SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is het nog naar de juiste plaatsen toe te masseren?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Oh schat wat heb jij dikke tenenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is het nog naar de juiste plaatsen toe te masseren?
Nee dank je
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 21:20:39 ]![]()
Die dikke tenen zijn idd een moodkiller. Goed gedaan!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Oh schat wat heb jij een dikke tenen
Nee dank je
Gewoon er af neukenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dikke tenen zijn idd een moodkiller. Goed gedaan!![]()
![]()
![]()
Omdat je het zo lief vraagt, vooruit dan maar.quote:
Gaarne het te filmen en naar mij sturenvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Ik vroeg helemaal niksquote:Op woensdag 26 december 2012 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, vooruit dan maar.![]()
Raar volk jullie!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hebbert!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
Gaarne het te filmen en naar mij sturenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou toch zweren dat er eerst een 'alsjeblieft' achter stond.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]En jij bent volstrekt normaal?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vies, nat gedoequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerst ff met zand strooien voor de penetratie, dan blijft 't droog en schuurt het lekker.quote:
@air. Goed plan!
@vin en lola. Vies he.
@spez. Zoep'n!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja gadverquote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
@air. Goed plan!
@vin en lola. Vies he.
@spez. Zoep'n!
Hoe gaat Dexter?![]()
Correctie; wat een kut avondquote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee nu. Met nye gewoon thuis, vuurwerk kijken.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoe spannend!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Karin Bloemen op Ned1
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is het nut van een aparte speel-tvquote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jongens blijven opze spelen op de wii
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het onzin.. er is toch geen fuck op tvquote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is het nut van een aparte speel-tv![]()
![]()
naar boven? Je woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga zo boven maar lotr kijken, genoeg gezellig gedaan deze dagen.
Ik ben toen alle leukigheid op was, in de auto naar huis gestapt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ideaal toch. Hele dag in trainingsbroek op de bank onder een warme deken met alleen maar snoep en andere ongezonde meuk binnen handbereik.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom kijkt iedereen lotr met de kerst... Lange films zodat de kerst sneller voorbij gaat?
Bij ons ontstond een kleine familie ruzie om een simpel koekje, terwijl de hele tafel vol lag met chocolade e.d."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik loop al 2 dagen in een jurkjequote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal toch. Hele dag in trainingsbroek op de bank onder een warme deken met alleen maar snoep en andere ongezonde meuk binnen handbereik.![]()
beetje mooi wezen![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loop al 2 dagen in een jurkje![]()
beetje mooi wezen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik kijk geen lotr!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom kijkt iedereen lotr met de kerst... Lange films zodat de kerst sneller voorbij gaat?
Laatste 15 minuten!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |