Dogma herken ik alleen nog aan:quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I agree dat je Dogma en Stigmata elk in 10 sec. kan kijken zonder enkele highlights te missen maar hee.... Fallen heeft wel een bazensoundtrack....
Moet je maar opschietenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Had net een goede TT maar oke. Een meid die bij me in de schuld staat is ook niet verkeerd. Hé Joysa!
Ik wou gewoon er een kwaliteitstopic van maken door een supergrappige TT te plaatsen. Maar nu zullen jullie nooit weten hoe het ook had kunnen zijnquote:
Mijn milkshakes overtreffenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik wou gewoon er een kwaliteitstopic van maken door een supergrappige TT te plaatsen. Maar nu zullen jullie nooit weten hoe het ook had kunnen zijn
Exactly.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
Denken dat je Joysa in het rood kan zetten. Ze maakt je helemaal grandioos kapot.
ja joh... en silent Bob en die vriend van hemquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dogma herken ik alleen nog aan:
[ afbeelding ]
I can teach you, but i have to chargequote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn milkshakes overtreffen
[..]
Exactly.
jayquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja joh... en silent Bob en die vriend van hem
Vlees > visquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Milkshakes...pfoeh, ik zit helemaal vol man!
Heb vis gegeten. En wat heb ik gisteren gegeten? Nog meer vis!
Ik heb een film gekregen als cadeau.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Oke dat word films kijken, een keer.
Memento doel jij op.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe heet die ene film ook alweer. Momenta ofzo? Van die persoon die elke dag zijn geheugen weer kwijt is ofzo en dan met briefjes elke dag door komt om dingen te weten.
Wat is dit? Waarom krijg je een filmquote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een film gekregen als cadeau.
Ik denk dat we wel kunnen raden wat er op die film staat hequote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dit? Waarom krijg je een film
Horror kan ik wel kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dit? Waarom krijg je een film
Jij in de hoofdrol zag ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen raden wat er op die film staat he
Hm, veel bloed en gorequote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen raden wat er op die film staat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |