SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Faxie op 26-12-2012 11:58:05 ]![]()
Je verdient hetquote:
Ik heb expres nog niets van Dexter seizoen 7 gekeken omdat ik niet elke keer een week wilde wachten.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hele dag voor de TV zittenIk vind het knap, ik zou het niet kunnen
En zo'n marathon is best leuk hoor.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Thanks babequote:Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verdient het
[..]
Ik heb expres nog niets van Dexter seizoen 7 gekeken omdat ik niet elke keer een week wilde wachten.
En zo'n marathon is best leuk hoor.
Ontbijtje maken... Mijn maagje rammelt![]()
![]()
Vanaf nu tot volgende week woensdag alleen nog maar werken, werken, werken. Ben nu al moe
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Sterktequote:Op woensdag 26 december 2012 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu tot volgende week woensdag alleen nog maar werken, werken, werken. Ben nu al moe![]()
![]()
Ik mag morgen en overmorgen nog even werkenquote:Bleh geen zin in.
Maar volgende week donderdag hopelijk een leuke dag![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe en wat. Hoeveel zijn er nu die meegaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag morgen en overmorgen nog even werkenBleh geen zin in.
Maar volgende week donderdag hopelijk een leuke dagWhat you forget, you are gonna repeat.
In het beste geval met z'n 6en, tenzij er nog aanmeldingen komen (wat ik niet verwachtquote:Op woensdag 26 december 2012 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe en wat. Hoeveel zijn er nu die meegaan?)
In het slechtste geval met z'n 3en, wat wellicht de moeite niet is(Nouja mij boeit het niet zo, ook leuk
)
![]()
Het is zeker nog te vroeg voor bier?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meegaan naar?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe en wat. Hoeveel zijn er nu die meegaan?![]()
Mogguh, gewekt worden door ouders die opeens de oppas baby bij je op de bank dumpen
Weinig geslapen, nog moe en vanmiddag werken
Maar wel even ontbijtje fixen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hm, moeten maar even afwachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 09:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het beste geval met z'n 6en, tenzij er nog aanmeldingen komen (wat ik niet verwacht)
In het slechtste geval met z'n 3en, wat wellicht de moeite niet is(Nouja mij boeit het niet zo, ook leuk
)
Verzetten zou nog wel een optie kunnen zijn, maar als de vakantie voorbij is ben ik bang dat al helemaal niemand kanquote:Op woensdag 26 december 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, moeten maar even afwachten![]()
![]()
Hmhm.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verzetten zou nog wel een optie kunnen zijn, maar als de vakantie voorbij is ben ik bang dat al helemaal niemand kanWhat you forget, you are gonna repeat.
Oke oke ik ben bang dat jij niet mee kanquote:Wil wel in Joris en de Draak met je hoor
Nee maar anders moet het februari worden denk ik. Eerst maar even de laatste mensen bevestigd krijgen deze week![]()
![]()
Februari kan ik sowieso niet. Tentamens, verslagen, etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke oke ik ben bang dat jij niet mee kanWil wel in Joris en de Draak met je hoor
Nee maar anders moet het februari worden denk ik. Eerst maar even de laatste mensen bevestigd krijgen deze weekWhat you forget, you are gonna repeat.
Gaat wel goed, en met jou?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
Hoe gaat ie faxbaas? Goede 1e kerstdag gehad?
Mwa gegeten bij ouders met wat familie, meer niet.![]()
Goed hoor, gisteren soort van lotr marathon en uit eten geweest, vandaag geen plannenquote:Op woensdag 26 december 2012 10:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat wel goed, en met jou?
Mwa gegeten bij ouders met wat familie, meer niet..
![]()
Soort van?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, gisteren soort van lotr marathon en uit eten geweest, vandaag geen plannen.
Ik heb ze eens 3 dagen achter elkaar gekeken, marathon is me iets teveel van het goede
![]()
![]()
Onderbreking door het eetentje, daarna verder gegaanquote:Op woensdag 26 december 2012 10:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soort van?Ik heb ze eens 3 dagen achter elkaar gekeken, marathon is me iets teveel van het goede
.
![]()
Goed punt welquote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet daar.
![]()
Dexter!
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar heb ik dus heel wat seizoenen van op de computer staan, maar ben nog nooit verder dan 3 afleveringen gekomenquote:![]()
![]()
relaxenquote:Op woensdag 26 december 2012 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Geen verplichtingen, schoonzusje heeft visite afgebeld voor haar verjaardag.
Vanavond lekker eten bestellenWeet alleen nog niet wat...
Maar goedemorgen![]()
![]()
Haiquote:Op woensdag 26 december 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
relaxen
Geen verplichtingen, schoonzusje heeft visite afgebeld voor haar verjaardag.
Vanavond lekker eten bestellenWeet alleen nog niet wat...
Maar goedemorgen
Lekker rustig dagje dus![]()
![]()
sauna!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Jij hebt nog verplichtingen?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben jaloers op jullie allemaal![]()
Jaquote:
Zo jammer!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus heel wat seizoenen van op de computer staan, maar ben nog nooit verder dan 3 afleveringen gekomen
Ik doe nu een seizoen 7 marathon.12 uur lang Dexter kijken!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja weet ik. Maar het komt er eigenlijk nooit van.. misschien de komende dagen maar eens wat kijken .quote:Op woensdag 26 december 2012 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer!
Ik doe nu een seizoen 7 marathon.12 uur lang Dexter kijken!![]()
![]()
Ik heb de eerste 5 seizoenen in anderhalve week gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar het komt er eigenlijk nooit van.. misschien de komende dagen maar eens wat kijken .
Hooked!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo rap zal dat niet gaan bij mijquote:Op woensdag 26 december 2012 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 5 seizoenen in anderhalve week gekeken.
Hooked!![]()
![]()
Ik doe met je mee.. Straks en vanavond werken...quote:Op woensdag 26 december 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben jaloers op jullie allemaalDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik mag van 1 tot 9 werken. En moet tot woensdag elke dag 8,5 uur werkenquote:Op woensdag 26 december 2012 10:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt nog verplichtingen?
Ai, dat is minderquote:Op woensdag 26 december 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag van 1 tot 9 werken. En moet tot woensdag elke dag 8,5 uur werken![]()
![]()
Ook een rottijd.. ik moet van 1 tot 5 en daarna van 9 tot 1quote:Op woensdag 26 december 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag van 1 tot 9 werken. En moet tot woensdag elke dag 8,5 uur werken
Da's al helemaal bummerquote:Op woensdag 26 december 2012 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook een rottijd.. ik moet van 1 tot 5 en daarna van 9 tot 1
Yup, maar daarintegen ben ik donderdag vrij, en kans dat ik dat van 't weekend ook ben, al weet ik dat nog niet zeker..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oja. Dat heb ik sowieso nietquote:Op woensdag 26 december 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, maar daarintegen ben ik donderdag vrij, en kans dat ik dat van 't weekend ook ben, al weet ik dat nog niet zeker..
Oww das wel baggerquote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Dat heb ik sowieso niet
Het enige moment dat ik ervan geniet, is zodra mijn loon gestort wordquote:
Zo lekker douchen en dan een plakje suikerbrood eten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil buurmeisje zo meenemen
sukerbolequote:Op woensdag 26 december 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Zo lekker douchen en dan een plakje suikerbrood eten.
Dat is altijd wel een fijn moment jaquote:Op woensdag 26 december 2012 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het enige moment dat ik ervan geniet, is zodra mijn loon gestort word![]()
met liefde.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ontvoer me, alsjeblieft!
ik Ontvoer je na de hoorn Meet wel ok?
Dan pas?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met liefde.
ik Ontvoer je na de hoorn Meet wel ok?
Er staan wel veel meets op de planning volgens mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
een maandje terug vonden er bijna elke week 1 plaatsquote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel veel meets op de planning volgens mij.![]()
Gezellig tochquote:Op woensdag 26 december 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel veel meets op de planning volgens mij.![]()
![]()
bijna tentamensquote:
Ik moet wel zeggen dat ik geen rekening heb gehouden met de hoornmeet doordat 'ie niet meer in de OP staat
Ik heb ook echt geen idee meer wanneer het zou zijn?What you forget, you are gonna repeat.
Laatste weekend van januari.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
26/27 januari.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik geen rekening heb gehouden met de hoornmeet doordat 'ie niet meer in de OP staat
Ik heb ook echt geen idee meer wanneer het zou zijn?![]()
ik laatste 2 weken Van januari geloof ik.quote:
maar Serieus, ik wil je mee naar Huis nemen Dan. Ik ga zaterdagavond Weg, heb Zondag wedstrijd in leeuwarden (geloof ik, kan ook.heerenveen zijn), en jij wil kijken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar heb er geen rekening meer mee gehouden..quote:Op woensdag 26 december 2012 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik laatste 2 weken Van januari geloof ik.
maar Serieus, ik wil je mee naar Huis nemen Dan. Ik ga zaterdagavond Weg, heb Zondag wedstrijd in leeuwarden (geloof ik, kan ook.heerenveen zijn), en jij wil kijken.
Grrr. Zonlicht. In het beeld. Nu kan ik Dexter minder goed zien.![]()
Wat zijn jullie wilde plannen met oud en nieuw?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rustig op de bank zitten of in een huiskamer staan... Met een biertje in de hand en een oliebol.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn jullie wilde plannen met oud en nieuw?
En dan met nieuwjaar de stad in duiken.
Jij?Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar heb er geen rekening meer mee gehouden..
Kom jij ook?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met liefde.
ik Ontvoer je na de hoorn Meet wel ok?![]()
![]()
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rustig op de bank zitten of in een huiskamer staan... Met een biertje in de hand en een oliebol.
En dan met nieuwjaar de stad in duiken.
Jij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bummerquote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn jullie wilde plannen met oud en nieuw?. Welke episode ben je nu?
Nog geen plannen, waarschijnlijk thuis op de bank.![]()
Geen wilde plannen hierquote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn jullie wilde plannen met oud en nieuw?![]()
En nu op naar de sauna.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Om een of andere reden vind ik dit echt een geweldige zinquote:Op woensdag 26 december 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ontvoer me, alsjeblieft!
Rustig aan.![]()
Ja, komt omdat het niet meer in de OP stond en had het nog niet in mn agenda gezetquote:
Met iemand naar Den Haagquote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
S07E02. Bijna door naar 3.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer. Welke episode ben je nu?
Nog geen plannen, waarschijnlijk thuis op de bank.
Aww das ook niet gezellig.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op woensdag 26 december 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S07E02. Bijna door naar 3.
Aww das ook niet gezellig..
Nee, ik weet het![]()
![]()
Op naar de sauna
Nou nee hoor. Iets met kinderenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar jij hoeft dat ook niet in te plannen, dat gaat vanzelf![]()
Uhuhquote:Op woensdag 26 december 2012 11:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Aan jou te merken dan ;P![]()
![]()
Wat ben ik toch weer seksistisch.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het druk is dan weet je dat je het hier niet zo openbaar moet posten.Rustig aan.![]()
True, wel wijntjes en oliebollen toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Iets met kinderenRustig aan.![]()
Want je Weet ook Wel Naar welke ik ga?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het druk is dan weet je dat je het hier niet zo openbaar moet posten.
Ja hoor biertje en oliebollenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, wel wijntjes en oliebollen toch?![]()
![]()
Ik leg een gokje op leeuwarden ergens.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want je Weet ook Wel Naar welke ik ga?
Natuurlijk niet, wat denk je zelf.Rustig aan.![]()
Episode 3!quote:
Ik ga naar vriendin van me. Ook FOK!ster. Lotusss en ErwinRommel.
Volgens mij is Jofu daar ook. Mooi. Oud en nieuw is pas een feest als ik kan dwergpesten :pIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook prima tochquote:Op woensdag 26 december 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor biertje en oliebollen
Rustig aan.![]()
Hehequote:Op woensdag 26 december 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Episode 3!
Volgens mij is Jofu daar ook. Mooi. Oud en nieuw is pas een feest als ik kan dwergpesten :p![]()
![]()
ik heb werkelijk nog geen ideequote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oja, die heb ik wel eens zien posten en ER heb ik hier wel eens gesprokenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Episode 3!
Volgens mij is Jofu daar ook. Mooi. Oud en nieuw is pas een feest als ik kan dwergpesten :p![]()
Hahaha
Gezellig!![]()
Zeker. Vorig jaar was ook top!quote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, die heb ik wel eens zien posten en ER heb ik hier wel eens gesproken![]()
Hahaha
Gezellig!
Het is dat je ver weg woont anders zou ik zeggen kom ook.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind 't geen probleem om een stukkie te rijden hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker. Vorig jaar was ook top!
Het is dat je ver weg woont anders zou ik zeggen kom ook.![]()
![]()
schatjesquote:Op woensdag 26 december 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Episode 3!
Volgens mij is Jofu daar ook. Mooi. Oud en nieuw is pas een feest als ik kan dwergpesten :p
Doet je motor het wel dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind 't geen probleem om een stukkie te rijden hoor![]()
Je bent welkom hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie? Ik? Klopt!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga ik zo eens naar kijken, maar ik verwacht geen problemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet je motor het wel dan?![]()
Je bent welkom hoor.
Dank je![]()
![]()
De tweede dag in met schransen, ondanks dat ik standby sta
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je bent geweldig.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Good boxing day everyone14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zit net je chick te appen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
De tweede dag in met schransen, ondanks dat ik standby sta
Vandaag schrans ik niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
I know.quote:![]()
Have fun in de sauna.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
M'n chick ligt nog te pittenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit net je chick te appen.
Vandaag schrans ik niet.
En vandaag niet schransen??? En waarom wel niet?
Anders kom je deze kant ff op
Gisteren gedaan. Vandaag chips en dipsaus en seriemarathon.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n chick ligt nog te pitten
En vandaag niet schransen??? En waarom wel niet?
Anders kom je deze kant ff op
Maar ik appte of ik nog wat moet meenemen met o&n en of Vinniiee ook mag komen.
[b]AirwiN schreef [/b]
iedereen is welkomquote:Op woensdag 26 december 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Vandaag chips en dipsaus en seriemarathon.
Maar ik appte of ik nog wat moet meenemen met o&n en of Vinniiee ook mag komen.
Kifquote:
Als iedereen gewoon wat bier meeneeemt zorgen wij wel voor de hapjes, nu ja, de Makro of Sligro
Komt goedquote:Op woensdag 26 december 2012 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kif
Als iedereen gewoon wat bier meeneeemt zorgen wij wel voor de hapjes, nu ja, de Makro of Sligro.
Moet je wel even zeggen wat voor bier jullie drinken, want zelf drink ik geen bier![]()
![]()
Komt goed!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kif
Als iedereen gewoon wat bier meeneeemt zorgen wij wel voor de hapjes, nu ja, de Makro of Sligro
Ik kom voor die tijd wel ff langs. Handig dat jullie naast de super wonen.
[b]AirwiN schreef [/b]
pfff heineken, grolsch HJ,whateverquote:Op woensdag 26 december 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt goed.
Moet je wel even zeggen wat voor bier jullie drinken, want zelf drink ik geen bier
Zat word je er toch wel van.
Voor vuurwerk word ook gezorgd
En dat gaat me een klapper worden
Ja idd, behalve als het gaat om parkerenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik kom voor die tijd wel ff langs. Handig dat jullie naast de super wonen.
Oke nicequote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pfff heineken, grolsch HJ,whatever
Zat word je er toch wel van.
Voor vuurwerk word ook gezorgd
En dat gaat me een klapper wordenHehehe, motor op de stoep, klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja idd, behalve als het gaat om parkeren![]()
![]()
Ik kan beter thuis parkeren en lopenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja idd, behalve als het gaat om parkeren![]()
Maar ik kom op de fiets!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is idd wel makkelijk ja. Een motor. Jammer dat ik daar geen rijbewijs voor hebquote:Op woensdag 26 december 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke nice
[..]
Hehehe, motor op de stoep, klaar
Moet alleen eigenlijk even een hoes regelen, voor tegen het vuurwerkquote:Op woensdag 26 december 2012 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel makkelijk ja. Een motor. Jammer dat ik daar geen rijbewijs voor heb![]()
![]()
ja, die heb ik niet nee.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet alleen eigenlijk even een hoes regelen, voor tegen het vuurwerk
En bij de Griek beneden ons, daar word zeer veel vuurwerk afgestoken
Bombestendig hoop ik welquote:Op woensdag 26 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet alleen eigenlijk even een hoes regelen, voor tegen het vuurwerk14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh godquote:Op woensdag 26 december 2012 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die heb ik niet nee.
En bij de Griek beneden ons, daar word zeer veel vuurwerk afgestoken. Even opletten waar ik 'm neer pleur dan
![]()
![]()
Er hangt een kat in mn gordijnen!
Weet dat rotbeest niet dat ik Dexter kijk en dus geen tijd heb om haar uit de gordijnen te halen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maak je geen zorgen hoor, zij kennen ons en wij hen, en er is geen banditismequote:Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh god. Even opletten waar ik 'm neer pleur dan
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet dat rotbeest niet dat ik Dexter kijk en dus geen tijd heb om haar uit de gordijnen te halen?![]()
De etterbak
Vannacht werd ik wakker omdat Stalin zat te kotsen
Had ik ook niet verwacht hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor, zij kennen ons en wij hen, en er is geen banditisme.
![]()
u sure...quote:Op woensdag 26 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht hoor.
![]()
![]()
Je mag 'm wel hier dumpen hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet dat rotbeest niet dat ik Dexter kijk en dus geen tijd heb om haar uit de gordijnen te halen?![]()
![]()
Ja wel hoor, prachtwijken heb je overalquote:Op woensdag 26 december 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gorinchem staat volgens mij niet echt bekent met probleemwijken oid14 SHADES OF GREY
Echt, ze steken het gewoon af op straat dus geen centje pijnquote:Op woensdag 26 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht hoor.
Tempting!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Criminelen of dieven stelen niet uit de eigen wijkquote:Op woensdag 26 december 2012 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor, prachtwijken heb je overal
Het is gewoon 1 grote probleemwijkquote:Op woensdag 26 december 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gorinchem staat volgens mij niet echt bekent met probleemwijken oid
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil het een probleemwijk zijn, dan moet je het wel heel bont maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor, prachtwijken heb je overalIk geloof jequote:Op woensdag 26 december 2012 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, ze steken het gewoon af op straat dus geen centje pijn![]()
![]()
Weet ik daarom word er bij ook nooit wat gestolenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Criminelen of dieven stelen niet uit de eigen wijkbovendien is de bajes om de hoek bij mij
14 SHADES OF GREY
Omdat ER er woont zekerquote:Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 grote probleemwijk![]()
![]()
Uhm... ok...quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En gij, ook gij jah, huppelmuts, ben en blijf Brabo. Dat je het ff weet ja?quote:
HET IS PATAT!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gij, ook gij jah, huppelmuts, ben en blijf Brabo. Dat je het ff weet ja?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar kan jules dr eigen goed in verstoppen!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele grote zwarte gordijnenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die tetten ook in je UIquote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan jules dr eigen goed in verstoppen!![]()
Maar dat Ajax
Het is spannend!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent voor?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die tetten ook in je UI![]()
Maar dat Ajax14 SHADES OF GREY
Voor PSV uiteraard, ben gvd niet voor niets in 040 geboren en getogenquote:
Hoe moet ik weten dat je uit Eindhoven de gekste kom?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor PSV uiteraard, ben gvd niet voor niets in 040 geboren en getogen
14 SHADES OF GREY
Omdat ik het zeg, en Huppelmuts weet dat, net zoals enkele andere FOKKERSquote:Op woensdag 26 december 2012 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat je uit Eindhoven de gekste kom?
Ach in mijn ogen zijn Ajax en PSV even slechtquote:Op woensdag 26 december 2012 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg, en Huppelmuts weet dat, net zoals enkele andere FOKKERS
14 SHADES OF GREY
Fuck Feyenoord. Alhoewel, nog liever die dan die uit 020quote:Op woensdag 26 december 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach in mijn ogen zijn Ajax en PSV even slecht
In mijn ogen is elke voetbalclub een samenraapsel van aanstellersquote:Op woensdag 26 december 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach in mijn ogen zijn Ajax en PSV even slecht![]()
![]()
Ja ik ben voor Feyenoordquote:Op woensdag 26 december 2012 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fuck Feyenoord. Alhoewel, nog liever die dan die uit 02014 SHADES OF GREY
QFTquote:Op woensdag 26 december 2012 12:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn ogen is elke voetbalclub een samenraapsel van aanstellers
14 SHADES OF GREY
Inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
FC Dordt gaat niet zo slecht toch.alhoewel ze zijn nog niet kampioen
14 SHADES OF GREY
Lokaal ga ik voor SVWquote:Op woensdag 26 december 2012 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
FC Dordt gaat niet zo slecht toch.
Dat is wel een heldquote:Op woensdag 26 december 2012 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever hen, met die ouwe Sjon de Wolfook nu wat minder in die reclame
14 SHADES OF GREY
Dat vond ik juist een geweldige reclamequote:Op woensdag 26 december 2012 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een heldook nu wat minder in die reclame
Ik vond hem als voetballer wel goedquote:Op woensdag 26 december 2012 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vond ik juist een geweldige reclame14 SHADES OF GREY
Dat zeker ja, en hij heeft een heel mooi eigen imago gecreeërd. Dat mag ik wel van Sjon de Wolfquote:Op woensdag 26 december 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond hem als voetballer wel goed
Wat een triest filmpjequote:
Wel geniaal lachende baby.Rustig aan.![]()
Het is voetbal, verwacht geen hoogstaande dingen van die jongensquote:Op woensdag 26 december 2012 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een triest filmpje
Wel geniaal lachende baby.14 SHADES OF GREY
06914 SHADES OF GREY
We hadden het over inspirerende mensenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo
Vraagje: hoe kwamen wij in godsnaam op dat boek terecht?![]()
![]()
Hoi Engel
14 SHADES OF GREY
Hmm, okéquote:Op woensdag 26 december 2012 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hadden het over inspirerende mensen
Hoe is het verder?![]()
Oké, mooiquote:Op woensdag 26 december 2012 12:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel
Net terug van het kerstevent.
Wat was daar te doen?![]()
![]()
Haha, nu zijn er zeker genoeg op MPquote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb vannacht nog even de SP gespeeld, er was niemand op de MP![]()
![]()
O.a. eten, drinken, poolen, schaatsen, zwemmen, bowlen, dansen etcquote:Op woensdag 26 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, mooi.
Wat was daar te doen?![]()
![]()
SPquote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb vannacht nog even de SP gespeeld, er was niemand op de MPMP
![]()
![]()
Oh ja ik moet mijn garage eens opruimen. Kan mijn auto er in.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet alleen eigenlijk even een hoes regelen, voor tegen het vuurwerk
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oh ik dacht wat andersquote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Singleplayer en Multiplayer!!
14 SHADES OF GREY
Ik ga zo eerst even douchen en kijken of mijn motor het nog doetquote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, nu zijn er zeker genoeg op MPOh leukquote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O.a. eten, drinken, poolen, schaatsen, zwemmen, bowlen, dansen etc!
![]()
Ohja, je moet vluchten voor omaquote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even douchen en kijken of mijn motor het nog doet
[..]
Oh leuk!
![]()
![]()
Oh ja ik ga mijn ouders eens bezoeken14 SHADES OF GREY
Nah, die is er nog niet hoor. En ik moet even kijken of hij het doet, dan kan ik weer lekker rijdenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, je moet vluchten voor oma![]()
![]()
oo... jullie spelen een spelquote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Singleplayer en Multiplayer!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, die is er nog niet hoor. En ik moet even kijken of hij het doet, dan kan ik weer lekker rijden![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja ik ga mijn ouders eens bezoeken
Dat is wel de bedoeling ja. Ik wil Vinnie doodschietenquote:![]()
![]()
hehehehe... in de context van een willekeurig MP spel is dat wel de bedoeling ja..quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dat is wel de bedoeling ja. Ik wil Vinnie doodschieten![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe... in de context van een willekeurig MP spel is dat wel de bedoeling ja..![]()
![]()
Ga naar de film. Doe ik ook vanmiddagquote:Op woensdag 26 december 2012 13:05 schreef -Engel- het volgende:
k.... ik wil wat leuks gaan doen, maar wat..![]()
Uhm, gezellig een filmpje kijken?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:05 schreef -Engel- het volgende:
k.... ik wil wat leuks gaan doen, maar wat..![]()
Als je naar de pathe in Amersfoort gaat, kunnen we samenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Ga naar de film. Doe ik ook vanmiddag![]()
![]()
Ja... dat wordt het denk ik welquote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uhm, gezellig een filmpje kijken?![]()
En ik jouquote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Succes
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. Ik wil Vinnie doodschieten![]()
![]()
Oeh dus ze hadden gelijk..... Jullie een stelletje in wordingquote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je naar de pathe in Amersfoort gaat, kunnen we samen
Haha als er nog geen reservering stond hier in Enschede samen met wat andere mensen, dan was ik wel gekomenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je naar de pathe in Amersfoort gaat, kunnen we samen
Ik ga naar James Bond, volgens mij ben ik een van de weinige die hem nog niet heeft gezien![]()
![]()
wie? wat waar?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh dus ze hadden gelijk..... Jullie een stelletje in wording![]()
Haha wie is 'ze'?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh dus ze hadden gelijk..... Jullie een stelletje in wording
Ging dat niet over -Engel- en Muahahaha?![]()
Mja... naja ik vraag het maar... ik voel me een beetje triest als ik op 2de kerstdag in mijn uppie naar de bios moet .....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha als er nog geen reservering stond hier in Enschede samen met wat andere mensen, dan was ik wel gekomen
Ik ga naar James Bond, volgens mij ben ik een van de weinige die hem nog niet heeft gezien![]()
![]()
Fuck je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 13:14 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha wie is 'ze'?
Ging dat niet over -Engel- en Muahahaha?
Note to self; minder drinken
Ik heb bond ook nog niet gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha als er nog geen reservering stond hier in Enschede samen met wat andere mensen, dan was ik wel gekomen
Ik ga naar James Bond, volgens mij ben ik een van de weinige die hem nog niet heeft gezienDit account is niet meer in gebruik.![]()
Agossie, arme meidquote:Op woensdag 26 december 2012 13:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja... naja ik vraag het maar... ik voel me een beetje triest als ik op 2de kerstdag in mijn uppie naar de bios moet .....![]()
![]()
Geen wilde plannen... eigenlijk nog helemaal geen plannenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
ik heb em ook nog niet gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef palawan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb bond ook nog niet gezienJullie zijn dan de andere weinige mensen waar ik het over hadquote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb em ook nog niet gezien![]()
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 26 december 2012 13:22 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dan de andere weinige mensen waar ik het over had
Ik ga trouwens maar eens een lekkere wandeling maken. Prima weertje voor
Laatste keer bios was 22 oktoberquote:Op woensdag 26 december 2012 13:22 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dan de andere weinige mensen waar ik het over had![]()
![]()
MoggeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja...quote:... het stomme is ... op andere dagen heb ik zoiets van ja nou en.... behalve met kerst, O/n en valentijn ... Kanonnen ...-O-
![]()
![]()
![]()
ongeveer gepland nuquote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Geen wilde plannen... eigenlijk nog helemaal geen plannen![]()
![]()
Ey Engeltje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Iig geen gasten meer; vanavond wel heul lekker eten nogquote:Op woensdag 26 december 2012 13:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heey Fietsie,
Al kookacties achter de rug nu?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou bijna zeggen... ik kom gezellig mee eten ....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iig geen gasten meer; vanavond wel heul lekker eten nogmaar ik moet me weer aan het regiem houden
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen... ik kom gezellig mee eten ....maar ik moet me weer aan het regiem houden
Regiem? Groene asperges, rib-eye en fruit-salade...quote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen... ik kom gezellig mee eten ....maar ik moet me weer aan het regiem houden
Nog snel in slaap gevallen?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iig geen gasten meer; vanavond wel heul lekker eten nog![]()
Zonder inspiratie was dat geen probleem hequote:Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog snel in slaap gevallen?
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonder inspiratie was dat geen probleem he![]()
![]()
Same herequote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
2 januari weer hoor. Dan ga ik weer gezond doen(Want dan ga ik ook weer aan het werk)
Moet sowieso nog oliebollen en appelflappen bakken op de 30/31eProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat lust ik allemaalquote:Op woensdag 26 december 2012 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Regiem? Groene asperges, rib-eye en fruit-salade...
Alleen kluif ik niet op botten![]()
![]()
Dan wel zelf ook voldoende eten he. Niet zoals gisteren jezelf uithongerenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here(Want dan ga ik ook weer aan het werk)
Moet sowieso nog oliebollen en appelflappen bakken op de 30/31e![]()
Werk ze Jkquote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we zijn weer aan het werk...-O-![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we zijn weer aan het werk...-O-![]()
![]()
Euh?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lust ik allemaal
Alleen kluif ik niet op bottenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |