Gaat het dan bij allemaal om dezelfde materie? Of is dit gewoon een rijtje arresten?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef eriksd het volgende:
Ik heb er 5 op de planning staan. Eurowings heb ik gehad.
Inderdaad. Works fine.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ik was bijrijder. Works for me.
Een rijtje arresten? HvJ fiscale arresten zijn toch wel wat anders dan de standaard HR open deuren.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gaat het dan bij allemaal om dezelfde materie? Of is dit gewoon een rijtje arresten?
Ah. Nee duidelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een rijtje arresten? HvJ fiscale arresten zijn toch wel wat anders dan de standaard HR open deuren.
Het gaat mij kort gezegd over de vraag in hoeverre een switch-over toegestaan is en wanneer er dan sprake is van gelijke belasting. Ik heb ze zelf geselecteerd.
Mooi, ik een 9quote:Op donderdag 27 december 2012 10:51 schreef omelette het volgende:
Late reactie voor Paxcon:
Uiteindelijk een 7 op ARW. Wel tevreden. Jij?
lekker bezig!quote:
Goedzoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef Paxcon het volgende:
Die ouders van die Rishi willen die politieman aanklagen voor moord, maar uit het Pikmeer-arrest blijkt toch dat medewerkers van bestuursorganen in de uitoefening van hun functie niet strafrechtelijk vervolgbaar zijn?
edit: oh laat maar, gold voor provincies en gemeenten![]()
Ah klinkt tof!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Het is op zich ook niet moeilijk oid, gewoon heel erg veel.
Gaaf! Ik heb ook een toffe Kerst gehad. Heb echt ongelooflijk veel kerstfilms gekeken, superveel cupcakes gemaakt en alles opgegeten en ook heerlijk gegeten bij (schoon)familie.![]()
Jammer dat het alweer voorbij is.
zijn die bij jullie ook zo duur (ruim 100 euro aan readers per periode)?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:42 schreef Yreal het volgende:
Straks maar eens boeken en readers gaan bestellen
Readers zijn er voorlopig toch nog niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:42 schreef Yreal het volgende:
Straks maar eens boeken en readers gaan bestellen
oh mooizo. hoop stiekem dat ze voor alle vakken gewoon op blackboard worden gepubliceerd. geweldig is datquote:Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Readers zijn er voorlopig toch nog niet?
duidelijk. Blij dat ik voor internationaal belastingrecht en grondslagen Europees belastingrecht de boeken voor beide voor samen 12 euro heb kunnen kopen.quote:
Dat mag vanwege copyright niet. Ik heb wel eens een vak gevolgd waarbij de docent een .zip rondstuurde met daarin alle teksten. Dat deden wel meer mensen, maar toen kreeg de faculteit het aan de stok met stichting Breinquote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh mooizo. hoop stiekem dat ze voor alle vakken gewoon op blackboard worden gepubliceerd. geweldig is dat
Ik bedoel de readers. Goederenrecht deed dat, evenals de fiscale vakken. Als je toch al op je laptop werkt is dat een stuk handiger en bespaart veel geld en bomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat mag vanwege copyright niet. Ik heb wel eens een vak gevolgd waarbij de docent een .zip rondstuurde met daarin alle teksten. Dat deden wel meer mensen, maar toen kreeg de faculteit het aan de stok met stichting Brein
Klinkt goed!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:36 schreef Keyos het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Wat gaat er nou gebeuren met de meeting, gaat het door of niet?
In ieder geval, heb waarschijnlijk zeer binnenkort een huis in het centrum van Rotterdam, ben vreselijk blij als dit doorgaat. Morgen gaan we kijken dus dan weet ik meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |