heel veelvraatquote:Op donderdag 27 december 2012 10:09 schreef PM-girl het volgende:
Tally, is hij chefkok? Of een veelvraat?
houd je in elk geval niks over!quote:
En anders duw ik hem die schaal nogmaals onder zijn neusquote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
houd je in elk geval niks over!
O&N is voor mij ook altijd een soort afsluiting van die hele december maand. 1 januari huis opruimen en al die meuk weg, heerlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Mijn idee dit jaar. Ik overweeg de andere plannen te skippen, zoveel gedoe. Wel gezellig hoor, maar dit jaar wegen de kosten niet op tegen de baten. Iets met tropenjaren/dreumes.
5 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
En... Sentimenteel doen uiteraard want die dag zijn wij gewoon al weer vijf jaar de ouders van een ontzettend leuk en lief jongetje!![]()
kan dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Oud en nieuw vieren we in de Efteling! Geen zooi meenemen of vuurwerk hoeven kopen
o bah wat klinkt dat akelig bekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef -Spring het volgende:
Oh God, nooit bij stilgestaan dat de server kan crashen.Ook maar eens opslaan ergens.
Echt heel stijfjes was het verder niet, hoor. Het is alleen dat wij ons de afgelopen jaren erg aan hen hebben aangepast. Lekker eten op tafel, netjes aangekleed zijn (we waren underdressed in eigen huis), cadeautjes voor iedereen onder de kerstboom. Die hele poeha hoeft van ons niet zo, maar sinds mn moeder in Wassenaar woont en helemaal opgaat in die hele scene en familiaire kak, doet ze dat graag zo.
Als ze daar gelukkig van wordt is dat prima natuurlijk. Ik krijg alleen het gevoel dat dr vriend ons iets te ordinair vindt.
Niet alleen een gevoel trouwens. Jaren geleden hebben we eens mot gehad omdat ik toen ze langskwamen (een uur te vroeg) niet meteen de rode loper uitrolde. N stond dan wel meteen op, maar ik stond te koken, dus zei alleen even gedag. Niet zo gek wmb, want mn moeder woonde destijds twee km bij ons vandaan en had zelfs vlak daarvoor een paar maanden bij ons in huis gewoond. Die kende de weg dus wel. Maar goed, meneer voelde zich érg te kakken staan en was zulke familiaire verhoudingen niet gewend, kregen we later te horen.
Ik heb een tijdje gedacht dat ie was bij gedraaid, maar volgens mij denkt ie stiekem nog steeds zo over. Vooral voor N is het sneu, die had de hele lunch met veel aandacht samengesteld. En ik was de stad nog in geweest om wat kleinigheidjes voor ze te kopen.
Maar goed, ik ben mn frustratie alweer deels kwijt. Volgend jaar doen we het gewoon lekker met zn drietjes. Zonder familiaire poeha.
nee dat niet, maar oud en nieuw gaan wij gewoon lekker vroeg naar bed met een berg sushi en drankquote:Op donderdag 27 december 2012 12:16 schreef Luigi het volgende:
Jamaar drie januari schiet je feestdagenontwijkenderwijs niets mee op natuurlijk.
Ja lijkt me ook echt super leuk! Ze maakte daar reclame voor op de tv zag ik. Mijn zus gaat er ook heen. Ze zijn tot ver na middernacht open geloof ik.quote:
Vreselijk, hè? Mijn moeder was vroeger totáál geen kouwe kak. Integendeel. Als we in mijn jeugd in totaal tien keer aan tafel hebben gegeten, is het vaak. Maar sinds ze samen is met dr vriend en dr leventje daar 'geregisseerd' heeft, praat ze nog nét niet met een hete aardappel in dr keel. Nogmaals, prima als zij daar gelukkig is, ben ik blij voor r. Zíj (primair hij dus) was alleen diegene die óns verweet onbeleefd te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o bah wat klinkt dat akelig bekend.
mijn vriend heeft zulke ouders.kouwe kak all over
Wat goed!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat ontzettend lomp zeg Spring! Ik zit in het ziekenhuis en bleek een kilo afgevallen met kerstals mijn medicijnen aanslaan en dat verrekte vocht weer uit handen en voeten ben ik echt gewoon niet aangekomen. Ik zit lekker autistisch met de top 2000 in m'n oren antisociaal te doen op mijn zaal
Of er gaat toch echt iets mis bij UWV zelf. Ik kan al tijden niet inloggen. Dan is er weer een storing, dan ligt DigiD eruit. Gek word ik ervan. Heb nu uitkering maar telefonisch stopgezet, maar moet nog uren doorgeven. Benieuwd wanneer me dat gaat lukken.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
uwv is ook een beetje van god los.
krijg een aanmaning van ze terwijl de uiterste betaaldatum 3 januari is.
toevallig heb ik net betaald, maar het slaat weer nergens op.
en uit die aanmaning blijkt weer dat ik een brief met uitleg van ze gemist heb
zucht. ik word gek van die postbezorging hier. er verdwijnt hier zoveel post. al mijn buren klagen erover.
nou laat maar komen!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Troel het volgende:
En was het niet Vicky die toen een keer iemand van het UWV achter haar aan had zitten omdat ze hier wat gepost had?
Als je inlogt op je werkmap kan je dat toch zien?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou laat maar komen!
beste uwv: mocht u dit lezen, dan zou ik heel graag eens een gesprek met mijn uwv-begeleider willen. geen idee wie het is, ik word elke keer afgepoeierd bij de telefonische helpdesk.
ik wacht met smart op uw reaktie!
Daar staat wel je werkcoach genoemd ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je inlogt op je werkmap kan je dat toch zien?
En daar kan je ook contact opnemen met hem/haar via email.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar staat wel je werkcoach genoemd ja.
maar dan moet er wel een coach benoemd zijn. Hier stond er telkens e-coach. Dat is dus iemand die de mailtjes beantwoord ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:28 schreef laziness het volgende:
[..]
En daar kan je ook contact opnemen met hem/haar via email.
Vanmorgen flink uitgeslapen tot 11.30 (lag er om 3.30 in) dan trekt het wel weer aardig bijquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt aan je gedacht afgelopen dagen E.T. Ben je al wat bijgekomen? Respect, zeg!
is dat zo? ik heb nog nooit ingelogd (ik wist niet eens dat dat kon, dat hadden ze me aan de telefoon dan wel eens mogen vertellen, ipv snel afpoeierenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je inlogt op je werkmap kan je dat toch zien?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat zo? ik heb nog nooit ingelogd (ik wist niet eens dat dat kon, dat hadden ze me aan de telefoon dan wel eens mogen vertellen, ipv snel afpoeieren)
klopt...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Troel het volgende:
En was het niet Vicky die toen een keer iemand van het UWV achter haar aan had zitten omdat ze hier wat gepost had?
ter ere van de baby van ticootje en mij ? Lief!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
klopt...
19 januari.gaat mijn tattoo gezet worden
uiteraard!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ter ere van de baby van ticootje en mij ? Lief!
lief zeg!quote:
je kent me toch Joen... ik ben altijd lief...quote:
ja graag....quote:
tegen een geringe donatie ...quote:
ik kom wel op kraamvisite oke..quote:
maar op dat moment weet je de naam al !quote:
hmmm oh ja... uhhhh ff denken dan....quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Joene het volgende:
[..]
maar op dat moment weet je de naam al !
Die donatie van jou kennen we...Vicky hoefde geen derde meer dacht ikquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die donatie van jou kennen we...Vicky hoefde geen derde meer dacht ik
geen idee. ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Je kan toch niet eens een ww uitkering aanvragen ZONDER in te loggen op werk.nl?
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die donatie van jou kennen we...Vicky hoefde geen derde meer dacht ik
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Ticootje het volgende:
Vick is wel behoorlijk doable in d'r strakke lijf. Ik geef J geen ongelijk.
Alleen neuken vick, trouwen pas ik ff voor.quote:
hmmm oke.. dan maar neuken...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen neuken vick, trouwen pas ik ff voor.
Aan lesbosex heb ik nu niets vick! Ik moet progastdingesen!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmmm oke.. dan maar neuken...
your place or mine??
doe maar hier ?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmmm oke.. dan maar neuken...
your place or mine??
Rot op! Jij regelt zelf maar een neukertje.quote:
je mag M ook wel lenen hoor...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan lesbosex heb ik nu niets vick! Ik moet progastdingesen!!!
kijken mag ook hoor Vick!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag M ook wel lenen hoor...
Whahh jij wil zeker meedoen Joen?
Overbruggingsmateriaal voor na de bevalling denk ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag M ook wel lenen hoor...
Whahh jij wil zeker meedoen Joen?
Je legt ook nog ondervloer?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's max 8mm helaas.. ik moet min 10 hebben.
serieus?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef livelink het volgende:
Je gaat je niet verlagen tot hun niveau, hoor Rocka. Er zijn vast wel zaken te vinden waar je wel serieus wordt genomen. Ik zit me plaatsvervangend kwaad te maken, hier.
Ja, daar kan ik echt slecht tegen. Ik ben daarom ook meer van de Karwei of Ikea. Gewoon zelf je spullen uitzoeken. Maar als ik geholpen wil worden en ze negeren me gewoon, dan word ik echt boos.quote:
Als ik een winkel inloop en ik heb wat nodig dan vraag ik het gewoon? Is dat echt zo raar?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik echt slecht tegen. Ik ben daarom ook meer van de Karwei of Ikea. Gewoon zelf je spullen uitzoeken. Maar als ik geholpen wil worden en ze negeren me gewoon, daar kan ik slecht tegen.
Dat dus...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef livelink het volgende:
Je gaat je niet verlagen tot hun niveau, hoor Rocka. Er zijn vast wel zaken te vinden waar je wel serieus wordt genomen. Ik zit me plaatsvervangend kwaad te maken, hier.
Oh, ik begreep niet uit je verhaal dat je al bij de balie stond. Ik dacht je staat gewoon bij het laminaat en er kwam niemand vragen of je hulp nodig had.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik zoek precies uit wat ik nodig heb, en dan bestel ik het denk ik online
tico, ik ben niet op mijn mondje gevallen. Liet duidelijk merken dat ik wel hulp gebruiken kon en stond zelfs bij zijn balie. Ik vind het wel best hoor, op het moment dat ie tegen een 2e stel zei dat ie ze zo zou komen helpen, was ik het zat en zei ik dat ik weg ging...
en het ging er niet om of >40m2 veel is, maar wel dat ik toch echt van plan was te kopen.
Nee, maar zelfs dan word je soms niet of nauwelijks geholpen. De situatie die Rocka beschrijft, dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik een winkel inloop en ik heb wat nodig dan vraag ik het gewoon? Is dat echt zo raar?
we hebben het er net over, we kunnen niet meer bedenken of die automan nou wel of niet mevrouwtje zei. Hus denkt wel, volgens mij niet, maar t was wel die sfeer.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:
En als ze dan ook nog 'mevrouwtje' gaan zeggen slaan bij mij helemaal de stoppen door.
En dat!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
BE! Ik nem toch aan dat ze niet verder met hem in zee zijn gegaan!
Ik ben blij dat je eindelijk zelf tot die conclusie bent gekomenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Soms denk ik wel es dat ik er vast enorm dom uit moet zien
jankerd. ik moet helemaal naar alkmaar. klinkt simpel maar het is me nog niet eenmaal gelukt om een vlekkeloze overstap te maken op station uitgeestquote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook fijn, UWV zat hier op fietsafstand. Nu is deze vestiging gesloten en mag ik naar Rotterdam West als ik nog eens moet
ik ging een keer iets kopen (ik weet zo gauw niet meer wat) en ik had mijn oom mee om het voor me te vervoeren. ik stelde toch echt zelf de vraag, maar mijn oom kreeg het antwoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik een winkel inloop en ik heb wat nodig dan vraag ik het gewoon? Is dat echt zo raar?
Vreemd.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka! Dat is helemaal bizar!
Miijn ouders hebben de hypotheek daar wel genomen. Is een jaar of 20 geleden, toen waren de hypotheekverstrekkers nog niet zo heel dik gezaaid, zeker niet in een gehucht in Drenthe.
inkoppertje...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moet je eens in een rolstoel zitten. Stel ik de vraag, geven ze mijn man antwoord over mijn hoofd heen
Vanmidag in Intratuin, middelste reed met zijn karretje tegen been van oudste aan..er stond meteen 5 man omheen om te helpen terwijl ik ff aankeek en de ernst inschatte. M`n poten werken niet maar met m`n hersens is weinig mis hoor
zie je wel, mensen zijn gewoon bang van jequote:
Ik ga maandag gewoon werken ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:54 schreef Luigi het volgende:
Laatste dagje dus. Na vandaag weer 5 dagen vrij.
Ik vind het zonde om op eigen kosten vrij te nemen die dagquote:
ik ook.. een half dagje... en dan pas weer 7 januari..quote:
ik hoor net dat ik maandag niet ga werkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook.. een half dagje... en dan pas weer 7 januari..
compromis gesloten met collega
lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik maandag niet ga werken
Thanxquote:
Wel hoor want je hoeft niet mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik maandag niet ga werken, althans de ochtend niet
bij onze gama moet je dan absoluut niet wezen want daar staan van die 17jarige vakkenvullers waar je dan ook niets moet willen weten want dat weten ze niet of het is hun pad niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:20 schreef Nijna het volgende:
Wat een tenenkrommende verhalen, ik ben benieuwd of ze hier bij de Gamma een beetje ok doen, want ik wilde even latex gaan halen...
Ligt dan vast aan het filiaal. Hier werken zowel bij de Gamma als bij Praxis supergemotiveerde en hulpvaardige mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:41 schreef Ticootje het volgende:
Gammanet als praxis
Dat ongeïnteresseerde personeel.
Ja of aanneh...quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ligt dan vast aan het filiaal. Hier werken zowel bij de Gamma als bij Praxis supergemotiveerde en hulpvaardige mensen.
Ik snap 'm niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja of aanneh...
Nee, te makkelijk!
o ik ben niet de enige die zoiets had vanquote:
en weet je wat nou het mooie is? het was nog een gratis kraslot ook.quote:
datquote:
De puistpuber werkt tenminste ipv op zn nest liggen, misschien moest ie het nog allemaal leren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:10 schreef Ticootje het volgende:
Laatste keer bij de praxis had de 17 jarige puisterige kassapuber moeite om tot 2 te tellen. Maar terugslaan ging niet, nee dan moest ik eerst naar de service balie die maken een min bon en dan weer naar de kassa.
Ja sorry ik dacht echt dat het er 3 waren. En maar grappig proberen te doen. En steeds achter die kassa vandaan. Dan denk ik, als je gewoon je werk doet en niet continu met andere dingen bezig bent dan had je even kunnen tellen tot 2?? Dus die opmerking kreeg hij ook.
Nee het was popi-Jopie. Hij had beter op z'n nest kunnen liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:53 schreef moussy het volgende:
[..]
De puistpuber werkt tenminste ipv op zn nest liggen, misschien moest ie het nog allemaal leren?
Goed plan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb een oudjaars-lot (gekregen via united consumers!)
En als ik win ga ik uit principe mijn huis verbouwen en cash afrekenen! Lekker puh!
dat zal de puistpuber ook wel gedacht hebben, gelukkig lopen er ook nog normale mensen rondquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop dat je na deze zwangerschap weer gewoon jezelf wordt Tico, want deze mate van verzuring staat je niet hoor
Het lag niet aan mij, de hele rij die hij creëerde door z'n werkhouding bij de kassa stond ook allemaal zwaar geïrriteerd te zijn en maakten er opmerkingen over.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop dat je na deze zwangerschap weer gewoon jezelf wordt Tico, want deze mate van verzuring staat je niet hoor
Het gaat niet per se over dit voorbeeld alleen, maar het is meer hoe je verder overkomt en met dingen omgaat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het lag niet aan mij, de hele rij die hij creëerde door z'n werkhouding bij de kassa stond ook allemaal zwaar geïrriteerd te zijn en maakten er opmerkingen over.
Dus nee, de zwangerkaart is niet terecht in deze.
Een patronenboek?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef -Spring het volgende:
Middag!
Vriendinnetje van mij is morgen jarig. Ze breidt nogal veel poppetjes de laatste tijd. Weet iemand of er er, naast wol en naalden, iets leuks of bijzonders te koop is op breigebied?
Dacht ik ook al aan, maar die leent ze al bij de bieb. Elke week een andere ongeveer. Voelt dan een beetje zonde om te kopen.quote:
Abbo op een breiblad ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, maar die leent ze al bij de bieb. Elke week een andere ongeveer. Voelt dan een beetje zonde om te kopen.
Brei zelf nooit, dus geen idee of het bestaatquote:
Ze is kunstnagelzetter. Ze komt óm in die zooi.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geef haar een pakket voor verzorgde handen! Niks zo ergerlijk als haakjes aan je nagels waar je wol steeds aan blijft hangen
Oh, dat zal dan in elk geval makkelijk breienquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ze is kunstnagelzetter. Ze komt óm in die zooi.
En ze heeft stilettonagels van minstens 5 cm.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef -Spring het volgende:
Goeiendag, L's vriendje is hier aan het spelen. Wat maken díe een herrie samen.Rausen het hele huis door en gillen de oren van je kop (hóóg!). Alles staat scheef , van de kerstboom tot de eetkamertafel. En bij élke correctie of verbod (niet in onze slaapkamer spelen bijv) wil ie naar huis. Maar dat kan niet want zn vader is boodschappen doen.
Ik ben kapot.
dat is hier ook..quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha!!!
Hier hebben we elke dag een ren en gil uurtje. Dan gaan de dames rondjes rennen door het huis achter elkaar aan, en gillen op standje supersonisch. En elke dag eindige het bij janken omdat er dan 1 valt of zich stoot. En ik kan elke dag zeggen, zachtjes, kijk uit, nee niet doen. Maar het is een soort uitren uurtje ofzo.
Dan draagt ze vast geen lenzen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Noorwegen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
Ooooh die ga ik bestellen! Mijn buum heeft een verjaardagskadootje tegoed en heeft net een baan aangenomen in Noorwegen
Die ene heet trouwens Arne.
Jaaa, die zag ik dus vanmiddag hier ook bij de handwerkwinkel: poppetjes en garderobe, een boek van die twee heren. Echt geweldig <3quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef E.T. het volgende:
Anne & Carlos boeken! Dat is momenteel dé brei-hit
De buurman toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Noorwegen?Wat een verschil met nu, maar wel heel erg leuk volgens mij!
Oei Gao, nu word ik pas jaloersquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
Ooooh die ga ik bestellen! Mijn buum heeft een verjaardagskadootje tegoed en heeft net een baan aangenomen in Noorwegen
Die ene heet trouwens Arne.
Dat heet lebberen. Let toch eens op!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Steek je je tong nu naar jezelf uit?
Ja, ik lees dus niet goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar heb ik gemist dat Gao met haar buurman mee gaat verhuizen?
Dank nog! Ik het r gevraagd maar ze heeft er al wat boeken van. En ze vindt er weinig aan. Vrij moeilijk typje btw.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef E.T. het volgende:
Arne - Anne .. Ik zat in de bios en hun poppenboek schoot me Te binnen bij het lezen van spring d'r post
ik heb mijn eigen verfkenner aan huisquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:14 schreef Nijna het volgende:
Ik trof vanmorgen een goeie bij de verfmengbalie
Aardige vent, heeft me goed geholpen en fijn meegedacht! Super dus.
Ik kan aan de klus met mn muurverf...
Is het nog gelukt in de tattooshop?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef Vicky het volgende:
lwkker Saffier!
Ik lig in mijn bed tv te kijken..
jaja.. 19 januari gaat ie erop!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is het nog gelukt in de tattooshop?
Ik wil ook zo graag naar bed. Al een uur. Maar ik kan me er niet toe zetten om op te staan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef Vicky het volgende:
lwkker Saffier!
Ik lig in mijn bed tv te kijken..
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, dat moest er nog bijkomen zeg! Dat jij met Buum... De verwarring!
Er zijn twee behoorlijk verschillende landen in de running. Ik hoop dat we het over een maand weten...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:04 schreef Saffier het volgende:
Enig idee naar welke kant je gaat verhuizen of is het nog steeds een complete verrassing ?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef Saffier het volgende:
Welke twee landen Gao? Of mag je dat nog niet kwijt hier?
binnenhouden gaat niet helaas. zo'n grote binnenruimte heb ik niet en de hanen slapen apart in een hanenhok (omdat ze anders de buurt al om 6 uur op stelten zetten met hun gekraai)quote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef danic het volgende:
Lady, hoe doe je dat morgen? Kunnen de kippies naar binnen?
En poes is zielig. Hier gaat het redelijk. De ene gaat voor het raam zitten kijken, maar bij veel knallen is zij ook weg. Ik denk dat ze onder ons bed liggen de hele avond.
Goa, ik ben ook wel nieuwsgierig naar de landen. Mag je er al iets over kwijt?
wat jammer zeg. wat hadden jullie allemaal dan?quote:Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Een goedenavond!
Hier is tot nu toe de eerste week van de vakantie in het water gevallen.
Mijn ouders kwamen aan vanuit verweggiestan en mochten meteen mee naar het ziekenhuis. S werd opgenomen wegens ondergewicht, uitdroging en te lage bloedsuikerwaarde (2.8) en kreeg een traumatische neussonde. Toen we thuis kwamen en het grietje weer een beetje begon op te knappen, werd mijn moeder ziek, de dag erna mijn vader en ikzelf ook en vooralsnog worden we alleen maar zieker. In het begin lieten we zoveel mogelijk plannen doorgaan, maar nu zijn de laatste leuke dingen gecancelled. We gaan nieuwjaarsdag nog naar mijn broertje waar mijn ouders nu zijn, dag zeggen en dan vliegen ze de 2e weer naar huis. Mislukte vakantie, als je het mij vraagt en ik heb er echt verdriet van.Stom.
Sorry, ik moet het even ergens kwijt, geloof ik.
waar haal ik dat bachbloesem?quote:Op zondag 30 december 2012 12:25 schreef -Spring het volgende:
En bach bloesem rescue oid? Of valeriaan? Of god, die kleine, paarse gedroogde bloemetjes?
quote:Op zondag 30 december 2012 20:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Jongens wat lief! Jullie reacties doen me goed. Het kan natuurlijk allemaal erger, we zijn alleen maar ziek. We hebben wat anders dan S had hoor. Met haar gaat het goed! Ze is nu weer bijna 16 kilo bij 1m10. Ze kwam van ergens tussen de 17 en de 18 kilo, dus ze mag nog even doorbunkeren. Over een mnd moeten we terug voor dat suikerverhaal.Ik ben alleen wel bang dt de knderen dit straks ook zulen hebben...
Weet je, ik zou zou zelf ook weer wat meer moeten reageren hier. Dat doet zo goed. IK lees wel mee hoor: livelink, over je zoon en hoe latig aales voor jullie is nu. En Mrien over jullie peuter die is opgenomen. Fijn dat hij wel goed reageert op de behandeling.
o ik hoef er dus niet voor naar een dierenspeciaalzaak? en hoeveel mag een kat dan hebben? staat dat er ook op?quote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef -Spring het volgende:
Oh, Groof, wat zuur! Dat mag je best rot vinden, hoor. Is het ook! Bah!
Lady, sowieso bij de Roode Pilaren. En ik denk dat De Tuinen het ook wel hebben. En volgens mij zelfs sommige drogisten.
Nope. Hier staat eeaquote:Op zondag 30 december 2012 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik hoef er dus niet voor naar een dierenspeciaalzaak? en hoeveel mag een kat dan hebben? staat dat er ook op?
Je klinkt verbaast?quote:Op maandag 31 december 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:
N vertelt net dat er hier aan het Oosterscheldestrandje een kerel met zn kinderen vuurwerk aan het afsteken was, wegloopt en alle teringzooi liet liggen.
altijd mooi dat soort volkquote:Op maandag 31 december 2012 15:51 schreef Luigi het volgende:
Hm, de buren bereiden een buitenfeestje voor zo te zien. Duidelijk het weerbericht niet gelezen...
quote:Op maandag 31 december 2012 13:53 schreef -Spring het volgende:
Wat rot, Lady. Wat heeft ze? Ik duim voor dr!
N is buiten met L knalerwtjes aan het gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien hebben hun een andere weer app?quote:Op maandag 31 december 2012 16:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen zeiltjes oid voor de dag komen?
ik heb dat vroeger op school gehad. ik vond het een ramp, kreeg er berekramp van in mijn hand. maar het is wel mooi als je het goed kanquote:Op maandag 31 december 2012 16:33 schreef Nijna het volgende:
Ik dacht nog even een stukje "huiswerk" (cursus kalligrafie) te gaan maken, maar door dat geknal en mijn schrikken moest ik wel 4 keer overnieuw beginnen, maar het staat nu redelijk naar tevredenheid op papier
Ging het nog wel omhoog of blies de wind het meteen richting de huizen?quote:Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef Luigi het volgende:
Zo, dat was alvast de helft van ons sierpakketje. Scheelt straks weer.
Ging best. 1 afzwaaier waarvan ik ff 'oei' dacht maar op zich heeft dat spul best een kracht hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging het nog wel omhoog of blies de wind het meteen richting de huizen?
ik heb er gewoon geen euro aan besteed , las vandaag dat zoetermeer volgens dat vuurwerkoverlast.nl na Rotterdam kwam, dus gok dat er hier voor een paar miljoen de lucht in gaat vanavond , maar niet van mijn euro's dus .quote:Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ging best. 1 afzwaaier waarvan ik ff 'oei' dacht maar op zich heeft dat spul best een kracht hoor.
Jaren niet gedaan, nu vroeg de kleine erom dus ach. Die twee tientjesquote:Op maandag 31 december 2012 17:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er gewoon geen euro aan besteed , las vandaag dat zoetermeer volgens dat vuurwerkoverlast.nl na Rotterdam kwam, dus gok dat er hier voor een paar miljoen de lucht in gaat vanavond , maar niet van mijn euro's dus .
klopt zou ik ook wel gedaan hebben danquote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jaren niet gedaan, nu vroeg de kleine erom dus ach. Die twee tientjes. Het is niet alsof die anders niet opgaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |