Vind het wel gaaf overall gezien. Maar ach voor die 3x per jaar dat ik naar de bios ga..:Pquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nou het vervelende, dat heeft de Pathé in Rotterdam niet. Ik had de hoop dat IMAX het 3D aangenaam zou maken, maar dat viel gewoon vies tegen. Nee, ik zal nooit een 3D fan worden, ook op mijn 3DS staat 3D altijd uit, voegt in mijn ogen weinig toe.
Echt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Die brilletjes moet je aan het eind weer inleveren he slimmerd
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Die brilletjes moet je aan het eind weer inleveren he slimmerd
Ligt aan de bios en de techniek die ze gebruiken. Bij pathe mag je ze houden. De imax brillen moeten wel weer terug.quote:
In deze contreien noemen we dat een pretentieus stuk stront.quote:
Striking!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
In deze contreien noemen we dat een pretentieus stuk stront.
Haha ja. Aandoenlijk om te zien hoe hij in bijna elke post zelf bevestigt dat zijn studie (electrotechniek) de juiste keus is en dat het één van de zwaarste studies is die je kunt volgen.quote:
Meestal is het zo dat als mensen heel vaak bevestigen dat ze iets leuk vinden of dat ze van een bepaald niveau zijn is het tegendeel waar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha ja. Aandoenlijk om te zien hoe hij in bijna elke post zelf bevestigt dat zijn studie (electrotechniek) de juiste keus is en dat het één van de zwaarste studies is die je kunt volgen.![]()
Hoe vaker hij dat voor zichzelf bevestigt, hoe meer het lijkt dat hij doodongelukkig is met zijn studie.
het is best aandoenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef Speedy_T het volgende:
Waarom zo veel aandacht schenken aan zo'n gast?
Zullen we het hier niet laten verworden tot een Bram-praatclub.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef Speedy_T het volgende:
Waarom zo veel aandacht schenken aan zo'n gast?
Eeens! Dat is het wel het laatste wat we moeten willen hierquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zullen we het hier niet laten verworden tot een Bram-praatclub.
bier drinken, best wel veel enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Speedy_T het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oudejaarsavond?
Niks bijzonders eigenlijk. Vier eigenlijk niet zo heel uitbundig meer O&N. Wel gedaan maar laatste paar jaa niet meer zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Speedy_T het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oudejaarsavond?
Geen Taittinger ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bier drinken, best wel veel enzo
Had eerst een redelijk groot huisfeest gepland staan ergens in het centrum. Maar dat gaat wegens omstandigheden niet door. Gelukkig zit ik met een groot gedeelte van m'n vriendengroep in hetzelfde schuitje dus dat komt wel goed verwacht ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Vier eigenlijk niet zo heel uitbundig meer O&N. Wel gedaan maar laatste paar jaa niet meer zo.
Jij?
Dàt nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Had eerst een redelijk groot huisfeest gepland staan ergens in het centrum. Maar dat gaat wegens omstandigheden niet door. Gelukkig zit ik met een groot gedeelte van m'n vriendengroep in hetzelfde schuitje dus dat komt wel goed verwacht ik.
Maar ik neem aan dat je niet in je eentje zit toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |