Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijkenquote:
Dan kom je toch gewoon daarna naar opaquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijken![]()
Is weer spannend!
Wij komen niet, wij gaan iets gezelligs doenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon daarna naar opaWij zijn er nog wel even.
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijken![]()
Is weer spannend!
Vanavond weer een uur op BBC1quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderHeerlijk he zo een serie, ja die engelse kenne er wat van.............
Lavenderr is ook Fan............![]()
Opa kijkt geen Eastenders, hij heeft geen BBC in zijn pakket zitten
En vanavond blieft hij wel een biertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
Opa wil zijn gourmet geprakt zeg hij net
we gaan er weer uitgebreid voor zitten........quote:
Je schijnt geen oogcontact met het joch te mogen maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:38 schreef Jian het volgende:
Oh, ik zie nu de kinderstoel staan, we zijn dus in afwachting van opa's kleinzoon neem ik aan
Het is zó spannend momenteelquote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderHeerlijk he zo een serie, ja die engelse kenne er wat van.............
Lavenderr is ook Fan............![]()
Opa kijkt geen Eastenders, hij heeft geen BBC in zijn pakket zitten
Volg je het ook vanaf het begin?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zó spannend momenteel![]()
Vandaar dat ik het diner bij Oop aan me voorbij laat gaan, Eastenders gaat voor
Snap ik echt niks van, het is toch een leuk ventje volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je schijnt geen oogcontact met het joch te mogen maken.
Nee, niet helemaal vanaf het begin hoor, de laatste 5 jaar ongeveer. Met tussenpozen als ik de verhaallijn niet zo leuk vond.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volg je het ook vanaf het begin?
Tja, de helft van de regels die opa voor vanavond opgesteld heeft, begrijp ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Snap ik echt niks van, het is toch een leuk ventje volgens mij
quote:Regel 17: Niet teveel uit het raam kijken, daar slijt het glas van.
Ik vond die Dereck een griezel, ben blij dat die er uit is!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal vanaf het begin hoor, de laatste 5 jaar ongeveer. Met tussenpozen als ik de verhaallijn niet zo leuk vond.
Ja, hij is op de zuinige toer hoor, hij zeg net tegen oma dat ze het vlees zo maar op tafel moet gooien dan worden er ook geen borden vuil ....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, de helft van de regels die opa voor vanavond opgesteld heeft, begrijp ik niet.
[..]
Oma vond dat geen goed idee omdat het vlees al niet zo vers is.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij is op de zuinige toer hoor, hij zeg net tegen oma dat ze het vlees zo maar op tafel moet gooien dan worden er ook geen borden vuil ....
.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vond die Dereck een griezel, ben blij dat die er uit is!
Maar soms kijk ik ook poosje niet, maar bij elkaar al zo'n jaar of 25 , ieder geval vanaf het begin.
Alleen Ian en Sharon die zaten er als kind al in.
Das blauwe kopkaasquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft een ijsmuts op, dus dat ie vast niet opa, die komt nooit buiten ......
een griepvirusquote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
.
Ja, Derek de creep. Toch benieuwd waaraan hij overleden is. Hij is niet neergeschoten dus misschien een hartverlamming? We horen het wel. Over een maand of 5![]()
Oh en ik wens de genodigden bij Oop een heerlijk diner. Dat wordt smullen
Inderdaad hoe durven ze hem met al zijn drukke bezigheden te laten wachten.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Jian het volgende:
"iets later" 2 uur te laat al, als ik oop was zou ik het niet pikken en ze meteen de tyfus slaan als ze binnen komen
Ik vond hem zelf eigenlijk een soort bacterie. Een resistentequote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een griepvirusof een fijne bacterie
Lijkt hij een beetje op opa ?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf eigenlijk een soort bacterie. Een resistente
Het zal de invloed van dat nieuwe vriendinnetje van zijn zoon wel zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Jian het volgende:
"iets later" 2 uur te laat al, als ik oop was zou ik het niet pikken en ze meteen de tyfus slaan als ze binnen komen
Ik heb nooit zo goed begrepen dat je iemand de tyfus kunt slaan. Maar ja, Oop is natuurlijk een duivelskunstenaar he, dus die kan dat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad hoe durven ze hem met al zijn drukke bezigheden te laten wachten.![]()
De tyfus inslaan is nog te goed voor ze want nu heeft opa geen tijd gehad om van die lekkere aardappeltjes van twee dagen geleden een fijne puree voor ons te maken.
Een uurtje is ruim voldoende om ze weer de deur uit te werken en zich voor te bereiden op onze komst.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef Jian het volgende:
Ik hoop wel dat zijn dochter en zijn kleinzoon al weer weg zijn als wij straks komen anders wordt het wel wat krap. Maar oop kennende maakt hij tegen die tijd wel wat plaats voor ons, zijn vrienden van Fok
Google maar even naar afbeeldingen "Southpark WoW". Deze is niet helemaal scherp.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef tonja het volgende:
[..]
als ik thuis kom ga ik er wat mee doen
Waarom hangt dat ding er eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Toverheks het volgende:
Wie jat die Feyenoord Kerstbal ff uit de boom? en kiepert hem ongemerkt in de prullebak
Moet lukken, Oop zei al, effe snel, verplicht wat eten met m'n dochter en kleinzoon en hup de deur uit en dan kan het echt feest beginnen, met m'n echte vriendenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Een uurtje is ruim voldoende om ze weer de deur uit te werken en zich voor te bereiden op onze komst.
Kadootje van zijn schoondochterquote:Op woensdag 26 december 2012 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom hangt dat ding er eigenlijk
Gewaagd voor een nieuwkomerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kadootje van zijn schoondochter
Tnx, ga ik doenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Google maar even naar afbeeldingen "Southpark WoW". Deze is niet helemaal scherp.
Die hadden gewoon geen zin om daar ook nog de hele middag te moeten zittenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:05 schreef Jian het volgende:
Dik over vieren al, bij mij kwamen ze er echt niet meer in. Godsamme, straks komen wij, hebben we niet eens genoeg zitplaatsen
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Toverheks het volgende:
Wie jat die Feyenoord Kerstbal ff uit de boom? en kiepert hem ongemerkt in de prullebak
Opa moet maar een mooie Ajax pyama voor haar kopenquote:
Dan heeft PB ook weer eens een feestje.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
Ik heb het niet heel goed gezien maar volgens mij is die schoondochter wel een lekker ding
Die is niet zo kritisch. Een hartslag is voor haar voldoende.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heeft PB ook weer eens een feestje.
Dat kan je wel zeggen ja...quote:Op woensdag 26 december 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
Ik heb het niet heel goed gezien maar volgens mij is die schoondochter wel een lekker ding
Er moet toch wat mis met 'r zijn, want anders loop je gillend weg op het moment dat oop zich voorsteltquote:
Het is er gesjelligquote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt de hele dag al water, maar nu de visite er is doet hij gezellig mee met een wijntje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt de hele dag al water, maar nu de visite er is doet hij gezellig mee met een wijntje
[ afbeelding ]
Hij had de visite ook al een uur eerder verwacht..quote:
Jij bent zeker dat meisje met de staak ?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:52 schreef mootie het volgende:
Ik sta bij Leo, volgens mij zie ik Pullup in de verte!
Ze hebben vast ook gezellige sfeerverlichting?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben verkeerd uitgestapt.Ik sta nu in de Geleenstraat. Er zijn hier kennelijk een hoop dames thuis en die vragen of ik bij hen kerstfeest kom vieren.
![]()
Dus Oop ken de tyfus krijgen, ik blijf hier.
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook gezellige sfeerverlichting?
Groot gelijk dat je daar blijft hangen dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.
Je hebt de goede buurt gekozen. Ik kwam net "toevallig" langs de Doubletstraat en daar was de sfeer wat minder vanwege een stel veeleisende klanten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben verkeerd uitgestapt.Ik sta nu in de Geleenstraat. Er zijn hier kennelijk een hoop dames thuis en die vragen of ik bij hen kerstfeest kom vieren.
![]()
Dat lijkt mij geen kleinzoon maar een kleindochter?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef QuarterBack het volgende:
De familie zwaait al, het gaat vast gezellig worden
[ afbeelding ]
quote:Volgens de politie is er duidelijk meer ingebroken ''dan op een doorsnee dinsdag''. De inbrekers maken er dankbaar gebruik van dat mensen lang weg zijn, bijvoorbeeld terwijl zij bij familie dineren.
© ANP
Daar sta ik nu ook !! Mootie kom me ff halen, sta hier te blauwbekkenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:52 schreef mootie het volgende:
Ik sta bij Leo, volgens mij zie ik Pullup in de verte!
echt .... tjeequote:Op woensdag 26 december 2012 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen kleinzoon maar een kleindochter?
Was jij dit?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
![]()
ze is toch een poppetje, wat een schatje de KLEINDOCHTER van Opa&Oma. ( haar papa is ook wel een erg en lekker ding:P)quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef QuarterBack het volgende:
De familie zwaait al, het gaat vast gezellig worden
[ afbeelding ]
Over lekker gesproken .. ik ga vanaaf naar mezelf kijken op tvquote:Op woensdag 26 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is toch een poppetje, wat een schatje de KLEINDOCHTER van Opa&Oma. ( haar papa is ook wel een erg en lekker ding:P)
Heb je iig een kijkerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Over lekker gesproken .. ik ga vanaaf naar mezelf kijken op tv
Ja, maar Oop's kleinzoon, hij die hier niet mag worden afgebeeld, is ook een topper hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is toch een poppetje, wat een schatje de KLEINDOCHTER van Opa&Oma. ( haar papa is ook wel een erg en lekker ding:P)
Hoeveel kleinkinderen zijn er dan totaal?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Oop's kleinzoon, hij die hier niet mag worden afgebeeld, is ook een topper hoor
Jian heeft al te diep in het glaasje gekekenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Hoeveel kleinkinderen zijn er dan totaal?
Waarquote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Over lekker gesproken .. ik ga vanaaf naar mezelf kijken op tv
Dacht dat we samen naar Oop gingen......quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezellig hoor. Ook leuk dat al opa's kleinkinderen er zijn.
Echt wel, dat is haar enige uitje.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Past oma nog wel op de kleine nu zoonlief gescheiden is eigenlijk?
Ik heb op het perron staan wachten maar je was te laat. Ik kon opa niet nog langer laten wachten op mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef pos het volgende:
[..]
Dacht dat we samen naar Oop gingen......
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Past oma nog wel op de kleine nu zoonlief gescheiden is eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |