Jup, hooi is de hoofdvoeding.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
Hooi heeft ze inderdaad altijd. Daar ben ik scherp op. Dat telt dus wel echt als voeding?
Zo te horen mag ze dus langzaam aan meer groente in ruil voor het droogvoer.
Ze heeft nog geen naam trouwensDus roepen is lastig.
Hier raakt er 1 aan de schijt van citroenmelisse, verder vreten ze alles. Maar konijnen hebben soms nogal te maken met teveel doorfok, antibioticagebruik bij fokkers etc wat gewoon heel veel nadelige invloed heeft op de darmen. En voor een cavia is groente natuurlijk wel heel belangrijk ivm vitamine C, dat heb je bij konijnen dan weer niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Een konijnen zo weinig dan? Die cavia's van mij zijn echte vuilnisbakken en mogen ook bijna alles hebben qua groente. Daarom durfde ik dus geen konijnen, vanwege die gevoelige darmen en al die instructies voor het eten
Dat zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:28 schreef Candaasje het volgende:
Wat heb ik eigenlijk veel geleerd over konijnen in korte tijd
Shit, typte ik maart? :Laat m'n moeder het maar niet lezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zekerJe bent goed bezig Candaasje
Alleen is ijsheiligen half mei, niet maart
Ja, sorryquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Shit, typte ik maart? :Laat m'n moeder het maar niet lezen.![]()
(Die houdt erg van tuinieren, dus van haar heb ik het ooit geleerd. Maar dat was inderdaad halverwege mei ja)
Als het ritme er een beetje inzit en als je op gegeven moment een beetje weet wat ze echt niet mogen dan zijn konijntjes echt makkelijk hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Een konijnen zo weinig dan? Die cavia's van mij zijn echte vuilnisbakken en mogen ook bijna alles hebben qua groente. Daarom durfde ik dus geen konijnen, vanwege die gevoelige darmen en al die instructies voor het eten
Ja, maar dat wordt dus afgeradenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het ritme er een beetje inzit en als je op gegeven moment een beetje weet wat ze echt niet mogen dan zijn konijntjes echt makkelijk hoor. Ook fijn dat ze gewoon zindelijk zijn.
Ik ken zelfs mensen die konijnen en cavia's samen in een kooi houden.
Ja ze worden helemaal wild als ze de bak waar het in zit al zien. Maakt niet uit of ze net hebben gehad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |