Lijkt me niet. Hoe is je oplaadgedrag? Helemaal leegtrekken steeds?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:53 schreef quirina het volgende:
Ik vind dat m'n 4s de laatste tijd zo snel leeg is kan de batterij al verrot zijn?
Yuck Fouquote:
Android is altijd hakkelig geweest. Software is niet voor de hardware geoptimaliseerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yuck Fou
Ik ben al bijna 2 weken Samsung/Android af.
Vanmiddag even met de Galaxy Note 10.1 gespeeld in de Dixons (Die Dualcore Note) maar het viel me direct op dat ik het niet meer prettig vond werken, enorm laggy, traag, het voelde (net zoals mijn S3 Android 4.1.1) totaal niet *af*
Nee inderdaad, maar ik las toen ik m`n S3 nog had constant dat met Android 4.1 de Laggyness weg zou zijn i.v.m goede GPU integratie, maar hij bleef hakkelig ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Android is altijd hakkelig geweest. Software is niet voor de hardware geoptimaliseerd
Specs zeggen weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik las toen ik m`n S3 nog had constant dat met Android 4.1 de Laggyness weg zou zijn i.v.m goede GPU integratie, maar hij bleef hakkelig ja.
Een telefoon met een 1,4ghz quadcore en 1GB ram kan zelfs ámper op tegen de iPhone 4s..
Ik zie de Galaxy S3 als een verouderde Dualcore computer met 2GB ram. Je kan er nog wel op internetten en skypen, maar het gaat traag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Specs zeggen weinig eigenlijk
Zie een Samsung als een computer zonder drivers.
Dit deels ook. Ik kan mijn iPhone 'overclocken' door alleen maar de animaties te versnellenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je snapt er niks van., allemaal softwarematig bedrog
Nee, allemaal softwarematige optimalisatie. Het is geen bedrog dat iOS gewoon veel soepeler loopt op "inferieure hardware". Zelfs grafisch intense spellen draaien beter op de anderhalf jaar oude dualcore A6 van de iPad mini dan op de gloednieuwe quadcore Tegra van de Nexus 7:quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je snapt er niks van., allemaal softwarematig bedrog
Nee bij 20% hang ik hem aan de lader. Misschien moet ik een keer een herstel proberen ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hoe is je oplaadgedrag? Helemaal leegtrekken steeds?
Zou niet kunnen denk ik, ik heb zelf ook Twitter, perfecte batterij nog. Herstel kan nooit geen kwaad, wordt je iPhone alleen maar beter van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee bij 20% hang ik hem aan de lader. Misschien moet ik een keer een herstel proberen ofzo.
( of nu.nl en Twitter erafgooien want ik heb t idee dat dat juist batterij vreet)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:13 schreef quirina het volgende:
Dan gaat die gare nu.nl app er lekker af en doe ik restore
Dank je wel!
Ja, die wilde ik dus maar niet postenquote:
Waarom zou je dat willen? Huidige mobiele website is prima toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de fok forum of je die op tapatalk kan zetten en zo jahoe??
omdat tapatalk super makkelijk isquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Huidige mobiele website is prima toch.
Bedankt voor de tip! Ben inmiddels net langs the Guardian. Leuk spelquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat is Orc: Vengeance toch een heerlijke Dungeon crawler, met fantastische graphics
Wild Blood is ook heel erg de moeite waard. Is een beetje God of War voor iOS. Het verhaal slaat nergens op, maar de graphics zijn indrukwekkend en de gameplay is leuk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ben inmiddels net langs the Guardian. Leuk spel.
maar weet iemand dus of de fokforum tapatalk suppor??quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef KNAK het volgende:
Eens met Tapatalk. Heeft zeker gebruiksvoordelen. Zou dat ook wel willen gebruiken.
Ja, je mail zal dan ook verwijderd worden van je hotmail account (de server).quote:Op zondag 30 december 2012 12:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Vraagje:
Als ik mijn mail verwijder op iPhone, gaat deze mail ook op mijn hotmail account weg?
Hoe kan ik instellen dat die mail die ik verwijder, gewoon in mijn Postvak in moet blijven?
Geinig, dat wist ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 15:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, je mail zal dan ook verwijderd worden van je hotmail account (de server).
Je kan via Instellingen > Mail, Contacten, Kalender > Je account onder "Accounts" > Account > Geavanceerd > Verwijderde mailbox (o.i.d) > Kiezen wat er moet gebeuren (screenshot).
Deze optie is protocol-afhankelijk en zal niet verschijnen als je hotmail i.c.m. IMAP gebruikt (POP3 dan weer wel).
quote:Op zondag 30 december 2012 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geinig, dat wist ik niet.
Sowieso werkt Hotmail via Exchange en Gmail via IMAP (als je de standaard voorkeuze gebruikt), dus volgens mij kom je dit probleem alleen tegen met POP3 van je provider o.i.d.
Hotmail (POP):quote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan zal ik dat IMAP wel hebben want ik heb die instelling niet.. is dit gemakkelijk om te zetten?
Bij het instellen van mijn Hotmail wordt niet gevraagd of ik IMPA of POP prefereer...
You sir, are awesome!quote:Op zondag 30 december 2012 15:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
Hotmail (POP):
http://www.iphoneclub.nl/(...)de-iphone-ontvangen/
Hotmail (IMAP):
http://www.xinz.org/blog/imap-hotmail-imap/
Support het niet. FOK! is zelf geschreven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef casper019 het volgende:
[..]
maar weet iemand dus of de fokforum tapatalk suppor??
Apple!quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar de Apple dinges in Amsterdam geweest, nieuwe iPhone gekregenWiFi-antenne was toch echt overleden, kreeg zonder problemen een nieuwe mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |