Ja even hier kijken, aangezien ik ook meeluisterquote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Micson het volgende:
[..]
Hey Klinker jij ook hier.
Ik ga zo naar bed, 't is niet meer veel soeps.
wie is dat ?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit echt een star geworden
Hmm van de platen waarop ik heb gestemd zijn er slechts 5 van na mijn geboorte, dus het is geen leeftijdsissuequote:Op woensdag 26 december 2012 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt maar. Je bent te laat geboren
prima uurtje om af te hakenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef Micson het volgende:
Straks krijgen de opblijvers nog een heel naar uur met Van Velzen, Laura Jansen, Ilse de Lange en Lady Gaga.
Heel veel sterkte gewenst voor deze mensen, ik schakel morgenvroeg weer in.
quote:
Ben je niet meer zo lenig?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met je voeten gaat dat zo moeilijk.
Je naam komt me vaag bekend voor van vorig jaar.quote:
Voor sommige dingen geldt dat kennelijk welquote:Op woensdag 26 december 2012 00:25 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Hmm van de platen waarop ik heb gestemd zijn er slechts 5 van na mijn geboorte, dus het is geen leeftijdsissue
Mijn romige dijen zijn iets te romig geworden.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je niet meer zo lenig?
En lastfm waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Je naam komt me vaag bekend voor van vorig jaar.
Pfoe voor de echte diehards iddquote:Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef Micson het volgende:
Straks krijgen de opblijvers nog een heel naar uur met Van Velzen, Laura Jansen, Ilse de Lange en Lady Gaga.
Heel veel sterkte gewenst voor deze mensen, ik schakel morgenvroeg weer in.
Mij de jouwe nietquote:Op woensdag 26 december 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Je naam komt me vaag bekend voor van vorig jaar.
Wat vet!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:25 schreef flipsen het volgende:
Lol, zojuist werd mijn gastenboek-berichtje voorgelezenToch grappig om dat dan weer in Argentinie te horen
Vertel me meer,quote:Op woensdag 26 december 2012 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn romige dijen zijn iets te romig geworden.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |