SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol @ TTIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Over leugens gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:55 schreef rival het volgende:
Huppel wat denk jij slecht over mij.....
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben over 11 uur pas klaar met werken![]()
![]()
![]()
Jij begint ook 6 uur later dan ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima dan hoef ik ook niks te bewijzen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rival kwam met de stelling, moet hij het maar bewijzen.![]()
het bewijs staat in het vorige topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rival kwam met de stelling, moet hij het maar bewijzen.![]()
Dat hoef ik alleen aan Rival te bewijzenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ahh, ik doe nog maar een uurtjequote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Jij bent vooral hard aan het werk op Fokquote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij begint ook 6 uur later dan ik.![]()
![]()
Ik wing 'm stiekem een beetjequote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoef ik alleen aan Rival te bewijzen![]()
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent vooral hard aan het werk op Fok![]()
![]()
Hier gaat iets mis
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag over 2 uur ook weer aan het werk, tot 9
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Stomme tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag over 2 uur ook weer aan het werk, tot 9![]()
![]()
Geloof me, dat wil je niet. Is misschien voor een weekje leuk, maar niet voor 3 maandquote:Zo leuk is het niet.quote:![]()
Als op fok zitten het meest interessant is niet neequote:Op donderdag 27 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet. Is misschien voor een weekje leuk, maar niet voor 3 maand
[..]
Zo leuk is het niet.![]()
![]()
wat doe je?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag over 2 uur ook weer aan het werk, tot 9![]()
Nieuw voorstel van mijn werk![]()
Het wordt er niet beter op
[b]AirwiN schreef [/b]
wel hoger of wha?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt er niet beter op![]()
Laatst kwam er een spoedklusje.. ik had een grijns van oor tot oor, want ik kon eindelijk iets nuttigs doenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als op fok zitten het meest interessant is niet nee![]()
![]()
Wat is het nu?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt er niet beter op![]()
![]()
wat zullen je uren langzaam gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst kwam er een spoedklusje.. ik had een grijns van oor tot oor, want ik kon eindelijk iets nuttigs doen![]()
![]()
Aiquote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst kwam er een spoedklusje.. ik had een grijns van oor tot oor, want ik kon eindelijk iets nuttigs doen![]()
![]()
We liepen vast op de reiskosten. Dus nu stellen ze 1 dag minder werken voor. 2 ipv 3 en daarvan maar 1 dag op kantoor de andere thuis.quote:
Vergeten alleen even dat het loon dan ook 1/3 minder wordt en ik er uiteindelijk net zoveel op achteruit ga als in hun eerste voorstel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn ze niet vergeten, ze hopen dat jij het niet zietquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We liepen vast op de reiskosten. Dus nu stellen ze 1 dag minder werken voor. 2 ipv 3 en daarvan maar 1 dag op kantoor de andere thuis.
Vergeten alleen even dat het loon dan ook 1/3 minder wordt en ik er uiteindelijk net zoveel op achteruit ga als in hun eerste voorstel.![]()
![]()
Beetje jammerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We liepen vast op de reiskosten. Dus nu stellen ze 1 dag minder werken voor. 2 ipv 3 en daarvan maar 1 dag op kantoor de andere thuis.
Vergeten alleen even dat het loon dan ook 1/3 minder wordt en ik er uiteindelijk net zoveel op achteruit ga als in hun eerste voorstel.![]()
![]()
Nee, parttime. Alleen in vakanties fulltime.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ze moeten gewoon de knoop doorhakken en een mail sturen dat ze er geen toekomst in zien blablabla dan kan ik ook verderquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een prutsers.... doe ze een tegenvoorstel. zeg wat jij wilt en dat ze dat maar moeten regelen.....quote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grmbl mn "stalker" is ook weer wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit wat inquote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de knoop doorhakken en een mail sturen dat ze er geen toekomst in zien blablabla dan kan ik ook verderEn zelf kan je niet weg gaan, want dan kan je geen WW aanvragen.
![]()
Nummer blokkeren?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl mn "stalker" is ook weer wakker![]()
Mjah het zit allemaal best raar in elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit wat inEn zelf kan je niet weg gaan, want dan kan je geen WW aanvragen.
Als ik zelf nee zeg dan krijg ik strafkorting op mn uitkering, het moet dus echt bij hen vandaan komen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beetje krom inderdaad. Hoewel, eigenlijk niet... maar leuk is het niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het zit allemaal best raar in elkaar.
Als ik zelf nee zeg dan krijg ik strafkorting op mn uitkering, het moet dus echt bij hen vandaan komen.![]()
Kan niet volgens mij.quote:
Hij is wel leuk en lekker maar nog opdringeriger dan een pubermeisje
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry hoor, ik stuur al niks meerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl mn "stalker" is ook weer wakker![]()
![]()
Zou wel moeten kunnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet volgens mij.
Meh, dat is kut![]()
![]()
Werd tijd ookquote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik stuur al niks meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb prepaid, dan kan je toch niks blokken? Ja op de WhatsApp maar hij belt en smst alleen maarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen.
Meh, dat is kutIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
en daarnaast?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, parttime. Alleen in vakanties fulltime.![]()
Zou niet uit moeten maken, als je in je ontvangst/uitgaande gesprekken kijkt, zou je hem via daar moeten kunnen blokkeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb prepaid, dan kan je toch niks blokken? Ja op de WhatsApp maar hij belt en smst alleen maar![]()
Daarom blackberry en pingquote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb prepaid, dan kan je toch niks blokken? Ja op de WhatsApp maar hij belt en smst alleen maar
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
de horror!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
en hem dat zeggen werkt niet?![]()
Nopequote:Op donderdag 27 december 2012 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
de horror!
en hem dat zeggen werkt niet?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grapjas jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks grapjas. Als je een BB hebt en je geeft je ping kun je hem zo weer blokkeren en heeft hij je nummer niet. Dáárom kun je ook lekker rondsletten met zo'n BB in dronken toestand. Die grietjes weten echt wel waar ze mee bezig zijn hoor.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Chick!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Want hier zitten alleen maar retards?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
zo ofcourse is dat niet hier op Fok!
What you forget, you are gonna repeat.
Kom je donderdag langs?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
letterlijk he, dus niet zo'n vrouwelijk draai er omheen verhaal
- Nee, ik kan niet. Ik heb al afgesproken, ik ga naar amsterdam!
Naar Amsterdam gaan, telefoon leeg, vrijdag thuiskomen en een shitload aan smsjes hebben waarin staat: waar blijf je nou? Ik dacht dat je langs zou komen? Ben je boos? Hallo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Holaquote:
Ik moet vanmiddag bij de baas komen
Hij gaat uitleggen hoe ik in dienst komt bij Reinis, en hoe ik word uitgeleend aan Rataplan
Ik hoop gelijk ook mijn contract te tekenen. Dan kan ik Tempo Team afbellen
Die afspraak staat ook nog steeds voor morgen. Ze zullen wel blij met mij zijnHebben ze nog 1 week de tijd om iemand anders te zoeken voor die functie
Dus best spannendIk moet er om half 2 zijn
Als mijn salaris maar goed staatDan vind ik alles best
![]()
Maar als ik contract heb getekend, dan kan ik ook alles gaan doorgeven aan het UWVBen ik daar ook weer van af
![]()
![]()
Ben zo blij voor jequote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Ik moet vanmiddag bij de baas komen
Hij gaat uitleggen hoe ik in dienst komt bij Reinis, en hoe ik word uitgeleend aan Rataplan
Ik hoop gelijk ook mijn contract te tekenen. Dan kan ik Tempo Team afbellen
Die afspraak staat ook nog steeds voor morgen. Ze zullen wel blij met mij zijnHebben ze nog 1 week de tijd om iemand anders te zoeken voor die functie
Dus best spannendIk moet er om half 2 zijn
Als mijn salaris maar goed staatDan vind ik alles best
![]()
Maar als ik contract heb getekend, dan kan ik ook alles gaan doorgeven aan het UWVBen ik daar ook weer van af
[b]AirwiN schreef [/b]
Een Fokker?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet volgens mij.
Hij is wel leuk en lekker maar nog opdringeriger dan een pubermeisje![]()
![]()
Jaquote:
Zal best zwaar worden de eerste paar wekenIk ben gewend om 14 jaar lang op mijn luie reet te zitten, dus nu 5 hele dagen staan
Die bedrijfsleidster zei: afvallen gaat je zo wel lukken, want je valt er echt vanaf. Tenzij je 1 kilo chocoladekoekjes naar binnen werkt op 1 dag
]
Gewoon 3 kilo aangekomen sinds zaterdag![]()
![]()
Nee!quote:
Zelfs FOK!kers zijn niet zo erg
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank uquote:Op donderdag 27 december 2012 11:21 schreef Watertornado het volgende:
Feli feli feli cee_aatje van me
We moeten snel gaan proosten met een goed broodje Doner![]()
![]()
Kom maar op met die spataderenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Zal best zwaar worden de eerste paar wekenIk ben gewend om 14 jaar lang op mijn luie reet te zitten, dus nu 5 hele dagen staan
Die bedrijfsleidster zei: afvallen gaat je zo wel lukken, want je valt er echt vanaf. Tenzij je 1 kilo chocoladekoekjes naar binnen werkt op 1 dag
]
Gewoon 3 kilo aangekomen sinds zaterdag![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ga je al fout, nee is ja hequote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je donderdag langs?
Naar Amsterdam gaan, telefoon leeg, vrijdag thuiskomen en een shitload aan smsjes hebben waarin staat: waar blijf je nou? Ik dacht dat je langs zou komen? Ben je boos? Hallo?![]()
leuk voorbeeld hoor, maar staat daar ook maar iets wat antwoord geeft op mijn vraag?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je donderdag langs?
Naar Amsterdam gaan, telefoon leeg, vrijdag thuiskomen en een shitload aan smsjes hebben waarin staat: waar blijf je nou? Ik dacht dat je langs zou komen? Ben je boos? Hallo?![]()
![]()
Dan is het wel heel extreem jaquote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Zelfs FOK!kers zijn niet zo erg![]()
![]()
Noessssssssssssssssssquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar op met die spataderen![]()
Hihi. Gelukkig heb ik ook 1-2 uur per dag administratief werkDus ik kan het een beetje verdelen
![]()
![]()
Dat ik wel duidelijk ben tegen hem en dat hij dat niet snaptquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
leuk voorbeeld hoor, staat daar ook maar iets wat antwoord geeft op mijn vraag?
En misschien is ja en ja is ja en ondertussen is er niks dat echt nee betekentquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga je al fout, nee is ja he
[b]AirwiN schreef [/b]
En misschien is nee, en ja is misschienquote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga je al fout, nee is ja he![]()
![]()
OPFLIKKEREN MET JE GESTALKquote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik wel duidelijk ben tegen hem en dat hij dat niet snapt
[..]
En misschien is ja en ja is ja en ondertussen is er niks dat echt nee betekent
Zal dat helpen?![]()
![]()
dat zei ik nog net nietquote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want hier zitten alleen maar retards?![]()
![]()
Dat geeft een weekje rustquote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN MET JE GESTALK
Zal dat helpen?
[b]AirwiN schreef [/b]
ook dat vroeg ik niet.... maar oke.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik wel duidelijk ben tegen hem en dat hij dat niet snapt![]()
Ik draai er niet omheen. Ik zeg hem heel duidelijk nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
ook dat vroeg ik niet.... maar oke.
Hij luistert daar gewoon niet naar.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bom in zijn huis leggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen. Ik zeg hem heel duidelijk nee.
Hij luistert daar gewoon niet naar.![]()
Lag je d'r nog steeds in ja?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik kom mijn bed maar eens uit![]()
![]()
Jij denkt dat ik nog weg kan komen als ik in zijn huis ben?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tijdbom, doe als ie weg is natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nog weg kan komen als ik in zijn huis ben?.
![]()
Laat je eigen niet zo gek maken door dat zielige volk!quote:
De jaloezie druipt er vanaf! Zij zaten zaterdagavond thuis te FOK!ken en wij hadden dikke lol in Enschede!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vroeg of je hem duidelijk maakte dat hij niet zo opdringerig moest zijn. niet of je nee had gezegt.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen. Ik zeg hem heel duidelijk nee.
Hij luistert daar gewoon niet naar.
dus dat je hem bv verteld dat je hem heel leuk en lief enzo vindt maar dat dat opdringerige je neus uit komt....
dat kan helpen.![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je eigen niet zo gek maken door dat zielige volk!
De jaloezie druipt er vanaf! Zij zaten zaterdagavond thuis te FOK!ken en wij hadden dikke lol in Enschede!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh zo!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg of je hem duidelijk maakte dat hij niet zo opdringerig moest zijn. niet of je nee had gezegt.
dus dat je hem bv verteld dat je hem heel leuk en lief enzo vindt maar dat dat opdringerige je neus uit komt....
dat kan helpen.
Ik heb gezegd dat ie niet zo opdringerig moet zijn, dat ie stalkergedrag aan het vertonen is en dat ik daar kotsmisselijk van word.
Toen vroeg hij wanneer ik naar Sliedrecht kwam.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Elders op FOK! zijn ze druk met mij en C_A voor hoer enz uitmaken.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie, wat, waar en why the hellquote:Op donderdag 27 december 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elders op FOK! zijn ze druk met mij en C_A voor hoer enz uitmaken.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uhm in 1 van die talententopics. Omdat het kan gok ik zo?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb met The Hobbit facebook prijsvraag gewonnenquote:Van harte gefeliciteerd, u bent een winnaar van de JOIN THE JOURNEY Facebook aktie en heeft het THE HOBBIT: AN UNEXPECTED JOURNEY prijzenpakket met daarin exclusief linnen gewonnen!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb met The Hobbit facebook prijsvraag gewonnen
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen vroeg hij wanneer ik naar Sliedrecht kwam.![]()
![]()
Nice, feliquote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
en wat is dat prijzenpakket?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mn broertje komt hem regelmatig tegen. Dan vraagt ie ook van alles aan mn broertje en die ligt dan weer helemaal dubbel op de WhatsApp natuurlijk.quote:
Ik ga nu maar eens negeren proberen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dankquote:![]()
Ik win nooit iets!Bedankt.quote:Geen flauw idee.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fixedquote:Op donderdag 27 december 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje komt hem regelmatig tegen. Dan vraagt ie ook van alles aan mn broertje en die ligt dan weer helemaal dubbel op de WhatsApp natuurlijk.
Ik ga nu maar eens een neger proberen![]()
Download bijna klaar 96,5% en dan zakt de snelheid naar 0,3 kB/s
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, gewoon nee!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Triest.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm in 1 van die talententopics. Omdat het kan gok ik zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het wel vleiend dat ze ergens waar ik nooit kom toch over mij pratenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
How's lifeeequote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 27 december 2012 11:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Simpele mensen ook![]()
Ik was kortstondig in slaap gevallen![]()
![]()
Beter van niet neequote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar moet niet op het werk gebeuren![]()
![]()
eens tijdens een nachtdienst gehad.... stond er ineens een klant voor mijn neus..... die kon er wel om lachen gelukkigquote:![]()
![]()
Same old same oldquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hehehequote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
eens tijdens een nachtdienst gehad.... stond er ineens een klant voor mijn neus..... die kon er wel om lachen gelukkig. Maar dat is begrijpelijk, dit was gewoon om een uur of 2 's middags
![]()
![]()
Mensen met geen leven, die mijn leven interessanter vinden om te volgen dan hun eigen leven?quote:
Misschien moet ik een RLS gaan doen![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ben ik maar even een rondje gaan lopen en op zoek naar cola gegaan![]()
FF m'n broertje uit bed gooien...![]()
![]()
Doe dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha![]()
FF m'n broertje uit bed gooien...![]()
after lunch dip is levensgevaarlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe. Maar dat is begrijpelijk, dit was gewoon om een uur of 2 's middags
![]()
![]()
Lol, lekker laten gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mensen met geen leven, die mijn leven interessanter vinden om te volgen dan hun eigen leven?
Misschien moet ik een RLS gaan doen![]()
![]()
Arm broertjequote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha![]()
FF m'n broertje uit bed gooien...
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Had ik al ruim een uur opquote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
after lunch dip is levensgevaarlijk![]()
![]()
Was jij degene die tijdens een meeting ook zat weg te dommelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
eens tijdens een nachtdienst gehad.... stond er ineens een klant voor mijn neus..... die kon er wel om lachen gelukkigIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neukuh nooit meer werkenquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
I can see your halooohooohoooquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I can see your halooohooohooo
Rustig aan.![]()
tijdens vergaderingen doe ik dat weleens!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij degene die tijdens een meeting ook zat weg te dommelen?![]()
Ja dat is nu 100 keer tegen mij gezegd via DM en WAquote:
Ik sta er boven
Maar ik ga nu wel even wandelen met de hond, frisse lucht nodig![]()
![]()
Kyra heeft het koud, ze wil dr oranje shirt graag aan!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is nu 100 keer tegen mij gezegd via DM en WA
Ik sta er boven
Maar ik ga nu wel even wandelen met de hond, frisse lucht nodigIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geniet er van, het is lekker weerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is nu 100 keer tegen mij gezegd via DM en WA
Ik sta er boven
Maar ik ga nu wel even wandelen met de hond, frisse lucht nodig![]()
![]()
Nu was t specifiek aan KT gerichtquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh !quote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nu was t specifiek aan KT gericht
![]()
![]()
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kyra heeft het koud, ze wil dr oranje shirt graag aan!
Het regent hierquote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geniet er van, het is lekker weer![]()
![]()
Hahaquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
nou vooruit!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nu was t specifiek aan KT gericht![]()
Verdorieee ik moet boodschappen halen.. Maar zonder auto is dat echt geen optie
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Het is of een traag topic, of ze zijn met stomheid geslagen. Zal dat eerste wel zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet ook boodschappen doen maar mn fiets staat nog bij mn moederquote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdorieee ik moet boodschappen halen.. Maar zonder auto is dat echt geen optie
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe er zijn vast nog wel meer verklaringenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Het is of een traag topic, of ze zijn met stomheid geslagen. Zal dat eerste wel zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wordt lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen maar mn fiets staat nog bij mn moeder![]()
![]()
Het is niet dat ze een leven hebben of zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe er zijn vast nog wel meer verklaringen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of mama bellen of ze me even komt ophalenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Beter planquote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of mama bellen of ze me even komt ophalen![]()
![]()
Laat het bezorgen en betaal in natura. Je bent immers een hoer, toch.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen maar mn fiets staat nog bij mn moeder“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of mama bellen of ze me even komt ophalen
True.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ze een leven hebben of zo.
Maar eigenlijk heb ik geen zin om mijn tijd te verdoen door over zulke simpele figuren te praten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan natuurlijk mijn stalker smsen of ie ff boodschappen komt brengenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat het bezorgen en betaal in natura. Je bent immers een hoer, toch.
[b]AirwiN schreef [/b]
Albert. Bezorgdienst duurt altijd een paar dagen
Volgens mij heb ik iets gemist...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk mijn stalker smsen of ie ff boodschappen komt brengenRustig aan.![]()
Wie is je stalker anyway?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk mijn stalker smsen of ie ff boodschappen komt brengen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Terwijl het eigenlijk best vlot zou moeten werken.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Albert. Bezorgdienst duurt altijd een paar dagenRustig aan.![]()
Kerel uit mn oude woonplaats.quote:
Vroeger soort van crush op gehad, half jaar terug ofzo mee op pad geweest en nu heb ik spijtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tough life...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel uit mn oude woonplaats.
Vroeger soort van crush op gehad, half jaar terug ofzo mee op pad geweest en nu heb ik spijt
Is hij echt stalkerig dan?Rustig aan.![]()
Ja, maar niet dezelfde dag nog..quote:Op donderdag 27 december 2012 12:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk best vlot zou moeten werken.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Da's kut met appels.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel uit mn oude woonplaats.
Vroeger soort van crush op gehad, half jaar terug ofzo mee op pad geweest en nu heb ik spijt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb vandaag knol gehobbeld![]()
![]()
Ik ga eens boodschappen doen14 SHADES OF GREY
Daarom visquote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet echt nooit meer varkensvlees
Nog steeds au..... of ben ik zenuwachtig?![]()
![]()
Zou net als domino's wel redelijk snel gebracht moeten kunnen worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, maar niet dezelfde dag nog..
Gewoon hele tassen samen laten stellen enzo. Maar het probleem is een beetje dat er te weinig mensen zijn die volgens mij hun supermarkt dingen laten bezorgen...Rustig aan.![]()
Met knallende koppijn op een paard door de outback van Udaipur gereden in de brandende zon...quote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nooit meer doenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet echt nooit meer varkensvlees
Nog steeds au..... of ben ik zenuwachtig?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goed ideequote:
14 SHADES OF GREY
Hmmquote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou net als domino's wel redelijk snel gebracht moeten kunnen worden.
Gewoon hele tassen samen laten stellen enzo. Maar het probleem is een beetje dat er te weinig mensen zijn die volgens mij hun supermarkt dingen laten bezorgen...Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Klinkt als uhm.. geen idee?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met knallende koppijn op een paard door de outback van Udaipur gereden in de brandende zon...![]()
![]()
Voor 3 mensen ga je niet een hele bezorgtak open laten zijn, dat doe je dan lekker de volgende dag tussen 12 en 2 ofzo toch?quote:
Rustig aan.![]()
hier bezorgt C1000 ook. maar wat voor tijden die hanteren geen idee...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou net als domino's wel redelijk snel gebracht moeten kunnen worden.
Gewoon hele tassen samen laten stellen enzo. Maar het probleem is een beetje dat er te weinig mensen zijn die volgens mij hun supermarkt dingen laten bezorgen...![]()
Ow het was geweldigquote:Op donderdag 27 december 2012 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klinkt als uhm.. geen idee?eerste x ooit op een paard
Alleen de hoofdpijn was minderKwam door de special lassi van gister
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik denk dat er best vraag naar is, als jij een bedrijfje start met enkelt een volkswagen transporter en winkel tassen moet het al kunnen werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
hier bezorgt C1000 ook. maar wat voor tijden die hanteren geen idee...
Rustig aan.![]()
Truequote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor 3 mensen ga je niet een hele bezorgtak open laten zijn, dat doe je dan lekker de volgende dag tussen 12 en 2 ofzo toch?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Neequote:
Ik heb er nu wel van geleerd
Sowieso zit ik er over na te denken, om te gaan stoppen met vlees eten.
Kip en Vis kan ik nog even niet hoorDat vind ik veel te lekker
![]()
![]()
Nu heb ik zin in kipquote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
![]()
![]()
Geen worst meer voor jouquote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
![]()
![]()
Geef maar aan mijquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bah worst
[..]
Ik kan even geen kip meer zien de komende week![]()
![]()
Weer/nog steeds buikpijn
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
mijn nederlands gaat wel hard achteruit zegquote:Op donderdag 27 december 2012 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Thee drinken wil wel eens jhelpen bij mji![]()
![]()
Typtyfusquote:Op donderdag 27 december 2012 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
mijn nederlands gaat wel hard achteruit zeg![]()
![]()
Je typt toch altijd limburgs?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
mijn nederlands gaat wel hard achteruit zegRustig aan.![]()
Ik ben juist zo trots op mn lengte.. Dan wordt ik dalijk een dwergquote:
Voor zover ik weet nietquote:
Dan doe je toch hakken aanquote:Op donderdag 27 december 2012 12:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben juist zo trots op mn lengte.. Dan wordt ik dalijk een dwerg
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Buiten wat simpele foutjes die iedereen snapt langs/onder probeer ik gewoon Nederlands te typen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je typt toch altijd limburgs?
Maar ik type gemiddeld meer Duits en ongeveer net zoveel Engels op een dag.![]()
Dan type je wel veel zeg?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Buiten wat simpele foutjes die iedereen snapt langs/onder probeer ik gewoon Nederlands te typen.
Maar ik type gemiddeld meer Duits en ongeveer net zoveel Engels op een dag.
Werk enzo?Rustig aan.![]()
wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haal ik niet, krijg ik vragen als:
Was de koning van Spanje protestant of katholiek?![]()
![]()
Hmm.. Niet comfortabelquote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan doe je toch hakken aanWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Studie enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan type je wel veel zeg?
Werk enzo?![]()
Duitse vriendinnen op afstand![]()
![]()
Hoe zijn duitsers tov Nederlanders?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Studie enzo![]()
Duitse vriendinnen op afstandRustig aan.![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was de koning van Spanje protestant of katholiek?![]()
![]()
Nog een uurtje
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt er echt aan waar je bent in Duitsland. Maar over het algemeen wel wat conservatiever en gereserveerder.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zijn duitsers tov Nederlanders?![]()
want dat kun je niet leren?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was de koning van Spanje protestant of katholiek?.
![]()
Ja, over een uurtje. Als de snelheid niet opeens zakt naar 0,4 kB/s ofzoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook een keer zo'n inburgeringsexamen gedaan op internet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was de koning van Spanje protestant of katholiek?
Ik denk dat 90% van de nederlanders zakt.![]()
Fucking traagquote:Op donderdag 27 december 2012 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, over een uurtje. Als de snelheid niet opeens zakt naar 0,4 kB/s ofzo. Bij mij gaat het meestal rond de 1000 kb/s en da's 2 etages hoger
En hij wil ook wel eens pieken hebben naar 1600 kb/s
![]()
![]()
Dat zijn betere snelheden!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking traag. Bij mij gaat het meestal rond de 1000 kb/s en da's 2 etages hoger
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar bij torrents ben je afhankelijk van anderen. Misschien is er maar één aanbieder van de laatste paar % die ook nog eens sloom internet heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking traag. Bij mij gaat het meestal rond de 1000 kb/s en da's 2 etages hoger
Ik haal max iets van 4.2 mb![]()
Daarom usenetquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar bij torrents ben je afhankelijk van anderen. Misschien is er maar één aanbieder van de laatste paar % die ook nog eens sloom internet heeft.![]()
![]()
Of bedeolde je hoe duitsers naar nederlanders kijken?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt er echt aan waar je bent in Duitsland. Maar over het algemeen wel wat conservatiever en gereserveerder.![]()
![]()
Oh dat wil ik ook we horen, maar nee ik bedoelde dat andere.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bedeolde je hoe duitsers naar nederlanders kijken?
Hoe kijken duitsers naar nederlanders?Rustig aan.![]()
Als een leuk, sociaal, ontspannen volk dat zich als vrij/tolerant profileert en bovendien de Duitse taal spreektquote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook we horen, maar nee ik bedoelde dat andere.
Hoe kijken duitsers naar nederlanders?![]()
Maar tegelijkertijd ook wel arrogant, wat 'bot' (Duitsers praten heel net tegen elkaar in vergelijking met Nederlanders) en erg zakelijk.
Maar over het algemeen vinden ze ons land wel een van de leukste die er zijn
edit: Dit geld dan voor de mensen die ik ken uiteraard. Misschien houden ze me wel voor de gek![]()
![]()
Succes vandaagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Arrogant...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als een leuk, sociaal, ontspannen volk dat zich als vrij/tolerant profileert en bovendien de Duitse taal spreekt![]()
Maar tegelijkertijd ook wel arrogant, wat 'bot' (Duitsers praten heel net tegen elkaar in vergelijking met Nederlanders) en erg zakelijk.
Maar over het algemeen vinden ze ons land wel een van de leukste die er zijn
edit: Dit geld dan voor de mensen die ik ken uiteraard. Misschien houden ze me wel voor de gek![]()
Hoe komt dat toch
Rustig aan.![]()
Daarom een mix van het beste van Nederlanders en Duitsers zijn. Ik ben een übermenschquote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Arrogant...
Hoe komt dat toch![]()
![]()
Nee niet jijquote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom een mix van het beste van Nederlanders en Duitsers zijn. Ik ben een übermensch![]()
Rustig aan.![]()
Door dit alleen al te zeggen ben je blijkbaar niet arrogant he.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Misschien heb ik juist het slechte van beide volken in me.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door dit alleen al te zeggen ben je blijkbaar niet arrogant he.![]()
![]()
Bleeeeeh koud buiten
Helemaal nat geregend. Ik ga even douchen weer
En straks contract tekenenWhoehoe blij! Ik ben het
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeh koud buiten
![]()
![]()
Waarom is de D toets altijd de toets waar je hand op in slaap valt zogezegd?
Zie ik opeens weer allemaal dddddddd'tjes verschijnen op mijn toetsenbord.
Rustig aan.![]()
Blond haar, blauwe ogen, grote borsten?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom een mix van het beste van Nederlanders en Duitsers zijn. Ik ben een übermensch14 SHADES OF GREY
Yeahquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeh koud buiten
Douchese![]()
![]()
Wijsvinger?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Omdat, ik de wijsvinger op de D heb en die altijd als eerste naar onder valt..
edit: onder
Rustig aan.![]()
Jouw vingers vallen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Omdat, ik de wijsvinger op de D heb en die altijd als eerste naar onder valt..
edit: onder![]()
![]()
![]()
Nee, maar dat is ook niet de definitie van übermensch.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, grote borsten?![]()
Bruin haar (niet geverfd), bruine ogen en normale borsten.
![]()
![]()
Normale borsten zijn leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet de definitie van übermensch.![]()
Bruin haar (niet geverfd), bruine ogen en normale borsten.
Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |