SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dierenbeul!!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen zat de kitten tussen de deur en deurpost.![]()
Goed opgelost.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik deed het niet expres!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kun je dat nou goed vinden?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel goed gedaan![]()
ah.nlquote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?![]()
Mijn kitten bijna dood en dat vind jij goed?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel goed gedaan
You sick fuck!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas. De supermarkt is wel open denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?![]()
In gorinchem? Grapjas!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar kattenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kitten bijna dood en dat vind jij goed?
You sick fuck!![]()
![]()
Je mag bier halen. Ik heb zelfs nog wat overheerlijke Cat Piss staan.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog.
Om ze dan graag pijn te zien lijden is gewoon harteloos![]()
Kutbeesten die hier altijd rondlopen![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bed![]()
![]()
Episode 8![]()
Ik heb ook honger!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg, waar blijf je nou!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bed![]()
![]()
Een hor voor je raam en het probleem is opgelost. Heb je ook meteen geen last meer van muggen!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bedIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt goed, moet ik je komen halen?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geprobeerd, tevergeefs. Ik loop nu ter hoogte van Boxtel.![]()
![]()
Had ik, tot ie er een keer af waaidequote:Op woensdag 26 december 2012 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een hor voor je raam en het probleem is opgelost. Heb je ook meteen geen last meer van muggen!![]()
![]()
Mja, dan nog .Ze schijten de tuin onder, lopen de garage in, zijn iedere nacht aan het vechten voor op straat of achterom.
't wordt tijd dat we weer een bloeddorstige hond aanschaffen![]()
![]()
Het werkt beter als je bij een dierentuin een schep tijgerstront meeneemt en in je tuin verspreid. Katten ruiken dit en weten dat er een groter dier leeft cq zijn terrein heeft afgebakend.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, dan nog .Ze schijten de tuin onder, lopen de garage in, zijn iedere nacht aan het vechten voor op straat of achterom.
't wordt tijd dat we weer een bloeddorstige hond aanschaffen![]()
Ja ik ga steeds een beetje tijgerschijt achter in de tuin leggen. Die kutbeesten moeten of binnen blijven of vrijblijvend afgeschoten worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werkt beter als je bij een dierentuin een schep tijgerstront meeneemt en in je tuin verspreid. Katten ruiken dit en weten dat er een groter dier leeft cq zijn terrein heeft afgebakend.![]()
Richt een partij op zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik ga steeds een beetje tijgerschijt achter in de tuin leggen. Die kutbeesten moeten of binnen blijven of vrijblijvend afgeschoten worden..
![]()
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maasquote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Richt een partij op zou ik zeggen.
Althans, dat deed opa toen ie nog fatsoenlijk kon bewegen![]()
![]()
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas![]()
![]()
Dit meen je toch niet echt hè?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas![]()
![]()
Lijkt me dat er wel andere manieren zijn dan die beesten in de Maas te gooienquote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij was boer. Die beesten sloopte z'n inkomen.![]()
ik zou het zelf ook niet kunnen![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
Pizza en B&J ijs als toetje. Wie is jaloers.
![]()
![]()
Geen pizza meerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik las BlowJob en toen was ik jaloersquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
. Toen las ik het nog een keer en ben ik nog steeds jaloers
.
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas
Althans, dat deed opa toen ie nog fatsoenlijk kon bewegen. Serieus?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet ik veel. Volgens m'n vader was dat echt normaal bij hun thuisquote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me dat er wel andere manieren zijn dan die beesten in de Maas te gooien![]()
![]()
Beetje vreemdquote:Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Volgens m'n vader was dat echt normaal bij hun thuis.
![]()
Niet alleen bij hun thuis, van vroeger uit is het heel normaal om katten gewoon te verzuipen. Net als ongewenste puppy's, overigens.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Volgens m'n vader was dat echt normaal bij hun thuis
Mijn overgrootouders deden het ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sociaal niet meer wenselijk. Ergens wel jammer, als het nog veelvuldig zou gebeuren zouden mensen beter op hun dieren letten en zou de overlast een stuk minder zijn.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo thuisbezorgd.nl is mijn vriend![]()
Over 3 kwartier heb ik food!
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar heb je zeker een puntquote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sociaal niet meer wenselijk. Ergens wel jammer, als het nog veelvuldig zou gebeuren zouden mensen beter op hun dieren letten en zou de overlast een stuk minder zijn..
![]()
Ook al scheld ik op mijn AlQaidaKitten ik hou wel van dr en ze mag van mij nog heel lang blijven leven hoor!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een keer een geniale tip gehad trouwens..
Men neemt een vis en een plastic buis.
Men vet de buis goed in.
Men graaft een klein gat steekt de plastic buis in de grond.
Men legt de vis onderaan in de plastic buis.
Beest komt met het vet in de haren terug thuis en loopt lekker langs de gordijnen en meubels
Pak je de mensen mee en niet de beesten.![]()
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 3 kwartier heb ik food!![]()
![]()
Zou je nu gewoon de pc weer terug willen geven aan Totofoestel90 ?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Men vet de buis goed in.
Beest komt met het vet in de haren terug thuis en loopt lekker langs de gordijnen en meubels
Pak je de mensen mee en niet de beesten.
Ik weet niet -wie- het toetsenbord overgenomen heeft, maar het lijkt wel een licht psychisch getroubleerd persoon....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet zo heel geniaal voor wat betreft wat je het dier ermee aandoet. Wel effectief.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Men vet de buis goed in.
Pak je de mensen mee en niet de beesten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet iedereen is lyrisch over katten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je nu gewoon de pc weer terug willen geven aan Totofoestel90 ?
Ik weet niet -wie- het toetsenbord overgenomen heeft, maar het lijkt wel een licht psychisch getroubleerd persoon....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Spaghetti. Heb ik ook in huis om te maken maar mijn zoon heeft opeens een date tweede kerstdag dus geen zin om te kokenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, dat beest kun je wassen en likt zich wel schoonquote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo heel geniaal voor wat betreft wat je het dier ermee aandoet. Wel effectief.Sorry, ik heb een haat jegens kattenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je nu gewoon de pc weer terug willen geven aan Totofoestel90 ?
Ik weet niet -wie- het toetsenbord overgenomen heeft, maar het lijkt wel een licht psychisch getroubleerd persoon....![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spaghetti. Heb ik ook in huis om te maken maar mijn zoon heeft opeens een date tweede kerstdag dus geen zin om te koken![]()
Een date, toe maar![]()
![]()
Had ik jou al verteld dat ik je lief vindquote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is lyrisch over katten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook heus niet altijd even veel lol met mijn 2 poezels (alles onderkotsen en piesen) maar ehm, met vet insmeren... neh.... het blijven wel gewoon dieren waar je voor moet zorgen...quote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is lyrisch over katten.
(En nee de mijne lopen niet rond in de tuin van een ander)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Boxtel.... waar ken ik het vanquote:Op woensdag 26 december 2012 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geprobeerd, tevergeefs. Ik loop nu ter hoogte van Boxtel.![]()
![]()
Het beest krijgt enorm veel moeite de buis uit te komen. Katten kruipen niet zo heel best achterwaards. En al helemaal niet in een ingevette buis.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat beest kun je wassen en likt zich wel schoon
[..]
Sorry, ik heb een haat jegens katten
Laat staan al het vet dat ze binnenkrijgen met wassen. Sowieso vind ik het zeer twijfelachtig wanneer mensen dieren gebruiken om de eigenaren een lesje te leren.
Eigenlijk vind ik het gewoon walgelijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar jij gaat je eigen beesten niet met vet insmeren natuurlijk. Maar ik hoef toch niet te accepteren dat die beesten steeds door de tuin lopen hier.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb ook heus niet altijd even veel lol met mijn 2 poezels (alles onderkotsen en piesen) maar ehm, met vet insmeren... neh.... het blijven wel gewoon dieren waar je voor moet zorgen...
(En nee de mijne lopen niet rond in de tuin van een ander)
Spreek je de mensen erop aan
'ja katten lopen nu eenmaal buiten rond.'
'was niet mijn kat die heeft gepoept in jullie tuin.'
Volgende keer leen ik een hond en laat ik die ook in de tuin daar schijten. Maar dan is de wereld te klein![]()
![]()
pff...quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas
Althans, dat deed opa toen ie nog fatsoenlijk kon bewegen![]()
![]()
Kan slechts de mensen invettenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beest krijgt enorm veel moeite de buis uit te komen. Katten kruipen niet zo heel best achterwaards. En al helemaal niet in een ingevette buis.
Laat staan al het vet dat ze binnenkrijgen met wassen. Sowieso vind ik het zeer twijfelachtig wanneer mensen dieren gebruiken om de eigenaren een lesje te leren.
Eigenlijk vind ik het gewoon walgelijk.![]()
![]()
Well donequote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 3 kwartier heb ik food!![]()
![]()
Ja, dat is exact het punt wat ik wil makenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan slechts de mensen invetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is exact het punt wat ik wil maken.
![]()
Nee, maar die beesten moeten niet eens in de tuin komen. Doen ze het toch, ja dan kan ik er ook niets aan doen![]()
![]()
of de kat komt er toch niet uit...... ik ken die vallenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Men vet de buis goed in.
Pak je de mensen mee en niet de beesten.![]()
![]()
![]()
Dat zie ik 's morgens wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of de kat komt er toch niet uit...... ik ken die vallen![]()
Wat moet dat beest überhaupt in onze tuin?![]()
Schijten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zie ik 's morgens wel.
Wat moet dat beest überhaupt in onze tuin?![]()
Varkensquote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgende keer leen ik een hond en laat ik die ook in de tuin daar schijten. Maar dan is de wereld te klein
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Dan geef ik hem nog een lekker visje erbij, is het nog niet goed![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het was op een boederij, waarschijnlijk 30-60 jaar geleden. Was gewoon normaal hoor![]()
Zo'n val heb ik voor het laatst 6 jaar terug in iemands tuin gezien..... dus nix 30-60 jaar terug...![]()
Dat met het vet? Die hadden wij ook nog vorig jaar achteromquote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Zo'n val heb ik voor het laatst 6 jaar terug in iemands tuin gezien..... dus nix 30-60 jaar terug...![]()
Ik doelde op het verzuipen van katten in de rivieren.![]()
Oh, ik vind het niet zo koud vandaag. Het regent hier welquote:Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
9 graden is niet warm en het is nog niet aan het regenen.![]()
![]()
Ik ben koken! Laterz!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohw. Kan ook leuk zijn tochquote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah leuk, broertje vertrekt net, dus zit alleen![]()
![]()
Ja, wa dan even waar je staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar blijf je nou. Ik ben zeiknat![]()
Ik wilde juist een paar uur non-stop gamen met 'm maar neeeeequote:Op woensdag 26 december 2012 17:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohw. Kan ook leuk zijn toch![]()
![]()
Dan zo maar eten en kijken of ik solo lang genoeg bezig kan blijven..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ah, dat is wel jammer danquote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde juist een paar uur non-stop gamen met 'm maar neeeee![]()
![]()
Dan zo maar eten en kijken of ik solo lang genoeg bezig kan blijven..![]()
Wat is nog meer een goede serie?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog 20 minuten!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je geluk (of pech). Ligt er natuurlijk net aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn mama kookt
[..]
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als je zelf kookt kun je kiezen. Kookt mam hoef je niets te doen![]()
![]()
Ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je geluk (of pech). Ligt er natuurlijk net aan.
Als je zelf kookt kun je kiezen. Kookt mam hoef je niets te doen.
![]()
Mjah uhm veel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gezien?
Waar hou je van?
Lastig dit. :xIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maakt niet uit, maar ik heb 'm wel binnenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat wordt niks meer vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar ik heb 'm wel binnen![]()
![]()
Ik zit te wachten op Game of Thrones, Merlin, Sherlock en Walking dead.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ehm... naast Dexter en Homeland weet ik geen vergelijkbare
Is er geen goede komedie die jullie me kunnen aanraden?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Fringe hoor ik ook veel over. Zal ik ook eens gaan kijken!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer, zit niks tussen wat ik ook leuk vindquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Game of Thrones, Merlin, Sherlock en Walking dead.
Is er geen goede komedie die jullie me kunnen aanraden?
Ehm... nee, kijk ik eigenlijk nooit![]()
![]()
Sherlock is stiekem wel een aanrader hoor!quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer, zit niks tussen wat ik ook leuk vind
Ehm... nee, kijk ik eigenlijk nooitIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik zo de stijl zie op de foto's vind ik het al niksquote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sherlock is stiekem wel een aanrader hoor!![]()
![]()
Het ging wel.quote:
Jij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Castle is een leuke mix van komedie met vleugje CSIquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Game of Thrones, Merlin, Sherlock en Walking dead.
Is er geen goede komedie die jullie me kunnen aanraden?Is zeker een aanraderquote:Op woensdag 26 december 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fringe hoor ik ook veel over. Zal ik ook eens gaan kijken!![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon de muziek wat harder zetten, dan hoor ik het niet meer![]()
![]()
Dan hoepelmeisje van cirque du soleil op SBS..... Daar kan je leuke standjes mee doen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Que?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was het nog gezellig achter het raam vannacht?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
VOER!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Watte? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kon het zo mooi vertellen gisteravond
Oh wacht... Kwartje valtDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat ik vastgebonden op bed lag en m'n vriend z'n sm pak aan had ofzo![]()
En hij moest z'n mond open ritsen toen ie de telefoon opnam![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dat ik vastgebonden op bed lag en m'n vriend z'n sm pak aan had ofzo![]()
En hij moest z'n mond open ritsen toen ie de telefoon opnam![]()
![]()
![]()
Ik heb stroopwafelijsquote:Op woensdag 26 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
Hier nog steeds nietIk pak wel een stroopwafel
Zo maar eens die bak leeg eten
Ik ga ook maar eens wat maken, krijg langzaam een beetje honger. En m'n kont doet pijn met zittenquote:
smakelijk trouwens![]()
![]()
Dat verbaast mij niks dat je kont zeer doetquote:Op woensdag 26 december 2012 17:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens wat maken, krijg langzaam een beetje honger. En m'n kont doet pijn met zitten
smakelijk trouwens
Dank jequote:Dankquote:Op woensdag 26 december 2012 17:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens wat maken, krijg langzaam een beetje honger. En m'n kont doet pijn met zitten
smakelijk trouwens
En herkenbaarJij ook smakelijk alvast
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niks dat je kont zeer doet![]()
![]()
Dit was ik niet trouwensquote:Op woensdag 26 december 2012 17:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
smakelijk trouwens.
![]()
Oeh er wordt hier lams op zijn surinaams bereid. Lekker gekruid en veel pepper![]()
Surinamers als ze dronken zijn gaan ze koken![]()
![]()
Voor mezelf koken wordt 'm niet omdat niks in huis behalve soepquote:Op woensdag 26 december 2012 17:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er weer makkelijk vanaf willen komen he
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hm, ik zit nu aan de soepquote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor mezelf koken wordt 'm niet omdat niks in huis behalve soep.
![]()
Ohw, ja nou. Soms is soep ook genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor mezelf koken wordt 'm niet omdat niks in huis behalve soep![]()
![]()
Niet als ik vanavond nog moet werken tot 1 uurquote:Op woensdag 26 december 2012 17:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohw, ja nou. Soms is soep ook genoeg
Ja, je stuurt geen berichtjequote:Op woensdag 26 december 2012 17:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En mij maar buiten laten staan. Ik ga wel weer huiswaarts.
![]()
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er weer makkelijk vanaf willen komen he
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ohw, dan niet neequote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als ik vanavond nog moet werken tot 1 uur![]()
![]()
Doeiquote:Op woensdag 26 december 2012 17:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nou.. ik ga koken, eten, film kijken, neuken, slapen
doei![]()
![]()
Nog maar 4!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Afleveringen van Dexter.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit al 8 uur non-stop te kijken.quote:![]()
Ga zo maar ff een pauze inlassen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat goedquote:Op woensdag 26 december 2012 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit al 8 uur non-stop te kijken.![]()
Ga zo maar ff een pauze inlassen.. Hoe lang is 1 aflevering?
![]()
Klein uurtje.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat goed. Hoe lang is 1 aflevering?
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd toch!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeft ook niet.quote:
Niet alle waarheden hoef je constant hardop te zeggen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is waarquote:Op woensdag 26 december 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Niet alle waarheden hoef je constant hardop te zeggen.![]()
Fuck die pauze!
Zit nu weer iedereen te schransen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben net klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Fuck die pauze!
Zit nu weer iedereen te schransen?![]()
Was het lekker?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zit er al inquote:Op woensdag 26 december 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Fuck die pauze!
Zit nu weer iedereen te schransen?.
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Er moet nog een toetje bij?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo trots op mn hondje. Er is best veel vuurwerk hier en ze geeft geen krimp.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dan doe je toch iets foutquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heel verstandig van jou, chubby.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
BAM JONGUH!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel verstandig van jou, chubby.![]()
![]()
Ik ben afgevallenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel verstandig van jou, chubby.![]()
![]()
Des te meer reden om het toetje te laten staan!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Schieten ze daar nog carbid in dat huifkardorp van jou of hebben ze dat ook nog niet uitgevonden?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo trots op mn hondje. Er is best veel vuurwerk hier en ze geeft geen krimp.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik woon niet meer in het oosten van het land he!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schieten ze daar nog carbid in dat huifkardorp van jou of hebben ze dat ook nog niet uitgevonden?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weeg nog maar 76 kiloquote:Op woensdag 26 december 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Des te meer reden om het toetje te laten staan!![]()
Hier doen ze dat welquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schieten ze daar nog carbid in dat huifkardorp van jou of hebben ze dat ook nog niet uitgevonden?![]()
Nee, maar alsnog doe je altijd voorkomen alsof je extreem afgelegen woont. wat natuurlijk ook zo isquote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in het oosten van het land he!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb geen idee hoeveel ik weeg.quote:
Woah! Spannende aflevering zo aan het eind van het seizoen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gorcum is gewoon een kutgatquote:Op woensdag 26 december 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar alsnog doe je altijd voorkomen alsof je extreem afgelegen woont. wat natuurlijk ook zo is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik schat zo'n 120 kiloquote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik weeg.
Woah! Spannende aflevering zo aan het eind van het seizoen!![]()
![]()
Die laatste afleveringquote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik weeg.
Woah! Spannende aflevering zo aan het eind van het seizoen!![]()
![]()
Je zal er vast niet veel naast zitten.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben er bijna! Ssssst!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou denk het wel eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zal er vast niet veel naast zitten.![]()
Ik gok zo'n kilo of 40/45.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
60 kiloquote:14 SHADES OF GREY
Dat je ernaast zit?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest lachen Klootzak!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
In mei 1998 woog ik 105.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bedoelde inderdaad wat ik er naast zat.![]()
Klein jaartje terug hebben mn zoon en ez me op een weegschaal gezet maar ik weet niet hoeveel ik toen woog.
Binnenkort maar ff een weegschaal opzoeken. Begin wel nieuwsgierig te worden.![]()
Aflevering 11![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat je niet meer zo zwaar bent hoor, laatste keer dat ik je zag was je al flink afgevallen,quote:Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mei 1998 woog ik 105.![]()
Klein jaartje terug hebben mn zoon en ez me op een weegschaal gezet maar ik weet niet hoeveel ik toen woog.
Binnenkort maar ff een weegschaal opzoeken. Begin wel nieuwsgierig te worden.![]()
Aflevering 11![]()
![]()
Dit, ik ga niet gokken maar ik denk dat het echt veel lager isquote:Op woensdag 26 december 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet meer zo zwaar bent hoor, laatste keer dat ik je zag was je al flink afgevallen,.
![]()
Ik weet zeker dat ik niet meer zo zwaar ben!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet meer zo zwaar bent hoor, laatste keer dat ik je zag was je al flink afgevallen,
Maar stiekem mag het afvallen nu ook wel ff stoppen of iets langzamer gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Minder seks hebben, daar verbrand je teveel meequote:Op woensdag 26 december 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niet meer zo zwaar ben!
Maar stiekem mag het afvallen nu ook wel ff stoppen of iets langzamer gaan.![]()
Heb jij veel seks?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Minder seks hebben, daar verbrand je teveel mee![]()
![]()
![]()
Nog minder? Dan kan ik mezelf net zo goed bij het klooster aanmelden.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Minder seks hebben, daar verbrand je teveel mee
[b]AirwiN schreef [/b]
You made a phun!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij moeder overste wordenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog minder? Dan kan ik mezelf net zo goed bij het klooster aanmelden.in het Fok!klooster
14 SHADES OF GREY
Post in kscquote:Op woensdag 26 december 2012 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk? Heb je haar koud gemaakt ofzo?![]()
quote:![]()
Boh! Maria! Bay harbor butcher! Spannend!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft hij een kelder?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk? Heb je haar koud gemaakt ofzo?14 SHADES OF GREY
Ja lul er maar weer overheenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Boh! Maria! Bay harbor butcher! Spannend!![]()
Nee niet meerquote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik niet.
Date je nog wel met haar?![]()
Nietquote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... ik zie de link niet tussen kelders en iemand koud maken.
autist
14 SHADES OF GREY
Spannend is het zekerquote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Boh! Maria! Bay harbor butcher! Spannend!![]()
![]()
Muhahaha!
Zelfs mijn zoon ziet nog wel een link tussen kelders en koud maken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja wat zou hij er over zeggen dan?quote:14 SHADES OF GREY
Op zich wel, maar wat dingen die het lastig makenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... ik zie de link niet tussen kelders en iemand koud maken.
[..]
Balen, geen match?![]()
Als die vrouw in mijn kelder koud word is de lol toch klaar?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Muhahaha!
Zelfs mijn zoon ziet nog wel een link tussen kelders en koud maken!. Moet ik er weer een nieuwe in hangen alles
.
![]()
Echt he!quote:
Bij mn volgende marathon wil ik gezelschap heb ik besloten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is hij nog niet zodanig bedorven dat hij aan Andreaskruizen, vastbinden en ruige SM-seks denkt. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Muhahaha!
Zelfs mijn zoon ziet nog wel een link tussen kelders en koud maken!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Duurt toch wel lang hè?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!
Bij mn volgende marathon wil ik gezelschap heb ik besloten!Wil best komen kijken hoor
![]()
![]()
Wat gaan we kijken dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!
Bij mn volgende marathon wil ik gezelschap heb ik besloten!![]()
Homeland!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom danquote:Op woensdag 26 december 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duurt toch wel lang hè?Wil best komen kijken hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Schande!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tjah kut is het wel, maar goed.. tot een uur of half 2 maar weer..quote:
Schuift het wat extra's?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah kut is het wel, maar goed.. tot een uur of half 2 maar weer..![]()
Ja! Hele goede serie!quote:
Ik begin nu aan de seizoensfinale van Dexter!
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezier, ik kan geen leuke film verzinnen om te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja! Hele goede serie!
Ik begin nu aan de seizoensfinale van Dexter!![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 26 december 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja! Hele goede serie!
Ik begin nu aan de seizoensfinale van Dexter!![]()
![]()
Begin aan Homeland dan!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik kan geen leuke film verzinnen om te kijkenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben toch al een seizoen verder!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch geen marathon doen met jou
WHAAAAAA WTF! SPANNEND!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerst fatsoenlijk sneeuw..quote:
Ik wil van de berg af sleeeeeeen
Goedenavond, ik ben weer 3 kilo zwaarder en mijn huis stinkt![]()
Haha, iedereen die dat kijkt zegt datquote:Op woensdag 26 december 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toch al een seizoen verder!
WHAAAAAA WTF! SPANNEND!Hebben we al gehadquote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst fatsoenlijk sneeuw..
Goedenavond, ik ben weer 3 kilo zwaarder en mijn huis stinktMoet je maar in het goede deel van Nederland worden
![]()
![]()
Doe eens niet zo onaardigquote:Op woensdag 26 december 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, iedereen die dat kijkt zegt dat
[..]
Hebben we al gehadMoet je maar in het goede deel van Nederland worden
![]()
![]()
Hey Lolaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst fatsoenlijk sneeuw..
Goedenavond, ik ben weer 3 kilo zwaarder en mijn huis stinkt![]()
![]()
Op de juiste plekken?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond, ik ben weer 3 kilo zwaarder en mijn huis stinkt
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |