SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol @ TTIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Over leugens gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:55 schreef rival het volgende:
Huppel wat denk jij slecht over mij.....
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben over 11 uur pas klaar met werken![]()
![]()
![]()
Jij begint ook 6 uur later dan ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima dan hoef ik ook niks te bewijzen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rival kwam met de stelling, moet hij het maar bewijzen.![]()
het bewijs staat in het vorige topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rival kwam met de stelling, moet hij het maar bewijzen.![]()
Dat hoef ik alleen aan Rival te bewijzenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ahh, ik doe nog maar een uurtjequote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Jij bent vooral hard aan het werk op Fokquote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij begint ook 6 uur later dan ik.![]()
![]()
Ik wing 'm stiekem een beetjequote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoef ik alleen aan Rival te bewijzen![]()
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent vooral hard aan het werk op Fok![]()
![]()
Hier gaat iets mis
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag over 2 uur ook weer aan het werk, tot 9
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Stomme tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag over 2 uur ook weer aan het werk, tot 9![]()
![]()
Geloof me, dat wil je niet. Is misschien voor een weekje leuk, maar niet voor 3 maandquote:Zo leuk is het niet.quote:![]()
Als op fok zitten het meest interessant is niet neequote:Op donderdag 27 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet. Is misschien voor een weekje leuk, maar niet voor 3 maand
[..]
Zo leuk is het niet.![]()
![]()
wat doe je?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag over 2 uur ook weer aan het werk, tot 9![]()
Nieuw voorstel van mijn werk![]()
Het wordt er niet beter op
[b]AirwiN schreef [/b]
wel hoger of wha?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt er niet beter op![]()
Laatst kwam er een spoedklusje.. ik had een grijns van oor tot oor, want ik kon eindelijk iets nuttigs doenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als op fok zitten het meest interessant is niet nee![]()
![]()
Wat is het nu?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt er niet beter op![]()
![]()
wat zullen je uren langzaam gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst kwam er een spoedklusje.. ik had een grijns van oor tot oor, want ik kon eindelijk iets nuttigs doen![]()
![]()
Aiquote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst kwam er een spoedklusje.. ik had een grijns van oor tot oor, want ik kon eindelijk iets nuttigs doen![]()
![]()
We liepen vast op de reiskosten. Dus nu stellen ze 1 dag minder werken voor. 2 ipv 3 en daarvan maar 1 dag op kantoor de andere thuis.quote:
Vergeten alleen even dat het loon dan ook 1/3 minder wordt en ik er uiteindelijk net zoveel op achteruit ga als in hun eerste voorstel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn ze niet vergeten, ze hopen dat jij het niet zietquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We liepen vast op de reiskosten. Dus nu stellen ze 1 dag minder werken voor. 2 ipv 3 en daarvan maar 1 dag op kantoor de andere thuis.
Vergeten alleen even dat het loon dan ook 1/3 minder wordt en ik er uiteindelijk net zoveel op achteruit ga als in hun eerste voorstel.![]()
![]()
Beetje jammerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We liepen vast op de reiskosten. Dus nu stellen ze 1 dag minder werken voor. 2 ipv 3 en daarvan maar 1 dag op kantoor de andere thuis.
Vergeten alleen even dat het loon dan ook 1/3 minder wordt en ik er uiteindelijk net zoveel op achteruit ga als in hun eerste voorstel.![]()
![]()
Nee, parttime. Alleen in vakanties fulltime.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ze moeten gewoon de knoop doorhakken en een mail sturen dat ze er geen toekomst in zien blablabla dan kan ik ook verderquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een prutsers.... doe ze een tegenvoorstel. zeg wat jij wilt en dat ze dat maar moeten regelen.....quote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grmbl mn "stalker" is ook weer wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit wat inquote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de knoop doorhakken en een mail sturen dat ze er geen toekomst in zien blablabla dan kan ik ook verderEn zelf kan je niet weg gaan, want dan kan je geen WW aanvragen.
![]()
Nummer blokkeren?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl mn "stalker" is ook weer wakker![]()
Mjah het zit allemaal best raar in elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit wat inEn zelf kan je niet weg gaan, want dan kan je geen WW aanvragen.
Als ik zelf nee zeg dan krijg ik strafkorting op mn uitkering, het moet dus echt bij hen vandaan komen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beetje krom inderdaad. Hoewel, eigenlijk niet... maar leuk is het niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het zit allemaal best raar in elkaar.
Als ik zelf nee zeg dan krijg ik strafkorting op mn uitkering, het moet dus echt bij hen vandaan komen.![]()
Kan niet volgens mij.quote:
Hij is wel leuk en lekker maar nog opdringeriger dan een pubermeisje
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry hoor, ik stuur al niks meerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl mn "stalker" is ook weer wakker![]()
![]()
Zou wel moeten kunnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet volgens mij.
Meh, dat is kut![]()
![]()
Werd tijd ookquote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik stuur al niks meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb prepaid, dan kan je toch niks blokken? Ja op de WhatsApp maar hij belt en smst alleen maarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen.
Meh, dat is kutIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
en daarnaast?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, parttime. Alleen in vakanties fulltime.![]()
Zou niet uit moeten maken, als je in je ontvangst/uitgaande gesprekken kijkt, zou je hem via daar moeten kunnen blokkeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb prepaid, dan kan je toch niks blokken? Ja op de WhatsApp maar hij belt en smst alleen maar![]()
Daarom blackberry en pingquote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb prepaid, dan kan je toch niks blokken? Ja op de WhatsApp maar hij belt en smst alleen maar
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
de horror!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
en hem dat zeggen werkt niet?![]()
Nopequote:Op donderdag 27 december 2012 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
de horror!
en hem dat zeggen werkt niet?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grapjas jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks grapjas. Als je een BB hebt en je geeft je ping kun je hem zo weer blokkeren en heeft hij je nummer niet. Dáárom kun je ook lekker rondsletten met zo'n BB in dronken toestand. Die grietjes weten echt wel waar ze mee bezig zijn hoor.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Chick!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Want hier zitten alleen maar retards?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
zo ofcourse is dat niet hier op Fok!
What you forget, you are gonna repeat.
Kom je donderdag langs?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
letterlijk he, dus niet zo'n vrouwelijk draai er omheen verhaal
- Nee, ik kan niet. Ik heb al afgesproken, ik ga naar amsterdam!
Naar Amsterdam gaan, telefoon leeg, vrijdag thuiskomen en een shitload aan smsjes hebben waarin staat: waar blijf je nou? Ik dacht dat je langs zou komen? Ben je boos? Hallo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Holaquote:
Ik moet vanmiddag bij de baas komen
Hij gaat uitleggen hoe ik in dienst komt bij Reinis, en hoe ik word uitgeleend aan Rataplan
Ik hoop gelijk ook mijn contract te tekenen. Dan kan ik Tempo Team afbellen
Die afspraak staat ook nog steeds voor morgen. Ze zullen wel blij met mij zijnHebben ze nog 1 week de tijd om iemand anders te zoeken voor die functie
Dus best spannendIk moet er om half 2 zijn
Als mijn salaris maar goed staatDan vind ik alles best
![]()
Maar als ik contract heb getekend, dan kan ik ook alles gaan doorgeven aan het UWVBen ik daar ook weer van af
![]()
![]()
Ben zo blij voor jequote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Ik moet vanmiddag bij de baas komen
Hij gaat uitleggen hoe ik in dienst komt bij Reinis, en hoe ik word uitgeleend aan Rataplan
Ik hoop gelijk ook mijn contract te tekenen. Dan kan ik Tempo Team afbellen
Die afspraak staat ook nog steeds voor morgen. Ze zullen wel blij met mij zijnHebben ze nog 1 week de tijd om iemand anders te zoeken voor die functie
Dus best spannendIk moet er om half 2 zijn
Als mijn salaris maar goed staatDan vind ik alles best
![]()
Maar als ik contract heb getekend, dan kan ik ook alles gaan doorgeven aan het UWVBen ik daar ook weer van af
[b]AirwiN schreef [/b]
Een Fokker?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet volgens mij.
Hij is wel leuk en lekker maar nog opdringeriger dan een pubermeisje![]()
![]()
Jaquote:
Zal best zwaar worden de eerste paar wekenIk ben gewend om 14 jaar lang op mijn luie reet te zitten, dus nu 5 hele dagen staan
Die bedrijfsleidster zei: afvallen gaat je zo wel lukken, want je valt er echt vanaf. Tenzij je 1 kilo chocoladekoekjes naar binnen werkt op 1 dag
]
Gewoon 3 kilo aangekomen sinds zaterdag![]()
![]()
Nee!quote:
Zelfs FOK!kers zijn niet zo erg
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank uquote:Op donderdag 27 december 2012 11:21 schreef Watertornado het volgende:
Feli feli feli cee_aatje van me
We moeten snel gaan proosten met een goed broodje Doner![]()
![]()
Kom maar op met die spataderenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Zal best zwaar worden de eerste paar wekenIk ben gewend om 14 jaar lang op mijn luie reet te zitten, dus nu 5 hele dagen staan
Die bedrijfsleidster zei: afvallen gaat je zo wel lukken, want je valt er echt vanaf. Tenzij je 1 kilo chocoladekoekjes naar binnen werkt op 1 dag
]
Gewoon 3 kilo aangekomen sinds zaterdag![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ga je al fout, nee is ja hequote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je donderdag langs?
Naar Amsterdam gaan, telefoon leeg, vrijdag thuiskomen en een shitload aan smsjes hebben waarin staat: waar blijf je nou? Ik dacht dat je langs zou komen? Ben je boos? Hallo?![]()
leuk voorbeeld hoor, maar staat daar ook maar iets wat antwoord geeft op mijn vraag?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je donderdag langs?
Naar Amsterdam gaan, telefoon leeg, vrijdag thuiskomen en een shitload aan smsjes hebben waarin staat: waar blijf je nou? Ik dacht dat je langs zou komen? Ben je boos? Hallo?![]()
![]()
Dan is het wel heel extreem jaquote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Zelfs FOK!kers zijn niet zo erg![]()
![]()
Noessssssssssssssssssquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar op met die spataderen![]()
Hihi. Gelukkig heb ik ook 1-2 uur per dag administratief werkDus ik kan het een beetje verdelen
![]()
![]()
Dat ik wel duidelijk ben tegen hem en dat hij dat niet snaptquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
leuk voorbeeld hoor, staat daar ook maar iets wat antwoord geeft op mijn vraag?
En misschien is ja en ja is ja en ondertussen is er niks dat echt nee betekentquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga je al fout, nee is ja he
[b]AirwiN schreef [/b]
En misschien is nee, en ja is misschienquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga je al fout, nee is ja he![]()
![]()
OPFLIKKEREN MET JE GESTALKquote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik wel duidelijk ben tegen hem en dat hij dat niet snapt
[..]
En misschien is ja en ja is ja en ondertussen is er niks dat echt nee betekent
Zal dat helpen?![]()
![]()
dat zei ik nog net nietquote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want hier zitten alleen maar retards?![]()
![]()
Dat geeft een weekje rustquote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN MET JE GESTALK
Zal dat helpen?
[b]AirwiN schreef [/b]
ook dat vroeg ik niet.... maar oke.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik wel duidelijk ben tegen hem en dat hij dat niet snapt![]()
Ik draai er niet omheen. Ik zeg hem heel duidelijk nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
ook dat vroeg ik niet.... maar oke.
Hij luistert daar gewoon niet naar.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bom in zijn huis leggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen. Ik zeg hem heel duidelijk nee.
Hij luistert daar gewoon niet naar.![]()
Lag je d'r nog steeds in ja?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik kom mijn bed maar eens uit![]()
![]()
Jij denkt dat ik nog weg kan komen als ik in zijn huis ben?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |