Grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 december 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
We zijn toch in cyberspace. Andere mensen hier patsen met hun 20 inch e.d. Ik ga zelfs op internet daar nog overheenik denk dat mijn virt.pik gewoon wat massive is ja. Kan ik toch niks aan doen?
Graag een beamer nemen .... mooie witte wand .... klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
Voor een tv anders wat krapjes hoor.
quote:
O.... ik had er eigenlijk ander plannen meequote:
En een donkere kelder.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
Graag een beamer nemen .... mooie witte wand .... klaar
Hoezo denk jij even een bestelling te kunnen plaatsen voor huize muhahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
Wat gaan wel kijken dan Engel?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin![]()
[..]
[..]
[..]
O.... ik had er eigenlijk ander plannen mee
Nee ... algemeen .... bij mij kan het volgens mij wel .... maar op het werk gaat dat het handigst ... alhoewel sommige schermenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo denk jij even een bestelling te kunnen plaatsen voor huize muhahaha.
Je mag er niet in bijten engelquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin![]()
[..]
[..]
[..]
O.... ik had er eigenlijk ander plannen mee
Hmm... goede ... ik zou nu voor life with pi gaan .... die staat def. op my to see lijst....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat gaan wel kijken dan Engel?
Engeltjequote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mur
Hoe is je kerst?
Zitten er al vrouwen in je kelder ...
Geen lijstje hier eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... goede ... ik zou nu voor life with pi gaan .... die staat def. op my to see lijst....
Nah, doe mij maar gewoon een tv, goed zatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... algemeen .... bij mij kan het volgens mij wel .... maar op het werk gaat dat het handigst ... alhoewel sommige schermendie zou ik best thuis willen hebben
That's mequote:
niet veel kadootjesquote:Ik heb geen kelderWel heel veel kadootjes.
Maar als je echt wil komen kan ik wel een kelder simuleren?
ik heb ook geen kelder meerquote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Engeltje
Ik heb geen kelderWel heel veel kadootjes.
Maar als je echt wil komen kan ik wel een kelder simuleren?
ik mag graag wat aannemen, letterlijk lezen of nog meer van dat soort BS....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is een aanname dat het grootheidswaanzin is engel. Misschien is hij echt wel zo![]()
Maar ik ga even gamen, zo terug
Geen zolder?quote:
Welke looks?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog de looks en drank, ik had echt mijn kelder nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |