heel veelvraatquote:Op donderdag 27 december 2012 10:09 schreef PM-girl het volgende:
Tally, is hij chefkok? Of een veelvraat?
houd je in elk geval niks over!quote:
En anders duw ik hem die schaal nogmaals onder zijn neusquote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
houd je in elk geval niks over!
O&N is voor mij ook altijd een soort afsluiting van die hele december maand. 1 januari huis opruimen en al die meuk weg, heerlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Mijn idee dit jaar. Ik overweeg de andere plannen te skippen, zoveel gedoe. Wel gezellig hoor, maar dit jaar wegen de kosten niet op tegen de baten. Iets met tropenjaren/dreumes.
5 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
En... Sentimenteel doen uiteraard want die dag zijn wij gewoon al weer vijf jaar de ouders van een ontzettend leuk en lief jongetje!![]()
kan dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Oud en nieuw vieren we in de Efteling! Geen zooi meenemen of vuurwerk hoeven kopen
o bah wat klinkt dat akelig bekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef -Spring het volgende:
Oh God, nooit bij stilgestaan dat de server kan crashen.Ook maar eens opslaan ergens.
Echt heel stijfjes was het verder niet, hoor. Het is alleen dat wij ons de afgelopen jaren erg aan hen hebben aangepast. Lekker eten op tafel, netjes aangekleed zijn (we waren underdressed in eigen huis), cadeautjes voor iedereen onder de kerstboom. Die hele poeha hoeft van ons niet zo, maar sinds mn moeder in Wassenaar woont en helemaal opgaat in die hele scene en familiaire kak, doet ze dat graag zo.
Als ze daar gelukkig van wordt is dat prima natuurlijk. Ik krijg alleen het gevoel dat dr vriend ons iets te ordinair vindt.
Niet alleen een gevoel trouwens. Jaren geleden hebben we eens mot gehad omdat ik toen ze langskwamen (een uur te vroeg) niet meteen de rode loper uitrolde. N stond dan wel meteen op, maar ik stond te koken, dus zei alleen even gedag. Niet zo gek wmb, want mn moeder woonde destijds twee km bij ons vandaan en had zelfs vlak daarvoor een paar maanden bij ons in huis gewoond. Die kende de weg dus wel. Maar goed, meneer voelde zich érg te kakken staan en was zulke familiaire verhoudingen niet gewend, kregen we later te horen.
Ik heb een tijdje gedacht dat ie was bij gedraaid, maar volgens mij denkt ie stiekem nog steeds zo over. Vooral voor N is het sneu, die had de hele lunch met veel aandacht samengesteld. En ik was de stad nog in geweest om wat kleinigheidjes voor ze te kopen.
Maar goed, ik ben mn frustratie alweer deels kwijt. Volgend jaar doen we het gewoon lekker met zn drietjes. Zonder familiaire poeha.
nee dat niet, maar oud en nieuw gaan wij gewoon lekker vroeg naar bed met een berg sushi en drankquote:Op donderdag 27 december 2012 12:16 schreef Luigi het volgende:
Jamaar drie januari schiet je feestdagenontwijkenderwijs niets mee op natuurlijk.
Ja lijkt me ook echt super leuk! Ze maakte daar reclame voor op de tv zag ik. Mijn zus gaat er ook heen. Ze zijn tot ver na middernacht open geloof ik.quote:
Vreselijk, hè? Mijn moeder was vroeger totáál geen kouwe kak. Integendeel. Als we in mijn jeugd in totaal tien keer aan tafel hebben gegeten, is het vaak. Maar sinds ze samen is met dr vriend en dr leventje daar 'geregisseerd' heeft, praat ze nog nét niet met een hete aardappel in dr keel. Nogmaals, prima als zij daar gelukkig is, ben ik blij voor r. Zíj (primair hij dus) was alleen diegene die óns verweet onbeleefd te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o bah wat klinkt dat akelig bekend.
mijn vriend heeft zulke ouders.kouwe kak all over
Wat goed!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat ontzettend lomp zeg Spring! Ik zit in het ziekenhuis en bleek een kilo afgevallen met kerstals mijn medicijnen aanslaan en dat verrekte vocht weer uit handen en voeten ben ik echt gewoon niet aangekomen. Ik zit lekker autistisch met de top 2000 in m'n oren antisociaal te doen op mijn zaal
Of er gaat toch echt iets mis bij UWV zelf. Ik kan al tijden niet inloggen. Dan is er weer een storing, dan ligt DigiD eruit. Gek word ik ervan. Heb nu uitkering maar telefonisch stopgezet, maar moet nog uren doorgeven. Benieuwd wanneer me dat gaat lukken.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
uwv is ook een beetje van god los.
krijg een aanmaning van ze terwijl de uiterste betaaldatum 3 januari is.
toevallig heb ik net betaald, maar het slaat weer nergens op.
en uit die aanmaning blijkt weer dat ik een brief met uitleg van ze gemist heb
zucht. ik word gek van die postbezorging hier. er verdwijnt hier zoveel post. al mijn buren klagen erover.
nou laat maar komen!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Troel het volgende:
En was het niet Vicky die toen een keer iemand van het UWV achter haar aan had zitten omdat ze hier wat gepost had?
Als je inlogt op je werkmap kan je dat toch zien?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou laat maar komen!
beste uwv: mocht u dit lezen, dan zou ik heel graag eens een gesprek met mijn uwv-begeleider willen. geen idee wie het is, ik word elke keer afgepoeierd bij de telefonische helpdesk.
ik wacht met smart op uw reaktie!
Daar staat wel je werkcoach genoemd ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je inlogt op je werkmap kan je dat toch zien?
En daar kan je ook contact opnemen met hem/haar via email.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar staat wel je werkcoach genoemd ja.
maar dan moet er wel een coach benoemd zijn. Hier stond er telkens e-coach. Dat is dus iemand die de mailtjes beantwoord ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:28 schreef laziness het volgende:
[..]
En daar kan je ook contact opnemen met hem/haar via email.
Vanmorgen flink uitgeslapen tot 11.30 (lag er om 3.30 in) dan trekt het wel weer aardig bijquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt aan je gedacht afgelopen dagen E.T. Ben je al wat bijgekomen? Respect, zeg!
is dat zo? ik heb nog nooit ingelogd (ik wist niet eens dat dat kon, dat hadden ze me aan de telefoon dan wel eens mogen vertellen, ipv snel afpoeierenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je inlogt op je werkmap kan je dat toch zien?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat zo? ik heb nog nooit ingelogd (ik wist niet eens dat dat kon, dat hadden ze me aan de telefoon dan wel eens mogen vertellen, ipv snel afpoeieren)
klopt...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Troel het volgende:
En was het niet Vicky die toen een keer iemand van het UWV achter haar aan had zitten omdat ze hier wat gepost had?
ter ere van de baby van ticootje en mij ? Lief!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
klopt...
19 januari.gaat mijn tattoo gezet worden
uiteraard!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ter ere van de baby van ticootje en mij ? Lief!
lief zeg!quote:
je kent me toch Joen... ik ben altijd lief...quote:
ja graag....quote:
tegen een geringe donatie ...quote:
ik kom wel op kraamvisite oke..quote:
maar op dat moment weet je de naam al !quote:
hmmm oh ja... uhhhh ff denken dan....quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Joene het volgende:
[..]
maar op dat moment weet je de naam al !
Die donatie van jou kennen we...Vicky hoefde geen derde meer dacht ikquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die donatie van jou kennen we...Vicky hoefde geen derde meer dacht ik
geen idee. ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Je kan toch niet eens een ww uitkering aanvragen ZONDER in te loggen op werk.nl?
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die donatie van jou kennen we...Vicky hoefde geen derde meer dacht ik
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Ticootje het volgende:
Vick is wel behoorlijk doable in d'r strakke lijf. Ik geef J geen ongelijk.
Alleen neuken vick, trouwen pas ik ff voor.quote:
hmmm oke.. dan maar neuken...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen neuken vick, trouwen pas ik ff voor.
Aan lesbosex heb ik nu niets vick! Ik moet progastdingesen!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmmm oke.. dan maar neuken...
your place or mine??
doe maar hier ?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmmm oke.. dan maar neuken...
your place or mine??
Rot op! Jij regelt zelf maar een neukertje.quote:
je mag M ook wel lenen hoor...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan lesbosex heb ik nu niets vick! Ik moet progastdingesen!!!
kijken mag ook hoor Vick!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag M ook wel lenen hoor...
Whahh jij wil zeker meedoen Joen?
Overbruggingsmateriaal voor na de bevalling denk ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag M ook wel lenen hoor...
Whahh jij wil zeker meedoen Joen?
Je legt ook nog ondervloer?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's max 8mm helaas.. ik moet min 10 hebben.
serieus?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef livelink het volgende:
Je gaat je niet verlagen tot hun niveau, hoor Rocka. Er zijn vast wel zaken te vinden waar je wel serieus wordt genomen. Ik zit me plaatsvervangend kwaad te maken, hier.
Ja, daar kan ik echt slecht tegen. Ik ben daarom ook meer van de Karwei of Ikea. Gewoon zelf je spullen uitzoeken. Maar als ik geholpen wil worden en ze negeren me gewoon, dan word ik echt boos.quote:
Als ik een winkel inloop en ik heb wat nodig dan vraag ik het gewoon? Is dat echt zo raar?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik echt slecht tegen. Ik ben daarom ook meer van de Karwei of Ikea. Gewoon zelf je spullen uitzoeken. Maar als ik geholpen wil worden en ze negeren me gewoon, daar kan ik slecht tegen.
Dat dus...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef livelink het volgende:
Je gaat je niet verlagen tot hun niveau, hoor Rocka. Er zijn vast wel zaken te vinden waar je wel serieus wordt genomen. Ik zit me plaatsvervangend kwaad te maken, hier.
Oh, ik begreep niet uit je verhaal dat je al bij de balie stond. Ik dacht je staat gewoon bij het laminaat en er kwam niemand vragen of je hulp nodig had.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik zoek precies uit wat ik nodig heb, en dan bestel ik het denk ik online
tico, ik ben niet op mijn mondje gevallen. Liet duidelijk merken dat ik wel hulp gebruiken kon en stond zelfs bij zijn balie. Ik vind het wel best hoor, op het moment dat ie tegen een 2e stel zei dat ie ze zo zou komen helpen, was ik het zat en zei ik dat ik weg ging...
en het ging er niet om of >40m2 veel is, maar wel dat ik toch echt van plan was te kopen.
Nee, maar zelfs dan word je soms niet of nauwelijks geholpen. De situatie die Rocka beschrijft, dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik een winkel inloop en ik heb wat nodig dan vraag ik het gewoon? Is dat echt zo raar?
we hebben het er net over, we kunnen niet meer bedenken of die automan nou wel of niet mevrouwtje zei. Hus denkt wel, volgens mij niet, maar t was wel die sfeer.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:
En als ze dan ook nog 'mevrouwtje' gaan zeggen slaan bij mij helemaal de stoppen door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |