Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijkenquote:
Dan kom je toch gewoon daarna naar opaquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijken![]()
Is weer spannend!
Wij komen niet, wij gaan iets gezelligs doenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon daarna naar opaWij zijn er nog wel even.
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijken![]()
Is weer spannend!
Vanavond weer een uur op BBC1quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderHeerlijk he zo een serie, ja die engelse kenne er wat van.............
Lavenderr is ook Fan............![]()
Opa kijkt geen Eastenders, hij heeft geen BBC in zijn pakket zitten
En vanavond blieft hij wel een biertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
Opa wil zijn gourmet geprakt zeg hij net
we gaan er weer uitgebreid voor zitten........quote:
Je schijnt geen oogcontact met het joch te mogen maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:38 schreef Jian het volgende:
Oh, ik zie nu de kinderstoel staan, we zijn dus in afwachting van opa's kleinzoon neem ik aan
Het is zó spannend momenteelquote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderHeerlijk he zo een serie, ja die engelse kenne er wat van.............
Lavenderr is ook Fan............![]()
Opa kijkt geen Eastenders, hij heeft geen BBC in zijn pakket zitten
Volg je het ook vanaf het begin?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zó spannend momenteel![]()
Vandaar dat ik het diner bij Oop aan me voorbij laat gaan, Eastenders gaat voor
Snap ik echt niks van, het is toch een leuk ventje volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je schijnt geen oogcontact met het joch te mogen maken.
Nee, niet helemaal vanaf het begin hoor, de laatste 5 jaar ongeveer. Met tussenpozen als ik de verhaallijn niet zo leuk vond.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volg je het ook vanaf het begin?
Tja, de helft van de regels die opa voor vanavond opgesteld heeft, begrijp ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Snap ik echt niks van, het is toch een leuk ventje volgens mij
quote:Regel 17: Niet teveel uit het raam kijken, daar slijt het glas van.
Ik vond die Dereck een griezel, ben blij dat die er uit is!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal vanaf het begin hoor, de laatste 5 jaar ongeveer. Met tussenpozen als ik de verhaallijn niet zo leuk vond.
Ja, hij is op de zuinige toer hoor, hij zeg net tegen oma dat ze het vlees zo maar op tafel moet gooien dan worden er ook geen borden vuil ....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, de helft van de regels die opa voor vanavond opgesteld heeft, begrijp ik niet.
[..]
Oma vond dat geen goed idee omdat het vlees al niet zo vers is.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij is op de zuinige toer hoor, hij zeg net tegen oma dat ze het vlees zo maar op tafel moet gooien dan worden er ook geen borden vuil ....
.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vond die Dereck een griezel, ben blij dat die er uit is!
Maar soms kijk ik ook poosje niet, maar bij elkaar al zo'n jaar of 25 , ieder geval vanaf het begin.
Alleen Ian en Sharon die zaten er als kind al in.
Das blauwe kopkaasquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft een ijsmuts op, dus dat ie vast niet opa, die komt nooit buiten ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |