SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allochtoon is allochtoon, iedereen is broeder, op een dag zullen wij Allochtonië stichten waar de tussen twee culturen verdwaalde kardessen in harmonie met elkaar kunnen leven.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ons hart klopt ook voor onze abi uit de buitengebieden van het rijk van Otto
*proest*quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap, kijk naar deze vlag om je witte innerlijke vrinden te inspireren de Zionistische nanobots die je ziek maken te verslaan!
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap, kijk naar deze vlag om je witte innerlijke vrinden te inspireren de Zionistische nanobots die je ziek maken te verslaan!
Allochtoon is allochtoon, maar sommige allochtonen zijn allochtoner dan anderen. Dat kun je niet ontkennen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Allochtoon is allochtoon, iedereen is broeder, op een dag zullen wij Allochtonië stichten waar de tussen twee culturen verdwaalde kardessen in harmonie met elkaar kunnen leven.
Whehe, thnx voor het gebaar.quote:
Ik voel me al een stuk beter.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Er zal selectie aan de poort plaatsvinden. Alleen zij die alle positieve punten uit beide culturen meenemen, zullen toegelaten worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Allochtoon is allochtoon, maar sommige allochtonen zijn allochtoner dan anderen. Dat kun je niet ontkennen.
Dan creeër ik mijn eigen Allahtonië, met een bord langs jullie grens: verboden voor honden en kafirs.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zal selectie aan de poort plaatsvinden. Alleen zij die alle positieve punten uit beide culturen meenemen, zullen toegelaten worden.
We willen een Allochtonië met uitgebreide, gevarieerde gerechten, met open-minded mensen, met goede billen, vrije seks en spaceböreks.
Beterschap!
Dus ik zal de baas worden. Lekker de hele dag schuren met alle allochtonen en ambipurquote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zal selectie aan de poort plaatsvinden. Alleen zij die alle positieve punten uit beide culturen meenemen, zullen toegelaten worden.
We willen een Allochtonië met uitgebreide, gevarieerde gerechten, met open-minded mensen, met goede billen, vrije seks en spaceböreks.
Beterschap!
Graag wil ik oprecht een lans breken voor op zijn minst een snorplicht voor de mansmensen en een verbod op lange nagels en een overdaad aan make-up en parfum voor de dames.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is dan Allahtonië's verlies, want met honden zullen wij de oorlog winnen:quote:Op woensdag 26 december 2012 17:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan creeër ik mijn eigen Allahtonië, met een bord langs jullie grens: verboden voor honden en kafirs.
Dankjewel.![]()
Dit zijn allemaal goede punten en zullen meegenomen worden in de Grondwet van Allochtonië. Vooral de selectie van dames aan de hand van de door jou genoemde criteria zint mij.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Graag wil ik oprecht een lans breken voor op zijn minst een snorplicht voor de mansmensen en een verbod op lange nagels en een overdaad aan make-up en parfum voor de dames.
Andere punten van aandacht zijn:
Een ibne dient zich te onthouden van olieworstelen in een publieke setting.
Uitsmijters bij discotheken dient men te vervangen voor Kangals.
Een totaal verbod op bomberjacks zal van kracht worden.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is dan Allahtonië's verlies, want met honden zullen wij de oorlog winnen:
[ afbeelding ]
Bij mij denken ze juist altijd dat ik een Oostblokker ben.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk vrij verkaasd.Mensen denken wel altijd dat ik een Turk ben. Komt door mijn beeldschone donkerbruine haren, dikke wenkbrauwen en bruin/groene ogen. Geen borstels tho; menig vrouw is jaloers op mijn wenkbrauwen en wimpers.
![]()
Beterschap Bilge.
Parfum is wel lekker om te ruiken als je aan het schuren bentquote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Graag wil ik oprecht een lans breken voor op zijn minst een snorplicht voor de mansmensen en een verbod op lange nagels en een overdaad aan make-up en parfum voor de dames.
Heb je ooit de zachte geur van een beeldschone deerne gesnoven, die niet verdoezeld is door parfum of haarlak? Heb je ooit diep in haar hals en haren geroken?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:53 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Parfum is wel lekker om te ruiken als je aan het schuren bent
Als minister van BuZa van Allahtonië onderschrijf ik deze geboden, maar het is aan onze sultan Arcadia om te beslissen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zie je dat als een belediging?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk vrij verkaasd.Mensen denken wel altijd dat ik een Turk ben. Komt door mijn beeldschone donkerbruine haren, dikke wenkbrauwen en bruin/groene ogen. Geen borstels tho; menig vrouw is jaloers op mijn wenkbrauwen en wimpers.
![]()
Beterschap Bilge.
Bij jullie wordt het wel gezelliger, denk ik. Mag ik af en toe langskomen?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is dan Allahtonië's verlies, want met honden zullen wij de oorlog winnen:
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Tolerantie is één van de waarden die we meenemen, je mag derhalve altijd langskomen. Je mag zelfs bidden op onze grond, mits je niet je religieuze opvattingen opdringt aan de Allochtoniërs.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Bilge het volgende:
Bij jullie wordt het wel gezelliger, denk ik. Mag ik af en toe langskomen?
Haha nice.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij mij denken ze juist altijd dat ik een Oostblokker ben.
Wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als minister van BuZa van Allahtonië onderschrijf ik deze geboden, maar het is aan onze sultan Arcadia om te beslissen.
[..]
Zie je dat als een belediging?
[..]
Bij jullie wordt het wel gezelliger, denk ik. Mag ik af en toe langskomen?
[..]
Thnx![]()
Sommige deernes ruik ik al van vier meter afstand, vooral dat staat mij tegen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:53 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Parfum is wel lekker om te ruiken als je aan het schuren bent
Lang leve Allochtonië.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tolerantie is één van de waarden die we meenemen, je mag derhalve altijd langskomen. Je mag zelfs bidden op onze grond, mits je niet je religieuze opvattingen opdringt aan de Allochtoniërs.
Als Turk gezien worden, wat vind je daarvan?quote:
Uit de test: "je voorouders zijn verkracht door een kut Turk".quote:Op woensdag 26 december 2012 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nice.De meeste Bosniers hebben donkerblonde haren. Ik denk ook dat ik Turkish DNA heb. Misschien is een oud vrouwelijk familielid verkracht door een Turk. Kut Turken. Moet die test nog kopen maar het was een dure maand.
Of je verre voormoeder viel voor de welhaast onweerstaanbare charmes van een Turkse krijger met een borstvacht die een uitstraling van kunnen en viriliteit combineerde met Bir.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nice.De meeste Bosniers hebben donkerblonde haren. Ik denk ook dat ik Turkish DNA heb. Misschien is een oud vrouwelijk familielid verkracht door een Turk. Kut Turken. Moet die test nog kopen maar het was een dure maand.
Onwaarschijnlijk. Ons credo luidt immers:quote:Op woensdag 26 december 2012 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of je verre voormoeder viel voor de welhaast onweerstaanbare charmes van een Turkse krijger met een borstvacht die een uitstraling van kunnen en viriliteit combineerde met Bir.
Maar eenmaal in die Turkmang zijn armen dient een vrouw wel een enorm ijskonijn te zijn om niet een broeierig gevoel te krijgen in de zone beneden de navel, en dan doel ik niet op een blaasontstekingquote:Op woensdag 26 december 2012 18:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Ons credo luidt immers:
"The greatest joy a man can know is to conquer his enemies and drive them before him. To ride their horses and take away their possessions. To see the faces of those who were dear to them bedewed with tears, and to clasp their wives and daughters in his arms"
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lang leve Allochtonië.
[..]
Als Turk gezien worden, wat vind je daarvan?
https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke?fref=tsquote:Op woensdag 26 december 2012 17:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Uit de test: "je voorouders zijn verkracht door een kut Turk".
Bosnische dames zijn weltrouwens, vaak een lichte huid met bruin haar en goede rondingen. Dus ik snap die verkrachting dan wel.
Onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of je verre voormoeder viel voor de welhaast onweerstaanbare charmes van een Turkse krijger met een borstvacht die een uitstraling van kunnen en viriliteit combineerde met Bir.
Als verkrachting onontkoombaar is, kun je er maar beter van genieten. (Copyright Eagle)quote:Op woensdag 26 december 2012 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar eenmaal in die Turkmang zijn armen dient een vrouw wel een enorm ijskonijn te zijn om niet een broeierig gevoel te krijgen in de zone beneden de navel, en dan doel ik niet op een blaasontsteking
I feel you bro. Je kunt je naam zuiveren door de bosnische vlag op je bomberjack te naaien.quote:
Dat heb ik allang joh. Ik drink tegenwoordig (om bovenstaande reden) mijn thee ook uit deze mok:quote:Op woensdag 26 december 2012 18:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als verkrachting onontkoombaar is, kun je er maar beter van genieten. (Copyright Eagle)
[..]
I feel you bro. Je kunt je naam zuiveren door de bosnische vlag op je bomberjack te naaien.
Ik weet niet of ik tot die 2 personen hoor, maar jij behoort iig wel tot de personen die ik zou willen meeten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite meer doen voor een meet waarvan ik welgeteld 2 mensen de moeite waard vind. Ik wens de anderen veel plezier toe.
Je kunt veel zeggen over Turken maar wij hebben wel een mooiere vlag.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik allang joh. Ik drink tegenwoordig (om bovenstaande reden) mijn thee ook uit deze mok:
[ afbeelding ]
Jij bent een Nederlander, geen Turk. #pvv'erquote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik tot die 2 personen hoor, maar jij behoort iig wel tot de personen die ik zou willen meeten.Ik hoop dat je toch komt en ben zeker niet de enige, maar trek alsjeblieft wel je gezellige lolbroek en grapjas aan. Jouw pms-versie is ondraaglijk.
[..]
Je kunt veel zeggen over Turken maar wij hebben wel een mooiere vlag.
Jammer? Ik háát sneeuw, dus het is maar goed dat het geen witte kerst is geworden.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef xminator het volgende:
Echt jammer dat het geen witte kerst is geworden.
Soms moet je vallen om verder te kunnen gaan...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel problemen met sneeuw, maar de gladheid die het achterlaat..
Been there, done that. Die gladheid heeft mij genoeg kneuzingen opgeleverd.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Soms moet je vallen om verder te kunnen gaan...
Jaaaaaaa dat is ook lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je ooit de zachte geur van een beeldschone deerne gesnoven, die niet verdoezeld is door parfum of haarlak? Heb je ooit diep in haar hals en haren geroken?
Een ware high zal zich meester van je maken.
Deze man levert altijd.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke?fref=ts
Eens met deze man.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer? Ik háát sneeuw, dus het is maar goed dat het geen witte kerst is geworden.
Levolution was een sukkelquote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef Levolution het volgende:
fb12fb12 is niet welkom in Allochtonië.
Yuri wordt anaal vernederd door kangalsquote:Op woensdag 26 december 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
fb12fb12 likt de kontgat van Levolution.
-Yuri de wereldheerser
Je moet Deniz sowieso een broertje/zusje geven.quote:
quote:They [siblings] are your best link to your past and the people most likely to stick with you in the future.
De linkse is jouw vader en rechts ben jij toch.Familie foto?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van deze grapperts ben jij?
Hoe ongrappigquote:Op woensdag 26 december 2012 20:18 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
De linkse is jouw vader en rechts ben jij toch.Familie foto?
Dit is de meest fucked up'te shit die ik recentelijk heb gezien.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik probeerde oliebollen te bakken...![]()
![]()
Beslag was blijkbaar toch niet goed, de bollen vielen direct uit elkaar.
Mn zoontje nu heeft toch ook een Turkse naamquote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Noem je zoon dan wel Turk![]()
En geen Frans of Koert
M'n ma heeft het heel lang geleden gekocht voor m'n huwelijk...quote:
Gewoon gebruiken inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
M'n ma heeft het heel lang geleden gekocht voor m'n huwelijk...Toen ze merkte dat ik voorlopig geen trouwplannen heb heeft ze het maar meegegeven toen ik uit huis ging.
Ik kan het toch niet maken om dat servies niet te gebruiken?
Bu nequote:Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Dat staat er toch? Mislukte oliebollen...quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Lijkt net op een mega-kikkervisje of een neger-spermacel.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Kwam ook in mij op. Jak!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is de meest fucked up'te shit die ik recentelijk heb gezien.
Het lijken wel gefrituurde, geaborteerde foetussen.
Dat lijkt me nietquote:
Al 3 jaar geen last van.. Prikpil ftw!quote:
Vergroot dat de kans op kanker niet flink?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen last van.. Prikpil ftw!
Plaats is een picca dan kunnen we alvast wennen aan dat korte haar van je.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jammer genoeg moeten jullie mij zien met kort haar
Picca's vrijdag verkrijgbaar bij de soevenir shop kubilay, voor maar 50 cent per shot ;'). ( maakt iet uit wat voor eenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Plaats is een picca dan kunnen we alvast wennen aan dat korte haar van je.
Verkapte plaats hier foto vanjezelf zodat ik pagga kan slaanquote:Op donderdag 27 december 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Plaats is een picca dan kunnen we alvast wennen aan dat korte haar van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Zo valt dus een slinky! De onderkant van de slinky blijft op zijn plaats totdat de top de onderkant bereikt. Wat grappig, dat was me nooit opgevallen.
Best wel gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, vrijdag ga ik alles opnemen met een verborgen camera en dan pagga marathon allesquote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Verkapte plaats hier foto vanjezelf zodat ik pagga kan slaan
http://www.csmonitor.com/(...)-best-films-of-2012/(page)/3quote:The best films of 2012
Monitor film critic Peter Rainer remembers some of the gems he saw over the past year and those films that weren't worth his time.
3. Once Upon a Time in Anatolia – A Turkish police procedural about the search for a buried body in desolate Anatolia slowly, inevitably, becomes a meditation on the nature of love and loss and violence and truth. Writer-director Nuri Bilge Ceylan maintains a rapt, unwavering gaze.
Eerste 3 minuten waren niet boeiend genoeg, niet afgekeken dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/(...)-best-films-of-2012/(page)/3
Turkse films, beste films!
Heeft iemand hem al gezien? toch een stukje zeldzame internationale erkenning van een Turks stukje cinema
Vandaag, niet morgen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Julis het volgende:
[..]. Je kunt er alles van voorstellen, behalve oliebollen. Hahaha. Maar goed dat je niet opgeeft
. Morgen nog een kans!
quote:
Ik ook wel. Op een aantal na...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog een dagje...Ben benieuwd naar de internethelden.
quote:
Je weet zelf G, niet sollen met mij!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog een dagje...Ben benieuwd naar de internethelden.
wie wie wie?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook wel. Op een aantal na...
Nou.. Ik moet zeggen dat ik wel benieuws ben of 1 bepaalde dame ook zo'n grote mond heeft irlquote:Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet zelf G, niet sollen met mij!
Internethelden, stel amenth of gulmez zou komen dan had ik het wel begrepen maar de meesten van ons doen niet echt overdreven.
Maakt niet uit.. Ik ga er gewoon niet naast zittenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
[..]
wie wie wie?
No hate only love!
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. Ik ga er gewoon niet naast zitten
Je weet van jezelf toch wel of je IRL zo'n grote mond hebt?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou.. Ik moet zeggen dat ik wel benieuws ben of 1 bepaalde dame ook zo'n grote mond heeft irl
Aanstellen? Als ik iemand niet mag, mag ik iemand niet.. Heeft niks met aanstellen te makenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:12 schreef xminator het volgende:
[..], je mot gewoon niet zo aanstellen.
Loooolquote:Op donderdag 27 december 2012 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet van jezelf toch wel of je IRL zo'n grote mond hebt?
Zal er zo ff 1 makenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef Arcadia het volgende:
Jaleesa met haar leuk zoontje, mag ik een foto van je katje.
Je hebt hem of haar nog niet eens gezien in rl, beetje overdreven dat je dan al niet iemand mag of er naast wil zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Aanstellen? Als ik iemand niet mag, mag ik iemand niet.. Heeft niks met aanstellen te maken
Noem eens namen...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. Ik ga er gewoon niet naast zitten
Als diegene zich hetzelfde gedraagt dan weet ik bij deze al dat het me gaat irriteren, en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt hem of haar nog niet eens gezien in rl, beetje overdreven dat je dan al niet iemand mag of er naast wil zitten.
Dat weet je niet van tevoren, toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Aanstellen? Als ik iemand niet mag, mag ik iemand niet.. Heeft niks met aanstellen te maken
Namen? Of gaat dat te veel richting leedvermaak en zwartmakerij en negativiteit?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als diegene zich hetzelfde gedraagt dan weet ik bij deze al dat het me gaat irriteren, en daar heb ik geen zin in.
Doet er verder niet toe ZarGonnieeequote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem eens namen....
Ik schat dat men IRL anders is dan hier op het forum en verdient men IRL een frisse kijk op zaken.
Jaweheeel. Het is niet eerlijk om nu al een oordeel klaar te hebben. Ja, ik heb dat zelf natuurlijk ook, maar ik probeer het mij van tevoren zo min mogelijk te laten beïnvloeden. Eerst zien, dan oordelen. Misschien bevalt die persoon je juist wel; geef het een kans.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Doet er verder niet toe ZarGonnieee
Je weet wel over wie het gaat, minder van je dat je zo doet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Namen? Of gaat dat te veel richting leedvermaak en zwartmakerij en negativiteit?
la bi gitquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Rustig boys en girls geen fittie maken
Ik zal mn best doenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaweheeel. Het is niet eerlijk om nu al een oordeel klaar te hebben. Ja, ik heb dat zelf natuurlijk ook, maar ik probeer het mij van tevoren zo min mogelijk te beïnvloeden. Eerst zien, dan oordelen. Misschien bevalt die persoon je juist wel; geef het een kans.
Ik weet de huidige onderlinge verhoudingen echt niet. Als ik het ben (kan...), dan doe ik het dus niet om mijn naam te horen of iets dergelijks. Ik weet het gewoon niet en ben benieuwd. Maar goed, komen we morgen achter.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wel over wie het gaat, minder van je dat je zo doet.
Dat is je geraden ook, zarGon is de enige echte Turk met zuiver bloed.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha nee, helemaal niet! Ik vind ZarGon wel tof
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha nee, helemaal niet! Ik vind ZarGon wel tof
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, zarGon is de enige echte Turk met zuiver bloed.
De rest is Arab.
+1quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaweheeel. Het is niet eerlijk om nu al een oordeel klaar te hebben. Ja, ik heb dat zelf natuurlijk ook, maar ik probeer het mij van tevoren zo min mogelijk te laten beïnvloeden. Eerst zien, dan oordelen. Misschien bevalt die persoon je juist wel; geef het een kans.
Fixed.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou.. Ik moet zeggen dat ik wel benieuws ben of 1 bepaalde dame Ambipur ook zo'n grote mond heeft irl
Olum bak git. Bak git olum wallah azina sicarim. Bak git olum bak git bak git bak git.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
la bi git
la git bi
bi git la
git bi la
git la bi
Je hebt toch die PM gehad?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe herkennen we morgen elkaar eigenlijk?Gaan we gewoon op zoek naar mensen die doen alsof ze belangrijke zaken te lezen hebben op hun smartphone?
De mensen die zich verschuilen in een hoekje en zoekend om zich heen kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe herkennen we morgen elkaar eigenlijk?Gaan we gewoon op zoek naar mensen die doen alsof ze belangrijke zaken te lezen hebben op hun smartphone?
Ja, ik weet waar we gaan verzamelen. Ik weet echter nog steeds niet hoe we elkaar gaan herkennen.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze heeft het over een dame, niet dat ik daar echt onder pas. Ik denk niet dat ze gokt op Julis, of welquote:Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ja, echt alles heeft betrekking op jou.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
En een harde uppercut van zarGonquote:Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
My wingman!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef xminator het volgende:
[..], ze heeft het over een dame. Hoeveel dames zijn er aanwezig? Doe je dit nou serieus of wat?
Boem boem links en rechts van ambipur de fans gaan uit hun dakquote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze heeft het over een dame, niet dat ik daar echt onder pas. Ik denk niet dat ze gokt op Julis, of wel
Voor de rest ken ik hier geen enkele dame, die jullie zo enorm kan opfokken.
Hoe kom je aan een foto van mn neefquote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle Turken doen een rood lint om hun middel heen![]()
Deze foto is trouwens ook Bir pur sang
Ambipur's helper is hier samen zetten ze een ray mistirio actie op zarGonquote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef xminator het volgende:
[..], ze heeft het over een dame. Hoeveel dames zijn er aanwezig? Doe je dit nou serieus of wat?
Hocam, hoe groot schat jij de kans dat er op die locatie op ons afgesproken tijdstip zoveel Turken in 1 keer aanwezig zullen zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar we gaan verzamelen. Ik weet echter nog steeds niet hoe we elkaar gaan herkennen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef xminator het volgende:
Hm, ik las het woord 'dame' als 'user'. Excuus. (En omdat Ambi heeft aangegeven niet te komen dacht ik niet eens aan Ambi.)quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze heeft het over een dame, niet dat ik daar echt onder pas. Ik denk niet dat ze gokt op Julis, of wel
Voor de rest ken ik hier geen enkele dame, die jullie zo enorm kan opfokken.
Sen niye yangina körükle gidiyorsun?...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
En een harde uppercut van zarGon![]()
wat is de reactie van ambipur hierop?
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ambipur's helper is hier samen zetten ze een ray mistirio actie op zarGon
Wat is dit nou dames en heren hij valt een commentator aan omg omgquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef xminator het volgende:
[..], ist gewoon een objectieve observatie.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een foto van mn neef
Ken jij gokhan ook
Ik niet begrijpen wat bedoelt jij abiquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sen niye yangina körükle gidiyorsun?...
Bana hoca deme...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Hocam, hoe groot schat jij de kans dat er op die locatie op ons afgesproken tijdstip zoveel Turken in 1 keer aanwezig zullen zijn?
Vind je het lekker dat hij aan je zitquote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]![]()
Hij is mijn favoriete masseur in de hamam
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen wat bedoelt jij abi
Nee, daar 2x pw liggen is een alternatieve straf.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Vind je het lekker dat hij aan je zit
Op de meet. Op de meet. Op de meet! Dora deuntjequote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef opdemeet het volgende:
Ik zal er ook zijn op de meet. Kan iemand me een pm met alle informatie sturen
Was je een badboyquote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, daar 2x pw liggen is een alternatieve straf.
Ja! Ik PM je zo alle gegevens.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef opdemeet het volgende:
Ik zal er ook zijn op de meet. Kan iemand me een pm met alle informatie sturen
ik wacht op de pm ambipurquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Ambipur het volgende:
We kunnen al gelijk zien dat Jaleesa een echte Hollandse is
Haten op een Milfquote:Op donderdag 27 december 2012 12:55 schreef Ambipur het volgende:
We kunnen al gelijk zien dat Jaleesa een echte Hollandse is
Wie ben jij a zemmer stel je voorquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef opdemeet het volgende:
[..]
ik mag jouw vriendelijkheid wel
Ze kan dan wel een hele mooie vrouw zijn maar niet iedereen is een milfquote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeh, daar kan ze trots op zijn.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ze wil gepaald worden door alle leeftijden daar kan ze best wel trots op zijn
Wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
We gaan eten @maccie in delft daarna touren in de ikea met guler en als eind een ijsje eten in de kfc klaar!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef opdemeet het volgende:
als niemand me de gegevens stuurt, zoek ik zelf wel op waar jullie gaan eten, zie jullie dan
is goed, reserveer alvast ook een tafeltje voor jezelf dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef opdemeet het volgende:
als niemand me de gegevens stuurt, zoek ik zelf wel op waar jullie gaan eten, zie jullie dan
Ze gaan eten bij Birbey in Amsterdam. Weet je wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef opdemeet het volgende:
We gaan bij jou thuis eten.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef opdemeet het volgende:
Toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ZWe gaan eten bij Birbey in Amsterdam. Weet je wel.
Wie zijt gij dan met je oude users?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef opdemeet het volgende:
Reserveren geen probleem en anders zie ik jullie buiten toch en ga ik wat anders doen in roffa. Zijn er nog andere oude users
Dat ging niet eens over jou.. Niet miepenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeeeee, want Jaleesa wil niet naast me zittten
Dit topic gaat nog mooi wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
Het is nog niet eens vrijdagmiddag en nu al op dit niveau...
Dat is dan één persoon minder die om een plek naast jou zal vechten.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeeeee, want Jaleesa wil niet naast me zittten
sen kimsin aq, als je een oud user bent zegt dat dan gewoon dan regelen we wel wat anders muil houden.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:07 schreef opdemeet het volgende:
Hou verdomme eens op met dat kinderachtige gedrag. Van wat ik me herinner is jaleesa 20+ waarom problemen maken over naast wie je zit boehoeee
Over wie dan wel? Je mag het gewoon zeggen, hoor. Ik kom morgen echt niet namelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat ging niet eens over jou.. Niet miepen
Ja gewoon je bek houwequote:Op donderdag 27 december 2012 13:08 schreef xminator het volgende:
[..]
sen kimsin aq, als je een oud user bent zegt dat dan gewoon dan regelen we wel wat anders muil houden.
Wie zegt dat het om een vrouw ging? Dat was een andere postquote:Op donderdag 27 december 2012 13:09 schreef opdemeet het volgende:
Aanwezigen: Ambipur, Bilge, BrandX, JaleesaJoia, Julis, Kanovinnie, Playingwithfire, Turquaz52, Weissman, Xminator, Yvonne, Zargon. Er is al gereserveerd voor 12 man, maar de eigenaar vind het best als meer mensen willen komen.
half 8 dus
naast wie wil je niet zitten jaleesa alleen brandx en julis zijn vrouwen of playingwithfire en turquaz ook ken ze niet allemaal
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:08 schreef xminator het volgende:
[..]
sen kimsin aq, als je een oud user bent zegt dat dan gewoon dan regelen we wel wat anders muil houden.
Haat je me nu al?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om een vrouw ging? Dat was een andere post
Wie heeft deze info naar jou gestuurd?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:09 schreef opdemeet het volgende:
Aanwezigen: Ambipur, Bilge, BrandX, JaleesaJoia, Julis, Kanovinnie, Playingwithfire, Turquaz52, Weissman, Xminator, Yvonne, Zargon. Er is al gereserveerd voor 12 man, maar de eigenaar vind het best als meer mensen willen komen.
half 8 dus
naast wie wil je niet zitten jaleesa alleen brandx en julis zijn vrouwen of playingwithfire en turquaz ook ken ze niet allemaal
Praat geen onzin. Het staat in de OP!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie heeft deze info naar jou gestuurd?
De TS.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ambipurquote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Havlayan kopek isirmazniemand haat hier
Bedoel je bilge of triggershot? Ben geen bilge en geen triggershotquote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef xminator het volgende:
Zal zeker weer TS zijn, bikmadimi daha met zn kloons
Sttttt, niet verklappen lan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef opdemeet het volgende:
Ik ben een ouduser, maar tot de meet ben ik niet van plan mijn identiteit vrij te geven. Ik kijk morgen of ik kan aanschuiven, moet toch in roffa zijn en anders ben ik zo weer weg. Ken toch niet iedereen. Julis lijkt me wel een toffe meid om te ontmoeten.
Niet zeggen, dan wordt TS boos. En JFM ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef xminator het volgende:
Zal zeker weer TS zijn, bikmadimi daha met zn kloons
Zullen we gewoon verklappen dat jij mijn kloon bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:13 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Bedoel je bilge of triggershot? Ben geen bilge en geen triggershot
Wat wil je zeggen daarmee danquote:Op donderdag 27 december 2012 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Op de meet en Fb nog wat hebben dezelfde slechte schrijfstijl.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we gewoon verklappen dat jij mijn kloon bent.
Het was een vraag, hence het vraagteken (zie ook de PI).quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Praat geen onzin. Het staat in de OP!
Je vader is een ouduser zeg wie je bent anders kan je opbokkenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef opdemeet het volgende:
Ik ben een ouduser, maar tot de meet ben ik niet van plan mijn identiteit vrij te geven. Ik kijk morgen of ik kan aanschuiven, moet toch in roffa zijn en anders ben ik zo weer weg. Ken toch niet iedereen. Julis lijkt me wel een toffe meid om te ontmoeten.
Je implicideerde zonet dat fb12fb12 een kloon van opdemeet is (of andersom). Hoe krijg je het voor elkaar om je te verlagen tot het niveau van fb12fb12?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we gewoon verklappen dat jij mijn kloon bent.
Ik ben hier ook zo weer weg, ben morgen wel aanwezig om vervolgens niet meer op het forum te komenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je vader is een ouduser zeg wie je bent anders kan je opbokken
De tekst in de OP klopt niet, mijn naam staat nog in dat overzicht.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een vraag, hence het vraagteken (zie ook de PI).. Hij vroeg net open en bloot om meetgegevens, het is mogelijk dat iemand het gestuurd heeft.
Wie ben je?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:13 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Bedoel je bilge of triggershot? Ben geen bilge en geen triggershot
Dus je vraagt het aan jezelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
Opdemeet vraagt persoonlijke info via PM van jullie
Grappig, als je wat kwijt wil, doe het dan goed. Ik heb gezegd gevoelige informatie te hebben, niet te willen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
Opdemeet vraagt persoonlijke info via PM van jullie
Denk es logisch na man. Hij vraagt mij via PM om persoonlijke info over jullie. Tis gewoon iemand die meeleest of het is een van die andere kloons hier.quote:
Oh true! Ik las niet goed! Shit.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:18 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Grappig, als je wat kwijt wil, doe het dan goed. Ik heb gezegd gevoelige informatie te hebben, niet te willen.
Hij zegt een oudgediende te zijn. Een gebruikersnaam is wel zo handig.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk es logisch na man. Hij vraagt mij via PM om persoonlijke info over jullie. Tis gewoon iemand die meeleest of het is een van die andere kloons hier.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh true! Ik las niet goed! Shit.
Yapma, is niet netjes.
Ben een vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:22 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Manwijf? Ik weet niet of je een vrouw of een man bent, vandaar beide
Mijn niveau?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je implicideerde zonet dat fb12fb12 een kloon van opdemeet is (of andersom). Hoe krijg je het voor elkaar om je te verlagen tot het niveau van fb12fb12?
Kimsin ki.... Iedereen is inene bang en stil.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef opdemeet het volgende:
Snel een ander restaurant regelen om mijn verschijning te vermijden
Weet wel dat je mischien geklapt gaat worden als je zo doorgaat op de meet als je komtquote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef opdemeet het volgende:
Snel een ander restaurant regelen om mijn verschijning te vermijden
Wat kunnen wij kloons goed communiceren eh?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Weet wel dat je mischien geklapt gaat worden als je zo doorgaat op de meet als je komt
Gewoon een simpele ouduser hier, niets meer en niets minder. Dat van informatie vrijgeven was een grapje. Weet ook niets boeiends over ze ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kimsin ki.... Iedereen is inene bang en stil.
door?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Weet wel dat je mischien geklapt gaat worden als je zo doorgaat op de meet als je komt
Vind je het niet frappant, dat je een dag voor de meet hier komt babbelen over de meet?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:31 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Gewoon een simpele ouduser hier, niets meer en niets minder. Dat van informatie vrijgeven was een grapje. Weet ook niets boeiends over ze ofzo.
Wij kloons? Vraag zarGon om ip check pleasequote:Op donderdag 27 december 2012 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat kunnen wij kloons goed communiceren eh?
De meesten ja. In het echt ben ik vergelijkbaar met een mocro, ik knuppel ze neer.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je het niet frappant, dat je een dag voor de meet hier komt babbelen over de meet?
De meesten hebben nml een grote bek achter hun veilige beeldscherm, maar IRL zullen ze hun smoelwerk niet eens open doen. Misschien zijn ze huiverig nu. zarGon iig wel
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je het niet frappant, dat je een dag voor de meet hier komt babbelen over de meet?
De meesten hebben nml een grote bek achter hun veilige beeldscherm, maar IRL zullen ze hun smoelwerk niet eens open doen. Misschien zijn ze huiverig nu. zarGon iig wel
Msnk mah niggar, sup? Komt je chick ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:34 schreef opdemeet het volgende:
Bewijs dat ik geen kloon ben die hier net komt om te kloten
Ambipur: x
Bilge: x
BrandX: kickbox
JaleesaJoia: baby
Julis: vwo, vriendin van zargon, altijd lief
Kanovinnie: mod
Playingwithfire: x
Turquaz: van de auto's dacht ik
Weissman: triggershot?
xminator: amsterdammer en accountancy
yvonne: turkijebezoeker, geschiedenis
zargon: spleetoog delft technische opleiding?
Ja ook! kom op hee.... msnkquote:Op donderdag 27 december 2012 13:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Msnk mah niggar, sup? Komt je chick ook?
Serieus ik neem een knuppel mee, ik knuppel je neer.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:38 schreef opdemeet het volgende:
een verrassing op de meet is toch veel leuker
Die zijn op ayca na allemaal dood. (op Fok dan eh,)quote:Op donderdag 27 december 2012 13:39 schreef opdemeet het volgende:
clio mine bilmi siddha burakius ayca felan nerde
Meh,quote:Op donderdag 27 december 2012 13:39 schreef fb12fb12 het volgende:
Hij weet bijna alles van jullie hide your wifes and children
magni borte en genus?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zijn op ayca na allemaal dood. (op Fok dan eh,)
Kijk achter jequote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh,dat over mij is verkeerd.
jij post hier al lang maar hebt nooit zoveel verteld over jezelf, excuse mequote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh,dat over mij is verkeerd.
Ook aardig verkeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef opdemeet het volgende:
[..]
jij post hier al lang maar hebt nooit zoveel verteld over jezelf, excuse me
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar denken door zomaar op te dagen het een verrassing zal zijn en wij allemaal blij zullen worden van hey daar heb je een oude user, zo leuk enzo
Vinden jullie autisten niet leuk zaten... Mensen zijn hier echt vaag en bang en zoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar denken door zomaar op te dagen het een verrassing zal zijn en wij allemaal blij zullen worden van hey daar heb je een oude user, zo leuk enzo
Ja feestje enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vinden jullie autisten niet leuk zaten... Mensen zijn hier echt vaag en bang en zo![]()
Oeeeeh straks heeft ie info over mij.
Van mij mag je mijn plek innemen, hoor!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:43 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Ja feestje enzosnap niet wat er mis is als ik onverwachts kom, kan je altijd nog zeggen dat ik niet gewenst ben
Als we autist waren zouden we niet naar de meet durven te komen of op het laatste moment afzeggen *wink *winkquote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vinden jullie autisten niet leuk zaten... Mensen zijn hier echt vaag en bang en zo![]()
Oeeeeh straks heeft ie info over mij.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef xminator het volgende:
borte kan heel lief zijn, vergis je niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
eerste leeft. tweede is een bitch dus leeft, derde ken ik niet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]![]()
Het ergste is dat iemand kan verschijnen en zich kan voordoen als bv Msnk maar ondertussen weer heel iemand anders is
Zijn anderen eens?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Van mij mag je mijn plek innemen, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |