klopt. je ziet het prachtig als een trein nadert. Een eindje hiervoor komt het spoor een beetje omhoog en je hoort het spoor geluid maken.quote:Op zondag 30 december 2012 15:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Over het bewegende wissel: Dat de dwarsliggers omhoog en omlaag gaan is normaal. Dat de rest losrammelt niet.
Golvend spoorquote:Op zondag 30 december 2012 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. je ziet het prachtig als een trein nadert. Een eindje hiervoor komt het spoor een beetje omhoog en je hoort het spoor geluid maken.
Hmm, daaruit kun je een tip voor de conducteurs extraheren: controleer op de hobbelige baanvakken de onderste helft van de trein, en de bovenste helft daarna/ervoor.quote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef bork het volgende:
tip: Beneden gaan zitten in een VIRM scheelt meer dan de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan gewoon. In Gouvy (of was het Vielsalm?) stapt een CFL-conducteur op, als je die direct opzoekt en uitlegt dat je er al vanaf België op zit kun je zo zonder toeslag je ¤4-dagkaartje krijgen.quote:Kan je op de trein (van de NMBS uit Luik) ook een dagkaart van ¤4 aanschaffen? Of moet je dan de trein uit en met de CFL door?
Dat is het wel, alleen natuurlijk moeilijk terug te vinden op die geweldige hispeed site.quote:Op zondag 30 december 2012 21:58 schreef greavy het volgende:
De toeslag is dacht ik niet online te kopen.
Moet die dan ook af en toe een soort dodemansknop bedienen, voor het geval dat'ie flauwvalt ofzo?quote:Op maandag 31 december 2012 09:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alvast kudos voor de collega die de nacht in zijn eentje mag gaan uitzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |