SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat was: trouwenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat was pas 7 jaar later, ik moest eerst nog de grootste fout van mijn leven maken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom adviseer ik je dus om jezelf er zo snel mogelijk uit te halenDoe m'n best
![]()
![]()
Ik hoop dat ik dat overgeslagen heb, anders ben ik er nu mee bezigquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grijsbaardmansquote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik verveel me de tering, dus goeieavond allemaal!! Morgen nieuwe auto voor mijn mamsie kopen!!![]()
![]()
![]()
Truste Buurmeis!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie.
![]()
Geld teveel?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik verveel me de tering, dus goeieavond allemaal!! Morgen nieuwe auto voor mijn mamsie kopen!!![]()
Ik had altijd als doel om mezelf te worden. Weet alleen niet of ik daar nou zo blij van wordtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt wel veranderen, mits je dit zelf wil en niet om aan iemands anders evenbeeld te voldoen.
![]()
![]()
Goed plan. Welterustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ben getrouwd met mijn eerste liefde ooit, dus altijd in het achterhoofd: "was dit slim?"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tjah, daar kan ik weinig van zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd als doel om mezelf te worden. Weet alleen niet of ik daar nou zo blij van wordt. Ik heb voor mezelf wel een idee waar ik heen wil gaan en daar ben ik mee aan het werken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |