SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als ze echt zo serieus waren met studeren hadden ze geen VMBO gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt ook wel nerds op vmbo toch?
Gewoon van die mannetjes die studeren te serieus nemen en beetje socially awkward zijn.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Of ze zijn niet bijster intelligent?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ze echt zo serieus waren met studeren hadden ze geen VMBO gedaan.Rustig aan.![]()
ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar kom dan gewoon niet en ga dan gewoon slapen. Mensen hebben er niks aan als je alleen hoidoei komt zeggen + je stelt mensen teleur dan
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben al een halfuur bezig met installen van een game.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
KT ga maar even kijken op het internet wat het verschil tussen een geek en een nerd is, ik heb hier geen zin in nu.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ze zijn niet bijster intelligent?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als ik dat vertel gaan mensen haten, heb ik nu geen zin in. plus je hebt me op facebook dus je kunt het weten.quote:Braaf zoquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De definitie van nerd is toch echt wel slim. Daar kan nog vanalles bij komen kijken, maar dat is wel de basis.![]()
Ik zeg dat ik geen zin heb om tot treurens toe het uit te willen leggen aan je, dat zegt niks over mijn emotionele toestand behalve dat ik gewoon geen zin heb.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoeft ook niet, rustig aan, ik heb hier ook geen zin in dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik geen zin heb om tot treurens toe het uit te willen leggen aan je, dat zegt niks over mijn emotionele toestand behalve dat ik gewoon geen zin heb.Rustig aan.![]()
Nee dat is een dork, in jouw tijd werd nerd nog nieteens gebruikt in de Nederlandse taalquote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Koen66 het volgende:
vroegah had een nerd per definitie een bril.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ben ik zo oud? In mijn tijd heette die gewoon brilliequote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is een dork, in jouw tijd werd nerd nog nieteens gebruikt in de Nederlandse taal.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
term nerd werd in de jaren 80 echt al wel gebruiktquote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is een dork, in jouw tijd werd nerd nog nieteens gebruikt in de Nederlandse taal.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou tof, en nu?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
term nerd werd in de jaren 80 echt al wel gebruiktBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De airco is coolquote:Op donderdag 27 december 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
Genoeg over nerds gepraat denk....
Wat is cool?
De koelkast
VriezerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Whats cooler then being cool?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De airco is cool
De koelkast
VriezerRustig aan.![]()
Being hotquote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whats cooler then being cool?
than*quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whats cooler then being cool?
![]()
![]()
Ice cold..quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What's cooler than being cool?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ice cool*quote:
Mjah,
Top 2000 is weer bezig..
Ik vind queen 3keer niks en toch staan ze steeds op 1.Rustig aan.![]()
nummer is best goed, maar af en toe wat anders kan geen kwaadquote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ice cool*
Mjah,
Top 2000 is weer bezig..
Ik vind queen 3keer niks en toch staan ze steeds op 1.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ice cold*quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ice cool*
Mjah,
Top 2000 is weer bezig..
Ik vind queen 3keer niks en toch staan ze steeds op 1.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is de top 2000 he mensen bepalen wat er in komt, blijkbaar zijn er heel veel mensen die Bohemian rhapsody nogsteeds awesome vinden...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nummer is best goed, maar af en toe wat anders kan geen kwaadBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
1 voordeel van straks weer werken
ik heb geheid de hele dag het gevoel dat het maandag is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik weet het, mja beetje voorspelbaar.....quote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is de top 2000 he mensen bepalen wat er in komt, blijkbaar zijn er heel veel mensen die Bohemian rhapsody nogsteeds awesome vinden...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben de queen of lyricsquote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U jelly?
O jezus je hebt gelijk![]()
.
Meer nostalgie denk ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is de top 2000 he mensen bepalen wat er in komt, blijkbaar zijn er heel veel mensen die Bohemian rhapsody nogsteeds awesome vinden...
Ben bohemian wel zat... Te vaak gehoord en ze hebben mooiere nummersDit account is niet meer in gebruik.![]()
Maar maandag is juist de kutste dag van de week.. dat is geen voordeel.. Je moet het gewoon zien als een donderdag en JEEJ morgen is het weer weekendquote:Op donderdag 27 december 2012 02:05 schreef Koen66 het volgende:
1 voordeel van straks weer werken
ik heb geheid de hele dag het gevoel dat het maandag is.
Queen heeft genoeg nummers die ik beter vind dan BR.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meer nostalgie denk ik...
Ben bohemian wel zat... Te vaak gehoord en ze hebben mooiere nummersBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Precies...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Queen heeft genoeg nummers die ik beter vind dan BR.
na die maandag komt de vrijdagquote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar maandag is juist de kutste dag van de week.. dat is geen voordeel.. Je moet het gewoon zien als een donderdag en JEEJ morgen is het weer weekend.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja want dan denk je de hele dag dat het maandag is kom je thuis ERMERGERD het is morgen vrijdag *spontane zaadlozing*quote:
Ik doe even niet aan zaadlozingquote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want dan denk je de hele dag dat het maandag is kom je thuis ERMERGERD het is morgen vrijdag *spontane zaadlozing*
Rustig aan.![]()
Dat magquote:.
Led is okayquote:.
Je piemel is bij de garage voor APK? Nee grapje ik hoef het niet te weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan zaadlozingBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Je piemel is bij de garage voor APK? Nee grapje ik hoef het niet te weten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
trustequote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik geef hem even rust voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Je piemel is bij de garage voor APK? Nee grapje ik hoef het niet te weten.Rustig aan.![]()
Trusten Bambiquote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten!![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |