dat soort dingen zijn. En natuurlijk, op elke plaat wordt wel gestemd, dus is er draagvlak voor...
Ze verplettert de hele lijstquote:Op donderdag 27 december 2012 11:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Waarom staat Adele dan zo hoog?
niks meer 3fm muziek, gewoon vrije keuzequote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er mag wat meer 3fm-muziek in, en dan niet alleen Racoon en Ilse.
En ze heeft heel veel draagvlakquote:Op donderdag 27 december 2012 11:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze verplettert de hele lijst
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
En ze heeft heel veel draagvlak
Mc Hammer en Sugarhill Gang staat erinquote:Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Sowieso heet het de Top 2000 aller tijden, toch staat er geen enkele klassieke compositie in, geen enkel experimenteel nummer, geen enkel hiphop-nummer. Die discussie kun je heel lang voeren.
Dat is ook een goede optie.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
niks meer 3fm muziek, gewoon vrije keuze
Veranderen naar de Pop2000 dan maarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Sowieso heet het de Top 2000 aller tijden, toch staat er geen enkele klassieke compositie in, geen enkel experimenteel nummer, geen enkel hiphop-nummer. Die discussie kun je heel lang voeren.
dat komt door de beperking van radio 2 middels een keuzelijst. ik ben het met je eens dat het dus niet de toevoeging allertijden mag hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
dat niet, maar wel slayer?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Ik denk dat het merendeel van NL ook niet staat te wachten voor Hip-Hop of iets experimenteels
Zo te zien wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |