SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie dan niet, zal mij een rotzorg wezen.![]()
![]()
Of bij deel 2 van de familie etenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
Straks gaat heel Nederland naar de bouwmarkt en woonboulevard![]()
![]()
Jupsquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Oma komt vanavond hierquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie etenGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet![]()
![]()
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oma komt vanavond hierGEEN ZIN IN.
Vanmiddag maar eens kijken of m'n motor het nog doet
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is![]()
![]()
Zo blij dat ik maar 1 deel hebquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of bij deel 2 van de familie eten
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwah valt wel meequote:, lekker eten en vantevoren nog wat geocache's zoeken in een buurt waar ik normaal weinig kom
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja, dat was ik ook van plan jaquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ie het doet ga je gewoon een rondje rijden en zeg je dat je een lekke band had ofzo
edit: ohnee valt niet op bij een motor als ie dan weer heel is. Niet dat ik een lekke band had, dat werkt niet zo goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |