SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dierenbeul!!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen zat de kitten tussen de deur en deurpost.![]()
Goed opgelost.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik deed het niet expres!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kun je dat nou goed vinden?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel goed gedaan![]()
ah.nlquote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?![]()
Mijn kitten bijna dood en dat vind jij goed?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel goed gedaan
You sick fuck!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas. De supermarkt is wel open denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op!
Wie komt mij bier brengen?![]()
In gorinchem? Grapjas!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar kattenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kitten bijna dood en dat vind jij goed?
You sick fuck!![]()
![]()
Je mag bier halen. Ik heb zelfs nog wat overheerlijke Cat Piss staan.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog.
Om ze dan graag pijn te zien lijden is gewoon harteloos![]()
Kutbeesten die hier altijd rondlopen![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bed![]()
![]()
Episode 8![]()
Ik heb ook honger!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg, waar blijf je nou!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bed![]()
![]()
Een hor voor je raam en het probleem is opgelost. Heb je ook meteen geen last meer van muggen!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk, op slag dood is minder pijnlijk.![]()
Heb je zomers de raam even helemaal open zit er ineens een kat op bedIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt goed, moet ik je komen halen?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geprobeerd, tevergeefs. Ik loop nu ter hoogte van Boxtel.![]()
![]()
Had ik, tot ie er een keer af waaidequote:Op woensdag 26 december 2012 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een hor voor je raam en het probleem is opgelost. Heb je ook meteen geen last meer van muggen!![]()
![]()
Mja, dan nog .Ze schijten de tuin onder, lopen de garage in, zijn iedere nacht aan het vechten voor op straat of achterom.
't wordt tijd dat we weer een bloeddorstige hond aanschaffen![]()
![]()
Het werkt beter als je bij een dierentuin een schep tijgerstront meeneemt en in je tuin verspreid. Katten ruiken dit en weten dat er een groter dier leeft cq zijn terrein heeft afgebakend.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, dan nog .Ze schijten de tuin onder, lopen de garage in, zijn iedere nacht aan het vechten voor op straat of achterom.
't wordt tijd dat we weer een bloeddorstige hond aanschaffen![]()
Ja ik ga steeds een beetje tijgerschijt achter in de tuin leggen. Die kutbeesten moeten of binnen blijven of vrijblijvend afgeschoten worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werkt beter als je bij een dierentuin een schep tijgerstront meeneemt en in je tuin verspreid. Katten ruiken dit en weten dat er een groter dier leeft cq zijn terrein heeft afgebakend.![]()
Richt een partij op zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik ga steeds een beetje tijgerschijt achter in de tuin leggen. Die kutbeesten moeten of binnen blijven of vrijblijvend afgeschoten worden..
![]()
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maasquote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Richt een partij op zou ik zeggen.
Althans, dat deed opa toen ie nog fatsoenlijk kon bewegen![]()
![]()
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas![]()
![]()
Dit meen je toch niet echt hè?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas![]()
![]()
Lijkt me dat er wel andere manieren zijn dan die beesten in de Maas te gooienquote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij was boer. Die beesten sloopte z'n inkomen.![]()
ik zou het zelf ook niet kunnen![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
Pizza en B&J ijs als toetje. Wie is jaloers.
![]()
![]()
Geen pizza meerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik las BlowJob en toen was ik jaloersquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
. Toen las ik het nog een keer en ben ik nog steeds jaloers
.
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas
Althans, dat deed opa toen ie nog fatsoenlijk kon bewegen. Serieus?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet ik veel. Volgens m'n vader was dat echt normaal bij hun thuisquote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me dat er wel andere manieren zijn dan die beesten in de Maas te gooien![]()
![]()
Beetje vreemdquote:Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Volgens m'n vader was dat echt normaal bij hun thuis.
![]()
Niet alleen bij hun thuis, van vroeger uit is het heel normaal om katten gewoon te verzuipen. Net als ongewenste puppy's, overigens.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Volgens m'n vader was dat echt normaal bij hun thuis
Mijn overgrootouders deden het ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sociaal niet meer wenselijk. Ergens wel jammer, als het nog veelvuldig zou gebeuren zouden mensen beter op hun dieren letten en zou de overlast een stuk minder zijn.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo thuisbezorgd.nl is mijn vriend![]()
Over 3 kwartier heb ik food!
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar heb je zeker een puntquote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sociaal niet meer wenselijk. Ergens wel jammer, als het nog veelvuldig zou gebeuren zouden mensen beter op hun dieren letten en zou de overlast een stuk minder zijn..
![]()
Ook al scheld ik op mijn AlQaidaKitten ik hou wel van dr en ze mag van mij nog heel lang blijven leven hoor!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een keer een geniale tip gehad trouwens..
Men neemt een vis en een plastic buis.
Men vet de buis goed in.
Men graaft een klein gat steekt de plastic buis in de grond.
Men legt de vis onderaan in de plastic buis.
Beest komt met het vet in de haren terug thuis en loopt lekker langs de gordijnen en meubels
Pak je de mensen mee en niet de beesten.![]()
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 3 kwartier heb ik food!![]()
![]()
Zou je nu gewoon de pc weer terug willen geven aan Totofoestel90 ?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Men vet de buis goed in.
Beest komt met het vet in de haren terug thuis en loopt lekker langs de gordijnen en meubels
Pak je de mensen mee en niet de beesten.
Ik weet niet -wie- het toetsenbord overgenomen heeft, maar het lijkt wel een licht psychisch getroubleerd persoon....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet zo heel geniaal voor wat betreft wat je het dier ermee aandoet. Wel effectief.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Men vet de buis goed in.
Pak je de mensen mee en niet de beesten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet iedereen is lyrisch over katten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je nu gewoon de pc weer terug willen geven aan Totofoestel90 ?
Ik weet niet -wie- het toetsenbord overgenomen heeft, maar het lijkt wel een licht psychisch getroubleerd persoon....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Spaghetti. Heb ik ook in huis om te maken maar mijn zoon heeft opeens een date tweede kerstdag dus geen zin om te kokenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, dat beest kun je wassen en likt zich wel schoonquote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo heel geniaal voor wat betreft wat je het dier ermee aandoet. Wel effectief.Sorry, ik heb een haat jegens kattenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je nu gewoon de pc weer terug willen geven aan Totofoestel90 ?
Ik weet niet -wie- het toetsenbord overgenomen heeft, maar het lijkt wel een licht psychisch getroubleerd persoon....![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spaghetti. Heb ik ook in huis om te maken maar mijn zoon heeft opeens een date tweede kerstdag dus geen zin om te koken![]()
Een date, toe maar![]()
![]()
Had ik jou al verteld dat ik je lief vindquote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is lyrisch over katten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook heus niet altijd even veel lol met mijn 2 poezels (alles onderkotsen en piesen) maar ehm, met vet insmeren... neh.... het blijven wel gewoon dieren waar je voor moet zorgen...quote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is lyrisch over katten.
(En nee de mijne lopen niet rond in de tuin van een ander)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Boxtel.... waar ken ik het vanquote:Op woensdag 26 december 2012 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geprobeerd, tevergeefs. Ik loop nu ter hoogte van Boxtel.![]()
![]()
Het beest krijgt enorm veel moeite de buis uit te komen. Katten kruipen niet zo heel best achterwaards. En al helemaal niet in een ingevette buis.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat beest kun je wassen en likt zich wel schoon
[..]
Sorry, ik heb een haat jegens katten
Laat staan al het vet dat ze binnenkrijgen met wassen. Sowieso vind ik het zeer twijfelachtig wanneer mensen dieren gebruiken om de eigenaren een lesje te leren.
Eigenlijk vind ik het gewoon walgelijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar jij gaat je eigen beesten niet met vet insmeren natuurlijk. Maar ik hoef toch niet te accepteren dat die beesten steeds door de tuin lopen hier.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb ook heus niet altijd even veel lol met mijn 2 poezels (alles onderkotsen en piesen) maar ehm, met vet insmeren... neh.... het blijven wel gewoon dieren waar je voor moet zorgen...
(En nee de mijne lopen niet rond in de tuin van een ander)
Spreek je de mensen erop aan
'ja katten lopen nu eenmaal buiten rond.'
'was niet mijn kat die heeft gepoept in jullie tuin.'
Volgende keer leen ik een hond en laat ik die ook in de tuin daar schijten. Maar dan is de wereld te klein![]()
![]()
pff...quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opa vangt ze in een jute zak en gooit ze in de Maas
Althans, dat deed opa toen ie nog fatsoenlijk kon bewegen![]()
![]()
Kan slechts de mensen invettenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beest krijgt enorm veel moeite de buis uit te komen. Katten kruipen niet zo heel best achterwaards. En al helemaal niet in een ingevette buis.
Laat staan al het vet dat ze binnenkrijgen met wassen. Sowieso vind ik het zeer twijfelachtig wanneer mensen dieren gebruiken om de eigenaren een lesje te leren.
Eigenlijk vind ik het gewoon walgelijk.![]()
![]()
Well donequote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 3 kwartier heb ik food!![]()
![]()
Ja, dat is exact het punt wat ik wil makenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan slechts de mensen invetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is exact het punt wat ik wil maken.
![]()
Nee, maar die beesten moeten niet eens in de tuin komen. Doen ze het toch, ja dan kan ik er ook niets aan doen![]()
![]()
of de kat komt er toch niet uit...... ik ken die vallenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Men vet de buis goed in.
Pak je de mensen mee en niet de beesten.![]()
![]()
![]()
Dat zie ik 's morgens wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of de kat komt er toch niet uit...... ik ken die vallen![]()
Wat moet dat beest überhaupt in onze tuin?![]()
Schijten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zie ik 's morgens wel.
Wat moet dat beest überhaupt in onze tuin?![]()
Varkensquote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgende keer leen ik een hond en laat ik die ook in de tuin daar schijten. Maar dan is de wereld te klein
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Dan geef ik hem nog een lekker visje erbij, is het nog niet goed![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het was op een boederij, waarschijnlijk 30-60 jaar geleden. Was gewoon normaal hoor![]()
Zo'n val heb ik voor het laatst 6 jaar terug in iemands tuin gezien..... dus nix 30-60 jaar terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |