Grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 december 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
We zijn toch in cyberspace. Andere mensen hier patsen met hun 20 inch e.d. Ik ga zelfs op internet daar nog overheenik denk dat mijn virt.pik gewoon wat massive is ja. Kan ik toch niks aan doen?
Graag een beamer nemen .... mooie witte wand .... klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
Voor een tv anders wat krapjes hoor.
quote:
O.... ik had er eigenlijk ander plannen meequote:
En een donkere kelder.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
Graag een beamer nemen .... mooie witte wand .... klaar
Hoezo denk jij even een bestelling te kunnen plaatsen voor huize muhahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
Wat gaan wel kijken dan Engel?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin![]()
[..]
[..]
[..]
O.... ik had er eigenlijk ander plannen mee
Nee ... algemeen .... bij mij kan het volgens mij wel .... maar op het werk gaat dat het handigst ... alhoewel sommige schermenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo denk jij even een bestelling te kunnen plaatsen voor huize muhahaha.
Je mag er niet in bijten engelquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin![]()
[..]
[..]
[..]
O.... ik had er eigenlijk ander plannen mee
Hmm... goede ... ik zou nu voor life with pi gaan .... die staat def. op my to see lijst....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan wel kijken dan Engel?
Engeltjequote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mur
Hoe is je kerst?
Zitten er al vrouwen in je kelder ...
Geen lijstje hier eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... goede ... ik zou nu voor life with pi gaan .... die staat def. op my to see lijst....
Nah, doe mij maar gewoon een tv, goed zatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... algemeen .... bij mij kan het volgens mij wel .... maar op het werk gaat dat het handigst ... alhoewel sommige schermendie zou ik best thuis willen hebben
That's mequote:
niet veel kadootjesquote:Ik heb geen kelderWel heel veel kadootjes.
Maar als je echt wil komen kan ik wel een kelder simuleren?
ik heb ook geen kelder meerquote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Engeltje
Ik heb geen kelderWel heel veel kadootjes.
Maar als je echt wil komen kan ik wel een kelder simuleren?
ik mag graag wat aannemen, letterlijk lezen of nog meer van dat soort BS....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is een aanname dat het grootheidswaanzin is engel. Misschien is hij echt wel zo![]()
Maar ik ga even gamen, zo terug
Geen zolder?quote:
Welke looks?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog de looks en drank, ik had echt mijn kelder nodig.
Dat heb/ kan je toch ook halen murquote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog de looks en drank, ik had echt mijn kelder nodig.
Valt me wel van je tegen ditquote:Op woensdag 26 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou volgens mij valt dat wel mee, ik krijg nog steeds geen slipjes naar mijn hoofd geslingerd
Nee, want jij bent een vrouw, en vrouwen kunnen geen zolderautist zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een Fok!-ster ... wat denk je zelf
Moeite.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb/ kan je toch ook halen mur
Kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou volgens mij valt dat wel mee, ik krijg nog steeds geen slipjes naar mijn hoofd geslingerd
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een vrouw, en vrouwen kunnen geen zolderautist zijn
Geen idee, ik krijg ze ook niet naar mijn hoofd geslingerdquote:Op woensdag 26 december 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Maar wat moet ik er aan doen?
Wat vrouwen wel zijn dat weet ik niet.quote:
Bloederige wezens die maar niet dood willen gaan, aliens!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vrouwen wel zijn dat weet ik niet.
De inspiratie voor veel van de mooiste muziek, gedichten, boeken, schilderijen en films ooit gemaakt.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor krachten hebben ze nog meer?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bloederige wezens die maar niet dood willen gaan, aliens!
Eindeloos zeuren, geld laten verdwijnen, auto's in de prak rijden of meest aparte manieren.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor krachten hebben ze nog meer?
ze zijn engquote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sssst... is een geheimquote:Op woensdag 26 december 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor krachten hebben ze nog meer?
quote:
Dat ook, maar toch kunnen mannen niet zonder ze.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindeloos zeuren, geld laten verdwijnen, auto's in de prak rijden of meest aparte manieren.
Hoezo niet? Ik heb een prima rechterhand hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Dat ook, maar toch kunnen mannen niet zonder ze.
Met je rechterhand kan je niet knuffelenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb een prima rechterhand hoor.
Wut? Dat kan wel broeder, ik knuffel ook met links en soms met mijn benen erbijquote:Op woensdag 26 december 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met je rechterhand kan je niet knuffelen
De muziek of de codeermachine?quote:
De laatste die wil ik wel hebbenquote:
Mijn kerst was prima, voor zover kerst leuk kan zijn. Eerste kerstdag heerlijk thuis geweest en niks doen. Vandaag bij familie geweest en nu weer heerlijk in trainingsbroek thuis. En jij?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:05 schreef -Engel- het volgende:
de muziek ... Air.. de muziek
Leuk gehad met kerst?
ik was vanaf zondag 20:00 tot ongeveer woensdag 10:00 onder de pannenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kerst was prima, voor zover kerst leuk kan zijn. Eerste kerstdag heerlijk thuis geweest en niks doen. Vandaag bij familie geweest en nu weer heerlijk in trainingsbroek thuis. En jij?
De echte vraag is, heb je nog geneukt?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was vanaf zondag 20:00 tot ongeveer woensdag 10:00 onder de pannen
Heerlijk gegeten, gedronken, gelachen, gepoold en gewonnen, gesport en gezwommen....
Een mooie opsomming van wat je allemaal hebt gedaan. Heb je het ook naar je zin gehad?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
ik was vanaf zondag 20:00 tot ongeveer woensdag 10:00 onder de pannen
Heerlijk gegeten, gedronken, gelachen, gepoold en gewonnen, gesport en gezwommen....
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie opsomming van wat je allemaal hebt gedaan. Heb je het ook naar je zin gehad?
Goed zo.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nog geneukt?
quote:
Dat is echt onder de gordel.quote:
Gewoon scherp van hemquote:Op woensdag 26 december 2012 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Mur, Wat ben je toch een Fok!er
Wil ik weten waarom?quote:
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 26 december 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slijmen bij Mur werkt niet, beter hossel je wat chicks voor onze kelder.
Voor jou nietquote:
Oh ik dacht dat het mijn kelder was, om 22 uur ben ik klaar dan is ze van jouquote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ik had het over ONZE kelder...
Sorry maat, ik wil een verse, geen afdankertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het mijn kelder was, om 22 uur ben ik klaar dan is ze van jou
Zelf regelen ik ben met de mijn nog tot 22 uur bezigquote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry maat, ik wil een verse, geen afdankertje.
Je zit hier op FOK!, zal wel meevallenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelf regelen ik ben met de mijn nog tot 22 uur bezig
Als hij om 21:58 hier weggaat dan is hij om 22:00 wel klaar johquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK!, zal wel meevallen.
Goed puntquote:Op woensdag 26 december 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hij om 21:58 hier weggaat dan is hij om 22:00 wel klaar joh
Kloptquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK!, zal wel meevallen.
Er kan weinig gebeuren in die 2 minuten tochquote:Op woensdag 26 december 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
nog 1 uur en 15 minuten wachtenlaat je haar wel wat degelijk voor gebruik achter?
Kunnen we voor de dames niet gewoon ook een heer in de kelder hebben?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
nog 1 uur en 15 minuten wachtenlaat je haar wel wat degelijk voor gebruik achter?
Wat schuift ut, krijg ik fatsoenlijk te bikken? Word ik dagelijks bereden etc etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kunnen we voor de dames niet gewoon ook een heer in de kelder hebben?
Is wel zo praktisch
Nou ja succes met zoeken maar ik denk niet dat hier een man is die zomaar sex wil hebben met allerlei meiden elke dag.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is wel zo praktisch
Voor welke dames allemaal?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is wel zo praktisch
het schuift in Natura , natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat schuift ut, krijg ik fatsoenlijk te bikken? Word ik dagelijks bereden etc etc.
Dan hang ik maar een ad opquote:Op woensdag 26 december 2012 20:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja succes met zoeken maar ik denk niet dat hier een man is die zomaar sex wil hebben met allerlei meiden elke dag.
http://www.theexgirlfriends.com
Is deze band bekend trouwens nu? Krijg telkens dat als pop-up als ik films zoek bij movie2k (the hobbit ga ik zien denk ik maar)
Uiteraard dat mag ookquote:Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is wel zo praktisch
Namen willen wequote:Op woensdag 26 december 2012 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het schuift in Natura , natuurlijk... ja duh .... Het zijn wel de dames met passie he
Behoorlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel lachen, maar wij zijn bloedserieus he
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel lachen, maar wij zijn bloedserieus he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |