SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol @ TTIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Over leugens gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:55 schreef rival het volgende:
Huppel wat denk jij slecht over mij.....
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben over 11 uur pas klaar met werken![]()
![]()
![]()
Jij begint ook 6 uur later dan ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima dan hoef ik ook niks te bewijzen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rival kwam met de stelling, moet hij het maar bewijzen.![]()
het bewijs staat in het vorige topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rival kwam met de stelling, moet hij het maar bewijzen.![]()
Dat hoef ik alleen aan Rival te bewijzenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ahh, ik doe nog maar een uurtjequote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Jij bent vooral hard aan het werk op Fokquote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij begint ook 6 uur later dan ik.![]()
![]()
Ik wing 'm stiekem een beetjequote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoef ik alleen aan Rival te bewijzen![]()
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent vooral hard aan het werk op Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |