SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als ze echt zo serieus waren met studeren hadden ze geen VMBO gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt ook wel nerds op vmbo toch?
Gewoon van die mannetjes die studeren te serieus nemen en beetje socially awkward zijn.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Of ze zijn niet bijster intelligent?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ze echt zo serieus waren met studeren hadden ze geen VMBO gedaan.Rustig aan.![]()
ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar kom dan gewoon niet en ga dan gewoon slapen. Mensen hebben er niks aan als je alleen hoidoei komt zeggen + je stelt mensen teleur dan
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben al een halfuur bezig met installen van een game.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
KT ga maar even kijken op het internet wat het verschil tussen een geek en een nerd is, ik heb hier geen zin in nu.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ze zijn niet bijster intelligent?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als ik dat vertel gaan mensen haten, heb ik nu geen zin in. plus je hebt me op facebook dus je kunt het weten.quote:Braaf zoquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De definitie van nerd is toch echt wel slim. Daar kan nog vanalles bij komen kijken, maar dat is wel de basis.![]()
Ik zeg dat ik geen zin heb om tot treurens toe het uit te willen leggen aan je, dat zegt niks over mijn emotionele toestand behalve dat ik gewoon geen zin heb.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoeft ook niet, rustig aan, ik heb hier ook geen zin in dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik geen zin heb om tot treurens toe het uit te willen leggen aan je, dat zegt niks over mijn emotionele toestand behalve dat ik gewoon geen zin heb.Rustig aan.![]()
Nee dat is een dork, in jouw tijd werd nerd nog nieteens gebruikt in de Nederlandse taalquote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Koen66 het volgende:
vroegah had een nerd per definitie een bril.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ben ik zo oud? In mijn tijd heette die gewoon brilliequote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is een dork, in jouw tijd werd nerd nog nieteens gebruikt in de Nederlandse taal.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
term nerd werd in de jaren 80 echt al wel gebruiktquote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is een dork, in jouw tijd werd nerd nog nieteens gebruikt in de Nederlandse taal.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou tof, en nu?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
term nerd werd in de jaren 80 echt al wel gebruiktBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De airco is coolquote:Op donderdag 27 december 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
Genoeg over nerds gepraat denk....
Wat is cool?
De koelkast
VriezerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Whats cooler then being cool?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De airco is cool
De koelkast
VriezerRustig aan.![]()
Being hotquote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whats cooler then being cool?
than*quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whats cooler then being cool?
![]()
![]()
Ice cold..quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What's cooler than being cool?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ice cool*quote:
Mjah,
Top 2000 is weer bezig..
Ik vind queen 3keer niks en toch staan ze steeds op 1.Rustig aan.![]()
nummer is best goed, maar af en toe wat anders kan geen kwaadquote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ice cool*
Mjah,
Top 2000 is weer bezig..
Ik vind queen 3keer niks en toch staan ze steeds op 1.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ice cold*quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ice cool*
Mjah,
Top 2000 is weer bezig..
Ik vind queen 3keer niks en toch staan ze steeds op 1.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is de top 2000 he mensen bepalen wat er in komt, blijkbaar zijn er heel veel mensen die Bohemian rhapsody nogsteeds awesome vinden...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nummer is best goed, maar af en toe wat anders kan geen kwaadBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
1 voordeel van straks weer werken
ik heb geheid de hele dag het gevoel dat het maandag is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik weet het, mja beetje voorspelbaar.....quote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is de top 2000 he mensen bepalen wat er in komt, blijkbaar zijn er heel veel mensen die Bohemian rhapsody nogsteeds awesome vinden...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben de queen of lyricsquote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U jelly?
O jezus je hebt gelijk![]()
.
Meer nostalgie denk ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is de top 2000 he mensen bepalen wat er in komt, blijkbaar zijn er heel veel mensen die Bohemian rhapsody nogsteeds awesome vinden...
Ben bohemian wel zat... Te vaak gehoord en ze hebben mooiere nummersDit account is niet meer in gebruik.![]()
Maar maandag is juist de kutste dag van de week.. dat is geen voordeel.. Je moet het gewoon zien als een donderdag en JEEJ morgen is het weer weekendquote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Koen66 het volgende:
1 voordeel van straks weer werken
ik heb geheid de hele dag het gevoel dat het maandag is.
Queen heeft genoeg nummers die ik beter vind dan BR.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meer nostalgie denk ik...
Ben bohemian wel zat... Te vaak gehoord en ze hebben mooiere nummersBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Precies...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Queen heeft genoeg nummers die ik beter vind dan BR.
na die maandag komt de vrijdagquote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar maandag is juist de kutste dag van de week.. dat is geen voordeel.. Je moet het gewoon zien als een donderdag en JEEJ morgen is het weer weekend.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja want dan denk je de hele dag dat het maandag is kom je thuis ERMERGERD het is morgen vrijdag *spontane zaadlozing*quote:
Ik doe even niet aan zaadlozingquote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want dan denk je de hele dag dat het maandag is kom je thuis ERMERGERD het is morgen vrijdag *spontane zaadlozing*
Rustig aan.![]()
Dat magquote:.
Led is okayquote:.
Je piemel is bij de garage voor APK? Nee grapje ik hoef het niet te weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan zaadlozingBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Je piemel is bij de garage voor APK? Nee grapje ik hoef het niet te weten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
trustequote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik geef hem even rust voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Je piemel is bij de garage voor APK? Nee grapje ik hoef het niet te weten.Rustig aan.![]()
Trusten Bambiquote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten!![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Koen whatsapp jonge.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Iedereen slaapt?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Verdorie
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
meh... ik haat mijn slaapritme... val steeds wat laat in slaap (rond 2 uur) en dan wordt ik om half 5 wakker en kan ik niet meer slapen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mweeeeeh
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Goed plan. Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 06:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mogguh Vinnie. Ik ga maar eens naar bed!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hallon
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja jou moet ik hebben!!quote:
Heb je nog een serie die je me aanraad?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Goedemorgen schatjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope maar dat geeft niet, ben al gewend om slecht te slapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
underbelly? last resort? penoza?quote:Op donderdag 27 december 2012 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Heb je nog een serie die je me aanraad?
heb ik allemaal nog niet gezien dus weet niet of het daadwerkelijk goed is maar daar ga ik binnenkort aan beginnen!![]()
Even imdb-enquote:Op donderdag 27 december 2012 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
underbelly? last resort? penoza?
heb ik allemaal nog niet gezien dus weet niet of het daadwerkelijk goed is maar daar ga ik binnenkort aan beginnen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Meh, das wel klotequote:Op donderdag 27 december 2012 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope maar dat geeft niet, ben al gewend om slecht te slapen. Geen idee hoe het komt?
![]()
Stressquote:Op donderdag 27 december 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, das wel klote. Geen idee hoe het komt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm Last Resort lijkt me wel wat
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuh daar heb ik de minste stress vanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Logischquote:Op donderdag 27 december 2012 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh daar heb ik de minste stress van![]()
![]()
Jij al op je werk?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben je op de motor?quote:Op donderdag 27 december 2012 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half uurtje inmidddels. Ga denk ik mooi om 3 uur naar huis.
[b]AirwiN schreef [/b]
is wel gecanceld hèquote:Op donderdag 27 december 2012 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm Last Resort lijkt me wel wat
Ik twijfel nog om te gaan kijken
Homeland is wel goed!![]()
Homeland was me al aangeraden door Rival. Daar ga ik zo even seizoen 2 van binnenhalen en dan kan ik weer een marathon doenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel gecanceld hè
Homeland is wel goed!
[b]AirwiN schreef [/b]
Moggequote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel gecanceld hè
Homeland is wel goed!
Homeland![]()
![]()
Kut!!
Mn zoon heeft de laptop meegenomen naar zn slaapkamer.
Die kan ik beter niet wakker maken want ochtendhumeur
[b]AirwiN schreef [/b]
revenge al gezien?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Homeland was me al aangeraden door Rival. Daar ga ik zo even seizoen 2 van binnenhalen en dan kan ik weer een marathon doen
Merlin? Die is nu ook afgelopen![]()
![]()
Hij wordt al wakker als je zijn kamer in loopt ?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut!!
Mn zoon heeft de laptop meegenomen naar zn slaapkamer.
Die kan ik beter niet wakker maken want ochtendhumeur![]()
goedemorgenquote:
Veel te vroeg, ik dacht even te kunnen uitslapen, word ik door iedereen wakker gebeld
Ik weet het nu zeker.... Ik kan niet tegen varkensvlees! Gisteren weer op (half om half gehakt) en weer pijn in maag en buik![]()
![]()
Echt afgelopen?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
revenge al gezien?
Merlin? Die is nu ook afgelopenHet is een puber, die hebben een extra alarm: IEMAND IS IN JE KAMER NU BOOS WORDEN!!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij wordt al wakker als je zijn kamer in loopt ?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh nog een marathon die ik kan doen dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Meh, waarom zet je telefoon niet op stil dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Veel te vroeg, ik dacht even te kunnen uitslapen, word ik door iedereen wakker gebeld
Ik weet het nu zeker.... Ik kan niet tegen varkensvlees! Gisteren weer op (half om half gehakt) en weer pijn in maag en buik
BalenMaar nu heb je wel zekerheid
Goed puntquote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een puber, die hebben een extra alarm: IEMAND IS IN JE KAMER NU BOOS WORDEN!!![]()
![]()
ja serie is gecanceld ookquote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt afgelopen?
[..]
Het is een puber, die hebben een extra alarm: IEMAND IS IN JE KAMER NU BOOS WORDEN!!
Dus afgelopen maandag geloof ik was d'r laatste aflevering. Seizoen 5, 13 afleveringen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 09:14:08 ]![]()
die stond op stil, maar mijn huistelefoon ging 100 keer afquote:Op donderdag 27 december 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, waarom zet je telefoon niet op stil dan?
BalenMaar nu heb je wel zekerheid
[..]
Goed punt![]()
![]()
Ik dacht dat het na seizoen 4 al gecanceld was. Verrassing er is nog een seizoen 5quote:Op donderdag 27 december 2012 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja serie is gecanceld ook
Dus afgelopen maandag geloof ik was d'r laatste aflevering. Seizoen 5, 13 afleveringen.![]()
Ik ga even de laptop uit mn zoon zn kamer pakken. Als jullie niks meer van mij lezen dan was mijn zoon echt heeeeeeeeeel erg boos
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom geen huistelefoon nemenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stond op stil, maar mijn huistelefoon ging 100 keer af![]()
![]()
Sterktequote:Op donderdag 27 december 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het na seizoen 4 al gecanceld was. Verrassing er is nog een seizoen 5![]()
Ik ga even de laptop uit mn zoon zn kamer pakken. Als jullie niks meer van mij lezen dan was mijn zoon echt heeeeeeeeeel erg boos![]()
![]()
Zoon is nu woest op de hond!!quote:
Ik deed heel zachtjes, alles ging goed tot mn hond besloot dat ze met mn zoon wilde kroelen. Sprong bovenop bed en maakte hem wakker.
Mijn zoon kent echt rare scheldwoorden
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoon is nu woest op de hond!!
Ik deed heel zachtjes, alles ging goed tot mn hond besloot dat ze met mn zoon wilde kroelen. Sprong bovenop bed en maakte hem wakker.
Mijn zoon kent echt rare scheldwoordenAltijd handig van die huisdieren
![]()
![]()
Lieve hondquote:Op donderdag 27 december 2012 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoon is nu woest op de hond!!
Mijn zoon kent echt rare scheldwoorden![]()
Daar denkt uk anders overquote:![]()
Ik heb echt een externe HDD nodig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet ook weer een nieuwe, deze is bijna volquote:Op donderdag 27 december 2012 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar denkt uk anders over![]()
Ik heb echt een externe HDD nodig![]()
![]()
Ik heb er geen. Nu moet ik films gaan verwijderenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet ook weer een nieuwe, deze is bijna vol
[b]AirwiN schreef [/b]
Noesquote:Op donderdag 27 december 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Nu moet ik films gaan verwijderen![]()
![]()
Erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dat doe ik direct na het kijken altijd!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Nu moet ik films gaan verwijderen![]()
Er zijn films die ik vaker wil kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik direct na het kijken altijd!
En mn zoon wil sommige films ook graag zienIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dan download je hem opnieuw... 15 minuutjes!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn films die ik vaker wil kijken![]()
Ik bewaar ze ook altijd, ook al weet ik dat ik de meesten toch maar één keer kijk. Maar voor 't geval dat ik me een keer verveel hoef ik niet eerst te wachten dat hij klaar is met downloaden. En films in HD duurt dat meestal wel evenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn films die ik vaker wil kijken
En mn zoon wil sommige films ook graag zien![]()
![]()
Lol was het maar 15 minuutjes!!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
dan download je hem opnieuw... 15 minuutjes!
Homeland gaat ook veel te langzaam
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb homeland wel voor je mocht je het willen kopiërenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol was het maar 15 minuutjes!!
Homeland gaat ook veel te langzaam.
Moggequote:![]()
![]()
Tegen de tijd dat jij er bent zal de download wel klaar zijn hequote:Op donderdag 27 december 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb homeland wel voor je mocht je het willen kopiëren.
[..]
Mogge![]()
Ligt eraan hoe snel het gaat, en of ze HD download of nietquote:Op donderdag 27 december 2012 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij er bent zal de download wel klaar zijn he![]()
![]()
dat is hetquote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol was het maar 15 minuutjes!!![]()
![]()
Ik heb hem over 4 uur wel binnenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb homeland wel voor je mocht je het willen kopiëren.
[..]
Mogge
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem over 4 uur wel binnen![]()
![]()
Bij mij dus niet.quote:
Toch maar weer usenet gaan gebruiken
[b]AirwiN schreef [/b]
Usenetquote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij dus niet.
Toch maar weer usenet gaan gebruiken![]()
![]()
Vandaag dus geen marathon![]()
Ach dan straks maar even drank naar Lotusss en ErwinRommel brengen voor O&N
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat gebruik je nu dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij dus niet.
Toch maar weer usenet gaan gebruiken![]()
Moet nog even bedenken hoe ik dat mee ga nemenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag dus geen marathon![]()
Ach dan straks maar even drank naar Lotusss en ErwinRommel brengen voor O&N![]()
![]()
Tegen mij zeggen: Hups haal jij even whiskey en dan krijg je dat geld van mij terug oudjaarsdag!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet nog even bedenken hoe ik dat mee ga nemen
Handige oplossing toch?Torrentsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je een goede torrent hebt, zou het net zo snel moeten gaan. En:quote:Op donderdag 27 december 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen: Hups haal jij even whiskey en dan krijg je dat geld van mij terug oudjaarsdag!
Handige oplossing toch?
[..]
Torrents
Hups haal jij even whiskey/bier/champagne en dan krijg je dat geld van mij terug oudjaarsdag!![]()
![]()
Ik gebruik ook torrents, maar haal gewoon goede snelheden over het algemeen.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen: Hups haal jij even whiskey en dan krijg je dat geld van mij terug oudjaarsdag!
Handige oplossing toch?
[..]
Torrents![]()
App me even wat je precies wil hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een goede torrent hebt, zou het net zo snel moeten gaan. En:
Hups haal jij even whiskey/bier/champagne en dan krijg je dat geld van mij terug oudjaarsdag!
Wel als ik er 8 uur over doe om Homeland seizoen 2 binnen te halenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is goedquote:Op donderdag 27 december 2012 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
App me even wat je precies wil hebben
[..]
Wel als ik er 8 uur over doe om Homeland seizoen 2 binnen te halen![]()
![]()
als ik weer een invite over heb voor de site die ik gebruik zal ik aan je denken...quote:Op donderdag 27 december 2012 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel als ik er 8 uur over doe om Homeland seizoen 2 binnen te halen![]()
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen!
DAMN!! Wat zijn jullie hard gegaan deze kerst.
Hebben jullie niks beters te doen!
Hoi trouwens![]()
![]()
Denk je niet altijd aan mij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
als ik weer een invite over heb voor de site die ik gebruik zal ik aan je denken...
Hoeft niet hoor, ik download stiekem best weinig en aan zo'n invite hangen meestal wel voorwaarden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
alleen in je dromen schat!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet altijd aan mij dan?
Hoeft niet hoor, ik download stiekem best weinig en aan zo'n invite hangen meestal wel voorwaarden.
dat klopt, je ratio moet positief blijven...![]()
Ik ga oud en nieuw bij Lotusss en ErwinRommel vieren net als vorig jaar, die wonen hier in het dorpquote:Op donderdag 27 december 2012 10:03 schreef Royco1 het volgende:
Is er een Fok! sex sc oudjaarsparty?![]()
Vinniiee gaat mee met mij
[b]AirwiN schreef [/b]
ja dus gezellig samen zijn met familie en vriendenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom wel? Het was immers kerst![]()
![]()
Oehh, a datequote:Op donderdag 27 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga oud en nieuw bij Lotusss en ErwinRommel vieren net als vorig jaar, die wonen hier in het dorp![]()
Vinniiee gaat mee met mij![]()
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja dus gezellig samen zijn met familie en vrienden![]()
![]()
Ik had vannacht wel een heel spannende droomquote:Op donderdag 27 december 2012 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
alleen in je dromen schat!
dat klopt, je ratio moet positief blijven...![]()
Ja dat lukt me meestal wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut?quote:
Doe niet zo raar jij!! Ik doe niet aan daten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was drie dagen lang met familie en vrienden.. geen tijd om te fokken!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom wel? Het was immers kerst![]()
Die zie ik door het jaar genoegquote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik was drie dagen lang met familie en vrienden.. geen tijd om te fokken!![]()
![]()
Mijn oud en nieuw gaat met 8 vrienden zijn bij mij thuis.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga oud en nieuw bij Lotusss en ErwinRommel vieren net als vorig jaar, die wonen hier in het dorp![]()
Vinniiee gaat mee met mij![]()
FOK! was mn redding van de saaiheid met de kerstquote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik was drie dagen lang met familie en vrienden.. geen tijd om te fokken!
[b]AirwiN schreef [/b]
Sure babequote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut?
Doe niet zo raar jij!! Ik doe niet aan daten!![]()
Klootzakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook wel..quote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zie ik door het jaar genoeg![]()
Vertel!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vannacht wel een heel spannende droom![]()
![]()
![]()
Dan doe je toch iets fout..quote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! was mn redding van de saaiheid met de kerst![]()
Ach eerste kerstdag met mn moeder, haar man en vrienden van hun. Saaie gesprekken over metselen en stuccenquote:![]()
Tweede kerstdag heb ik het wel prima naar mn zin gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
Is traditie geworden. Met lekker eten erbijquote:Op donderdag 27 december 2012 10:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar? Wat is dan de reden dat ik ze per se op die dagen moet zien?![]()
![]()
Ik wil graag geloven dat dromen net zo zijn als wensen.quote:
Als je ze niet uitspreekt komen ze uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben blij dat het weer voorbij isquote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Kerst was bij mij ook iet echt boeiend![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben blij dat het weer voorbij is![]()
Daar doen we dus niet aanquote:Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is traditie geworden. Met lekker eten erbij![]()
![]()
Geen leuke cadeautjes gehad?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Kerst was bij mij ook niet echt boeiend
Nog nooit zoveel afgewassen in 2 dagenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mezelf schoenen cadeau gedaan. Was meer toeval dan uitgedachtquote:Op donderdag 27 december 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen leuke cadeautjes gehad?![]()
![]()
Ik ben er al uitquote:Op donderdag 27 december 2012 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn bed is zo lekker warm![]()
![]()
En niet te vergeten cod2.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mezelf schoenen cadeau gedaan. Was meer toeval dan uitgedacht![]()
![]()
Op mijn telefoon zwaaide jouwquote:net superhyper.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Moet er zo wel uit, helaasquote:Op donderdag 27 december 2012 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijf maar lekker erin liggen dan
Minderquote:Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet er zo wel uit, helaas![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Ik kruip zo ook nog eventjes terug
Of ik daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 10:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En niet te vergeten cod2.. Andere gedownload, vanavond even installeren
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn telefoon zwaaide jouwnet superhyper.
![]()
![]()
Goedquote:![]()
En daar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Andere gedownload, vanavond even installeren
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet zo werken
Ik kreeg gisteren wel te horen dat ik weer oom word, voor de 4e keer![]()
GefeliciteerdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat prima hoor, bij jou?quote:Oja, en de accu weer in mijn motor hangenquote:Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 december 2012 10:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet zo werken
Ik kreeg gisteren wel te horen dat ik weer oom word, voor de 4e keer.
![]()
Thnxquote:
Nu maar hopen dat het niet weer een tweeling wordt hahaGaat wel heel druk worden anders.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 december 2012 10:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet zo werken
Ik kreeg gisteren wel te horen dat ik weer oom word, voor de 4e keer![]()
Net wakker, geil en alleen. Mwah dusquote:
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet zo werken
Ik kreeg gisteren wel te horen dat ik weer oom word, voor de 4e keer
Ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net wakker, geil en alleen. Mwah dus![]()
![]()
Allemaal naar ome faxie z'n verjaardagquote:Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx
Nu maar hopen dat het niet weer een tweeling wordt hahaGaat wel heel druk worden anders.
![]()
![]()
Er is vast wel iemand die je van die geilheid wil afhelpenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net wakker, geil en alleen. Mwah dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Brrrquote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Allemaal naar ome faxie z'n verjaardag![]()
![]()
Ja maar die zijn Belgquote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je van die geilheid wil afhelpen![]()
![]()
Willen vast genoeg. Maar kunnen en daadwerkelijk doen niemandquote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je van die geilheid wil afhelpen
Ik snap het probleem niet?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oordoppen in.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog hoofdpijn van gisterenWat een herrie kan daar uitkomen zeg.
![]()
Leuk tochquote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog hoofdpijn van gisterenWat een herrie kan daar uitkomen zeg.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet nog steeds naar mn zusje om mn nichtje te ontmoeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik word daar moe van.... die 3 jongens zijn nu 4 en 5 en hebben nogal schelle stemmetjes. En ze praten (schreeuwen) echt continuquote:![]()
![]()
Hoe laat ben je?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet nog steeds naar mn zusje om mn nichtje te ontmoeten![]()
![]()
Que?quote:Kinderen zijn ook gewoon strontvervelend, zeker op dit soort dagenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word daar moe van.... die 3 jongens zijn nu 4 en 5 en hebben nogal schelle stemmetjes. En ze praten (schreeuwen) echt continu
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent dan ook al oud. Geeft nietquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word daar moe van.... die 3 jongens zijn nu 4 en 5 en hebben nogal schelle stemmetjes. En ze praten (schreeuwen) echt continu
Hoelang geleden je daar al langs had moeten komenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Kinderen zijn ook gewoon strontvervelend, zeker op dit soort dagen![]()
![]()
Mijn neefjes en nichtjes van 2,3,2 en 6 zijn anders best liefquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word daar moe van.... die 3 jongens zijn nu 4 en 5 en hebben nogal schelle stemmetjes. En ze praten (schreeuwen) echt continu. En soms stront irritant
Maar daar zijn het kinderen voor.
![]()
Ik voel me jonger dan ik ben hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent dan ook al oud. Geeft niet![]()
![]()
Achterneefje van 5 komt van de week logeren, is leuk johquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word daar moe van.... die 3 jongens zijn nu 4 en 5 en hebben nogal schelle stemmetjes. En ze praten (schreeuwen) echt continu![]()
30 november is mn nichtje Suhaila geboren!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoelang geleden je daar al langs had moeten komen
Maar mn zus weet dat ik baby's helemaal niet leuk vind dus ze vindt het niet erg dat ik nog niet ben langs geweest
[b]AirwiN schreef [/b]
Ouwe opaquote:Op donderdag 27 december 2012 10:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik voel me jonger dan ik ben hoor
Ow da's wel makkeljikquote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
30 november is mn nichtje Suhaila geboren!
Maar mn zus weet dat ik baby's helemaal niet leuk vind dus ze vindt het niet erg dat ik nog niet ben langs geweest![]()
![]()
Nee, want het is niet zoquote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef het maar toe, dat wilde je eerst zeggenWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want het is niet zo![]()
![]()
Moet je maar niet in België wonen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal zeker schijnen, maar ik zie 'm niet![]()
Ja want daar schijnt de zon nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet in België wonen.![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want daar schijnt de zon nooit![]()
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want daar schijnt de zon nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja gaat iemand mij nog vertellen wat Kif is?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat heb ik nou nooit!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vannacht wel een heel spannende droom![]()
![]()
Kif is van Futuramaquote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja gaat iemand mij nog vertellen wat Kif is?![]()
![]()
Jij kan toch lucide dromen? Dan kan je het toch spannend maken?quote:Ohquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk maar eens in mijn fobo, staat een vergelijkingquote:Op donderdag 27 december 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan toch lucide dromen? Dan kan je het toch spannend maken?
[..]
Oh![]()
![]()
Oh, en laatst werd ik ook al met Tulio vergelekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kruip lekker bij vinniee onder zijn steenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja gaat iemand mij nog vertellen wat Kif is?![]()
Gezelligquote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kruip lekker bij vinniee onder zijn steen![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en laatst werd ik ook al met Tulio vergelekenTreffend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pas maar op.... voor je het weet ben je verliefdquote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar mn zus weet dat ik baby's helemaal niet leuk vind dus ze vindt het niet erg dat ik nog niet ben langs geweest![]()
![]()
Die verliefdheid is snel over als ze vervelend wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
pas maar op.... voor je het weet ben je verliefd![]()
![]()
Op een jankende, schreeuwende poepfabriek?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
pas maar op.... voor je het weet ben je verliefd
Kans is klein hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk gewoon nooit naar futuramaquote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kruip lekker bij vinniee onder zijn steen
[b]AirwiN schreef [/b]
kan me er welgeteld 1 herinneren.. van jaaaren geleden!quote:dat komt heel sporadisch voor als ik een nachtmerrie heb, verder herinner ik mij nooit dromen oid...quote:Op donderdag 27 december 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij kan toch lucide dromen? Dan kan je het toch spannend maken?![]()
Ga eens doen danquote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon nooit naar futurama![]()
Ik herinner ze bijna altijd wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
kan me er welgeteld 1 herinneren.. van jaaaren geleden!
[..]
dat komt heel sporadisch voor als ik een nachtmerrie heb, verder herinner ik mij nooit dromen oid...
Liever heb ik gewoon geen dromen en een keer een goede nacht rust!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
het is mij ook overkomen.... pas op!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een jankende, schreeuwende poepfabriek?
Kans is klein hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan de vraag.....
wat is futurama?
Waarom?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
daar heb ik nou altijd last van, een goede nacht rust!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herinner ze bijna altijd wel.
Liever heb ik gewoon geen dromen en een keer een goede nacht rust!![]()
![]()
Een tekenfilm-serie. Zoiets als Family Guy, The Simpsons, South Park,quote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan de vraag.....
wat is futurama?![]()
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
het is mij ook overkomen.... pas op!
Ja ja ja ik was al jaloers op je hoor!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik nou altijd last van, een goede nacht rust!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ook op comedy central?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een tekenfilm-serie. Zoiets als Family Guy, The Simpsons, South Park,
want dat kijk ik nog weleens... maar futurama zegt me niks..![]()
Ik vind er niet veel aan. Zie het wel eens op CC en dan ben ik blij dat het maar 1 aflevering is!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt ook uit de steentijdquote:Op donderdag 27 december 2012 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
ook op comedy central?
![]()
Geen idee, ik heb de hele meuk gedownload.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
ook op comedy central?
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
ook op comedy central?
want dat kijk ik nog weleens... maar futurama zegt me niks..
[b]AirwiN schreef [/b]
Batterijen opgemaakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, een probleempje opgelostIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nevermindquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, een probleempje opgelost![]()
![]()
Heb jij batterijen in je vingers nodig?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Nee. Ik wissel gewoon af tussen vingers en speeltjesquote:Op donderdag 27 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij batterijen in je vingers nodig?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo kleine platte zal wel een leuke sensatie kunnen geven denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij batterijen in je vingers nodig?![]()
![]()
Mijn speeltje ligt in Amersfoort. En dan nog maak ik niet per keer gelijk batterijen op..quote:Op donderdag 27 december 2012 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik wissel gewoon af tussen vingers en speeltjesWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat lukt ook als een speeltje kapot gaat tijdens het gebruikquote:Op donderdag 27 december 2012 10:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo kleine platte zal wel een leuke sensatie kunnen geven denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt ook als een speeltje kapot gaat tijdens het gebruik![]()
![]()
Geen idee. Hij ging kapot en ik kreeg een stroomstootjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt als ervaring?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt ook als een speeltje kapot gaat tijdens het gebruik![]()
![]()
Auwtsjquote:Op donderdag 27 december 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ging kapot en ik kreeg een stroomstootje![]()
![]()
Het was een combinatie van AUW oe stiekem wel fijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Door dat stroomstootje een extra heftig orgasme?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ging kapot en ik kreeg een stroomstootjeWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een combinatie van AUW oe stiekem wel fijn_!
![]()
Nee, dat niet eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door dat stroomstootje een extra heftig orgasme?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarbij?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:49 schreef rival het volgende:
we zijn er weer vroeg bij vandaag zeg!![]()
Stel je aan!!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:49 schreef rival het volgende:
we zijn er weer vroeg bij vandaag zeg!
Je bent man, jij denkt 24/7 aan seks!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vroeg? Ben op 10 minuten na al 6 uur wakker!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:49 schreef rival het volgende:
we zijn er weer vroeg bij vandaag zeg!![]()
Leugens!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan!!
Je bent man, jij denkt 24/7 aan seks!![]()
Ik heb niet echt de behoefte om het te herhalenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:49 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me wel wat, mits de stroom niet te hoog is
[b]AirwiN schreef [/b]
Bewijs het tegendeel maarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: