Dogma herken ik alleen nog aan:quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I agree dat je Dogma en Stigmata elk in 10 sec. kan kijken zonder enkele highlights te missen maar hee.... Fallen heeft wel een bazensoundtrack....
Moet je maar opschietenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Had net een goede TT maar oke. Een meid die bij me in de schuld staat is ook niet verkeerd. Hé Joysa!
Ik wou gewoon er een kwaliteitstopic van maken door een supergrappige TT te plaatsen. Maar nu zullen jullie nooit weten hoe het ook had kunnen zijnquote:
Mijn milkshakes overtreffenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik wou gewoon er een kwaliteitstopic van maken door een supergrappige TT te plaatsen. Maar nu zullen jullie nooit weten hoe het ook had kunnen zijn
Exactly.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
Denken dat je Joysa in het rood kan zetten. Ze maakt je helemaal grandioos kapot.
ja joh... en silent Bob en die vriend van hemquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dogma herken ik alleen nog aan:
[ afbeelding ]
I can teach you, but i have to chargequote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn milkshakes overtreffen
[..]
Exactly.
jayquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja joh... en silent Bob en die vriend van hem
Vlees > visquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Milkshakes...pfoeh, ik zit helemaal vol man!
Heb vis gegeten. En wat heb ik gisteren gegeten? Nog meer vis!
Ik heb een film gekregen als cadeau.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Oke dat word films kijken, een keer.
Memento doel jij op.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe heet die ene film ook alweer. Momenta ofzo? Van die persoon die elke dag zijn geheugen weer kwijt is ofzo en dan met briefjes elke dag door komt om dingen te weten.
Wat is dit? Waarom krijg je een filmquote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een film gekregen als cadeau.
Ik denk dat we wel kunnen raden wat er op die film staat hequote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dit? Waarom krijg je een film
Horror kan ik wel kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dit? Waarom krijg je een film
Jij in de hoofdrol zag ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen raden wat er op die film staat he
Hm, veel bloed en gorequote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen raden wat er op die film staat he
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En ik heb deel 2 wel gezienfilms zijn meer mijn ding lieverd
ik ben als de pro onder de filmkijkers
Nee maar serieus heb wel veel gezien.
Mooi dan regel ik de hapjesquote:
Ja echt welquote:
Rent...quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
Als je films meebrengt ben je welkom engel. Oh en naaktheid, we hebben meer naaktheid nodig.
Ik kan de BL... ondertussen goed hebben hoor ... de allereerste keer had ik alleen zoiets van DAFUQquote:
Nee... volgens mij heb ik alleen die oude gezien >>> deze dus Judge Dredd (1995) - IMDbquote:
Memento ....quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe heet die ene film ook alweer. Momenta ofzo? Van die persoon die elke dag zijn geheugen weer kwijt is ofzo en dan met briefjes elke dag door komt om dingen te weten.
Goed, hoe laat ben je er?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan de BL... ondertussen goed hebben hoor ... de allereerste keer had ik alleen zoiets van DAFUQDie zin heb ik nu al tig keer gehoord
/
Het is muhahaha klojo!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hoho, ik wil niet alle credits hebben, Muhaha en Murdera leveren ook een puike prestatie
Idem. Wist niet eens dat er weer een nieuwe was!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... volgens mij heb ik alleen die oude gezien >>> deze dus Judge Dredd (1995) - IMDb
Jij mag me Koning noemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verzin dan ook een normale artiestennaam jonguh
Hoe groot is je apparaat?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij jou ... of bij mij... mag jij kiezen
ja 3D als ik mij niet vergis.... ik haat 3D ...quote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Wist niet eens dat er weer een nieuwe was!
Ben hem nu aan het downloadenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Wist niet eens dat er weer een nieuwe was!
ik ookquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja 3D als ik mij niet vergis.... ik haat 3D ...
Mijn username is ook wel wat makkelijker dan die van muahahahahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij wou toch ook niet joysie genoemd worden zonet?
Stokslagen voor jou! Duizenden totdat je rug helemaal vol bloed zit, dan ga ik er met de pener doorheenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn username is ook wel wat makkelijker dan die van muahahahahaha
Oja... ik weet niet waar ik heen moetquote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Murdera het volgende:
http://jameshetfieldsoundboard.com/
[..]
Hou ik je aan.
Met de mijne hebben mensen nogal eens moeitequote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn username is ook wel wat makkelijker dan die van muahahahahaha
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stokslagen voor jou! Duizenden totdat je rug helemaal vol bloed zit, dan ga ik er met de pener doorheen.
Drink je dat echt dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met de mijne hebben mensen nogal eens moeite-_-
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... ik weet niet waar ik heen moetdit gaat goed komen ... over tig jaar
Daarom zeg ik altijd koffie en niet magnetronkoffiequote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met de mijne hebben mensen nogal eens moeite-_-
hehehequote:
mja... als ze het beter gaan gebruiken dan ga ik het ook vast leuk vindenquote:En ik ben rebels, ik hou van 3d, love it!
Nee, maar ze spellen altijd "magentronkoffie" of zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij koffie kan ik het nog begrijpen, dat doe ik ook alleen mijn naam? Kom op zo moeilijk issie nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom zeg ik altijd koffie en niet magnetronkoffie
Dat is je hele muur onderhandquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel .... in mannenmaten .... ik zeg 80 inch
Gewoon lcdtje niet zo groot dus
Slimme meid ben jijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom zeg ik altijd koffie en niet magnetronkoffie
is dat 80 inch in hiergaanwedans maat of meer de 80=60 inch maat van moehahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel .... in mannenmaten .... ik zeg 80 inch
Gewoon lcdtje niet zo groot dus
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ze spellen altijd "magentronkoffie" of zoietsIk kan ook niet spytoolen omdat iedereen altijd joy zegt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik mezelf spytool kom ik honderden keren 'let's dan for joy division' & 'happy happy joy joy' tegen.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jou maat zal kleiner uitvallen, je moet wat doen om chickies te scoren hequote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
is dat 80 inch in hiergaanwedans maat of meer de 80=60 inch maat van moehahaha
Ik zeg ook wel eens Muhahahaha. Dat haha gedeelte tikt zo lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij koffie kan ik het nog begrijpen, dat doe ik ook alleen mijn naam? Kom op zo moeilijk issie niet.
[..]
Dat is je hele muur onderhand.
Ik spytool opquote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan ook niet spytoolen omdat iedereen altijd joy zegt..
als ik mezelf spytool kom ik honderden keren 'let's dan for joy division' & 'happy happy joy joy' tegen.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik spytool op
muh
muha
muhaha
muhahaha
muwhahaha
muha
h
rhaerh
ae3463
352
5
SNAP JE ?
Koffie kan ik ook niet spytolen. En als ik magnetron spytool, kom ik in eet-topics terechtquote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan ook niet spytoolen omdat iedereen altijd joy zegt..
als ik mezelf spytool kom ik honderden keren 'let's dan for joy division' & 'happy happy joy joy' tegen.
Magnetronvoer topics pas jij ook wel tussen toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koffie kan ik ook niet spytolen. En als ik magnetron spytool, kom ik in eet-topics terecht
Maakt niet uit, zolang mensen maar oprecht geloven dat hij 80 inch is en ik me niet hoef te bewijzen ben ik heel tevredenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou maat zal kleiner uitvallen, je moet wat doen om chickies te scoren he.
gelukkig ook de gimme fue gimme fai gimme dawazadawa ook ertussenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Murdera het volgende:
http://jameshetfieldsoundboard.com/
[..]
Hou ik je aan.
kan ik nog wel wat van leren jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Magnetronvoer topics pas jij ook wel tussen toch?
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gelukkig ook de gimme fue gimme fai gimme dawazadawa ook ertussen
magnetronpatat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in L-city.. geen ideequote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hedde gai geen lokale turk?
Dus .... er zit ook al verschil tussen de mannenmatenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
is dat 80 inch in hiergaanwedans maat of meer de 80=60 inch maat van moehahaha
zoetquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel lekker ja. Gezout of gezoet?
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij niet kennen. Wanneer kom je langs
.
quote:De grootste R&P-huilie:
Benzin?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, en die R&P verkiezingen. Ik denk dat ik al weet wie in deze categorie gaat winnen:
[..]
WAT IS DEZE?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kaneeeeel
wanneer kom je drankje doen
Euhm, zaterdag?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kaneeeeel
wanneer kom je drankje doen
Ja veel mannen hier overdrijven nogal eens over hun lengte. Ik niet. Mijne is een solide 80 inch, geen inch bijgeteld ofzo die eraf hoeft te worden getrokken enzo snap je..quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus .... er zit ook al verschil tussen de mannenmaten
Als je zoute popcorn eet gaat het nooit werkenquote:
wat slecht, ik moest wel lachenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja veel mannen hier overdrijven nogal eens over hun lengte. Ik niet. Mijne is een solide 80 inch, geen inch bijgeteld ofzo die eraf hoeft te worden getrokken enzo snap je..
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Zie je dit Joy, mur wil je niet plezieren.
De What?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gelukkig ook de gimme fue gimme fai gimme dawazadawa ook ertussen
Staat wel in mijn eisenlijst.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je zoute popcorn eet gaat het nooit werken
Is goed. Vrijdag kan ik iig niet.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat wel in mijn eisenlijst.
Maar wel iets onders de plaats van wc-papier orientatie.
Je kan zaterdag niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed. Vrijdag kan ik iig niet.
Eerlijk gezegd hoop ik dat ik zaterdag ook niet kan. Ik hoop dan met mijn lippen vast te zitten aan een leuk meisje.
Ach, je kent me. Ik kan zaterdag.
En vrijdag ook als ze je op tijd weten te bereiken.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat ik zaterdag ook niet kan. Ik hoop dan met mijn lippen vast te zitten aan een leuk meisje.
Positief denken Kaneel, jij gaat gewoon een toffe date hebben zaterdagquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met ons gaat het echt nooit meer wat worden.quote:
Ik geloof dat je het verkeerd begrepen hebt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vanaf welk moment zijn we trouwens van het plan afgestapt om in de kelder van engel ons te laten sodomiseren door allerlei foksters en zijn we gaan praten over eten, popcorn e.d...
WIL JIJ 'M SERIEUS ANDERSOM?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met ons gaat het echt nooit meer wat worden.
Jammer. Het had zo mooi kunnen zijn.
Denk 't wel ja. Tenminste,. mijn stem gaatie wel krijgen!quote:
Ik ga je nog wel eens evangeliseren het uitleggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
WIL JIJ 'M SERIEUS ANDERSOM?
dat werkt toch niet man
Kree kon ook hé. en Magenetonkoffie natuurlijk ookquote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Tenminste,. mijn stem gaatie wel krijgen!
De rest van de categoriën weet ik trouwens nog niet, alleen die ene!
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja veel mannen hier overdrijven nogal eens over hun lengte. Ik niet. Mijne is een solide 80 inch, geen inch bijgeteld ofzo die eraf hoeft te worden getrokken enzo snap je..
Nah, kree is misschien wel een goeie 2e en die magentronkoffie post zowat nooit meer in R&Pquote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kree kon ook hé. en Magenetonkoffie natuurlijk ook
Inderdaad, als het er maar hangtquote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Alsof het boeit hoe dat schijtpapier hangt.
JAquote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Alsof het boeit hoe dat schijtpapier hangt.
Autistquote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
JA
als ie bij iemand verkeerd hangt draai ik het om
Ik had Huppel haar furie over me heengekregen omdat ik haar rol goedgehangen had.quote:
quote:
Vrijdag komen er homies langs om te gourmetten. Geen leuke dames dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
En vrijdag ook als ze je op tijd weten te bereiken.
Geen date Roy. Werk.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Positief denken Kaneel, jij gaat gewoon een toffe date hebben zaterdag
Nee dan kom ik op 113 inch uit.. ik wil ook niet overdrijven. 80 inch is respectabel genoeg en als je dat niet genoeg vind dan zoek je maar een man die meer heeftquote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke dus de formule van Maat /3 x5 - 20 is bij dezen correct?
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
JA
als ie bij iemand verkeerd hangt draai ik het om
In an odd way passen we toch wel bij elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had Huppel haar furie over me heengekregen omdat ik haar rol goedgehangen had.
Dat weet ik, was ik bijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had Huppel haar furie over me heengekregen omdat ik haar rol goedgehangen had.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Date, werk, als het resultaat maar is dat jouw lippen op de hare eindigenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet werken tot 9. Als het mee zit, werkt de dame in kwestie dan ook.
Dan moet het nog mee zitten dat ze mij ook niet zitten.
[..]
Vrijdag komen er homies langs om te gourmetten. Geen leuke dames dan.
[..]
Geen date Roy. Werk.
Positive thinking!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan dan weer zo vrolijk worden van mensen die onthouden wat ik doequote:
Ja heel vreemd is dat, de dingen die ik zelf doe vergeet ik, maar van andere niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dan weer zo vrolijk worden van mensen die onthouden wat ik doeBetekent dat ik weer wat meer kan drinken.
Dit.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Date, werk, als het resultaat maar is dat jouw lippen op haar anus eindigen
Dank.quote:
Dat is het belangrijkste ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Date, werk, als het resultaat maar is dat jouw lippen op de hare eindigen
Voor mijn doen ben ik enorm positief.quote:
Ach, de nieuwe mij kennende, zou me dit niet eens verbazen.quote:
Goedzo!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor mijn doen ben ik enorm positief.
O gatver wat ranzigquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Toch twijfel ik altijd of je dan ook het eruit moet zuigen als je lippen op de anus zitten of dat je het zachtjes los moet likken/weken.
ROFL... wat hebben mannen toch met steeds langer moeten zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dan kom ik op 113 inch uit.. ik wil ook niet overdrijven. 80 inch is respectabel genoeg en als je dat niet genoeg vind dan zoek je maar een man die meer heeft
Ze willen de eikel in je mond zien natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ROFL... wat hebben mannen toch met steeds langer moeten zijnWe zijn echt niet eeuwig oprekbaar ofzo...
Nee daarom zijn jullie ook zo gemaakt dat het kan scheurenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ROFL... wat hebben mannen toch met steeds langer moeten zijnWe zijn echt niet eeuwig oprekbaar ofzo...
Nou ... ik durf best te zeggen dat ik niet altijd even goed oplette bij bio, maar dat gaat dus niet werken he...quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze willen de eikel in je mond zien natuurlijk.
Jawel joh, gewoon zo naar boven kronkelenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ... ik durf best te zeggen dat ik niet altijd even goed oplette bij bio, maar dat gaat dus niet werken he...
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee daarom zijn jullie ook zo gemaakt dat het kan scheuren
hehequote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon zo naar boven kronkelen.
dan moet het via je pisbuis.. nomnomquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ... ik durf best te zeggen dat ik niet altijd even goed oplette bij bio, maar dat gaat dus niet werken he...
that MI....quote:Op woensdag 26 december 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
dan moet het via je pisbuis.. nomnom
Ow ik pak je wel in je reet anders.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets over, over een vrouw van 70 ofzo, die al die jaren met haar man seks had gehad. De dokter deed toen onderzoek en ontdekte een intact maagdenvlies. Bleek die kerel zijn leuter in haar pisbuis te hebben geramd.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Even om je wat op te geilen
Ja, dat heb ik ook eens gehoord inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets over, over een vrouw van 70 ofzo, die al die jaren met haar man seks had gehad. De dokter deed toen onderzoek en ontdekte een intact maagdenvlies. Bleek die kerel zijn leuter in haar pisbuis te hebben geramd.
Broodje aap, geloof ik niks vanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets over, over een vrouw van 70 ofzo, die al die jaren met haar man seks had gehad. De dokter deed toen onderzoek en ontdekte een intact maagdenvlies. Bleek die kerel zijn leuter in haar pisbuis te hebben geramd.
quote:
Ik kreeg spontaan pijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook eens gehoord inderdaad
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broodje aap, geloof ik niks van. Sowieso infecteerd dat vrij snel bij de meeste vrouwen...
Ze vond het lekker blijkbaarquote:
Ze zij dat het de eerste maanden ofzo wel erg pijn deed.quote:
Het scheelt maar een cm ofzo natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg spontaan pijn.
[..]
Zou best kunnen.
Doet me denken aan een filmpje van een vent die allerlei sateprikkers in zijn pener stopt (via plasbuisje dus ook)quote:Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zij dat het de eerste maanden ofzo wel erg pijn deed.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]![]()
Niet vergeten dat ik je 200 karmapunten gaf hédan kan ik zoiets doen en ermee wegkomen
Dat doet seks bij sommige vrouwen in het begin toch wel dus zo raar is dat nu ook weer nietquote:Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zij dat het de eerste maanden ofzo wel erg pijn deed.
Nee maar toch druk je dan wel flink door, harder dan anaal lijkt me. Dan ben je toch wel een prutser als je dat niet door hebt als je die vent bentquote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet seks bij sommige vrouwen in het begin toch wel dus zo raar is dat nu ook weer niet
mag het ook een bacardi dragonberry zijn... of wijn... dat heb ik nogquote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke vooruit 300nu bier voor me halen ja?
En wat voor een domme kut (no phun) ben je dan als je een vent je in dat gat laat neukenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar toch druk je dan wel flink door, harder dan anaal lijkt me. Dan ben je toch wel een prutser als je dat niet door hebt als je die vent bent
Die is in 2 seconde uitgepistquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
hoe fucking huge zal die pisstraal dan wel niet zijn van dr
Ja beide weten ze niet echt perfect dan hoe het werkt neequote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat voor een domme kut (no phun) ben je dan als je een vent je in dat gat laat neuken
Ja dat mag ook, mits je meedrinkt. Alleen drinken is minder leukquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag het ook een bacardi dragonberry zijn... of wijn... dat heb ik nog
ik doe braaf met je mee ... wel in mijn tempoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat mag ook, mits je meedrinkt. Alleen drinken is minder leuk
Nou dan is die fles zo leegquote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik doe braaf met je mee ... wel in mijn tempo
Of je moet dood willenquote:
Ontmoedig haar nou niet. Een groot adje is niks mis mee.quote:
Ze is aan het kitsenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ontmoedig haar nou niet. Een groot adje is niks mis mee.
Voel je het al wat werken engel?
Hele fles sterke drankquote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee... ik heb wat meer nodig denk ik ....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat niet, dan heb je er maar een paar uur nog profijt van.. wat denk jij...quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hele fles sterke drankwil je haar dood hebben?
Oke nou ja. Waar blijft mijn drankje eigenlijk?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik heb wat meer nodig denk ik ....
Dat 1 liter sterke drank 40% adden dodelijk kan zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat niet, dan heb je er maar een paar uur nog profijt van.. wat denk jij...
Oke ja maar misschien overleeft ze het wel. Die kans is er ook hé.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat 1 liter sterke drank 40% adden dodelijk kan zijn
Dat risico zou ik niet durven nemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja maar misschien overleeft ze het wel. Die kans is er ook hé.
Mietjequote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat risico zou ik niet durven nemen.
Ik? Ja dat klopt (insert gay smily)quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik? Ja dat klopt (insert gay smily)
You made my dayquote:
Geef mij maar een whiskey neatquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef -Engel- het volgende:
Ja hee ... eenmaal een mixje voor de heer hier komt ie dan..... ik heb geen ijs trouwens.... dus
Ik meld het hier ook evenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alweer? 30 secondes geleden ging je ook al pitten!
LOLquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met de nadruk op "geweest"![]()
Ik ken jou nog niet! Aangenaam, ik ben magnetronkoffiequote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ja, ik heb alle gezelligheid weer gemist.
Ik ken heel veel mensen hier nog niet, haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet! Aangenaam, ik ben magnetronkoffie
Ik ben hier ook niet meer zo vaak (omdat het vaak nogal doods is hierquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen hier nog niet, haha.
Hoi, ik ben AlbinoBambi. Word ook wel gewoon Bambi genoemd.
Nou, ik zag het. Zo'n 2 topics volgekletst!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet meer zo vaak (omdat het vaak nogal doods is hier), maar vanavond was het best wel druk!
Ach, het meeste heb ik wel gemist. Was pas half 11 thuis of zo. Kerst he?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik zag het. Zo'n 2 topics volgekletst!
Ja precies.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, het meeste heb ik wel gemist. Was pas half 11 thuis of zo. Kerst he?
Jij een leuke kerst gehad?
Ook gezellig met familiequote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb een hele fijne kerst gehad, lekker ontspannen met familie. Hoe was jouw kerst?
Kijijk, goed bezig!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook gezellig met familie
En morgen nog eventjes richting m'n zus
Dus 't is nog niet voorbij voor mij!
Het is trouwens drukker in de sex sc nuquote:
Maarquote:
Ah en wat was je conclusie?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef -Engel- het volgende:
Zo .... ik heb de hele dag een document gereviewd
Ze leeft nog dus het zal wel kloppenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah en wat was je conclusie?
Dat dit stuk.... i.p.v. 120 pagina's ook wel in 50 had gekund.... de kerel is het nu aan het herschrijvenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah en wat was je conclusie?
Ja, het is een lekkere knul jaquote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow ja klinkt wel een beetje als mij, dat gedeelte over het veel typen hehe. Het gedeelte over herschrijven wat minder dan weerEn wat een lieve kerel ja. Zomaar koffie voor je halen
hehehe met zo'n heerlijk schuimlaagjequote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dat ook nogde koffie extra romig gemaakt zeker
Ik word er bijna nat van al. Kan me alleen maar voorstellen hoe jij het ervaren hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe met zo'n heerlijk schuimlaagje
Nou ik was zo druk met reviewen dat die koffie bijna koud was....quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik word er bijna nat van al. Kan me alleen maar voorstellen hoe jij het ervaren hebt
Hoe kan ik je helpen schat?quote:
ow dat is dan wel weer jammer. Maar ja hij wou vast nog wel weer een romige koffie voor je makenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ik was zo druk met reviewen dat die koffie bijna koud was....
Hij wilde ook best water voor mij halenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ow dat is dan wel weer jammer. Maar ja hij wou vast nog wel weer een romige koffie voor je maken
Zo wat een droomman zegquote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij wilde ook best water voor mij halen
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zo wat een droomman zegHeb je zijn nummer?
Ow dat antwoord wou ik niet horenquote:
Dat ligt er aanquote:Op donderdag 27 december 2012 18:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dat antwoord wou ik niet horennu straks ben je misschien niet meer te hosselen dus?
Dat is eerst zien en dan geloven natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Er is hoopMijn koffie is veel romiger hoor dan die van hem..
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is eerst zien en dan geloven natuurlijk
Nee... dat dan weer nietquote:Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I made a believer out of you
neuh ook niet echtquote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar je bent wel overtuigd toch?![]()
nee.... zonder die gele spons is het net beter .... al vind ik deze van Skrillex niet zo bestquote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
zo is skrillex nog best wel oke hehe
I knowsquote:Op donderdag 27 december 2012 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou oke misschien was zijn koffie beter dan de mijne. Daar gaat het ook niet om!
ja man ....quote:Op donderdag 27 december 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dont do insult to injury joo, might come back and hurt you
Kijk theequote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Genoeg gelul over koffie gehad. Laten we het over thee hebben
De thee die ik zou maken zou wél beter zijn dan zijn thee in ieder geval. Laten we daar wel het even over eens zijn in ieder geval. Geen discussie mogelijkquote:
Eens isquote:Op donderdag 27 december 2012 18:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
De thee die ik zou maken zou wél beter zijn dan zijn thee in ieder geval. Laten we daar wel het even over eens zijn in ieder geval. Geen discussie mogelijk
Gelukkig maar. Mijn concurrentiedrift werpt zijn vruchten af merk ik. My place of die van jou?quote:
Normaal droom je over oorlog en verwoesting?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik had laatst zomaar een avond vol dromen over zoenen, omarmen, liefde...weird.
Zo'n beetje wel ja, ik kijk niet op een dooie meer of minder. Uiteraard zorg ik er wel voor dat aan het einde van m'n droom ik m'n hoofd nog wel heb itt de rest.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Normaal droom je over oorlog en verwoesting?
Ja herkenbaar. Lucide dromen heet dat. Ik stuur het altijd richting een beschaving bestaande uit meiden en mijquote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel ja, ik kijk niet op een dooie meer of minder. Uiteraard zorg ik er wel voor dat aan het einde van m'n droom ik m'n hoofd nog wel heb itt de rest.
Heee... die droom had ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik had laatst zomaar een avond vol dromen over zoenen, omarmen, liefde...weird.
Fok!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Mijn concurrentiedrift werpt zijn vruchten af merk ik. My place of die van jou?
Oeee.... wat is je fantasie dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daar gaat mijn fantasieeven warm eten nu
pro-gamen samen, warcraft 3 afwisselen met world of warcraft, samen gamergrapjes verzinnen en die uitwisselen en gamertags bedenken en samen baseraids uitvoeren.. je weet wel, the usualquote:Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oeee.... wat is je fantasie dan?
Wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
pro-gamen samen, warcraft 3 afwisselen met world of warcraft, samen gamergrapjes verzinnen en die uitwisselen en gamertags bedenken en samen baseraids uitvoeren.. je weet wel, the usual
O gaafquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
pro-gamen samen, warcraft 3 afwisselen met world of warcraft, samen gamergrapjes verzinnen en die uitwisselen en gamertags bedenken en samen baseraids uitvoeren.. je weet wel, the usual
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O gaaf
Regel dan wel ff een pc waarop dat kan .... want die van mij is bagger
Ik zeg en doe gewoon wat meiden willen horen en doen. Maakt meiden wild.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |