quote:
Die muziek erachterquote:Op woensdag 26 december 2012 02:47 schreef Taexon het volgende:
godsamme wil ik slapen kom ik ineens een filmpje van mezelf van 2 jaar terug tegen
Echt stop mij en me ma in een vakantie huisje laat een storm komen en wij gaan helemaal stuk
Was wel een leuke vakantie
Ja anders was het zo saaiquote:
Ja dat vond ik ook wel geniaal inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 02:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja anders was het zo saai
"we gaan koffie drinken"
"Kijk eens naar buiten ga jij daar door lopen, die koffie kan even mijn kont in"
Dafuq zeg ik
Vond het wel mooi echt overal in dat huisje kwam water uitquote:Op woensdag 26 december 2012 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel geniaal inderdaadRamptoerist XD
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 02:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het wel mooi echt overal in dat huisje kwam water uit![]()
Maarja, trusten
whyy?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge. Dat goede mag wel weg blijven
awh dat zuigtquote:Op woensdag 26 december 2012 11:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgensmij is mn 5 gangen kerstdiner mijn maag niet zo bevallen..
wat had je?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Relaxed is t niet echt idd... En het was nog zo lekker!
Inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef msacras het volgende:
Overigens is dit een jubileum topic!
yayyquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef msacras het volgende:
Overigens is dit een jubileum topic!
Meloen caspacio met sticks van bladerdeeg & parmaham (2x want ik lust geen tomatensoep), runder carpacio, aardappel/prei taart met varkenshaas & champignon roomsaus, kersen bramen crumble met kaneelijs en slagroom. En daarvoor nog gebak maar vraag me niet watquote:
klinkt lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 11:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Meloen caspacio met sticks van bladerdeeg & parmaham (2x want ik lust geen tomatensoep), runder carpacio, aardappel/prei taart met varkenshaas & champignon roomsaus, kersen bramen crumble met kaneelijs en slagroom. En daarvoor nog gebak maar vraag me niet wat
Helaas pindakaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt lekkerbalen dat je je nu dan beroerd voelt
beterschapquote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas pindakaas.
Wacht daar ging mn maag weer. Foute woordkeus.
have funquote:Op woensdag 26 december 2012 12:02 schreef Ro-ald het volgende:
Nu naar mijn pa om 2de kerstdag te vieren
Nah half 2quote:Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehe ging je zo laat slapen dan?
wat een gekkiequote:Op woensdag 26 december 2012 12:37 schreef AppelCake het volgende:
Mijn broertje.
Hij wil 4,50 van me lenen zodat hij wordt unband (Ofzoiets) van een server op Minecraft.![]()
![]()
Minecraft
Jouw hele familie heeft een trauma eraan over gehouden toen jij geboren bent.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, hij zit in mijn familie.
Alsof ze er allemaal bij waren.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw hele familie heeft een trauma eraan over gehouden toen jij geboren bent.
Hij is je broertje dus hij lijkt op jou, heb nu al medelijden met je ouders als ze over een jaar of 2/3 met 2 dikke gingers aan tafel zitten met kerst.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, hij zit in mijn familie.
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alsof ze er allemaal bij waren.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is je broertje dus hij lijkt op jou, heb nu al medelijden met je ouders als ze over een jaar of 2/3 met 2 dikke gingers aan tafel zitten met kerst.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is je broertje dus hij lijkt op jou, heb nu al medelijden met je ouders als ze over een jaar of 2/3 met 2 dikke gingers aan tafel zitten met kerst.
zozo een paar keer nog wel? Toe maarquote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Die ginger dump ik nadat we een paar keer hebben geneukt.
Jwz.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zozo een paar keer nog wel? Toe maar
Zo zo, eerst was het alleen ontmaagding en nu al een paar keer?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Die ginger dump ik nadat we een paar keer hebben geneukt.
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het is om een paar keer een dikke ginger te neukenquote:
Als het heel vies is doe ik het maar een keer.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het is om een paar keer een dikke ginger te neuken
Ik wil meer en alles.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zo, eerst was het alleen ontmaagding en nu al een paar keer?
Alsof je niks beters kan krijgen dan dikke gingerquote:Op woensdag 26 december 2012 13:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als het heel vies is doe ik het maar een keer.
[..]
Ik wil meer en alles.
Niet iemand die me nu al wil doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je niks beters kan krijgen dan dikke ginger
Maar even terzake he, waarom wilde je ookalweer perse snel ontmaagd worden?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet iemand die me nu al wil doen.
Omdat ik wil weten hoe het is.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar even terzake he, waarom wilde je ookalweer perse snel ontmaagd worden?
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten hoe het is.
Exactquote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef Ro-ald het volgende:
Haha hij wilt zich laten ontmaagden door een dikke ginger,terwijl hij haar eigenlijk niet leuk vindt?
Omdat jij dingen doet.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
Oh, vraag het aan je vriendje dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben geen man dus ik weet niet hoe het voor een man voelt
roaldquote:
vraag dat lekker zelfquote:Op woensdag 26 december 2012 13:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh, vraag het aan je vriendje dan.
Nee, hij is eng.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vinniiee weet wel wat, vraag het daar aan
Ik vind hem wel eng!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is lievv
Nee, volgend jaar pas.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Heb je der naakt gezien?
Daarom weet hij hoe het voeltquote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat hij groot eng en ouder dan mij is.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |