ja, hierquote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er nog mensen die niet gourmetten deze kerst?
Bij mij een heel jaar geleden. Was een stuk leuker dan het 20-familieleden-etentje dit jaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, hierheb al in geen jaren meer gegourmet
Nou, bij jou is het dan wel weer eens tijdquote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, hierheb al in geen jaren meer gegourmet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja wij!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er nog mensen die niet gourmetten deze kerst?
Volgens mij gaat dan de lol er wel een keer af hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:24 schreef Tegan het volgende:
Gourmetten en BBQen, zou het iedere week wel kunnen doen!
Niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dan de lol er wel een keer af hoor.
Donderdagen? Vind er weinig bijzonders aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ben iig niet de enige vandaag, vond het eigenlijk best druk onderweg.
Toch zijn het kutdagen om te werken.
Dat gevoel heb ik alleen maar omdat het gisteren zo laat is geworden!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Toch zijn het kutdagen om te werken.
Dus geen bruiloft?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Whoehoe! mijn kadotje was de meest uitgebreide keukenmachine die ik ooit gezien heb!
dus ik heb net met het magic bullet achtige onderdeel een omelet gemaakt
nopequote:
Je verdient altijd een cadeautjequote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
zou ook niet cool zijn als dat het kadotje zou zijn
want dan mis ik een kadotje
vraag me maar liever op een dag dat ik geen kadotje verdien of verwacht
en heb jij leuke gekregen voor de kerst?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verdient altijd een cadeautje
dat is waarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verdient altijd een cadeautje
quote:
tof, wat voor iets maak je?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben het oudjaarsspel aan het maken met de top 2000 aan
een ring, nu maar hopen dat die verkleind kan worden, en een cadeaubonquote:Op donderdag 27 december 2012 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
en heb jij leuke gekregen voor de kerst?
wie is er op de knie gegaan voor je?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een ring, nu maar hopen dat die verkleind kan worden, en een cadeaubon
heeft hij het op een andere manier gedaan dan?quote:
misschien was het geen vraag maar een bevelquote:Op donderdag 27 december 2012 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft hij het op een andere manier gedaan dan?
Gebruik 'm als armband!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ik had vorige week een mooi simpel ringetje gezien en m'n zus had dat onthoudenMaar ze hadden maar één maat, maat 17 ofzo, en ik heb maat 11
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ik had vorige week een mooi simpel ringetje gezien en m'n zus had dat onthoudenMaar ze hadden maar één maat, maat 17 ofzo, en ik heb maat 11
*maat 11 in dagboek noteert....quote:Op donderdag 27 december 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Cyberstalking FTWquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*maat 11 in dagboek noteert....
Maat 11? serieus? Voor de ringvinger?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij wel, heb geen liniaal om het op te meten, maar ik heb echt een kindermaatje voor m'n vingers.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maat 11? serieus? Voor de ringvinger?
even nakijken subtiel aan je vriend laten wetenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou niet eens weten welke maat ik heb?
11 is wel voor heel erg smalle vingers. Dan zit je op mijn pinkring maat.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb geen liniaal om het op te meten, maar ik heb echt een kindermaatje voor m'n vingers.
Is ook het enige aan me dat nog een kindermaat aan kan
De ring die ik nu om m'n rechter ringvinger heb, kon bij m'n moeder amper om de pink.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
11 is wel voor heel erg smalle vingers. Dan zit je op mijn pinkring maat.
Zelf schommel ik ook tussen kinder en volwassenmaat altijd. Blijven passen en iets kleiner maken, wat een gedoe.
ja, die "oudere" mensen hebben allemaal dikke vingers he.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ring die ik nu om m'n rechter ringvinger heb, kon bij m'n moeder amper om de pink.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, die "oudere" mensen hebben allemaal dikke vingers he.
quote:
Vingermaat?quote:
Was ik maar 16.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Was ik nog maar 19
/verzuurd oud wijf
En dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Was ik nog maar 19
/verzuurd oud wijf
Dat kan nu toch ook?quote:
Bij sommige kleding is dat wel oké.quote:
Ik denk niet dat ze alleen BH's bedoelde.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij sommige kleding is dat wel oké.
kerstcadeau weer getest?quote:
quote:
een keukenmachine met 36 functies!!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat was t kado nou? (geen zin om terug te lezen)
wowquote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een keukenmachine met 36 functies!!
ja echt he!quote:
Je hebt vriendje dus niet meer nodigquote:Op donderdag 27 december 2012 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja echt he!
hij kan zo ongeveer alles
Of hij heeft t stiekem voor zichzelf gekocht en heeft hij haar nu niet meer nodig!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt vriendje dus niet meer nodig
Keukenmachine != staafmixer!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt vriendje dus niet meer nodig
als mensen je kennen krijg je toch ook dingen die bij je passen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Cadeautje zijn alleen leuk als je vantevoren precies zegt wat je wil krijgen. Dus ik koop gewoon alles wat ik wil hebben zelf
.
Ja, het idee is leukquote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als mensen je kennen krijg je toch ook dingen die bij je passen?
en daarnaast gaat het ook om het idee van het geven
die gebruikt vincent icke in een van zijn colleges over mechanica. precies die.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik gehad van date voor Kerst (ookal deden we eigenlijk niet aan cadeautjes). Hij is mega-tof.
Ik heb zelf niets gekocht, wel van alles gekregen (van mijn gezin en van dates gezin). Liever had ik niets gehad hoor, gedoe, verwachtingen enzo. Huuuuuuu.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Wij zouden niet aan cadeaus doen met Kerst, dus zitten we gister aan tafel, komen er cadeaus tevoorschijn en ik had dus niks voor de anderen
droomvrouwquote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Dat wilde hij hebben toen ik het vroeg (want hij had ineens zonder afspraak een cadeau voor mij) en dan doe ik dat.
haha joh echt? waarom denk je dat we jou als ideale vrouw zien?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het over seks gaat ben ik niet zo moeilijk.
en ze zit op FOK! hoeven we dat ook niet uit te leggenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
haha joh echt? waarom denk je dat we jou als ideale vrouw zien?
we hoeven jou niets uit te leggen mbt electronica en je hebt altijd zin.
Ik weet niet rhutje. Dit is eigenlijk ook wel mooi als je ze zo over elkaar draagt (maar kan geen pic vinden.)quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoef geen verlovingsring, alleen een trouwring
of andersom maar dat lijkt me minder praktisch
Man in vrouwenlichaamquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
haha joh echt? waarom denk je dat we jou als ideale vrouw zien?
we hoeven jou niets uit te leggen mbt electronica en je hebt altijd zin.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Tegan het volgende:
Wat dat betreft is date echt de vrouw in onze relatie geloof ik.
Oh fuck, ik zei het.
even quoten. voor als ie straks langskomt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Tegan het volgende:
Wat dat betreft is date echt de vrouw in onze relatie geloof ik.
Oh fuck, ik zei het.
Ik bedoelde iets anders hoor schat.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
even quoten. voor als ie straks langskomt.
Ja als je daarop zoekt doet iedereen wat anders.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik wil gewoon een simpele
zoiets:
[ afbeelding ]
als je er dan nog een draagt word het niet mooier vind ik
en moeten ze niet elk aan een andere hand trouwens?
weet jij veel wat zij allemaal uitspookt als jij na de seks als een blok in slaap valt, zoals het een echte man betaamt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders hoor schat.
als mod kan je overal bij, dus ik kan ook je edit-geschiedenis bekijken. Dus ninja-edit heeft geen zinquote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen over een ninja-edit ja.
Alleen jij ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als mod kan je overal bij, dus ik kan ook je edit-geschiedenis bekijken. Dus ninja-edit heeft geen zin
Ik bedoelde dat ik het verboden woord gebruikte.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
weet jij veel wat zij allemaal uitspookt als jij na de seks als een blok in slaap valt, zoals het een echte man betaamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het verboden woord gebruikte.Fuck, was ik de enige die dit snapte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het verboden woord gebruikte.oh dat. tja, wij zijn al langer de ontkenningsfase voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oooh nee way to much voor mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel het zo rhu.
[ afbeelding ]
Dat die kleinere ring er bij de trouwerij bovenop komt.
Maar dan minder flashy.
En eigenlijk wil ik gewoon een steenloze ring, alleen zo'n band.
Ja precies. Zoiets alleen dan alleen de grote steen en de kleine steentjes allemaal weg. Maar dan wel een dubbele ring voor het ideequote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh nee way to much voor mij
ik wil gewoon 1 steen
en als je daar een ring onder zet valt die ene ring een beetje weg vind ik
Jammer wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
oh dat. tja, wij zijn al langer de ontkenningsfase voorbij.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Tegan het volgende:
I
Gelukkig hoef ik er niet over na te denken ofzo.
Nee hoor ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fuck, was ik de enige die dit snapte?
Daar blijf je echt overal mee aan hangenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik wil gewoon een simpele
zoiets:
[ afbeelding ]
als je er dan nog een draagt word het niet mooier vind ik
en moeten ze niet elk aan een andere hand trouwens?
Maar een joekel van een steen hoort wel hoor, bij de verlovingsringquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar blijf je echt overal mee aan hangen
Lieve tegan,quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar een joekel van een steen hoort wel hoor, bij de verlovingsring.
Nu nog die baksteen of de ring lijmen en we're good to go.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pffft jij je zin
[ afbeelding ]
kunnen we nu de uitnodigingen gaan versturen dan?
nergens voor nodig joh, gewoon je facebookstatus aanpassen, klaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef Tegan het volgende:
Welke uitnodigingen? Gewoon een free quickie op het gemeentehuis maandagochtend.
Ik heb geen Facebookquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nergens voor nodig joh, gewoon je facebookstatus aanpassen, klaar.
Dan kan je ook niet trouwenquote:
Tuurlijk niet, die moeten prominent op FB gezet worden!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wees niet bang, kindjes maken kan wel gewoon hoor
Puppies makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wees niet bang, kindjes maken kan wel gewoon hoor
facebook is zooo 2012.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die moeten prominent op FB gezet worden!
Man man man, welke steen leven jullie onder?.
"xxxxx is so yyyy" is echt zo 1987quote:
toen was ik pas 8 en had ik daar nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"xxxxx is so yyyy" is echt zo 1987.
ook dat weet ik niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Die antirook-campagne, met dat kutkind "roken is zo andere kinderen plagen" met zo'n jankstemmetje.
Goed jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"xxxxx is so yyyy" is echt zo 1987.
Een oud wijf zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zijn ook alweer de regels voor een cougar?
Zeg je nou dat je me zou doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zijn ook alweer de regels voor een cougar?
rookhuiliesquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Die antirook-campagne, met dat kutkind "roken is zo andere kinderen plagen" met zo'n jankstemmetje.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ondanks of dankzij, genoeg voor een nieuwe sig.
Ach, ze hebben een punt, maar om nou anno 2012 met een slogan te komen die ECHT niet meer kanquote:
maarja om anno 2012 nog te roken, dat kan ECHT niet meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een punt, maar om nou anno 2012 met een slogan te komen die ECHT niet meer kan.
Gelukkig is het bijna 2013quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja om anno 2012 nog te roken, dat kan ECHT niet meer
*bookmarked voor als je weer eens begint over hoe weinig geld je wel niet hebt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
zooooooooooooo
ik had mezelf nog geen kerstkadotje gegeven dus ik heb nieuwe schoentjes gekocht!
ik krijg heel veel kortingquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
*bookmarked voor als je weer eens begint over hoe weinig geld je wel niet hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd een goeie reden om een impulsaankoop te doen
Voor impulsaankopen heb je geen goede reden nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Impulsaankopenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooie tijd van het jaar voor goede voornemens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. ik moet weer eens wat gezonder gaan leven![]()
Ik doe niet aan voornemens mbt het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef AirwiN het volgende:
Mooie tijd van het jaar voor goede voornemens.
Bier is gezond!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. ik moet weer eens wat gezonder gaan leven![]()
Vandaar dat je 13 keer per jaar griep hebt?quote:
Ik ben echt nooit ziekquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je 13 keer per jaar griep hebt?
Jij bent altijd ziekquote:
In zijn hoofd ja. Maar het ging nu over griep.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In zijn hoofd ja. Maar het ging nu over griep.
Net broers zoquote:
Je had graag meer gewild?quote:
Zo ziek in zijn hoofd is hij zelfs niet. (hoop ik)quote:
Noem je homosexualiteit nou een geestesziekte?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ziek in zijn hoofd is hij zelfs niet. (hoop ik)
Vergelijk je mij nou met de paus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Noem je homosexualiteit nou een geestesziekte?
Goed gelukt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
pizzadeeg gemaakt met mijn machine
fucking cool
Dat doe je toch gewoon met de hand?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
pizzadeeg gemaakt met mijn machine
fucking cool
nee want ik heb nu een machine met deeg-opzetstuk en dan is het in 2 minuten klaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met de hand?
quote:
Vrouwen gebruiken nou eenmaal graag elektrisch gereedschap voor dingen die mannen met de hand doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon met de hand?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel een wundermasjien niet Rhu?
maar dan krijg je iemand aan de deur, dat is niet voor iedereen in dit topic geschikt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een schonere. Thuisbezorgd.nl
zelfgemaakte sausquote:
kan dat apparaat niet eens ananas makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfgemaakte saus
ui, prei en paprika owja en kaas
ik wou ook ananas maar die was op
nee slecht he!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan dat apparaat niet eens ananas maken
toch nog één klein minpuntje aan de wondermachinequote:
Wat is het er voor een? Linkje of foto aubquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
voor een wondermeisje
Klinkt als mijn pizza. Ik mik er ook nog olijven en zilveruitjes op. En soms wat champignonsquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfgemaakte saus
ui, prei en paprika owja en kaas
ik wou ook ananas maar die was op
een kenwood multipro!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het er voor een? Linkje of foto aub
oeh zilveruitjes klinkt wel jummie!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als mijn pizza. Ik mik er ook nog olijven en zilveruitjes op. En soms wat champignons
Impressive!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een kenwood multipro!
[ afbeelding ]
quote:
Is het absoluut jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh zilveruitjes klinkt wel jummie!
volgende keer ga ik het proberen!quote:
Kun je er ook appelsap mee maken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]hij is echt zo tof en handig! tot nu toe elke dag gebruikt
nou ja ik doe het er natuurlijk wel een beetje om nuzo veel mogelijk mee spelen maar hij is serieus heel handig
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je er ook appelsap mee maken?
Haha, klinkt smerigquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgende keer ga ik het proberen!
ik vind gewoon een bruine boterham met zilveruitjes ook kei lekker
is echt lekker!quote:
Dat is briljant. Wil ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]hij heeft een fruitsapmaker
maar die heb ik nog niet geprobeerd
wowquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een kenwood multipro!
[ afbeelding ]
Ieuwquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is echt lekker!
mijn papa deed er dan ham bij maar dat moest ik vroeger al niet
te veel dingetjes die allemaal schoongemaakt moeten wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een kenwood multipro!
[ afbeelding ]
vaatwasser neem ik aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
te veel dingetjes die allemaal schoongemaakt moeten worden
Welke? Je hebt ze vanaf 9 tientjes tot 400+ eu zie ik!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een kenwood multipro!
[ afbeelding ]
ik had een losse fruitsap makerquote:
Ik zei het toch!!quote:
oh dat klinkt best lekker! soep dip je toch ook in brood?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieuw
nou ja, ik al altijd de soepgroente op m'n brood
kan allemaal in de vaatwasserquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
te veel dingetjes die allemaal schoongemaakt moeten worden
oeh nou ben ik het weer kwijt, iets met een f en een 4 op het eind? even opzoekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke? Je hebt ze vanaf 9 tientjes tot 400+ eu zie ik!
ik dip weleens brood in de soep, andersom nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat klinkt best lekker! soep dip je toch ook in brood?
[..]
kan allemaal in de vaatwasser
ohja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dip weleens brood in de soep, andersom nog nooit geprobeerd.
Ik deed het alleen met de zelfgemaakte groentesoep met balletjes en vermicelliquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dip weleens brood in de soep, andersom nog nooit geprobeerd.
oeh dan zou ik niet in aan een fruitsapmaker beginnenquote:
Ik heb sowieso geen plek om zo'n ding kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh dan zou ik niet in aan een fruitsapmaker beginnen
die zijn echt zo kut om schoon te krijgen
ja dat ding is groter dan die foodprocessor die ik nu heb! maar misschien zijn nieuwe modelletjes wel kleinerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen plek om zo'n ding kwijt te kunnen
Photoshop?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit te twijfelen of ik een pony zal knippen, maar hoe weet je of dat wat is? want als het niks is loop je maanden voor gek voor het weer terug gegroeid is?
heb ik niet en kan ik al helemaal nietquote:
Is dat echt je 'eigen' parkeerplaats? Luxequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef CherryLips het volgende:
O ja, en er stond een of andere domme hut op mijn parkeerplaatsik heb misschien 1 keer m'n auto kwijt gekund in m'n eigen vak
Mijn huisnummer staat erbij. Blijkbaar moet ik ze even groter maken, met lampjes erbij ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat echt je 'eigen' parkeerplaats? Luxe
Zo'n paaltje met een sleutel ervoor?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn huisnummer staat erbij. Blijkbaar moet ik ze even groter maken, met lampjes erbij ofzo.
Die hutten van tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef CherryLips het volgende:
O ja, en er stond een of andere domme hut op mijn parkeerplaatsik heb misschien 1 keer m'n auto kwijt gekund in m'n eigen vak
Ik wel. Beidequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik niet en kan ik al helemaal niet
Nee, er is al een slagboom met een zender. Maar blijkbaar zijn er mensen in het gebouw met drie auto's en 1 parkeervak dus proppen ze de andere auto's op de vrije plekken neer en als die vol zijn pakken ze mijn plek maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo'n paaltje met een sleutel ervoor?
Je auto er dubbel voorzetten geen optie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er is al een slagboom met een zender. Maar blijkbaar zijn er mensen in het gebouw met drie auto's en 1 parkeervak dus proppen ze de andere auto's op de vrije plekken neer en als die vol zijn pakken ze mijn plek maar
Ja dat is denk ik wel het logische vervolg, moet m'n auto toch ergens kwijt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je auto er dubbel voorzetten geen optie?
Het speelt al langer, naar de buren aan de andere kant van die plek hebben ze ook nooit geluisterd en de mensen die rechts van mij staan hebben er ook al over geklaagd. Als ik er eenmaal goed en wel woon zal ik er nog eens proberen, als nieuwkomerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Of gewoon een briefje ophangen met de vraag of ze niet meer op je plek willen gaan staan
Dat is wel de netste weg ja. Of beter nog, even langslopen als he weet wie het is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het speelt al langer, naar de buren aan de andere kant van die plek hebben ze ook nooit geluisterd en de mensen die rechts van mij staan hebben er ook al over geklaagd. Als ik er eenmaal goed en wel woon zal ik er nog eens proberen, als nieuwkomer
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef KomtTijd... het volgende:
en toen zeiden ze "hoi, wij zijn de buren die altijd hun auto op jouw plek zetten"?
Op de manier waarop ik de auto er nu in moet prakken als hun bus er staat komen er geheid krassen in de portieren jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Naja je hebt vast wel een goed scherpe sleutel ofzo. Die weleens toevallig uit je broekzak hangt als je langs die auto loopt.
ik heb een briefje in alle brievenbussen gedaan om me voor te stellen en alvast te melden dat ik het overlast van het verhuizen tot een minimum zou beperken en dat er die en die dag geschuurd zou worden. Dat schuren maakt nogal een pokkeherriequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nieuwe buren maar niemand neemt nog de moeite zich voor te stellen hier
Ken de helft niet meer hier... ik vind dat echt raar
wat een servicequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb een briefje in alle brievenbussen gedaan om me voor te stellen en alvast te melden dat ik het overlast van het verhuizen tot een minimum zou beperken en dat er die en die dag geschuurd zou worden. Dat schuren maakt nogal een pokkeherrie
kijk dat is nou netjes!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb een briefje in alle brievenbussen gedaan om me voor te stellen en alvast te melden dat ik het overlast van het verhuizen tot een minimum zou beperken en dat er die en die dag geschuurd zou worden. Dat schuren maakt nogal een pokkeherrie
niet van vloeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een serviceben je goed in schuren?
Laat je nu rhu opzoeken hoeveel vriendje aan haar cadeau uitgafquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke? Je hebt ze vanaf 9 tientjes tot 400+ eu zie ik!
CL doet deze manier van schurenquote:
nee ik heb expres alleen op afbeeldingen gekekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat je nu rhu opzoeken hoeveel vriendje aan haar cadeau uitgaf.
Oh that wouldn't play well with me....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er is al een slagboom met een zender. Maar blijkbaar zijn er mensen in het gebouw met drie auto's en 1 parkeervak dus proppen ze de andere auto's op de vrije plekken neer en als die vol zijn pakken ze mijn plek maar
Prehistorisch garnaalbeestdingquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Triops zijn toch van die enge beestjes
Soort enge sea monkeysquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prehistorisch garnaalbeestding
Zolang hij ze boven houdt, vind ik alles primaquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
CL doet deze manier van schuren
[ afbeelding ]
Ik zou er ook heel snel klaar mee zijn ja... Je hebt betaald voor die plek en om er dan steeds andere auto's tegen te komen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh that wouldn't play well with me....
Twee keer vriendelijk vragen, denk ik. De derde keer schroef ik de wielen eraf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou er ook heel snel klaar mee zijn ja... Je hebt betaald voor die plek en om er dan steeds andere auto's tegen te komen...
Dit is wel een mooie voor Marshallquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee keer vriendelijk vragen, denk ik. De derde keer schroef ik de wielen eraf.
Het hele leven is mooi voor Marshall.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele leven is mooi voor Marshall.
Wel!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, niet lief gaan doen ineens
Ben je nou al eens verhuisd? Toen ik hier kwam wonen was ik 3 dagen na de sleuteloverdracht al helemaal over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een sapcentrifuge maar die heb ik misschien drie keer gebruiktecht te veel gekloot.
Misschien als ik m'n eigen keuken hebdan krijg ik niet steeds commentaar dat de vaatwasser gelijk vol staat.
Hou eens opquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nou al eens verhuisd? Toen ik hier kwam wonen was ik 3 dagen na de sleuteloverdracht al helemaal over.
ik stond al met een aanhanger vol spullen voor de deur tijdens de overdracht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nou al eens verhuisd? Toen ik hier kwam wonen was ik 3 dagen na de sleuteloverdracht al helemaal over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |