quote:
Die muziek erachterquote:Op woensdag 26 december 2012 02:47 schreef Taexon het volgende:
godsamme wil ik slapen kom ik ineens een filmpje van mezelf van 2 jaar terug tegen
Echt stop mij en me ma in een vakantie huisje laat een storm komen en wij gaan helemaal stuk
Was wel een leuke vakantie
Ja anders was het zo saaiquote:
Ja dat vond ik ook wel geniaal inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 02:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja anders was het zo saai
"we gaan koffie drinken"
"Kijk eens naar buiten ga jij daar door lopen, die koffie kan even mijn kont in"
Dafuq zeg ik
Vond het wel mooi echt overal in dat huisje kwam water uitquote:Op woensdag 26 december 2012 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel geniaal inderdaadRamptoerist XD
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 02:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het wel mooi echt overal in dat huisje kwam water uit![]()
Maarja, trusten
whyy?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge. Dat goede mag wel weg blijven
awh dat zuigtquote:Op woensdag 26 december 2012 11:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgensmij is mn 5 gangen kerstdiner mijn maag niet zo bevallen..
wat had je?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Relaxed is t niet echt idd... En het was nog zo lekker!
Inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef msacras het volgende:
Overigens is dit een jubileum topic!
yayyquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef msacras het volgende:
Overigens is dit een jubileum topic!
Meloen caspacio met sticks van bladerdeeg & parmaham (2x want ik lust geen tomatensoep), runder carpacio, aardappel/prei taart met varkenshaas & champignon roomsaus, kersen bramen crumble met kaneelijs en slagroom. En daarvoor nog gebak maar vraag me niet watquote:
klinkt lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 11:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Meloen caspacio met sticks van bladerdeeg & parmaham (2x want ik lust geen tomatensoep), runder carpacio, aardappel/prei taart met varkenshaas & champignon roomsaus, kersen bramen crumble met kaneelijs en slagroom. En daarvoor nog gebak maar vraag me niet wat
Helaas pindakaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt lekkerbalen dat je je nu dan beroerd voelt
beterschapquote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas pindakaas.
Wacht daar ging mn maag weer. Foute woordkeus.
have funquote:Op woensdag 26 december 2012 12:02 schreef Ro-ald het volgende:
Nu naar mijn pa om 2de kerstdag te vieren
Nah half 2quote:Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehe ging je zo laat slapen dan?
wat een gekkiequote:Op woensdag 26 december 2012 12:37 schreef AppelCake het volgende:
Mijn broertje.
Hij wil 4,50 van me lenen zodat hij wordt unband (Ofzoiets) van een server op Minecraft.![]()
![]()
Minecraft
Jouw hele familie heeft een trauma eraan over gehouden toen jij geboren bent.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, hij zit in mijn familie.
Alsof ze er allemaal bij waren.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw hele familie heeft een trauma eraan over gehouden toen jij geboren bent.
Hij is je broertje dus hij lijkt op jou, heb nu al medelijden met je ouders als ze over een jaar of 2/3 met 2 dikke gingers aan tafel zitten met kerst.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, hij zit in mijn familie.
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alsof ze er allemaal bij waren.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is je broertje dus hij lijkt op jou, heb nu al medelijden met je ouders als ze over een jaar of 2/3 met 2 dikke gingers aan tafel zitten met kerst.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is je broertje dus hij lijkt op jou, heb nu al medelijden met je ouders als ze over een jaar of 2/3 met 2 dikke gingers aan tafel zitten met kerst.
zozo een paar keer nog wel? Toe maarquote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Die ginger dump ik nadat we een paar keer hebben geneukt.
Jwz.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zozo een paar keer nog wel? Toe maar
Zo zo, eerst was het alleen ontmaagding en nu al een paar keer?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Die ginger dump ik nadat we een paar keer hebben geneukt.
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het is om een paar keer een dikke ginger te neukenquote:
Als het heel vies is doe ik het maar een keer.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het is om een paar keer een dikke ginger te neuken
Ik wil meer en alles.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zo, eerst was het alleen ontmaagding en nu al een paar keer?
Alsof je niks beters kan krijgen dan dikke gingerquote:Op woensdag 26 december 2012 13:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als het heel vies is doe ik het maar een keer.
[..]
Ik wil meer en alles.
Niet iemand die me nu al wil doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je niks beters kan krijgen dan dikke ginger
Maar even terzake he, waarom wilde je ookalweer perse snel ontmaagd worden?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet iemand die me nu al wil doen.
Omdat ik wil weten hoe het is.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar even terzake he, waarom wilde je ookalweer perse snel ontmaagd worden?
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten hoe het is.
Exactquote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef Ro-ald het volgende:
Haha hij wilt zich laten ontmaagden door een dikke ginger,terwijl hij haar eigenlijk niet leuk vindt?
Omdat jij dingen doet.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
Oh, vraag het aan je vriendje dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben geen man dus ik weet niet hoe het voor een man voelt
roaldquote:
vraag dat lekker zelfquote:Op woensdag 26 december 2012 13:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh, vraag het aan je vriendje dan.
Nee, hij is eng.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vinniiee weet wel wat, vraag het daar aan
Ik vind hem wel eng!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is lievv
Nee, volgend jaar pas.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Heb je der naakt gezien?
Daarom weet hij hoe het voeltquote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat hij groot eng en ouder dan mij is.![]()
![]()
Vraag jij het dan! :$$::$:$$:$quote:Op woensdag 26 december 2012 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom weet hij hoe het voelt
dan ikquote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat hij groot eng en ouder dan mij is.![]()
![]()
waaromquote:Op woensdag 26 december 2012 13:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vraag jij het dan! :$$::$:$$:$
=.=quote:
Dus als ze slecht is is er geen verschil tussen fappen en echt seks?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
Appel, ik zei net al, dat ligt er helemaal aan met wie je het doet, hoeveel ervaring ze heeft (niet voor zover ik begrijp).. zoveel verschillende factoren die meetellen.
Ik kan je gedachten lezen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus als ze slecht is is er geen verschil tussen fappen en echt seks?
Nee jij. Want jij verbeterd vaak mensen en dan doe je het zelf fout.quote:
Ik verbeter bijna nooit zomaar, ik verbeter alleen als anderen beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij. Want jij verbeterd vaak mensen en dan doe je het zelf fout.
Echt niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik verbeter bijna nooit zomaar, ik verbeter alleen als anderen beginnen.
Jawel, maar dat valt niet uit te leggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus als ze slecht is is er geen verschil tussen fappen en echt seks?
Dat is kutquote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb volgens mij blaasontsteking.
Die grote neger van The Greenmile kam je niet meer helpen die is dood.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb volgens mij blaasontsteking.
Wie?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die grote neger van The Greenmile kam je niet meer helpen die is dood.
Ok.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die film niet kennen
-50 Roald credits voor jou.
The Green Milequote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die grote neger van The Greenmile kam je niet meer helpen die is dood.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de grote neger van de greenmile
quote:
Ik heb hem ook niet gezien hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die film niet kennen
-50 Roald credits voor jou.
Ik moet nog even wachten.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ga je ginger neuken
Ik ben weer bezig om mijn dvd collectie uit te breiden. Die film moet ik nog hebben.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Green MileHeb 'm al eens gezien, binnenkort nog een keer kijken.
daar gaat je kans op een date met roroquote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gezien hoor
Ik ken iemand die heeft 600+ dvd'squote:Op woensdag 26 december 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben weer bezig om mijn dvd collectie uit te breiden. Die film moet ik nog hebben.
Samen kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gezien hoor
Nee!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan je de druk nog aan?
Zoveel heb ik er nietquote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft 600+ dvd's
Als je dan een film zoekt, wees je er verstandig aan om het op alfabetische volgorde te zettenquote:
Ik moet nog een dvdkast kopen voor in mijn kamer.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dan een film zoekt, wees je er verstandig aan om het op alfabetische volgorde te zetten
Hoe wil ik dat doenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee!
Wil jij me klaarmaken voor het moment?
Dus nu ligt alles "netjes" opgestapeld?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet nog een dvdkast kopen voor in mijn kamer.
waarom moet ik dat doenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij mag condooms voor me kopen en alles.
Haha soort van jaquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus nu ligt alles "netjes" opgestapeld?
Daarnaast, alsof dat opwindend isquote:Op woensdag 26 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet ik dat doen
Hehehehequote:
Omdat ik dat niet durf. :$:$$::$:$$:quote:Op woensdag 26 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet ik dat doen
wat is deze kk ui van jouquote:Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet durf. :$:$$::$:$$:
Waarom zou ik het dan wel durven?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat jij ouder bent.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom zou ik het dan wel durven?
Bestellen via internetquote:Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want dat zegt alles
Zit gewoon in een onopvallende envelop enne je ouders zullen alleen maar blij zijn als ze zien dat je ze hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 14:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan krijg ik een pakje. :$:$$:$:$$
Zeker.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zit gewoon in een onopvallende envelop enne je ouders zullen alleen maar blij zijn als ze zien dat je ze hebt
quote:
Zo eng is het niet hoor, die mensen eten je niet op, daarbij is het alleen maar goed om condooms te hebben en je ouders zullen er ook zo over denken.quote:
Op school kun je ze uit zo'n apparaat halen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo eng is het niet hoor, die mensen eten je niet op, daarbij is het alleen maar goed om condooms te hebben en je ouders zullen er ook zo over denken.
Inderdaad, je wilt geen SOA hebben namelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo eng is het niet hoor, die mensen eten je niet op, daarbij is het alleen maar goed om condooms te hebben en je ouders zullen er ook zo over denken.
Dan doe je datquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op school kun je ze uit zo'n apparaat halen.
Of nog erger; iemand zwanger maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, je wilt geen SOA hebben namelijk.
quote:
Ook op je 14e?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ouders waren daar wel blij mee hoor.
Da's toch ook een soa?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of nog erger; iemand zwanger maken.
Ok.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Woei, de meest recente dopjes van Apple hebben een erg leuke verbetering ondergaan!
Als het volume op 1 staat klinkt het nog alsof ie vol open staat.
sennheiser heeft dat al jarenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Woei, de meest recente dopjes van Apple hebben een erg leuke verbetering ondergaan!
Als het volume op 1 staat klinkt het nog alsof ie vol open staat.
Vind die van Apple erg prettig zitten, die vallen er tenminste niet uit omdat ze te groot zijnquote:
Die zijn zo hardquote:Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vind die van Apple erg prettig zitten, die vallen er tenminste niet uit omdat ze te groot zijn
Daar krijg ik direct barstende koppijn van, in ears. Heel vreemd maar het is zo.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die zijn zo hard![]()
Zoiets is fijn.
[ afbeelding ]
Nog niet nee, maar voor jou maak ik wel een uitzondering!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil je nog geen kind dan?
Applequote:Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vind die van Apple erg prettig zitten, die vallen er tenminste niet uit omdat ze te groot zijn
Wat overigens naast mijn iPod (die ik kwijt ben) het enige product van Apple is waar ik absoluut bij wil blijven, inb4 Hipster reacties.
nou wat ben je toch weer liefquote:Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar voor jou maak ik wel een uitzondering!
Jwz.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou wat ben je toch weer lief
Ja klopt, gaan er dieper en dringt het geluid ook meer door.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar krijg ik direct barstende koppijn van, in ears. Heel vreemd maar het is zo.
Nee maar als ik een kind zou hebben zou ik alleen maar blij zijn als die ze heeft... zelfs op die leeftijdquote:
Heel dr jeugd verneukt. Letterlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee maar als ik een kind zou hebben zou ik alleen maar blij zijn als die ze heeft... zelfs op die leeftijd
Ja groot gelijk inquote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee maar als ik een kind zou hebben zou ik alleen maar blij zijn als die ze heeft... zelfs op die leeftijd
Liever verneukt met een condoom dan zonderquote:Op woensdag 26 december 2012 14:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heel dr jeugd verneukt. Letterlijk.
Maar om tegen je kind te zeggen dat het een ongelukje is.. Ook zo lullig.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Liever verneukt met een condoom dan zonder
Zonder kind, condoom en soa kan ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Liever verneukt met condoom dan verneukt met een kind of soa
Nee joh zal die vast begrijpenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar om tegen je kind te zeggen dat het een ongelukje is.. Ook zo lullig.
Gewoon neuken met een duikpak?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zonder kind, condoom en soa kan ook.
Gewoon dichtnaaien.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon neuken met een duikpak?
Kindjes zijn niet meer schattig als je een broertje van 10 hebt die verre van schattig is.quote:
Ja, dat doe ik nu.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moet je die ff in t stopcontact doen.
oh sexyquote:Op woensdag 26 december 2012 14:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Baby's hebben blijkbaar seks met gingers.
Wachten tot de accu vol is, maar dat kan een paar dagen durenquote:
Aha. Leuk. Denk ik..quote:Op woensdag 26 december 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot de accu vol is, maar dat kan een paar dagen duren.
Nu ga ik zo even gamen denk ik.
Muziek luisteren, beetje surfen. Niet veel bijzonders. Appen ook nog.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat ben jij aan het doen?
Wat is een punani?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Zou een sinaasappel in een punani passen? Graag serieuze antwoorden gr
Er past een baby door, wat denk je zelf.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Zou een sinaasappel in een punani passen? Graag serieuze antwoorden gr
Seksie.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik kom wel live kijken
Ah, niet zoveel bijzonders neequote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Muziek luisteren, beetje surfen. Niet veel bijzonders. Appen ook nog.
Maar, zou het doenbaar zijn. Plezierig..quote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er past een baby door, wat denk je zelf.
nahhquote:Op woensdag 26 december 2012 14:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar, zou het doenbaar zijn. Plezierig..
ja dat zekerquote:Op woensdag 26 december 2012 14:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar een sinaasappel is wel lekker.
uiteraardquote:Op woensdag 26 december 2012 15:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een banaan zou wel mogelijk zijn.
no shitquote:Op woensdag 26 december 2012 15:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar een banaan is geel en de lucht blauw.
Bedankt. Ik wens je in 2013 een gezond plantje toe.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iedereen fijne dagen met feest hoop in de 2013 veel te zuipen veel te blowen hoop erop alles gaat goed weer ja fijne dagen met feest
Dat liedje is echt baas, maar waarom post je niet de echte clip?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Even een meebleerder tussendoor.
appel hou eens je mondquote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat liedje is echt baas, maar waarom post je niet de echte clip?
Nou, voor de mensen die moeite hebben met de tekst snapje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat liedje is echt baas, maar waarom post je niet de echte clip?
I wanna I wanna I wanna I wanna I wanna realy realy realy wanna zigazig aah Ofzoiets?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, voor de mensen die moeite hebben met de tekst snapje.
Juist.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
I wanna I wanna I wanna I wanna I wanna realy realy realy wanna zigazig aah Ofzoiets?
I tell you what I want what I really realy wantquote:Op woensdag 26 december 2012 15:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Juist.
SOOOOOOOOOOOOOOOOO Tell me what you want what you really really want!
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends. Make it last forever, friendship never eeeeeends!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
I tell you what I want what I really realy want
Verder ken ik het niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends. Make it last forever, friendship never eeeeeends!
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
If you wanna be my lover, you have got to give. Taking is to easy but that's the way it is.
Dat zeg je toch niet tegen een dame..quote:Op woensdag 26 december 2012 15:28 schreef Taexon het volgende:
ooo dennenboom oooo dennenboom wat zijn je takken wonderschoon
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame..
NEUH!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik je toch te hoog ingeschat
ja dat zal bestquote:Op woensdag 26 december 2012 15:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
NEUH!
Ik ben een lieve jongen.
ja ik wil haar dolgraag ontmoetenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zal ik ginger meenemen naar de meet?
Ze heeft een sprankelende persoonlijkheid.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik wil haar dolgraag ontmoeten
Wie zegt dat ik dat tegen een dame hebt?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame..
ik ben nu al jaloersquote:Op woensdag 26 december 2012 15:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heeft een sprankelende persoonlijkheid.
Ja, dan zou ik jou ook doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was ik maar dikke ginger
Ik maak wel een uitzondering en ga jou ook doen. :$:$::$quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga nu huilen omdat ik dikke ginger niet ben
ik hoef geen afgelikte boterham van een gingerquote:Op woensdag 26 december 2012 15:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik maak wel een uitzondering en ga jou ook doen. :$:$::$
Maar de afgelikte zijn juist de lekkerste.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen afgelikte boterham van een ginger
Nee heb liever een verse boterhamquote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar de afgelikt zijn juist de lekkerste.
Baby's zijn vers.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee heb liever een verse boterham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Baby's zijn vers.Ben helemaal geen pedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Jawel.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben helemaal geen pedo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |