SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is het nog naar de juiste plaatsen toe te masseren?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Oh schat wat heb jij dikke tenenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is het nog naar de juiste plaatsen toe te masseren?
Nee dank je
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 21:20:39 ]![]()
Die dikke tenen zijn idd een moodkiller. Goed gedaan!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Oh schat wat heb jij een dikke tenen
Nee dank je
Gewoon er af neukenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dikke tenen zijn idd een moodkiller. Goed gedaan!![]()
![]()
![]()
Omdat je het zo lief vraagt, vooruit dan maar.quote:
Gaarne het te filmen en naar mij sturenvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Ik vroeg helemaal niksquote:Op woensdag 26 december 2012 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, vooruit dan maar.![]()
Raar volk jullie!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hebbert!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
Gaarne het te filmen en naar mij sturenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou toch zweren dat er eerst een 'alsjeblieft' achter stond.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]En jij bent volstrekt normaal?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vies, nat gedoequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerst ff met zand strooien voor de penetratie, dan blijft 't droog en schuurt het lekker.quote:
@air. Goed plan!
@vin en lola. Vies he.
@spez. Zoep'n!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja gadverquote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
@air. Goed plan!
@vin en lola. Vies he.
@spez. Zoep'n!
Hoe gaat Dexter?![]()
Correctie; wat een kut avondquote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee nu. Met nye gewoon thuis, vuurwerk kijken.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoe spannend!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Karin Bloemen op Ned1
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is het nut van een aparte speel-tvquote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jongens blijven opze spelen op de wii
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het onzin.. er is toch geen fuck op tvquote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is het nut van een aparte speel-tv![]()
![]()
naar boven? Je woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga zo boven maar lotr kijken, genoeg gezellig gedaan deze dagen.
Ik ben toen alle leukigheid op was, in de auto naar huis gestapt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ideaal toch. Hele dag in trainingsbroek op de bank onder een warme deken met alleen maar snoep en andere ongezonde meuk binnen handbereik.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom kijkt iedereen lotr met de kerst... Lange films zodat de kerst sneller voorbij gaat?
Bij ons ontstond een kleine familie ruzie om een simpel koekje, terwijl de hele tafel vol lag met chocolade e.d."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik loop al 2 dagen in een jurkjequote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal toch. Hele dag in trainingsbroek op de bank onder een warme deken met alleen maar snoep en andere ongezonde meuk binnen handbereik.![]()
beetje mooi wezen![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loop al 2 dagen in een jurkje![]()
beetje mooi wezen
Ik kijk geen lotr!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom kijkt iedereen lotr met de kerst... Lange films zodat de kerst sneller voorbij gaat?
Laatste 15 minuten!
[b]AirwiN schreef [/b]
De spannendstequote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk geen lotr!
Laatste 15 minuten!![]()
![]()
LOTR is toch oud.... beetje cabaret is wel vermakelijk
Dafuq?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Bij ons ontstond een kleine familie ruzie om een simpel koekje, terwijl de hele tafel vol lag met chocolade e.d.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb gister de Caribbean Combo gezien.. dat was wel vermaakquote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef fietsie het volgende:
LOTR is toch oud.... beetje cabaret is wel vermakelijk![]()
Eindelijk nog iemand!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar wil ik ook best naar kijken in mijn trainingsbroek vanaf de bank hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
beetje mooi wezenAl weet ik niet of, in tegenstelling tot LotR, of het dan 9 uur bij alleen kijken blijft.
Bah, bah, bah. Het wordt tijd dat het 2 januari wordt
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mn tante had t laatste koekje gepakt en voor dr neer gelegd voor bij de koffie. Toen pakte mn nichtje t snel afquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje mooi wezen
Pics?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja eindelijk naar de fysioquote:Op woensdag 26 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bah, bah, bah. Het wordt tijd dat het 2 januari wordt![]()
![]()
Hier ookquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nog geen fysio gehad dan?quote:
Ik dan eindelijk naar de huisarts
Want?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bah, bah, bah. Het wordt tijd dat het 2 januari wordtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb ik de laatste act van gezien, ik was te laatquote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister de Caribbean Combo gezien.. dat was wel vermaak
Daar heeft de rest toch niks aan.quote:
Nee feestdagen he? moeilijk moeilijkquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog geen fysio gehad dan?
Ik dan eindelijk naar de huisarts
JA stom![]()
![]()
Eindelijk naar de huisarts. 3 weken geleden een afspraak gemaakt.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Oja, maar ik dacht dat je tussendoor nog wel ergens fysio had.. Stom zegquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee feestdagen he? moeilijk moeilijk
JA stom
En de HAP vond het niet urgent genoeg?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eindelijk naar de huisarts. 3 weken geleden een afspraak gemaakt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed gedaan, het laatste koekje claimen is not donequote:Op woensdag 26 december 2012 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn tante had t laatste koekje gepakt en voor dr neer gelegd voor bij de koffie. Toen pakte mn nichtje t snel af
Nope. Overgehypte zooi.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, het is ook niet urgent genoeg. Daar hoef ik de HAP niet eens voor te bellen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de HAP vond het niet urgent genoeg?
Maar dat betekent niet dat ik er geen last van heb, natuurlijk
Mn nichtje en ik hadden samen de hele schaal al leeg gegetenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed gedaan, het laatste koekje claimen is not donemn tante had nog niks gehad
Net als Dexter.quote:
Sjah dan is het bummer....quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet urgent genoeg. Daar hoef ik de HAP niet eens voor te bellen.
Maar dat betekent niet dat ik er geen last van heb, natuurlijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik dacht altijd dat ik de enige wasquote:
Volgens mij denkt iedereen dat die LOTR niks aan vindquote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was
[ afbeelding ]![]()
![]()
Smaken verschillen he.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou vooruitquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heeft de rest toch niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee helaasquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, maar ik dacht dat je tussendoor nog wel ergens fysio had.. Stom zegneem maar een molletje voor de pijn
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Nou vooruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat die LOTR niks aan vind
Dit is waar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vooruit
*dat kan korter*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee helaasneem maar een molletje voor de pijn
-=MEP=- -=MEP=- <-- zelfcorrectie
Ik ook!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was
[ afbeelding ]![]()
En nu ook weer met hobbit.
Kutdwergen allemaal!
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat ze lekker daar in Nieuw Zeeland blijven ofsoquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Kutdwergen allemaal!
Inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Kutdwergen allemaal!![]()
![]()
Deel 1 heb ik gezien... Echt geen ruk aan.... Verder overhypte zooiDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, preciesquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Kutdwergen allemaal!
De hobbit werd Goed afgekraakt. Ik vond het boek wel Beter Dan Dat van lotr, maar moet De Film Nog zien.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Kutdwergen allemaal![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben een mama, geen ordinaire hoerquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
*dat kan korter*-=MEP=- -=MEP=- <-- zelfcorrectie
![]()
Huh? Wie zei dat? Ik heb hier ook een mamma rondlopen hoor, en die praat ik ook af en toe met plezier in een korter rokjequote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een mama, geen ordinaire hoer
Ja nou ik pas (nog) niet in mijn korte rokjequote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh? Wie zei dat? Ik heb hier ook een mamma rondlopen hoor, en die praat ik ook af en toe met plezier in een korter rokje![]()
ik moet die 3 kilo gourmet er nog even af krijgen
Ergens in januari weer![]()
![]()
Mik ze ff in de frituur. Worden ze vanzelf krokant en hartig van smaak van.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
Heb zin in chips, heb alleen stroopwafels
Gadverdammequote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mik ze ff in de frituur. Worden ze vanzelf krokant en hartig van smaak van.
Maar warme stroopwafels zijn wel lekker![]()
![]()
We zullen je in januari wederom vragenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ik pas (nog) niet in mijn korte rokje![]()
Ergens in januari weer
Ik wil ook chips.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Laatste weekend?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens in januari weer![]()
![]()
Kopje thee zetten en je stroopwafel op je kopje leggenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gadverdamme
Maar warme stroopwafels zijn wel lekker![]()
![]()
En tot zover mijn marathon.
Weer een jaar wachten!
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen zin in theequote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kopje thee zetten en je stroopwafel op je kopje leggenHoe vond je het eind?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer een jaar wachten!![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doenMaar ik beloof niks
![]()
![]()
Dat maakt gelukkige echtgenoten echt niets uit hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens in januari weer
Ach, binnenkort begint game of thrones weer, en gaat the walking dead weer verderquote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer een jaar wachten!![]()
quote:thanks
Ik trek geen rokje aan waar ik niet in kan ademhalen hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat maakt gelukkige echtgenoten echt niets uit hoor![]()
![]()
Nope.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb alleen stroopwafels voor je[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
GoTquote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, binnenkort begint game of thrones weer, en gaat the walking dead weer verder![]()
![]()
Pfff uit de laatste weermodellen -weer- geen kou...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef fietsie het volgende:
Pfff uit de laatste weermodellen -weer- geen kou...![]()
![]()
31 maart pasquote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, binnenkort begint game of thrones weer, en gaat the walking dead weer verder
Kut is dat hequote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer een jaar wachten!.
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef fietsie het volgende:
Pfff uit de laatste weermodellen -weer- geen kou...![]()
![]()
Dan ga ik ook tot einde seizoen wachten zodat ik een marathon kan doen!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, binnenkort begint game of thrones weer, en gaat the walking dead weer verder
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin in thee
[..]
Hoe vond je het eind?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb daar het geduld niet voorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik ook tot einde seizoen wachten zodat ik een marathon kan doen!![]()
Zelfs de langetermijn (tot 8 januari) zit -alles- boven nul.... dus ook de nachtenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
got Is ook overhypet. Eerste seizoen was goed, de 2e ronduit kut.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, binnenkort begint game of thrones weer, en gaat the walking dead weer verder[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kutwinter dusquote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelfs de langetermijn (tot 8 januari) zit -alles- boven nul.... dus ook de nachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Makkelijk is het niet hoorquote:![]()
Vooral hopen dat er niet wordt gespoilerd overal![]()
Met GoT gaat dat dus vast wel gebeuren
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutwinter dusIk zit al te zoeken naar een weekje Finland ergens half januari...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wacht ook altijd tot alles uitgezonden is, niks geen elke week weer uitkijken naar een nieuwe afleveringquote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Makkelijk is het niet hoor![]()
Vooral hopen dat er niet wordt gespoilerd overal![]()
Met GoT gaat dat dus vast wel gebeuren.
![]()
Mijn schoonzus gaat 3 januari voor een half jaar naar Finland, stage lopen oid.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken naar een weekje Finland ergens half januari...![]()
Waaaaanzinnig mooi land, zowel in de winter als in de zomer.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn schoonzus gaat 3 januari voor een half jaar naar Finland, stage lopen oid.
Ben 1 keer in de winter een week in Kuusamo geweest, en 1 keer van Helsinki naar Kuusamo gereden, in de zomer.. (en weer terug). Heerlijk land...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou ook wel willen, maar in het hoogseizoen met kinderen is het niet te betalenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waaaaanzinnig mooi land, zowel in de winter als in de zomer.
Ben 1 keer in de winter een week in Kuusamo geweest, en 1 keer van Helsinki naar Kuusamo gereden, in de zomer.. (en weer terug). Heerlijk land...![]()
![]()
Zo terug door de pokkeregen gefietst. Was zowaar best gezellig vandaag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
3quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjoh stel je niet aan nog 2 dagen?. Heb ik echt totaaaaaal geen zin.
![]()
Nee en in de winter ook niet echt practisch; je moet ze enorm in de gaten houden ivm bevriezingsgevaar...quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen, maar in het hoogseizoen met kinderen is het niet te betalenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Morgen verder met de onderhandelingenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mis jij het enthousiasme-gen Ofzo?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met dit werk ja, dan gaan we weer op zoek naar wat andersquote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach man, bijna klaar ermee jij..
Succesquote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen verder met de onderhandelingen![]()
![]()
Nee hoor, maar mijn werk is saaier dan saaistquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mis jij het enthousiasme-gen Ofzo?.
![]()
Je hebt al 3 maanden geen zin meer, dan kunnen die 3 dagen er ook nog wel bijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3. Heb ik echt totaaaaaal geen zin.
![]()
![]()
Heb je een puntquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt al 3 maanden geen zin meer, dan kunnen die 3 dagen er ook nog wel bij![]()
![]()
Ik heb trouwens wat boekenbonnen gekregen, een mooie pen de poetische Edda. Dat kon slechter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt al 3 maanden geen zin meer, dan kunnen die 3 dagen er ook nog wel bij![]()
![]()
Dan heb je meer dan ik gekregenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens wat boekenbonnen gekregen, een mooie pen de poetische Edda. Dat kon slechter..
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mis jij het enthousiasme-gen Ofzo?plus een klaag-gen extra
no ofi vin![]()
![]()
Dan zien we, gezien je post countsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mijn werk is saaier dan saaist.
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zien we, gezien je post counts![]()
Veronica heeft echt de minste kijkers op oudejaarsavond.... Wat een kut programmering
Ander Vak Moeten Kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mijn werk is saaier dan saaist.
Nee, het vak vind ik heel leuk, maar als ze mij geen opdrachten geven bij dat bedrijf, kan ik niks doen.quote:![]()
Naar wat ga je op zoek dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met dit werk ja, dan gaan we weer op zoek naar wat anders
[..]
SuccesBeter onethisch dan oneetbaar![]()
voor jezelf Beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het vak vind ik heel leuk, maar als ze mij geen opdrachten geven bij dat bedrijf, kan ik niks doen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maakt me niet veel uit, is voor een half jaartje ongeveer. Dan ga ik weer studeren.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar wat ga je op zoek dan?Dat zei je al eens ja. Maar dat gaat niet zo makkelijk, lijkt me. Heb daar ook niet echt kaas van gegeten.quote:![]()
Wat voor studie?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt me niet veel uit, is voor een half jaartje ongeveer. Dan ga ik weer studeren.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga de jongens naar bed brengen:,
tot zo
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 22:13:03 ]![]()
Truste jongens!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de jongens naar bed brengen:,
tot zoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt, op het MBOquote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat jij al werkbouwtuig was.![]()
![]()
Heb je zelfs geen knuffel gekregen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan ik gekregen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah. Met hbo wtb heb je wel veel banen, dat is erg mooi natuurlijk.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Klopt, en ik wil gewoon wat meer kennis hebben.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Met hbo wtb heb je wel veel banen, dat is erg mooi natuurlijk.Je had het zelfs in de post van WT kunnen zienquote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dacht al dat dat niet klopte!![]()
![]()
Ga voor mijn vader werken.quote:
Hey hey, ik ben er nog maar net!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, en ik wil gewoon wat meer kennis hebben.
[..]
Je had het zelfs in de post van WT kunnen zien![]()
![]()
wtb.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh leuk wat doet je vadurrr[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Moet hij eerst personeel nodig hebben.quote:
Nee man, helemaal niksquote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zelfs geen knuffel gekregen?. Zielig he.
![]()
Was net een post boven mijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben er nog maar net!![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet hij eerst personeel nodig hebben.![]()
![]()
Maar heeft 'ie alleen wtb-werk over zoals bij mammoet ofzo, of heeft 'ie nog meer in de pocket.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jawel, toen was je er al welquote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen was ik er dus niet, hoe duidelijk wil je het hebben!WT post net boven jou
![]()
![]()
Ik ga slapen. Zo'n marathon is vermoeiend!!
Weltrusten schatjes![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Welterustenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Weltruste bejaardequote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten schatjes![]()
![]()
Neehee, ik postte gelijk een bericht en ging toen gelijk naar die andere sc. Geen tijd gehad om terug te lezenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, toen was je er al welWT post net boven jou
![]()
![]()
Trusten Huppelquote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten schatjes![]()
![]()
Je hoefte ook niet terug te lezenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neehee, ik postte gelijk een bericht en ging toen gelijk naar die andere sc. Geen tijd gehad om terug te lezen
Jij post: ik ben er weer.
WT quote mij
Daarop volgend quote jij mij![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten schatjes![]()
![]()
![]()
De post boven mij stond alleen maar dit:quote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoefte ook niet terug te lezen
WT quote mij
Daarop volgend quote jij mijEn die quotte ik dusquote:![]()
![]()
Arme jongen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, helemaal niks. Zielig he.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Laat lekker gaan johquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoefte ook niet terug te lezen
WT quote mij
Daarop volgend quote jij mij
Oehquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg het zoals jij het wilt![]()
![]()
Laat maar, je snapt het nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De post boven mij stond alleen maar dit:
[..]
En die quotte ik dus![]()
![]()
Hoe staat het ervoor met die chick van je?quote:
Sow.... yaDis bijwerken is ook leuke klus voor savonds...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Huh heh wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef fietsie het volgende:
Sow.... yaDis bijwerken is ook leuke klus voor savonds...![]()
Geen idee, maar ga wel oudjaar met haar vieren bij vrienden van haar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met die chick van je?![]()
Als dat geen neuken wordt!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ga wel oudjaar met haar vieren bij vrienden van haar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klinkt als dat jij aanhang bentquote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ga wel oudjaar met haar vieren bij vrienden van haar.
Ok, een beetje lang om te lezen. Wat kun je met dat programma?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.mediasmartserv(...)is-2-0-for-the-dune/![]()
Klinkt goed!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ga wel oudjaar met haar vieren bij vrienden van haar.![]()
![]()
Tja ik was meer dan welkom zei ze....quote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als dat jij aanhang bent![]()
Meer dan welkom..quote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik was meer dan welkom zei ze....
Een online overzicht van al je speelfilms en series maken, inclusief screenshots en beschrijvingquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, een beetje lang om te lezen. Wat kun je met dat programma?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij kent haar al tijden. Komt wel goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is Faxie niet -zo- een snelle jongen!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lijkt me wel een handig programma als dat je hobby is!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een online overzicht van al je speelfilms en series maken, inclusief screenshots en beschrijving![]()
![]()
Weten doen we het nog niet, eerst maar even afwachten wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kent haar al tijden. Komt wel goed.![]()
![]()
Je zou haast zeggen dat Fax zijn afdruksysteempje kan voorverwarmenquote:
Maar iets anders durfde je wel groot te maken zeker?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik durf het nog niet te groot te maken in m'n hoofd hoorIk heb vertrouwen in Faxie.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weten doen we het nog niet, eerst maar even afwachten wat er gaat gebeurenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja die had ik wel verwachtquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar iets anders durfde je wel groot te maken zeker?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar iets anders durfde je wel groot te maken zeker?
[..]
Ik heb vertrouwen in Faxie.![]()
![]()
Goeie instelling wel!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Faxie.![]()
![]()
Sorry, ik ben voorspelbaar vandaag.quote:Zeker. Nu nog vertrouwen in mezelf en alles komt goed.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar is 'ie heen dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo en nu wachten tot cryothic thuis is![]()
![]()
Wel zo aardigquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn moeder weer thuisgebracht.
![]()
Zou ie tijd hebben om op de weg terug hier even een paar grote Wraps naar binnen te gooien?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn moeder weer thuisgebracht
Is ook beter, dan voorkom je een grote teleurstelling, mocht dat eraan komenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik durf het nog niet te groot te maken in m'n hoofd hoor
Ik denk het nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ie tijd hebben om op de weg terug hier even een paar grote Wraps naar binnen te gooien?![]()
![]()
Of een ehm, te grote spanningsboog resulterend in ehm prestaties van uitermate korte duurquote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook beter, dan voorkom je een grote teleurstelling, mocht dat eraan komen
Wat uiteindelijk uitloopt in die grote teleurstellingquote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of een ehm, te grote spanningsboog resulterend in ehm prestaties van uitermate korte duur
Met nadruk op "uitlopen"quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk uitloopt in die grote teleurstelling(ooooh wat flauw....)
Mja idd, want ik ben daar nogal aan gewend eigenlijk... nu klink ik weer heel zielig waarschijnlijk, maar zo bedoel ik het niet hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook beter, dan voorkom je een grote teleurstelling, mocht dat eraan komen
Ik heb gewoon geen flauw idee hoe ze me ziet. Er is nooit echt geflirt ofzo, maar ze had dus een vriend en ze is zeker niet het type dat dan met andere kerels gaat aanpappen oid. Dus ik laat het nog niet maar m'n hoofd stijgen.![]()
Je denkt er wel veel over na he?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja idd, want ik ben daar nogal aan gewend eigenlijk... nu klink ik weer heel zielig waarschijnlijk, maar zo bedoel ik het niet hoor.
Ik heb gewoon geen flauw idee hoe ze me ziet. Er is nooit echt geflirt ofzo, maar ze had dus een vriend en ze is zeker niet het type dat dan met andere kerels gaat aanpappen oid. Dus ik laat het nog niet maar m'n hoofd stijgen.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of een ehm, te grote spanningsboog resulterend in ehm prestaties van uitermate korte duur![]()
![]()
Zo gaat dat nou eenmaal als je iemand leuk vindt!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je denkt er wel veel over na he?![]()
![]()
Valt mee hoor. Nu wel ja... normaal niet zo hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Is logisch toch, als je iemand leuk vind ?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen maar een hele zooi rare gevoelens waar ik niks mee kanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal als je iemand leuk vindt!![]()
![]()
Ja, blijkbaar gebeurt dat wel vaker jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is logisch toch, als je iemand leuk vind ?![]()
Die zijn ook irri ja. Tenminste.. Als je niet weet of die ander die ook heeft.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen maar een hele zooi rare gevoelens waar ik niks mee kan
Maar dat wil natuurlijk niet uitsluiten dat je niet aan die persoon denkt toch?![]()
![]()
Nee, vaak weet ik wel waardoor het komt, alleen met die gevoelens zelf kan ik niet zo goed overweg. Ze zijn naar mijn idee nogal nutteloosquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Die zijn ook irri ja. Tenminste.. Als je niet weet of die ander die ook heeft.
Maar dat wil natuurlijk niet uitsluiten dat je niet aan die persoon denkt toch?![]()
![]()
Ja, is een natuurlijk verdedigingsmechanisme. Zeker als je het vaker hebt meegemaaktquote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja idd, want ik ben daar nogal aan gewend eigenlijk... nu klink ik weer heel zielig waarschijnlijk, maar zo bedoel ik het niet hoor.
Ik vind het juist goed. Niet je kop laten gek maken door eigen interpretaties.
Maar duidelijkheid is altijd fijn, dus heb het er gewoon eens over. Zodat je ook weet hoe zij zich daarin voelt.What you forget, you are gonna repeat.
Het zal met oudjaar wel duidelijk worden hoop ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is een natuurlijk verdedigingsmechanisme. Zeker als je het vaker hebt meegemaakt![]()
Ik vind het juist goed. Niet je kop laten gek maken door eigen interpretaties.
Maar duidelijkheid is altijd fijn, dus heb het er gewoon eens over. Zodat je ook weet hoe zij zich daarin voelt.![]()
![]()
The Lorax is best grappig BTWProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zoniet, dan niet lang laten wachten tot je het er met haar over hebt. Is ook beter voor jezelf, want je kwelt jezelf er wel mee dat je niet weet hoe zij erin staat. Het hoeft niet schadelijk te zijn voor jullie vriendschap. Openheid is goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal met oudjaar wel duidelijk worden hoop ikWhat you forget, you are gonna repeat.
Zal er aan denkenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoniet, dan niet lang laten wachten tot je het er met haar over hebt. Is ook beter voor jezelf, want je kwelt jezelf er wel mee dat je niet weet hoe zij erin staat. Het hoeft niet schadelijk te zijn voor jullie vriendschap. Openheid is goed.Ik was vroeger nogal geneigd om te lang af te wachten.
![]()
Niet doenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal er aan denkenIk was vroeger nogal geneigd om te lang af te wachten.
Is alleen maar een kwelling voor jezelf.
Vertel mij watquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet doenIs alleen maar een kwelling voor jezelf.
![]()
![]()
Helaas denkt een groot deel van de (nederlandse) vrouwen nog steeds dat vaag en onduidelijk doen, en vooral zelf geen initiatief nemen, "de norm" is.... dus soms -moet- je gewoon aktie nemen!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal er aan denkenIk was vroeger nogal geneigd om te lang af te wachten.
Daarom adviseer ik je dus om jezelf er zo snel mogelijk uit te halenquote:
Ik vind het afreken deel altijd wel cool, maar die enorme voorrraden, die slaan nergens op....quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
thafuq.... Extreme Couponingsicksick programma
Ditquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het afreken deel altijd wel cool, maar die enorme voorrraden, die slaan nergens op....
Same herequote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou je willen helpen echter ben ik een ramp op versiergebied.
Ik doe ook altijd maar wat
![]()
![]()
Nou als het sick is, dan kijk ik er maar niet naarquote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
thafuq.... Extreme Couponingsicksick programma
![]()
![]()
Als je maar jezelf bentquote:Op woensdag 26 december 2012 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same hereIk doe ook altijd maar wat
$900 in je karretjes laden, en dan $18,10 afreken, dat is toch cool?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was een dramatisch turnpoint in je leven??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Net was het 1077 dollar en ze betaalde uiteindelijk 21 dollarquote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
$900 in je karretjes laden, en dan $18,10 afreken, dat is toch cool?![]()
![]()
Meer een helder momentjequote:Op woensdag 26 december 2012 23:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat was een dramatisch turnpoint in je leven??![]()
![]()
Damnquote:Op woensdag 26 december 2012 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net was het 1077 dollar en ze betaalde uiteindelijk 21 dollar![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gezien dat ze gewoon met 20 dollar toe weggingen terwijl ze 4 karren vol aan boodschappen haddenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
$900 in je karretjes laden, en dan $18,10 afreken, dat is toch cool?![]()
Sloeg 10x nergens op![]()
Maar ik vind het dan wel mooi om te zien dat sommigen het echt puur doen voor de voedselbank oid. Heb eens gezien dat ze zo'n voorraad insloegen voor Kerst, en dat ze het gingen uitdelen aan zwervers enzoDan vind ik het wel echt geniaal
Toen zei je "Hee pssst, kom es?" tegen Cryo ?quote:
Ik zag er toen een die een rekening had boven de 2000 dollar en dan nog 19 dollar TERUGKREEGquote:Op woensdag 26 december 2012 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net was het 1077 dollar en ze betaalde uiteindelijk 21 dollar
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het enige wat ik nu besef is dat er genoeg vrouwen zijn die helemaal niets ondernemen, zelfs al vinden ze je wel leuk. Dus ja, gewoon eropaf en een praatje maken en kijken waar het heengaat.![]()
JA ditquote:Op woensdag 26 december 2012 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gezien dat ze gewoon met 20 dollar toe weggingen terwijl ze 4 karren vol aan boodschappen hadden![]()
Sloeg 10x nergens op![]()
Maar ik vind het dan wel mooi om te zien dat sommigen het echt puur doen voor de voedselbank oid. Heb eens gezien dat ze zo'n voorraad insloegen voor Kerst, en dat ze het gingen uitdelen aan zwervers enzoDan vind ik het wel echt geniaal
die mensen verdienen echt alle credits wat mij betreft
![]()
Neequote:Op woensdag 26 december 2012 23:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen zei je "Hee pssst, kom es?" tegen Cryo ?
dat was pas 7 jaar later, ik moest eerst nog de grootste fout van mijn leven maken natuurlijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: