Dat lijkt maar. Je bent te laat geborenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef jrk1990 het volgende:
Niks tegen jaren '80 synth pop hoor, Bronski Beat en Depeche Mode, FGTH, ik kijk er naar uit, maar het klinkt wel vrij standaard
Beweeg die voetjessss !quote:
Van 6 dagen alleen maar Pink Floyd en Nina Hagen wordt je ook doodmoe...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:17 schreef jrk1990 het volgende:
Niks tegen jaren '80 synth pop hoor, Bronski Beat en Depeche Mode, FGTH, ik kijk er naar uit, maar het klinkt wel vrij standaard
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hebben ook een nieuwe kerstsingle he mensen
[ afbeelding ]
Ah, da's John met zijn geverfde hoofdquote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net wel mijn handen bewogen om mijn geluid uit te zetten. Telt dat ook?quote:
Ja, opbrengst naar stichting voor John z'n zoon en zo.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, barbaaarrrr.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb net wel mijn handen bewogen om mijn geluid uit te zetten. Telt dat ook?
Heb je Skype?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef TLC het volgende:
Pfff en hopelessly devoted to you waarop ik heb gestemd heeft de top 2000 niet eens gehaald
Misschien is spotify een betere optiequote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je Skype?
Dan zing ik dat wel even voor je...
Die staat ook hogerquote:
Met je voeten gaat dat zo moeilijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |