Grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 december 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
We zijn toch in cyberspace. Andere mensen hier patsen met hun 20 inch e.d. Ik ga zelfs op internet daar nog overheenik denk dat mijn virt.pik gewoon wat massive is ja. Kan ik toch niks aan doen?
Graag een beamer nemen .... mooie witte wand .... klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
Voor een tv anders wat krapjes hoor.
quote:
O.... ik had er eigenlijk ander plannen meequote:
En een donkere kelder.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
Graag een beamer nemen .... mooie witte wand .... klaar
Hoezo denk jij even een bestelling te kunnen plaatsen voor huize muhahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
Wat gaan wel kijken dan Engel?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin![]()
[..]
[..]
[..]
O.... ik had er eigenlijk ander plannen mee
Nee ... algemeen .... bij mij kan het volgens mij wel .... maar op het werk gaat dat het handigst ... alhoewel sommige schermenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo denk jij even een bestelling te kunnen plaatsen voor huize muhahaha.
Je mag er niet in bijten engelquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin![]()
[..]
[..]
[..]
O.... ik had er eigenlijk ander plannen mee
Hmm... goede ... ik zou nu voor life with pi gaan .... die staat def. op my to see lijst....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan wel kijken dan Engel?
Engeltjequote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mur
Hoe is je kerst?
Zitten er al vrouwen in je kelder ...
Geen lijstje hier eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... goede ... ik zou nu voor life with pi gaan .... die staat def. op my to see lijst....
Nah, doe mij maar gewoon een tv, goed zatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... algemeen .... bij mij kan het volgens mij wel .... maar op het werk gaat dat het handigst ... alhoewel sommige schermendie zou ik best thuis willen hebben
That's mequote:
niet veel kadootjesquote:Ik heb geen kelderWel heel veel kadootjes.
Maar als je echt wil komen kan ik wel een kelder simuleren?
ik heb ook geen kelder meerquote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Engeltje
Ik heb geen kelderWel heel veel kadootjes.
Maar als je echt wil komen kan ik wel een kelder simuleren?
ik mag graag wat aannemen, letterlijk lezen of nog meer van dat soort BS....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is een aanname dat het grootheidswaanzin is engel. Misschien is hij echt wel zo![]()
Maar ik ga even gamen, zo terug
Geen zolder?quote:
Welke looks?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog de looks en drank, ik had echt mijn kelder nodig.
Dat heb/ kan je toch ook halen murquote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog de looks en drank, ik had echt mijn kelder nodig.
Valt me wel van je tegen ditquote:Op woensdag 26 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou volgens mij valt dat wel mee, ik krijg nog steeds geen slipjes naar mijn hoofd geslingerd
Nee, want jij bent een vrouw, en vrouwen kunnen geen zolderautist zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!-ster ... wat denk je zelf
Moeite.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb/ kan je toch ook halen mur
Kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou volgens mij valt dat wel mee, ik krijg nog steeds geen slipjes naar mijn hoofd geslingerd
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een vrouw, en vrouwen kunnen geen zolderautist zijn
Geen idee, ik krijg ze ook niet naar mijn hoofd geslingerdquote:Op woensdag 26 december 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Maar wat moet ik er aan doen?
Wat vrouwen wel zijn dat weet ik niet.quote:
Bloederige wezens die maar niet dood willen gaan, aliens!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vrouwen wel zijn dat weet ik niet.
De inspiratie voor veel van de mooiste muziek, gedichten, boeken, schilderijen en films ooit gemaakt.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor krachten hebben ze nog meer?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bloederige wezens die maar niet dood willen gaan, aliens!
Eindeloos zeuren, geld laten verdwijnen, auto's in de prak rijden of meest aparte manieren.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor krachten hebben ze nog meer?
ze zijn engquote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sssst... is een geheimquote:Op woensdag 26 december 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor krachten hebben ze nog meer?
quote:
Dat ook, maar toch kunnen mannen niet zonder ze.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindeloos zeuren, geld laten verdwijnen, auto's in de prak rijden of meest aparte manieren.
Hoezo niet? Ik heb een prima rechterhand hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Dat ook, maar toch kunnen mannen niet zonder ze.
Met je rechterhand kan je niet knuffelenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb een prima rechterhand hoor.
Wut? Dat kan wel broeder, ik knuffel ook met links en soms met mijn benen erbijquote:Op woensdag 26 december 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met je rechterhand kan je niet knuffelen
De muziek of de codeermachine?quote:
De laatste die wil ik wel hebbenquote:
Mijn kerst was prima, voor zover kerst leuk kan zijn. Eerste kerstdag heerlijk thuis geweest en niks doen. Vandaag bij familie geweest en nu weer heerlijk in trainingsbroek thuis. En jij?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:05 schreef -Engel- het volgende:
de muziek ... Air.. de muziek
Leuk gehad met kerst?
ik was vanaf zondag 20:00 tot ongeveer woensdag 10:00 onder de pannenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kerst was prima, voor zover kerst leuk kan zijn. Eerste kerstdag heerlijk thuis geweest en niks doen. Vandaag bij familie geweest en nu weer heerlijk in trainingsbroek thuis. En jij?
De echte vraag is, heb je nog geneukt?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was vanaf zondag 20:00 tot ongeveer woensdag 10:00 onder de pannen
Heerlijk gegeten, gedronken, gelachen, gepoold en gewonnen, gesport en gezwommen....
Een mooie opsomming van wat je allemaal hebt gedaan. Heb je het ook naar je zin gehad?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
ik was vanaf zondag 20:00 tot ongeveer woensdag 10:00 onder de pannen
Heerlijk gegeten, gedronken, gelachen, gepoold en gewonnen, gesport en gezwommen....
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie opsomming van wat je allemaal hebt gedaan. Heb je het ook naar je zin gehad?
Goed zo.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nog geneukt?
quote:
Dat is echt onder de gordel.quote:
Gewoon scherp van hemquote:Op woensdag 26 december 2012 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Mur, Wat ben je toch een Fok!er
Wil ik weten waarom?quote:
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 26 december 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slijmen bij Mur werkt niet, beter hossel je wat chicks voor onze kelder.
Voor jou nietquote:
Oh ik dacht dat het mijn kelder was, om 22 uur ben ik klaar dan is ze van jouquote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ik had het over ONZE kelder...
Sorry maat, ik wil een verse, geen afdankertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het mijn kelder was, om 22 uur ben ik klaar dan is ze van jou
Zelf regelen ik ben met de mijn nog tot 22 uur bezigquote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry maat, ik wil een verse, geen afdankertje.
Je zit hier op FOK!, zal wel meevallenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelf regelen ik ben met de mijn nog tot 22 uur bezig
Als hij om 21:58 hier weggaat dan is hij om 22:00 wel klaar johquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK!, zal wel meevallen.
Goed puntquote:Op woensdag 26 december 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hij om 21:58 hier weggaat dan is hij om 22:00 wel klaar joh
Kloptquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK!, zal wel meevallen.
Er kan weinig gebeuren in die 2 minuten tochquote:Op woensdag 26 december 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
nog 1 uur en 15 minuten wachtenlaat je haar wel wat degelijk voor gebruik achter?
Kunnen we voor de dames niet gewoon ook een heer in de kelder hebben?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
nog 1 uur en 15 minuten wachtenlaat je haar wel wat degelijk voor gebruik achter?
Wat schuift ut, krijg ik fatsoenlijk te bikken? Word ik dagelijks bereden etc etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kunnen we voor de dames niet gewoon ook een heer in de kelder hebben?
Is wel zo praktisch
Nou ja succes met zoeken maar ik denk niet dat hier een man is die zomaar sex wil hebben met allerlei meiden elke dag.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is wel zo praktisch
Voor welke dames allemaal?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is wel zo praktisch
het schuift in Natura , natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat schuift ut, krijg ik fatsoenlijk te bikken? Word ik dagelijks bereden etc etc.
Dan hang ik maar een ad opquote:Op woensdag 26 december 2012 20:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja succes met zoeken maar ik denk niet dat hier een man is die zomaar sex wil hebben met allerlei meiden elke dag.
http://www.theexgirlfriends.com
Is deze band bekend trouwens nu? Krijg telkens dat als pop-up als ik films zoek bij movie2k (the hobbit ga ik zien denk ik maar)
Uiteraard dat mag ookquote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is wel zo praktisch
Namen willen wequote:Op woensdag 26 december 2012 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het schuift in Natura , natuurlijk... ja duh .... Het zijn wel de dames met passie he
Behoorlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel lachen, maar wij zijn bloedserieus he
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel lachen, maar wij zijn bloedserieus he
quote:
Die ik wil pakken zit niet op FOK!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
gewoon de meiden die je wil toch. Wij zijn mannen. We kunnen gewoon pakken welke we willen.
Maar niet als we vastgebonden bij engel in de kelder hangenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
gewoon de meiden die je wil toch. Wij zijn mannen. We kunnen gewoon pakken welke we willen.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat niet komen he, tot dusver heb ik alleen Engel op het lijstje...
Bij de harenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat is dan best wel knap jaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet als we vastgebonden bij engel in de kelder hangen
Nou, die zou ik ook niet hoeven danquote:Op woensdag 26 december 2012 21:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zolang ze geen pruik dragen wel ja
knuppeltjequote:Op woensdag 26 december 2012 21:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zolang ze geen pruik dragen wel ja
Hm er liggen nog steeds stenen buiten .quote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ging best goed in het stenen tijdperk
Sex afwijzen op basis van aannames...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, die zou ik ook niet hoeven dan. Zijn waarschijnlijk toch dragqueens.
Zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Sex afwijzen op basis van aannames...
Shit, ik kan niet tegen kietelenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- bergt de kat maar weer op .... oke....
* -Engel- pakt veer
Kan ook een kinky meid zijn gewoon die in is voor een rollenspel met blonde pruik waar ze brunette is... niet wanhopigheid.. maar destemeer over voor onsquote:Op woensdag 26 december 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik ook weer niet.
Je houdt wel van een beetje kinky?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan ook een kinky meid zijn gewoon die in is voor een rollenspel met blonde pruik waar ze brunette is... niet wanhopigheid.. maar destemeer over voor ons![]()
Schijt een beer in het bos?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je houdt wel van een beetje kinky?
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan er niet over als een meid urenlang met me vrijt en haar mond gebruikt
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Moet je ook zeggen van: goed om te weten e.d...quote:
Oja .....wacht ff ....quote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet je ook zeggen van: goed om te weten e.d...nu lijkt het alsof ik geen actie krijg die ik niet wil
I hear a dare ....quote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach je moet me eerst vastgebonden zien te krijgen he.
Moet ik al gaan rennen? Of kan ik mijn drankje nog opdrinken?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
i double dare you.
Dan zullen we wel eens zien wie de touwtjes in handen heeft
Drink maar rustig op.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moet ik al gaan rennen? Of kan ik mijn drankje nog opdrinken?
Ojaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drink maar rustig op.
Ik weet niet waar je woont he
Peu,quote:Op woensdag 26 december 2012 21:23 schreef PeuRac het volgende:
Zo en weer thuis (ondertussen ook al de was gestreken en opgeruimd).
Ik moest nog aan je denken toen ik langs A'foort reed.quote:
Zo van: Verrek ... hier woont -Engel-quote:Op woensdag 26 december 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik langs A'foort reed.
Nee, meer van, hmm, kerst drankje doen met -Engel- zou leuk kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo van: Verrek ... hier woont -Engel-
Had gebeld offuh... volgens mij kan je mij zien op WA.... ik heb hetquote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, meer van, hmm, kerst drankje doen met -Engel- zou leuk kunnen zijn.
Infinite bonusquote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik ook punten als ik zinnen uit Monty Python ken?
Hangt ervan af welke zinnen natuurlijk. Verras me.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik ook punten als ik zinnen uit Monty Python ken?
je hebt hetquote:Op woensdag 26 december 2012 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had gebeld offuh... volgens mij kan je mij zien op WA.... ik heb het
The knights who say ni.... NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII bijvoorbeeld ....quote:Op woensdag 26 december 2012 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke zinnen natuurlijk. Verras me.
Klinkt goed. Ben niet zo bekend met monthy python verderquote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
The knights who say ni.... NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII bijvoorbeeld ....
En natuurlijk ministry of silly walksmaar dat is meer die hele sketch iig dat moet je DOEN
tsjaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt hetWA in de auto is niet zo handig. Ik zou gebeld hebben, ware het niet dat ik al aan de lijn was.
Engel op de WAquote:Op woensdag 26 december 2012 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had gebeld offuh... volgens mij kan je mij zien op WA.... ik heb het
Het einde van de wereld met terugwerkende kracht?quote:
* high fivequote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
Is het dan toch het einde van de wereld?
ROFLquote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben niet zo bekend met monthy python verdermaar 100 punten extra
deze ken ik wel
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het dan toch het einde van de wereld?
Nee nee nee... ze moeten eens beter luisteren naar de alwetende hier op deze @#!# planeetquote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het einde van de wereld met terugwerkende kracht?
Ja, -30 in Rusland, het water wat maar blijft stijgen, en jij hebt WA.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... unbelieveable ... my ufo crasht into 2012 ....
Hmm... ze hebben wel wat grappen met/over duitsers... maar volgens mij is het een losse sketch en ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd.... behalve dan die met de silly walks die lukt me wel denk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Monthy Python, deden die ook die (Duitse) Killer Joke?
nou moet je me maar even ermee introduceren. Met de drank erbij een idee?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ROFL
O ik houd er van
Zulke heerlijke humor......
Beter een atoom of tornadokelder nemenquote:
Ja dat ook jaquote:Oja en je WA fixen
Dat niet alleen... ik ben gewoon door een mug gestoken in DECEMBERquote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, -30 in Rusland, het water wat maar blijft stijgen, en jij hebt WA.
waar gaat het heen met deze wereldquote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat niet alleen... ik ben gewoon door een mug gestoken in DECEMBER
Moet je maar minder vaak ongesteld worden. Je weet dat die beesten op bloed uit zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat niet alleen... ik ben gewoon door een mug gestoken in DECEMBER
Engels humor hoeft niet met drank hoor .... je moet alleen tegen flauw en een tikkie eigenwijs kunnenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
nou moet je me maar even ermee introduceren. Met de drank erbij een idee?en dan omwisselen, southpark, monty python, southpark. En romantisch mogen we dan om de beurd een aflevering uitkiezen.
Kurk erin helpt ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet je maar minder vaak ongesteld worden. Je weet dat die beesten op bloed uit zijn
Het eind der tijden .... we vallen gewoon allemaal van de randquote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
waar gaat het heen met deze wereld
Samen uit 1 rietje drinkenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Engels humor hoeft niet met drank hoor .... je moet alleen tegen flauw en een tikkie eigenwijs kunnen
En natuurlijk afwisselen en voor de rare lachmomentjes zou ik er ook nog ff the simpons bij doen ... mijn humor en die van de simponshehehe
Romantischdan jij en dan ik en een drankjeeeeeeeeeeeeee erbij
Ik dacht dat het kwam omdat ik veel zoete muk gedronken hadquote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet je maar minder vaak ongesteld worden. Je weet dat die beesten op bloed uit zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent ook nog fan van the simpsons?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Engels humor hoeft niet met drank hoor .... je moet alleen tegen flauw en een tikkie eigenwijs kunnen
En natuurlijk afwisselen en voor de rare lachmomentjes zou ik er ook nog ff the simpons bij doen ... mijn humor en die van de simponshehehe
Romantischdan jij en dan ik en een drankjeeeeeeeeeeeeee erbij
ik zeg het ... zo begint het .... de wisseling van jaargetijden, het draaien van de pool, de vulkanen en tsunami's en THEN we are talkingquote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Wat is er mis het dit kut weer trouwens?! Ik wil GVD dikke vorst! Wil kunnen schaatsen op de Loosdrechtse plassen
Dan ga ik wel naar het noorden verhuizenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zeg het ... zo begint het .... de wisseling van jaargetijden, het draaien van de pool, de vulkanen en tsunami's en THEN we are talking
ja... maar met een eigen rietje kan ik veel sneller drinkenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Samen uit 1 rietje drinken
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam omdat ik veel zoete muk gedronken had... dus eigenlijk zijn het gewoon kleine vampiertjes die op vrouwenbloed uit zijn ....
Ow ja dat zou kunnen ja. En ja ze gebruiken het om meer te maken die jou weer kunnen prikken. Werkt omgekeerd ook. Als jij mug op eet heb je grotere kans om zwanger te worden. Probeer maar esSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Ja... ik keek het tijdens mijn studententijd best veel ja....quote:Op woensdag 26 december 2012 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ook nog fan van the simpsons?
Nah... ik zou ff wachten met verhuizen tot je weet waar het Noorden komt te liggenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar het noorden verhuizen
Oke zolang je maar niet zo drankresistent bent vind ik het goedquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... maar met een eigen rietje kan ik veel sneller drinken
Gekquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja dat zou kunnen ja. En ja ze gebruiken het om meer te maken die jou weer kunnen prikken. Werkt omgekeerd ook. Als jij mug op eet heb je grotere kans om zwanger te worden. Probeer maar es
Als ik in het huwelijk zou geloven dan zou ik nu een aanzoek doenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik keek het tijdens mijn studententijd best veel ja....
Op de huidige noordpool blijft het vast wel koud genoeg.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nah... ik zou ff wachten met verhuizen tot je weet waar het Noorden komt te liggen
Hmm... wat noem je drankresistent?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke zolang je maar niet zo drankresistent bent vind ik het goed
Anee ... dan moet ik zo'n ring en jurk aan .... en zo 'n feest met vieze taartquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik in het huwelijk zou geloven dan zou ik nu een aanzoek doen
Nou ja binnen 3 uur moet je toch wel wat tipsy zijn en minder tegenstribbelen kunnen snap je. Het heeft wel wat tijd maar niet dat je de hele tijd van je af kan blijven werenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... wat noem je drankresistent?
niet als de hele kloot een aardig zwiep krijgtquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de huidige noordpool blijft het vast wel koud genoeg.
4 flessen wodka drinken en toch nog Schenkstroop hosselen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... wat noem je drankresistent?
Ja precies.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anee ... dan moet ik zo'n ring en jurk aan .... en zo 'n feest met vieze taart
Opzich niet erg als het hier wat warmer wordt.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet als de hele kloot een aardig zwiep krijgt
Hahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja binnen 3 uur moet je toch wel wat tipsy zijn en minder tegenstribbelen kunnen snap je. Het heeft wel wat tijd maar niet dat je de hele tijd van je af kan blijven weren
Schenkstroop vind mij eng..... ik heb die kerel echt nog nooit gezien .... dus zelfs na 4 flessen durft ie nog niet in de buurt te komenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
4 flessen wodka drinken en toch nog Schenkstroop hosselen.
Slaan we die nacht ook over.... Reisquote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Slaan we over en dan gaan we meteen door met de huwelijksnacht en reis
Ik wil een rondreis maken door de statesquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Slaan we die nacht ook over.... Reisen waarheen gaat de reis?
Mja iets warmer oke .... ik vind het prima dat die ijsbaan dicht isquote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opzich niet erg als het hier wat warmer wordt.
Wel jammer dat die ijsbaan in Flevoland failliet is
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil een rondreis maken door de states
En vergeet Vegas niet he.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk ja.... ff the big apple, route 66 tot zo ver dat nog kan en mag... de falls, death valley, ff een bezoekje aan wat vriendjes
Nee dat is mijn mascaraquote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
He he ... zo te zien sta ik al 1-0 voor
oe Southparkquote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee en Calorado, waar Southpark ligt..
* -Engel- geeft hiergaanwedan de mascara en de face whipes aan ff netjes maken he... wel vechten als een heer.quote:
Als je dat al gevoelig noemtquote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik weet je gevoelige plekje wel te raken hé
Nee ik moet je geniepig gewoon onschadelijk maken zonder dat ik je verniel. Welke soorten drugs heb je weleens gehad moppie?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft hiergaanwedan de mascara en de face whipes aan ff netjes maken he... wel vechten als een heer.
Ik heb altijd mijn standaard doekje bij ...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ik moet je geniepig gewoon onschadelijk maken zonder dat ik je verniel. Welke soorten drugs heb je weleens gehad moppie?![]()
Hij zegt moppie tegen mequote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ik moet je geniepig gewoon onschadelijk maken zonder dat ik je verniel. Welke soorten drugs heb je weleens gehad moppie?![]()
Neem water.... 2 glazen of zo en dan frisdrankquote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
heb nog steeds dorst trouwens de hele dag al. Ongelofelijk. Dorst als in frisdrank.
Ja ik haal al mijn versiertrucs uit de kast vanavond hoorquote:
Wat heb je voor iets liefs gedaan voor Twi?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
Tering, soms denk ik echt van: "Goh, Mirne. Jij bent echt kei lief."
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik haal al mijn versiertrucs uit de kast vanavond hoorhet gaat voelen alsof je wordt overreden door een geladen vrachtwagen
Dat ben je ookquote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
Tering, soms denk ik echt van: "Goh, Mirne. Jij bent echt kei lief."
muhahaha lecterquote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn standaard doekje bij ...
Ben je een engeltje die uit de hemel is gevallen? Want je gezicht is helemaal kapot.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben benieuwd .... * -Engel- pakt de popcorn en gaat er eens goed voor zitten
Ken ik nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Franzesco di Pazzi, vind die reeks geweldig
Ow nee bedoel dat is die inspecteur in de film hannibal die chloroform op zijn gezicht krijgt gedrukt door hannibal..quote:
Hehe, niet gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nee bedoel dat is die inspecteur in de film hannibal die chloroform op zijn gezicht krijgt gedrukt door hannibal..
Crea....quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ben je een engeltje die uit de hemel is gevallen? Want je gezicht is helemaal kapot.
Ow nee zo ging die niet hmmm
oke danquote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik doe helemaal niets om lief te zijn, het zit gewoon van nature in me. Kei lief.
Bepaalde exclusiviteit is vereist. Gevalletje vraag en aanbod en verhoging van de waarde.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Myraela kunnen we die liefheid ook testen? Bedoel je wil toch lief blijven in de ogen van fokkers ook? En bent bereid om daar zaken voor te doen?
Ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope. Ben ik nu een misdaad begaan.
Dat gaat me iets te lang durenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja.
http://yamivideo.com/video/w0r5f7wh6ynp
Je straf.
Ja ik begrijp wat je denkt maar als lief persoon kan je geen eisen stellen aangezien we je dan minder lief vinden. Gewoon doen wat we je vertellen en we vinden je superawesome, beloofdquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bepaalde exclusiviteit is vereist. Gevalletje vraag en aanbod en verhoging van de waarde.
Nee hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope. Ben ik nu een misdaad begaan.
Nou, sluit mij maar opquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Pas als je bijvoorbeeld geen lock,stock and two smoking barrels hebt gezien of Boondock Saints heb gemist
of trainspotting of from dusk till dawnquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Pas als je bijvoorbeeld geen lock,stock and two smoking barrels hebt gezien of Boondock Saints heb gemist
1e wel meen ik, 2e zeker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
of trainspotting of from dusk till dawn
Volgens mij heb ik niet het laatste deel gezien, maar ik weet nog dat ik dacht shit they do it again ..... die tijdlijn he van die filmsquote:
Sorry, ik doorzie je, jij probeert mij het slechte pad op te brengen. Maar ik laat mijzelf niet beïnvloeden door mijn omgeving. Doch, omdat ik lief ben, hierbij een konijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je denkt maar als lief persoon kan je geen eisen stellen aangezien we je dan minder lief vinden. Gewoon doen wat we je vertellen en we vinden je superawesome, beloofd
Ik heb even geen gevat weerwoord dus je wint deze keer. Blijf maar lief zolang je nog kanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik doorzie je, jij probeert mij het slechte pad op te brengen. Maar ik laat mijzelf niet beïnvloeden door mijn omgeving. Doch, omdat ik lief ben, hierbij een konijn.
[ afbeelding ]
Alleen whisky, bier en wijn hier.. laten we dat maar niet doenquote:
Nou ja als je geen zin erin hebt dan niet doen toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb nog wat in te halen echter nooit de zin om daadwerkelijk een film op te zetten.
Nee idd!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alleen whisky, bier en wijn hier.. laten we dat maar niet doen
Ligt er aan of ze dan grappig isquote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Inderdaad, een dronken fokster is wel het laatste wat we zouden willen zeg
Nu begin je toch wel met B films te komen, op fight club na offcoursequote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No kidding right
En Fight club?
Dogma?
Stigmata?
Fallen?
Zingende mensen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze dan grappig is
Ik ben altijd grappigquote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe jij denkt niet vies genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er niet te begrijpen aan altijd?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en als je nuchter bent, wat dan?
Lekker poesjequote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit pluizige bolletje uit het asiel halen.Maar die zal wel weg zijn over 2 weken.
Voor iemand die zo letterlijk leest heb je wel moeite met het woordje 'altijd' nu of niet?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en als je nuchter bent, wat dan?
Trainspottingquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
of trainspotting of from dusk till dawn
Moondock saints trouwens toch? Niet boondockow gecheckt maar wel boondock dus, my bad!
haal je er bij Samzz toch 1quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit pluizige bolletje uit het asiel halen.Maar die zal wel weg zijn over 2 weken.
Ik ben nog puur en onschuldig!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe jij denkt niet vies genoeg
Nou, ik kijk sowieso weinig filmsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je geen zin erin hebt dan niet doen toch?Je moet het leuk vinden en anders heeft het ook geen nut ja
Ik dacht dat je altijd dronken wasquote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat is er niet te begrijpen aan altijd?
En Fight club - jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No kidding right
En Fight club?
Dogma?
Stigmata?
Fallen?
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd dronken was![]()
Dit soort films moet je samen kijken, drank en food erbij en dan achter overleunenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb nog wat in te halen echter nooit de zin om daadwerkelijk een film op te zetten.
En ik heb deel 2 wel gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Trainspotting
From dusk till dawn ... deze film heeft mij serieus drie pogingen gekost om het geheel af te zien![]()
Hehehe film is mijn ding skatjenatuurlijk is het Boondock Saints net zoals daar zelfs een deek 2 van is... die ik overigens nooit gezien heb ... weet ook niet waarom
De beste scene is nog altijd als ze samen schieten ....
Sure, ben ik altijd wel voor inquote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit soort films moet je samen kijken, drank en food erbij en dan achter overleunen
vooral de big lewbosky die moet je echt leren kijken![]()
die is zo slecht dat ie goed wordt
the dudequote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit soort films moet je samen kijken, drank en food erbij en dan achter overleunen
Obviously, you're not a golfer.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nah, wil wel sowieso een asiel katje. En het hoeft zeker geen kitten te zijn, maar ook niet te oud, max 4 jaar denk ik.quote:
daar kun je nooit genoeg van hebbenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
Als je films meebrengt ben je welkom engel. Oh en naaktheid, we hebben meer naaktheid nodig.
Oh, je bent toch niet welkom.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
Leave your clothes at the door!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
Als je films meebrengt ben je welkom engel. Oh en naaktheid, we hebben meer naaktheid nodig.
Little lebowski achieverquote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Obviously, you're not a golfer.
hehehequote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Inderdaad, een dronken fokster is wel het laatste wat we zouden willen zeg
ja diequote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
van judge dredd toch? die remake orso
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
daar kun je nooit genoeg van hebben
Ik waarlijk menig poging gewaagd, maar een orgie zonder jullie is onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leave your clothes at the door!
I agree dat je Dogma en Stigmata elk in 10 sec. kan kijken zonder enkele highlights te missen maar hee.... Fallen heeft wel een bazensoundtrack....quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nu begin je toch wel met B films te komen, op fight club na offcourse
Op een verwarmde pooltafel!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik waarlijk menig poging gewaagd, maar een orgie zonder jullie is onvoorstelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |