15 jaar? Joh, meer relativeren. Tegen die tijd is het net zoals nu 150 EUR voor een broek neertellenquote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn prioriteiten compleet anders liggen. Zo'n uitgave zal ik waarschijnlijk pas over een jaar of 10-15 kunnen goedpraten
Dat zal ook wel niet voor iedere baan gelden.quote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
15 jaar? Joh, meer relativeren. Tegen die tijd is het net zoals nu 150 EUR voor een broek neertellen
Oh dan uh is mijn persoonlijke situatie anders misschien.quote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw persoonlijke situatie is, maar de meeste studenten die ik ken ( die op zichzelf wonen) zijn al lang blij dat ze genoeg geld hebben om in de kroeg te staan.
Dat doe ik nu alquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
15 jaar? Joh, meer relativeren. Tegen die tijd is het net zoals nu 150 EUR voor een broek neertellen
Ach, dat gaat in zijn algemeenheid wel aardig op voor een WO afgestudeerde met 15 jaar ervaring.quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet voor iedere baan gelden.
Komen we weer terug op liefhebberij hè. Waar studiegenoten in barrels van 250 EUR reden (of niet), reed ik in m'n coupe. Totaalplaatje klopte niet, maar je doet dan rare dingenquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al. Mijn punt was meer dat ik pas naar horloges in zo'n prijscategorie zou kijken als het 'hele plaatje' klopt. Dat duurt nog wel even voordat ik dat voor elkaar heb denk ik.
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, dat gaat in zijn algemeenheid wel aardig op voor een WO afgestudeerde met 15 jaar ervaring.
Genoeg inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 00:40 schreef Speedy_T het volgende:
Zo genoeg digitaal geluld weer. Ik duik de kroeg weer in.
Fijne avond heren
Dit!quote:
Ik ben ook nog eens een grote fan van Phil Collins en Huey Lewis.quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit!
Incl visitekaartjes, maatpak en alles
potverdikke ja, lekker lichaam heeft die gast (no homo)quote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens een grote fan van Phil Collins en Huey Lewis.
Heb alleen zijn looks niet
Niceeequote:Op zondag 30 december 2012 11:16 schreef Yreal het volgende:
Zo de koffer maar eens inpakken. Morgen rond deze tijd heb ik al bacon and eggs op en loop ik door londen![]()
Staat eigenlijk 1 ding op de planning. Verder zien we daar wel.quote:Op zondag 30 december 2012 11:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niceee![]()
Wat ben je eigenlijk van plan allemaal te gaan kopen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |