SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allochtoon is allochtoon, iedereen is broeder, op een dag zullen wij Allochtonië stichten waar de tussen twee culturen verdwaalde kardessen in harmonie met elkaar kunnen leven.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ons hart klopt ook voor onze abi uit de buitengebieden van het rijk van Otto
*proest*quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap, kijk naar deze vlag om je witte innerlijke vrinden te inspireren de Zionistische nanobots die je ziek maken te verslaan!
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap, kijk naar deze vlag om je witte innerlijke vrinden te inspireren de Zionistische nanobots die je ziek maken te verslaan!
Allochtoon is allochtoon, maar sommige allochtonen zijn allochtoner dan anderen. Dat kun je niet ontkennen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Allochtoon is allochtoon, iedereen is broeder, op een dag zullen wij Allochtonië stichten waar de tussen twee culturen verdwaalde kardessen in harmonie met elkaar kunnen leven.
Whehe, thnx voor het gebaar.quote:
Ik voel me al een stuk beter.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Er zal selectie aan de poort plaatsvinden. Alleen zij die alle positieve punten uit beide culturen meenemen, zullen toegelaten worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Allochtoon is allochtoon, maar sommige allochtonen zijn allochtoner dan anderen. Dat kun je niet ontkennen.
Dan creeër ik mijn eigen Allahtonië, met een bord langs jullie grens: verboden voor honden en kafirs.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zal selectie aan de poort plaatsvinden. Alleen zij die alle positieve punten uit beide culturen meenemen, zullen toegelaten worden.
We willen een Allochtonië met uitgebreide, gevarieerde gerechten, met open-minded mensen, met goede billen, vrije seks en spaceböreks.
Beterschap!
Dus ik zal de baas worden. Lekker de hele dag schuren met alle allochtonen en ambipurquote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zal selectie aan de poort plaatsvinden. Alleen zij die alle positieve punten uit beide culturen meenemen, zullen toegelaten worden.
We willen een Allochtonië met uitgebreide, gevarieerde gerechten, met open-minded mensen, met goede billen, vrije seks en spaceböreks.
Beterschap!
Graag wil ik oprecht een lans breken voor op zijn minst een snorplicht voor de mansmensen en een verbod op lange nagels en een overdaad aan make-up en parfum voor de dames.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is dan Allahtonië's verlies, want met honden zullen wij de oorlog winnen:quote:Op woensdag 26 december 2012 17:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan creeër ik mijn eigen Allahtonië, met een bord langs jullie grens: verboden voor honden en kafirs.
Dankjewel.![]()
Dit zijn allemaal goede punten en zullen meegenomen worden in de Grondwet van Allochtonië. Vooral de selectie van dames aan de hand van de door jou genoemde criteria zint mij.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Graag wil ik oprecht een lans breken voor op zijn minst een snorplicht voor de mansmensen en een verbod op lange nagels en een overdaad aan make-up en parfum voor de dames.
Andere punten van aandacht zijn:
Een ibne dient zich te onthouden van olieworstelen in een publieke setting.
Uitsmijters bij discotheken dient men te vervangen voor Kangals.
Een totaal verbod op bomberjacks zal van kracht worden.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is dan Allahtonië's verlies, want met honden zullen wij de oorlog winnen:
[ afbeelding ]
Bij mij denken ze juist altijd dat ik een Oostblokker ben.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk vrij verkaasd.Mensen denken wel altijd dat ik een Turk ben. Komt door mijn beeldschone donkerbruine haren, dikke wenkbrauwen en bruin/groene ogen. Geen borstels tho; menig vrouw is jaloers op mijn wenkbrauwen en wimpers.
![]()
Beterschap Bilge.
Parfum is wel lekker om te ruiken als je aan het schuren bentquote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Graag wil ik oprecht een lans breken voor op zijn minst een snorplicht voor de mansmensen en een verbod op lange nagels en een overdaad aan make-up en parfum voor de dames.
Heb je ooit de zachte geur van een beeldschone deerne gesnoven, die niet verdoezeld is door parfum of haarlak? Heb je ooit diep in haar hals en haren geroken?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:53 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Parfum is wel lekker om te ruiken als je aan het schuren bent
Als minister van BuZa van Allahtonië onderschrijf ik deze geboden, maar het is aan onze sultan Arcadia om te beslissen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zie je dat als een belediging?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk vrij verkaasd.Mensen denken wel altijd dat ik een Turk ben. Komt door mijn beeldschone donkerbruine haren, dikke wenkbrauwen en bruin/groene ogen. Geen borstels tho; menig vrouw is jaloers op mijn wenkbrauwen en wimpers.
![]()
Beterschap Bilge.
Bij jullie wordt het wel gezelliger, denk ik. Mag ik af en toe langskomen?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is dan Allahtonië's verlies, want met honden zullen wij de oorlog winnen:
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Tolerantie is één van de waarden die we meenemen, je mag derhalve altijd langskomen. Je mag zelfs bidden op onze grond, mits je niet je religieuze opvattingen opdringt aan de Allochtoniërs.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Bilge het volgende:
Bij jullie wordt het wel gezelliger, denk ik. Mag ik af en toe langskomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |